- Inicio
- Axuda
- Como podo?
-
Consultar e xestionar os meus expedientes
- Presentar unha solicitude
- Consultar e xestionar os meus expedientes
- Consultar notificacións electrónicas
- Obter Chave365
- Verificar un documento
- Presentar unha suxestión ou queixa
- Presentar documentación de gran tamaño
- Responder a unha emenda
- Achegar documentación xustificativa
- Verificar o recibo de presentación no Rexistro electrónico
- Crear unha autorización
- Compartir un borrador con outra persoa
- Ver soamente os expedientes nos que eu son a persoa interesada ou o/a representante
- Ocultar os borradores que me compartiron e/ou me puxeron para sinatura as miñas persoas autorizadas
- Achegar máis de 10 documentos a unha solicitude
- Consultar e descargar copias electrónicas auténticas de documentos achegados en papel?
- Actualizar os meus datos na Carpeta cidadá?
- Cubrir e asinar un formulario con Cl@ve?
- Recuperar a miña clave de Chave365 se a esquecín?
- Cambiar a clave de acceso a Chave365?
- Activar ou desactivar o acceso con seguridade reforzada mediante 2FA en Chave365?
Como podo?
Ir á sección pai
Consultar e xestionar os meus expedientes
Consultar e xestionar os meus expedientes
1. Acceda ao seu espazo persoal
Para xestionar os seus expedientes, debe acceder ao seu espazo persoal premendo en "A miña sede" e, a continuación, identificarse empregando calquera dos sistemas de autenticación admitidos.
2. Os seus procedementos e borradores
Aparecerán os seus últimos expedientes, presentacións e borradores coa información detallada de cada un deles (número de expediente/rexistro, código e nome do procedemento...).
Se desexa ver todos os seus expedientes e presentacións ou todos os borradores, prema no botón "Ver todos/Buscar" no apartado correspondente.
Ao acceder á pantalla de busca pode buscar expedientes ou borradores por distintos criterios ou localizalos directamente se coñece o código de acceso.
3. Que podo facer?
Poderá realizar accións concretas sobre un expediente (achegar documentación adicional, mellorar unha solicitude, modificar os seus datos de notificación etc.), sempre que estean dispoñibles, desde:
- O listado dos seus últimos expedientes, presentacións e borradores, premendo o botón "Acción" da columna "Que podo facer?"
- O detalle do expediente electrónico, premendo directamente nas accións dispoñibles da columna "Que podo facer?"