Como podo?

Ir á sección pai

Verificar o recibo de presentación no Rexistro electrónico

Verificar o recibo de presentación no Rexistro electrónico

Descubra que comprobacións pode facer para verificar a validez do recibo de presentación no Rexistro electrónico da Xunta de Galicia

1. Datos no recibo de presentación

O recibo de presentación xerado polo Rexistro electrónico da Xunta de Galicia garante a constancia da entrada no Rexistro electrónico así como a súa integridade e non repudio.

O recibo inclúe os datos de identificación da persoa interesada, o procedemento, a unidade destinataria, a data e hora de presentación e un resumo electrónico, ou pegada dixital, de cada un dos documentos achegados.

2. Garantía da integridade e autenticidade do recibo

O recibo é un documento electrónico asinado cun selo da Xunta de Galicia para garantir a súa integridade e autenticidade.

Ademais, inclúe un código de verificación electrónica (CVE) que permite comprobar a súa autenticidade mediante o acceso aos arquivos electrónicos da Xunta de Galicia nesta sede electrónica.

3. Garantía de integridade e non repudio dos documentos achegados

A inclusión no recibo do resumo electrónico, ou pegada dixital, de cada documento achegado garante a integridade e non repudio de cada documento, así como a súa relación coa entrada no rexistro electrónico.

Pode comprobar que o resumo electrónico de cada documento achegado coincide co incluído no recibo seguindo estas indicacións.