- Inicio
- Axuda
- Como podo?
-
Consultar e descargar copias electrónicas auténticas de documentos achegados en papel?
- Presentar unha solicitude
- Consultar e xestionar os meus expedientes
- Consultar notificacións electrónicas
- Obter Chave365
- Verificar un documento
- Presentar unha suxestión ou queixa
- Presentar documentación de gran tamaño
- Responder a unha emenda
- Achegar documentación xustificativa
- Verificar o recibo de presentación no Rexistro electrónico
- Crear unha autorización
- Compartir un borrador con outra persoa
- Ver soamente os expedientes nos que eu son a persoa interesada ou o/a representante
- Ocultar os borradores que me compartiron e/ou me puxeron para sinatura as miñas persoas autorizadas
- Achegar máis de 10 documentos a unha solicitude
- Consultar e descargar copias electrónicas auténticas de documentos achegados en papel?
- Actualizar os meus datos na Carpeta cidadá?
- Cubrir e asinar un formulario con Cl@ve?
- Recuperar a miña clave de Chave365 se a esquecín?
- Cambiar a clave de acceso a Chave365?
- Activar ou desactivar o acceso con seguridade reforzada mediante 2FA en Chave365?
Como podo?
Ir á sección pai
Consultar e descargar copias electrónicas auténticas de documentos achegados en papel?
Consultar e descargar copias electrónicas auténticas de documentos achegados en papel?
Pasos a seguir para a obtención destas copias a través desta sede
1. Obtención de copias
A través desta sede vostede poderá consultar e descargar as copias electrónicas auténticas daqueles documentos que teña achegado en papel e que foran dixitalizados nunha oficina de atención á cidadanía e de rexistro nos últimos 3 meses.
2. Acceso
Para consultar e descargar a copia debe:
- Acceder a "A miña sede"
- Premer no menú "Os meus datos"
- Premer nunha imaxe como esta: