Axuda
Ir á sección pai
Sala de espera da sede electrónica
-
Axuda
- Necesita axuda?
-
Como podo?
- Presentar unha solicitude
- Consultar e xestionar os meus expedientes
- Consultar notificacións electrónicas
- Obter Chave365
- Verificar un documento
- Presentar unha suxestión ou queixa
- Presentar documentación de gran tamaño
- Responder a unha emenda
- Achegar documentación xustificativa
- Verificar o recibo de presentación no Rexistro electrónico
- Crear unha autorización
- Compartir un borrador con outra persoa
- Ver soamente os expedientes nos que eu son a persoa interesada ou o/a representante
- Ocultar os borradores que me compartiron e/ou me puxeron para sinatura as miñas persoas autorizadas
- Achegar máis de 10 documentos a unha solicitude
- Consultar e descargar copias electrónicas auténticas de documentos achegados en papel?
- Actualizar os meus datos na Carpeta cidadá?
- Cubrir e asinar un formulario con Cl@ve?
- Recuperar a miña clave de Chave365 se a esquecín?
- Cambiar a clave de acceso a Chave365?
- Activar ou desactivar o acceso con seguridade reforzada mediante 2FA en Chave365?
- Outras canles de atención
Sala de espera da sede electrónica
Para garantir o correcto funcionamento desta sede en situacións nas que se produzan incrementos inusuais de demanda, activarase unha sala de espera.
Así, se unha persoa accede nun momento no que o número de accesos é moi alto, atopará unha mensaxe como a que se pode ver na seguinte imaxe.
Esta sala de espera rexistra cal foi o momento no que a persoa tratou de acceder e, respectando a orde de chegada, dará acceso de forma gradual ás persoas que se atopan na cola.
Ademais, proporcionará información sobre o tempo de espera estimado para entrar na páxina.
