- Inicio
- Axuda
- Como podo?
-
Activar ou desactivar o acceso con seguridade reforzada mediante 2FA en Chave365?
- Presentar unha solicitude
- Consultar e xestionar os meus expedientes
- Consultar notificacións electrónicas
- Obter Chave365
- Verificar un documento
- Presentar unha suxestión ou queixa
- Presentar documentación de gran tamaño
- Responder a unha emenda
- Achegar documentación xustificativa
- Verificar o recibo de presentación no Rexistro electrónico
- Crear unha autorización
- Compartir un borrador con outra persoa
- Ver soamente os expedientes nos que eu son a persoa interesada ou o/a representante
- Ocultar os borradores que me compartiron e/ou me puxeron para sinatura as miñas persoas autorizadas
- Achegar máis de 10 documentos a unha solicitude
- Consultar e descargar copias electrónicas auténticas de documentos achegados en papel?
- Actualizar os meus datos na Carpeta cidadá?
- Cubrir e asinar un formulario con Cl@ve?
- Recuperar a miña clave de Chave365 se a esquecín?
- Cambiar a clave de acceso a Chave365?
- Activar ou desactivar o acceso con seguridade reforzada mediante 2FA en Chave365?
Como podo?
Ir á sección pai
Activar ou desactivar o acceso con seguridade reforzada mediante 2FA en Chave365?
Activar ou desactivar o acceso con seguridade reforzada en Chave365?
Pode habilitar un nivel de seguridade reforzado para o acceso á sede electrónica utilizando un dobre factor de autenticación (2FA) ao usar Chave365.
Se activa a identificación reforzada, cando use Chave365 para identificarse na sede electrónica recibirá unha mensaxe SMS no seu móbil cun código que terá que utilizar para confirmar o acceso.
1. Acceda ao seu espazo persoal
Prema en "A miña sede" e identifíquese. Pode utilizar calquera das opcións de identificación dispoñibles.
2. Acceda as súas Preferencias no menú "Os meus datos"
Acceda ao menú "Os meus datos" e escolla a opción “Preferencias”.
3. Activar/desactivar a identificación reforzada
Active ou desactive a opción "Desexo activar a identificación reforzada para Chave365".