- Inicio
- Axuda
- Como podo?
-
Actualizar os meus datos na Carpeta cidadá?
- Presentar unha solicitude
- Consultar e xestionar os meus expedientes
- Consultar notificacións electrónicas
- Obter Chave365
- Verificar un documento
- Presentar unha suxestión ou queixa
- Presentar documentación de gran tamaño
- Responder a unha emenda
- Achegar documentación xustificativa
- Verificar o recibo de presentación no Rexistro electrónico
- Crear unha autorización
- Compartir un borrador con outra persoa
- Ver soamente os expedientes nos que eu son a persoa interesada ou o/a representante
- Ocultar os borradores que me compartiron e/ou me puxeron para sinatura as miñas persoas autorizadas
- Achegar máis de 10 documentos a unha solicitude
- Consultar e descargar copias electrónicas auténticas de documentos achegados en papel?
- Actualizar os meus datos na Carpeta cidadá?
- Cubrir e asinar un formulario con Cl@ve?
- Recuperar a miña clave de Chave365 se a esquecín?
- Cambiar a clave de acceso a Chave365?
- Activar ou desactivar o acceso con seguridade reforzada mediante 2FA en Chave365?
Como podo?
Ir á sección pai
Actualizar os meus datos na Carpeta cidadá?
Actualizar os meus datos na Carpeta cidadá?
Pasos a seguir para consultar e/ou modificar os seus datos persoais que figuran nesta sede
1. Acceso
Para acceder ao espazo onde pode ver e modificar os seus datos persoais entre en "A miña sede" calquera dos métodos de identificación admitidos. Unha vez dentro prema na opción "Datos persoais" do menú despregable "O meu perfil"

2. Comprobe ou modifique os seus datos
Desde a pantalla de "Datos persoais" vostede pode:
- Consultar os seus datos de identificación
- Consultar e modificar o enderezo que desexe utilizar na tramitación dos seus procedementos
- Consultar e modificar o seu teléfono móbil ou fixo, fax, correo electrónico...
- Consultar e modificar o seu teléfono móbil e correo electrónico a efectos dos avisos de notificación electrónica
- Consultar e modificar o seu teléfono móbil de Chave365