- Inicio
- Axuda
- Como podo?
-
Ver soamente os expedientes nos que eu son a persoa interesada ou o/a representante
- Presentar unha solicitude
- Consultar e xestionar os meus expedientes
- Consultar notificacións electrónicas
- Obter Chave365
- Verificar un documento
- Presentar unha suxestión ou queixa
- Presentar documentación de gran tamaño
- Responder a unha emenda
- Achegar documentación xustificativa
- Verificar o recibo de presentación no Rexistro electrónico
- Crear unha autorización
- Compartir un borrador con outra persoa
- Ver soamente os expedientes nos que eu son a persoa interesada ou o/a representante
- Ocultar os borradores que me compartiron e/ou me puxeron para sinatura as miñas persoas autorizadas
- Achegar máis de 10 documentos a unha solicitude
- Consultar e descargar copias electrónicas auténticas de documentos achegados en papel?
- Actualizar os meus datos na Carpeta cidadá?
- Cubrir e asinar un formulario con Cl@ve?
- Recuperar a miña clave de Chave365 se a esquecín?
- Cambiar a clave de acceso a Chave365?
- Activar ou desactivar o acceso con seguridade reforzada mediante 2FA en Chave365?
Como podo?
Ir á sección pai
Ver soamente os expedientes nos que eu son a persoa interesada ou o/a representante
Ver só os expedientes nos que son a persoa interesada ou a representante
Coñeza como acceder aos últimos expedientes, presentacións e borradores nos que o seu NIF figura como interesado/a ou representante.
1. Acceda ao seu espazo persoal
Para acceder aos seus expedientes, presentacións e borradores o primeiro que debe facer é acceder ao seu espazo persoal premendo en A miña sede e, a continuación, identificarse empregando calquera dos certificados admitidos nesta sede ou Chave365.
Poderá ver na súa bandexa de entrada os seus últimos expedientes, presentacións e borradores nos que o seu NIF figure como interesado/a ou representante.
2. Identificación do rol de participación nos expedientes e presentacións
Na táboa de "Últimos expedientes e presentacións" prema no botón "Ver todos/Buscar" para acceder á información detallada de cada expediente (número de expediente/rexistro, código e nome do procedemento etc...).
Na columna "Actúo como" vostede poderá identificar cal é o seu rol no expediente, por exemplo "Representante".
3. Busca de expedientes e presentacións
Na busca avanzada do buscador de expedientes e presentacións atopará o filtro "Actúo como" onde poderá seleccionar o rol de participación co cal quere facer o filtro.
Por exemplo, se vostede selecciona "Representante" e preme en "Buscar" no resultado da busca soamente se mostrarán aqueles expedientes e presentacións nos que o seu NIF figure como representante.