Orientámolo/a, paso a paso, para presentar unha solicitude no rexistro electrónico
IF305A - Transmisións de autorizacións de transporte público.
De conformidade coa normativa vixente, a autorización administrativa para facer transporte público habilita para efectualo unicamente ao seu titular. Porén, axustándose a determinados requisitos, pode autorizarse a súa transmisión a un terceiro.
Xunta de Galicia
Consellería de Vivenda e Planificación de Infraestruturas
Departamento Territorial da Consellería de Vivenda e Planificación de Infraestruturas de A Coruña
Alcalde Pérez Arda, 4
15006
Teléfono: 881881003
Fax: 881881000
Xunta de Galicia
Consellería de Presidencia, Xustiza e Deportes
Departamento Territorial da Consellería de Presidencia, Xustiza e Deportes de Lugo
Servizo de Mobilidade de Lugo
Ronda da Muralla, 70
27071 Lugo (Lugo)
Teléfono: 982294421
Fax: 982294389
Xunta de Galicia
Consellería de Presidencia, Xustiza e Deportes
Departamento Territorial da Consellería de Presidencia, Xustiza e Deportes de Ourense
Servizo de Mobilidade de Ourense
R/ Valente Docasar, 2 baixo
32003 Ourense (Ourense)
Teléfono: 988687307/ 988687308
Fax: 988687303
Xunta de Galicia
Consellería de Presidencia, Xustiza e Deportes
Departamento Territorial da Consellería de Presidencia, Xustiza e Deportes de Pontevedra
Servizo de Mobilidade de Pontevedra
Fernández Ladreda, nº 43 - 1º andar
36003 Pontevedra (Pontevedra)
Teléfono: 886206004/ 886206005
Fax: 886206026
Dirección Xeral de Mobilidade
Orde do 7 de abril de 2016 pola que se adaptan e se habilitan electronicamente os procedementos administrativos de prazo aberto da Consellería de Infraestruturas e Vivenda (DOG nº 69 do 12 de abril de 2016).
Orde do 18 de xuño de 2019 pola que se modifica a Orde do 7 de abril de 2016 pola que se adaptan e habilitan electronicamente os procedementos administrativos de prazo aberto da Consellería de Infraestruturas e Vivenda (DOG nº 118 do 24 de xuño de 2019).
Lei 16/1987, do 30 de xullo, de Ordenación dos Transportes Terrestres (BOE nº 182, do 31 de xullo de 1987).
Real Decreto 1211/1990, do 28 de setembro, polo que se aproba o Regulamento da Lei de Ordenación dos Transportes Terrestres (BOE nº 241 do 8 de outubro de 1990).
Lei 4/2013, do 30 de maio, de transporte público de persoas en vehículos de turismo de Galicia (BOE nº 163 do 9 de xullo de 2013).
Prazo de presentación: Aberto todo o ano
Segundo a Orde de modificación do 18 de xuño de 2019 (DOG nº 118 do 24 de xuño de 2019), o prazo de presentación de solicitude comezará o día 15 de xullo de 2019 e permanecerá aberto durante todo o ano.
Este procedemento está suxeito ao pago dunha taxa. A continuación móstrase a listaxe de taxas aplicables:
- Outorgamento, transmisión, rehabilitación, cambio de residencia, troco ou modificación da autorización (Código taxa: 31.01.01)
Pode realizar o pago destas taxas na Oficina Virtual Tributaria.
-
Solicitude segundo o Anexo I.
-
Para todas as clases de autorización:
- Documento xustificativo de ter aboada a taxa.
- Documento de cesión entre a persoa cedente e a persoa cesionaria coas firmas recoñecidas de ambos e as tarxetas da persoa transmitente.
-
Autorización de MPC privado:
- Documentación do(s) vehículo(s) a adscribir á autorización (mínimo 1): ITV vixente; permiso(s) de circulación do(s) vehículo(s), ficha(s) tecnica(s).
- Documento xustificativo do volume de transporte autorizable (acorde co volume de mercadorías adquiridas e producidas pola empresa, así como co número dos seus clientes e provedores).
-
Autorización de MDL público lixeiro (ata 3.500 kg MMA):
- Documentación do(s) vehículo(s) a adscribir á autorización: ITV vixente; permiso(s) de circulación do(s) vehículo(s), ficha(s) tecnica(s).
- Documento acreditativo de dispoñer de dirección e sinatura electrónica, así como do equipo informático necesario para documentar a distancia o contrato e outras formalidades mercantís cos seus clientes.
-
Autorización de MDL público lixeiro (mais de 3.500 kg MMA) e MDP pesado:
- Documentación do(s) vehículo(s) a adscribir á autorización: ITV vixente; permiso(s) de circulación do(s) vehículo(s), ficha(s) tecnica(s).
- Documento acreditativo de dispoñer de dirección e sinatura electrónica, así como do equipo informático necesario para documentar a distancia o contrato e outras formalidades mercantís cos seus clientes.
- Documento xustificativo da idoneidade do xestor de transporte para aportar a competencia profesional (escritura de constitución con indicación da porcentaxe mínima de participación: 15 %) ou acreditación dos poderes de representación e de disposición de fondos así como alta no rexime da Seguridade Social que corresponda como persoal directivo.
- Documento acreditativo da capacidade económica (9.000 euros o 1º vehículo, 5.000 euros cada vehículo adicional): persoa física, pódese acreditar coa certificación da entidade financeira que acredite este extremo, ou declaración responsable acompañada de documentación contable, fiscal que avale esta declaración...; persoa xurídica, acredítase coas contas anuais ou imposto de sociedades (capital social mais reservas); Libro de inventarios e contas anuais da empresa; copia do balance do último exercicio recollido no libro de inventarios e contas anuais da empresa; certificación expedida polo secretario do consello de administración ou órgano equivalente da empresa, co visto e prace do seu presidente, acreditativa do contido das anotacións relativas a capital social e reservas que figuren no balance recollido no libro de inventarios e contas anuais da empresa, referido ao último exercicio.
- Licenza municipal do local ou, se e o caso, comunicación e declaración responsable. No caso de que a empresa se atope establecida nun domicilio privado, autorización para a entrada no dito domicilio.
-
Autorización de OT operador de transporte:
- Documento acreditativo de dispoñer de dirección e sinatura electrónica, así como do equipo informático necesario para documentar a distancia o contrato e outras formalidades mercantís cos seus clientes.
- Documento xustificativo da idoneidade do xestor de transporte para aportar a competencia profesional (escritura de constitución con indicación da porcentaxe mínima de participación: 15 %) ou acreditación dos poderes de representación e de disposición de fondos así como alta no rexime da seguridade social que corresponda como persoal directivo.
- Documento acreditativo da capacidade económica (60.000 euros) persoa física, pódese acreditar coa certificación da entidade financeira que acredite este extremo, ou declaración responsable acompañada de documentación contable, fiscal que avale esta declaración...; persoa xurídica, acredítase coas contas anuais ou imposto de sociedades (capital social mais reservas); libro de inventarios e contas anuais da empresa; copia do balance do último exercicio recollido no libro de inventarios e contas anuais da empresa; certificación expedida polo secretario do consello de administración ou órgano equivalente da empresa, co visto e prace do seu presidente, acreditativa do contido das anotacións relativas a capital social e reservas que figuren no balance recollido no libro de inventarios e contas anuais da empresa, referido ao último exercicio.
- Licenza municipal do local ou, se e o caso, comunicación e declaración responsable.
-
Autorización de VT taxi:
- Documentación do(s) vehículos a adscribir á autorización: ITV vixente; permiso(s) de circulación do(s) vehículo(s), ficha(s) tecnica(s).
- Documento acreditativo de dispoñer de dirección e sinatura electrónica, así como do equipo informático necesario para documentar a distancia o contrato e outras formalidades mercantís cos seus clientes.
- Licenza municipal de taxi.
- Follas/Libro de reclamacións.
-
Autorización de VS ambulancia:
- Documentación do(s) vehículos a adscribir á autorización: ITV vixente; permiso(s) de circulación do(s) vehículo(s), ficha(s) tecnica(s).
- Certificación tecnico-sanitaria dos vehículos (mínimo 8), e contrato/precontrato de alugamento no suposto de vehículos alugados.
- Xustificación do local aberto ao público (con licenza ou comunicación previa), só en poboacións con mais de 20.000 habitantes.
- Xustificación mínimo de traballadores e de condutores: alta na Seguridade Social e certificados ou títulos acreditativos da cualificación profesional.
- Xustificante da subscrición do seguro de responsabilidade civil (mínimo 50 millóns de euros).
- Certificado ISO 9001.
- Certificado do Curso Superior en Xestión de Transporte Sanitario ou titulación superior de persoa directiva.
- Documento acreditativo de dispoñer de dirección e sinatura electrónica, así como do equipo informático necesario para documentar a distancia o contrato e outras formalidades mercantís cos seus clientes.
-
Autorización de VD autobús:
- Documentación do(s) vehículos a adscribir á autorización: ITV vixente; permiso(s) de circulación do(s) vehículo(s), ficha(s) tecnica(s).
- Documento acreditativo de dispoñer de dirección e sinatura electrónica, así como do equipo informático necesario para documentar a distancia o contrato e outras formalidades mercantís cos seus clientes.
- Documento xustificativo da idoneidade do xestor de transporte para aportar a competencia profesional (escritura de constitución con indicación da porcentaxe mínima de participación: 15 %) ou acreditación dos poderes de representación e de disposición de fondos así como alta no rexime da Seguridade Social que corresponda como persoal directivo.
- Documento acreditativo da capacidade económica (9.000 euros o 1º vehículo, 5.000 euros cada vehículo adicional): persoa física, pódese acreditar coa certificación da entidade financeira que acredite este extremo, ou declaración responsable acompañada de documentación contable, fiscal que avale esta declaración...; persoa xurídica, acredítase coas contas anuais ou imposto de sociedades (capital social mais reservas); libro de inventarios e contas anuais da empresa; copia do balance do último exercicio recollido no libro de inventarios e contas anuais da empresa; certificación expedida polo secretario do consello de administración ou órgano equivalente da empresa, co visto e prace do seu presidente, acreditativa do contido das anotacións relativas a capital social e reservas que figuren no balance recollido no libro de inventarios e contas anuais da empresa, referido ao último exercicio.
- Licenza municipal do local ou, se e o caso, comunicación e declaración responsable.
- Libro de ruta para o seu dilixenciamento.
- Cadro de vehículos (arquivo dixital).
-
Autorización de VPC privado autobús:
- Documentación do(s) vehículo(s) a adscribir á autorización (mínimo 1): ITV vixente; permiso(s) de circulación do(s) vehículo(s), ficha(s) tecnica(s).
- Documento xustificativo do volume de transporte autorizable (acorde co número de empregados ou das persoas que, pola súa relación permanente coa actividade que se desenvolve nos establecementos da empresa, deban asistir habitualmente a este).
-
Autorización de VSPC ambulancia privada:
- Documentación do(s) vehículos a adscribir á autorización: ITV vixente; permiso(s) de circulación do(s) vehículo(s), ficha(s) tecnica(s).
- Certificación tecnico-sanitaria dos vehículos (mínimo 8), e contrato/precontrato de alugamento no suposto de vehículos alugados.
- Xustificación mínimo de traballadores e de condutores: alta na Seguridade Social e certificados ou títulos acreditativos da cualificación profesional. A Cruz Vermella e demais entidades beneficas poderán substituír o alta na Seguridade Social por documentación que acredite a relación desinteresada coa entidade benefica.
- Xustificante da subscrición do seguro de responsabilidade civil (mínimo 50 millóns de euros)
- Xustificación da necesidade o volume do transporte.
-
Autorización de VTC alquiler con conductor:
- Documentación do(s) vehículos a adscribir á autorización: ITV vixente; permiso(s) de circulación do(s) vehículo(s), ficha(s) tecnica(s). No caso de nova autorización VTC: mínimo 7 vehículos en propiedade, arrendamento financeiro ou arrendamento ordinario, de menos de 10 anos (non existirá limitación algunha en canto á antigüidade do vehículo, cando teña unha potencia fiscal igual ou superior a 28 CVF ou se trate dun vehículo histórico dos definidos como tales na regulamentación sobre tráfico, circulación de vehículos a motor e seguridade viaria). Vehículos cunha potencia igual o superior a 12 cabalos de vapor fiscais (CVF); unha lonxitude mínima exterior, medida de extremo a extremo do vehículo, igual ou superior a 4,60 metros. Non será necesario o cumprimento destas esixencias cando o vehículo utilice como fonte de enerxía a electricidade, o hidróxeno, os biocarburantes, os combustibles sinteticos e parafínicos, o gas natural, o gas licuado do petróleo ou calquera outra que así se sinale expresamente por resultar alternativa aos combustibles fósiles clásicos.
- Documento acreditativo da subscrición do seguro obrigatorio de responsabilidade civil na circulación de vehículos a motor.
- Documento acreditativo de dispoñer dun mínimo de dous condutores por cada tres vehículos, provistos do permiso de conducir da clase BTP, en rexime de alta na Seguridade Social e contratados a xornada completa.
- Documento acreditativo de dispoñer, polo menos, dun local adicado á actividade de aluguer de vehículos, con nome ou título rexistrado e aberto ao público previo cumprimento dos requisitos legais sobre apertura de locais.
- Documento acreditativo de dispoñer de dirección e sinatura electrónica, así como do equipo informático necesario para documentar a distancia o contrato e outras formalidades mercantís cos seus clientes.
-
Comprobación de datos .
Os documentos relacionados serán obxecto de consulta ás administracións públicas. No caso de que as persoas interesadas se opoñan a esta consulta, deberán indicalo e achegar unha copia dos documentos.
-
NIF da entidade solicitante.
-
DNI/NIE da persoa representante.
-
Certificado de estar ao día no pagamento de obrigas tributarias coa AEAT.
-
Certificado de estar ao día no pagamento coa Seguridade Social.
-
Certificado de estar ao día no pagamento de débedas coa Administración pública da comunidade autónoma.
Máis información
Localice o procedemento ou servizo na guía de procedementos e servizos, consulte a información do trámite e revise a documentación obrigatoria para presentar a solicitude que figura na pestana "Presentación" no apartado "Documentación para a presentación".
No apartado "Anexos asociados" ten dispoñibles modelos en formato PDF para aqueles documentos para os que se precisan. Se os necesita:
- Primeiro descargue no seu equipo os modelos PDF (asegúrese de que están descargados, non abertos no navegador).
- A continuación cubra os modelos. Se algunha táboa ten filas e non son suficientes pode engadilas nese documento descargado.
- Por último garde ou imprima en versión PDF un arquivo electrónico de cada modelo cuberto.
- Asine o documento, se así se require.
- Para finalizar anexe o modelo ou modelos en PDF na súa presentación.
No caso de que o procedemento non figure na guía, poderá empregar a solicitude xenérica.
Prema en "Tramitar en liña" para iniciar o trámite electrónico.
Identifíquese empregando un certificado electrónico ou Chave365.
Agora xa está dentro do seu espazo persoal "A miña sede".
Cubra o formulario e lembre que pode gardalo para recuperalo máis adiante desde o apartado "Os meus borradores" de "A miña sede".
Cando o teña cuberto, prema en "Continuar".
Anexe a documentación que queira presentar xunto co formulario. Inclúa os modelos cubertos no paso 1.
Pode consultar como enviar ficheiros que non teñen o tamaño ou o formato aceptados por esta sede.
Asine o formulario e a documentación que quere entregar.
Pode facelo cun certificado electrónico empregando a aplicación Autofirma ou, se emprega Chave365, coa clave de sinatura que recibirá no seu móbil.
Descargue o xustificante da presentación.
Poderá tamén acceder a este documento desde o apartado "Os meus expedientes" de "A miña sede".
Consulte como proceder cos documentos de gran tamaño e en distintos formatos
Revise a documentación obrigatoria para o trámite que vai realizar na ficha do procedemento na Guía de procedementos e servizos.
Lembre que este servizo soamente estará disponible desde o espazo "A miña sede" da sede electrónica e naqueles procedementos que teñan habilitados trámites electrónicos posteriores á solicitude cando así o estableza a súa norma reguladora.
Prepare os arquivos electrónicos necesarios e comprobe que utiliza formatos compatibles coa sede: .bmp, .ce3, .cex, .csv, .cte, .dbf, .doc, .docx, .dwg, .dxfn, .gpx, .hexhash, .inp, .jpg, .kml, .kmz, .ods, .odt, .pd2, .pdf, .pdl, .png, .prj, .shp, .shx, .tgd, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .xml, .xsig, .mp4, .avi, .mov e .wmv
O tamaño máximo do conxunto de documentos achegados a unha presentación en esta sede é de 100 MB, e non se admiten arquivos comprimidos.
Comprobe o tamaño total do conxunto de documentos que precisa achegar:
- Se é inferior a 100 MB pode achegar todos os documentos á solicitude
- Se é superior a 100 MB separe os arquivos de máis de 100 MB, agrupe o resto en subconxuntos de documentos que non superen os 100 MB e proceda segundo os seguintes pasos
- Presente a solicitude achegando un subconxunto de documentos de menos de 100 MB.
- Repita o trámite de achega de documentación separada da solicitude para cada un dos subconxuntos restantes de documentos, seguindo estes pasos:
- Unha vez finalizada a presentación acceda ao apartado "Os meus expedientes" de "A miña sede", seleccione o expediente da solicitude que acaba de realizar, pulse na opción "Accións" e seleccione "Achega de documentación separada da solicitude".
- Cubra o formulario e pulse en "continuar"
- Achegue o seguinte subconxunto de documentos
- Asine e complete a achega de documentación separada
- Repita este proceso para cada subconxunto de documentos de menos de 100 MB
Se algún arquivo supera individualmente os 100 MB:
- Proceda segundo se explica nos pasos anteriores para o resto de arquivos
- Descargue no seu equipo o modelo xenérico para a achega de documentación separada
- Cubra o modelo, indicando o expediente ou número de rexistro de entrada da solicitude electrónica realizada e a unidade responsable do procedemento
- Imprima o modelo e presénteo de forma presencial, xunto coa documentación en formato físico -CD, DVD, USB-, en calquera das oficinas de rexistro
Contra a resolución deste procedemento poderá interpoñerse recurso a través de "IF321C. Recurso en materia de mobilidade"
Máis información
Consulte como responder a un requirimento de emenda de documentación
Revise a documentación obrigatoria para o trámite que vai realizar na ficha do procedemento na Guía de procedementos e servizos. Na pestana "Presentación", no apartado "Documentación para a presentación" figura o listado de documentos requiridos para a presentación. No apartado "Anexos asociados" ten dispoñibles os modelos en formato .pdf para aqueles documentos para os que se precisan.
Descargue no seu equipo os modelos que deba presentar e cúbraos. Garde ou imprima a un arquivo electrónico cada modelo cuberto para anexalo posteriormente na presentación.
Acceda ao seu espazo persoal "A miña sede". Identifíquese empregando un certificado electrónico ou Chave365. Busque o expediente relacionado co requirimento e seleccione no menú "Acción" da dereita a opción "Emenda ao requirimento".
* No caso de que o expediente non apareza no seu espazo persoal, ou a opción "Emenda ao requirimento" non estivese dispoñible para ese expediente, poderá realizar electronicamente a emenda utilizando a solicitude xenérica.
Cubra o formulario indicando os datos ou documentos achegados para a emenda.
Anexe os documentos que queira presentar. Inclúa os modelos cubertos no paso 1.
Asine o formulario e os documentos que vai entregar para a emenda.
Pode facelo con certificado electrónico utilizando a aplicación Autofirma ou, se emprega Chave365, coa clave de sinatura que recibirá nunha mensaxe no seu móbil.
Descargue o xustificante de presentación da emenda.
Poderá acceder en calquera momento aos seus xustificantes electrónicos desde o seu espazo persoal "A miña sede".
Coñeza como achegar documentación xustificativa a un expediente en curso
Revise a documentación obrigatoria para o trámite que vai realizar na ficha do procedemento na Guía de procedementos e servizos.
Na pestana "Despois da presentación", no apartado "Xustificación" figura o listado de documentos requiridos para a xustificación. No apartado "Anexos asociados" ten dispoñibles os modelos en formato .pdf para aqueles documentos para os que se precisan.
Descargue no seu equipo os modelos que deba presentar e cúbraos.
Garde ou imprima a un arquivo electrónico cada modelo cuberto para anexalo posteriormente na presentación.
Acceda ao seu espazo persoal "A miña sede".
Identifíquese empregando un certificado electrónico ou Chave365.
Busque o expediente para o que precisa achegar documentación xustificativa. No menú "Acción" que aparece á dereita seleccione a opción "Achega de documentación xustificativa".
* No caso de que o expediente non apareza no seu espazo persoal, ou a opción "Achega de documentación xustificativa" non estivese dispoñible para ese expediente, poderá realizar electronicamente a xustificación utilizando a solicitude xenérica.
Cubra o formulario.
Indique os documentos que achega para a xustificación.
Anexe os documentos que queira presentar para a xustificación. Inclúa os modelos cubertos no paso 1.
Asine o formulario e os documentos que vai entregar para a xustificación.
Pode facelo con certificado electrónico utilizando a aplicación Autofirma ou, se emprega Chave365, coa clave de sinatura que recibirá nunha mensaxe no seu móbil.
Descargue o xustificante de presentación da xustificación.
Poderá acceder en calquera momento aos seus xustificantes electrónicos desde o seu espazo persoal "A miña sede".
Todos os seus expedientes, presentacións e borradores en "A miña sede"
Para xestionar os seus expedientes o primeiro que debe facer é acceder o seu espazo persoal premendo en "A miña sede" e, a continuación, identificarse empregando calquera dos certificados admitidos nesta sede ou Chave365.
Poderá ver na súa bandexa de entrada os seus últimos expedientes, presentacións e borradores.
Verá en pantalla información detallada de cada expediente ou presentación (número de expediente/rexistro, código e nome do procedemento etc.).
Se desexa ver todos os seus expedientes e presentacións, prema no botón "Ver todos/Buscar".
Ao acceder á pantalla de busca, pode buscar expedientes ou borradores por distintos criterios ou localizalos directamente se coñece o código de acceso.
Poderá realizar accións concretas sobre un expediente (achegar documentación adicional, mellorar unha solicitude, modificar os seus datos de notificación etc.) desde:
- A bandexa de entrada dos seus últimos expedientes, presentacións e borradores, premendo o botón "Acción" da columna "Que podo facer?"
- O detalle do expediente electrónico, premendo directamente nas accións dispoñibles da columna "Que podo facer?"
Outras convocatorias ou publicacións
Procedementos e servizos relacionados
Autorización de transporte e de actividades auxiliares e complementarias.
Autorización ou rehabilitación de transporte e de actividades auxiliares e complementarias.
Autorización para a prestación de servizos regulares permanentes de viaxeiros por estrada mediante a utilización dun mesmo vehículo (solapamento).
Incremento anual ordinario ou modificación extraordinaria de tarifas de contratos de xestión de servizos públicos de transporte regular de viaxeiros por estrada.