- Inicio
- Axuda
- Como podo?
-
Crear unha autorización
- Presentar unha solicitude
- Consultar e xestionar os meus expedientes
- Consultar notificacións electrónicas
- Obter Chave365
- Verificar un documento
- Presentar unha suxestión ou queixa
- Presentar documentación de gran tamaño
- Responder a unha emenda
- Achegar documentación xustificativa
- Verificar o recibo de presentación no Rexistro electrónico
- Crear unha autorización
- Compartir un borrador con outra persoa
- Ver soamente os expedientes nos que eu son a persoa interesada ou o/a representante
- Ocultar os borradores que me compartiron e/ou me puxeron para sinatura as miñas persoas autorizadas
- Achegar máis de 10 documentos a unha solicitude
- Consultar e descargar copias electrónicas auténticas de documentos achegados en papel?
- Actualizar os meus datos na Carpeta cidadá?
- Cubrir e asinar un formulario con Cl@ve?
- Recuperar a miña clave de Chave365 se a esquecín?
- Cambiar a clave de acceso a Chave365?
- Activar ou desactivar o acceso con seguridade reforzada mediante 2FA en Chave365?
Como podo?
Ir á sección pai
Crear unha autorización
Crear unha autorización
Vostede pode autorizar a outras persoas para que consulten os seus expedientes ou preparen borradores no seu nome.
1. Acceda ao seu espazo persoal
Acceda ao seu espazo persoal premendo en "A miña sede" e identifíquese a través dalgún dos sistemas admitidos por esta sede.
Prema na opción "Os meus datos" do menú e, a continuación, no apartado "Autorizacións".
2. Que son as autorizacións?
Ao acceder ao espazo sinalado, poderá ver en pantalla a información sobre que son as autorizacións e os dous tipos de autorización que pode facer, así como a listaxe de autorizacións que vostede teña outorgadas a outras persoas (Autorizacións outorgadas) e a daquelas outras que vostede puidera ter recibido de terceiros (Autorizacións recibidas).
Prema nunha das dúas opcións de "Outorgar" en función do tipo de autorización que desexe facer:
- Xeral: para todos os procedementos nos que o proceso de presentación se fai integramente na sede
- Restrinxida: a un ou varios procedementos nos que o proceso de presentación se fai integramente na sede
3. Dar de alta unha autorización
Ao premer a opción "Outorgar" accederá á pantalla de "Alta de autorización", onde deberá indicar o NIF da persoa que desexa autorizar e a vixencia da autorización.
No caso de que elixa unha autorización restinxida a un ou varios procedementos deberá engadir tamén os procedementos sobre os que desexa outorgar a autorización.
Prema en "Confirmar autorización" e asine o formulario.
A autorización quedará en estado "Pendente de aceptación" ata que a persoa á que autorizou acceda á sede e acepte a devandita autorización no seu apartado de "Autorizacións".
4. Descargar o xustificante
Poderá descargar un xustificante de "Alta de autorización” no "Detalle da autorización" do apartado "Histórico de accións".
5. Aceptación da autorización
A autorización non se activará ata que a persoa á que quere autorizar a acepte accedendo ao seu espazo persoal "A miña sede", a través das accións dispoñibles da columna "Que podo facer?" da listaxe de autorizacións recibidas do menú "Autorizacións".
Unha vez aceptada, a persoa autorizada poderá consultar os expedientes nos que vostede figure como persoa interesada e preparar borradores que vostede terá que asinar e presentar posteriormente. A autorización non permite que outra persoa asine no seu nome.