Presentar documentación de gran tamaño

Consulte como proceder cos documentos de gran tamaño e en distintos formatos

1. Prepare a documentación a achegar

Revise a documentación obrigatoria para o trámite que vai realizar na ficha do procedemento na Guía de procedementos e servizos.

Lembre que este servizo soamente estará disponible desde o espazo "A miña sede" da sede electrónica e naqueles procedementos que teñan habilitados trámites electrónicos posteriores á solicitude cando así o estableza a súa norma reguladora.

Prepare os arquivos electrónicos necesarios e comprobe que utiliza formatos compatibles coa sede: .bmp, .ce3, .cex, .csv, .cte, .dbf, .doc, .docx, .dwg, .dxfn, .gpx, .hexhash, .inp, .jpg, .kml, .kmz, .ods, .odt, .pd2, .pdf, .pdl, .png, .prj, .shp, .shx, .tgd, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .xml, .xsig, .mp4, .avi, .mov e .wmv

2. Comprobe o tamaño dos arquivos electrónicos

O tamaño máximo do conxunto de documentos achegados a unha presentación en esta sede é de 100 MB, e non se admiten arquivos comprimidos.

Comprobe o tamaño total do conxunto de documentos que precisa achegar:

  • Se é inferior a 100 MB pode achegar todos os documentos á solicitude
  • Se é superior a 100 MB separe os arquivos de máis de 100 MB, agrupe o resto en subconxuntos de documentos que non superen os 100 MB e proceda segundo os seguintes pasos

3. Presente electronicamente os documentos de tamaño inferior a 100 MB

  • Presente a solicitude achegando un subconxunto de documentos de menos de 100 MB.
  • Repita o trámite de achega de documentación separada da solicitude para cada un dos subconxuntos restantes de documentos, seguindo estes pasos:
    • Unha vez finalizada a presentación acceda ao apartado "Os meus expedientes" de "A miña sede", seleccione o expediente da solicitude que acaba de realizar, pulse na opción "Accións" e seleccione "Achega de documentación separada da solicitude".
    • Cubra o formulario e pulse en "continuar"
    • Achegue o seguinte subconxunto de documentos
    • Asine e complete a achega de documentación separada
    • Repita este proceso para cada subconxunto de documentos de menos de 100 MB

4. Presente presencialmente os arquivos que superen os 100 MB

Se algún arquivo supera individualmente os 100 MB:

  • Proceda segundo se explica nos pasos anteriores para o resto de arquivos
  • Descargue no seu equipo o modelo xenérico para a achega de documentación separada
  • Cubra o modelo, indicando o expediente ou número de rexistro de entrada da solicitude electrónica realizada e a unidade responsable do procedemento
  • Imprima o modelo e presénteo de forma presencial, xunto coa documentación en formato físico -CD, DVD, USB-, en calquera das oficinas de rexistro