Necesita axuda?

Algún problema, dúbida ou dificultade para utilizar a sede? Ofrecémoslle a información necesaria para resolvelo.

Neste momento non temos incidencias activas

Problemas nos últimos días?

Consulte no histórico de avisos as últimas incidencias desta sede.

Se o seu problema se produciu porque algún dos servizos da sede non estaba en funcionamento no momento que accedeu a ela, pode consultar os días e as horas das últimas interrupcións e descargar os certificados correspondentes.

Preguntas frecuentes

A guía de procedementos e servizos recompila e divulga a información actualizada dos procedementos que son de interese para a cidadanía e as empresas e profesionais. Nesta sede electrónica dispón dun acceso destacado á guía de procedementos e servizos.

O rexistro electrónico está accesible durante as 24 horas do día, todos os días do ano, e réxese, para os efectos do cómputo dos prazos, pola data e hora oficiais desta sede electrónica, considerándose inhábiles os sábados, os domingos e os días declarados como festas laborais.

Si. Para usar o DNI electrónico (DNIe) debe dispor dun lector de tarxetas intelixentes con soporte para o DNIe conectado co seu equipo. Ademais, debe comprobar que dispón do contrasinal e comprobar que o certificado é válido e non está caducado ou non fose revogado. Pode obter máis información en https://www.dnielectronico.es/PortalDNIe/

Ante incidencias técnicas no uso da sede electrónica debe contactar cos servizos de soporte no momento da incidencia. A información dos equipos de soporte atópase na páxina de axuda.