Achegar documentación xustificativa

Coñeza como achegar documentación xustificativa a un expediente en curso

1. Prepare a información e os documentos a achegar

Revise a documentación obrigatoria para o trámite que vai realizar na ficha do procedemento na Guía de procedementos e servizos.

Na pestana "Despois da presentación", no apartado "Xustificación" figura o listado de documentos requiridos para a xustificación. No apartado "Anexos asociados" ten dispoñibles os modelos en formato .pdf para aqueles documentos para os que se precisan.

Descargue no seu equipo os modelos que deba presentar e cúbraos.

Garde ou imprima a un arquivo electrónico cada modelo cuberto para anexalo posteriormente na presentación.

2. Inicie o trámite electrónico

Acceda ao seu espazo persoal "A miña sede".

Identifíquese empregando un certificado electrónico ou Chave365.

Busque o expediente para o que precisa achegar documentación xustificativa. No menú "Acción" que aparece á dereita seleccione a opción "Achega de documentación xustificativa".

* No caso de que o expediente non apareza no seu espazo persoal, ou a opción "Achega de documentación xustificativa" non estivese dispoñible para ese expediente, poderá realizar electronicamente a xustificación utilizando a solicitude xenérica.

3. Cubra o formulario

Cubra o formulario.

Indique os documentos que achega para a xustificación.

4. Anexe os documentos requiridos

Anexe os documentos que queira presentar para a xustificación. Inclúa os modelos cubertos no paso 1.

5. Asine o formulario

Asine o formulario e os documentos que vai entregar para a xustificación.

Pode facelo con certificado electrónico utilizando a aplicación Autofirma ou, se emprega Chave365, coa clave de sinatura que recibirá nunha mensaxe no seu móbil.

6. Descargue o xustificante

Descargue o xustificante de presentación da xustificación.

Poderá acceder en calquera momento aos seus xustificantes electrónicos desde o seu espazo persoal "A miña sede"