Orientámolo/a, paso a paso, para presentar unha solicitude no rexistro electrónico
IF301P - Autorización de transporte e de actividades auxiliares e complementarias.
A prestación de servizos de transporte público ou privado complementario, tanto de viaxeiros como de mercadorías esixe a obtención dunha autorización administrativa, que é outorgada pola Consellería de Infraestruturas e Vivenda previa solicitude do interesado.
A tramitación da solicitude e obtención da autorización, documentada na chamada tarxeta de transportes, faise ante o Servizo de Mobilidade da provincia que corresponda.
O outorgamento da autorización implica que o solicitante queda inscrito no Rexistro Xeral de Transportistas do Ministerio de Fomento.
Xunta de Galicia
Consellería de Vivenda e Planificación de Infraestruturas
Departamento Territorial da Consellería de Vivenda e Planificación de Infraestruturas de A Coruña
Alcalde Pérez Arda, 4
15006
Teléfono: 881881003
Fax: 881881000
Xunta de Galicia
Consellería de Presidencia, Xustiza e Deportes
Departamento Territorial da Consellería de Presidencia, Xustiza e Deportes de Lugo
Servizo de Mobilidade de Lugo
Ronda da Muralla, 70
27071 Lugo (Lugo)
Teléfono: 982294421
Fax: 982294389
Xunta de Galicia
Consellería de Presidencia, Xustiza e Deportes
Departamento Territorial da Consellería de Presidencia, Xustiza e Deportes de Ourense
Servizo de Mobilidade de Ourense
R/ Valente Docasar, 2 baixo
32003 Ourense (Ourense)
Teléfono: 988687307 / 988687308
Fax: 988687303
Xunta de Galicia
Consellería de Presidencia, Xustiza e Deportes
Departamento Territorial da Consellería de Presidencia, Xustiza e Deportes de Pontevedra
Servizo de Mobilidade de Pontevedra
Fernández Ladreda, nº 43 - 1º andar
36003 Pontevedra (Pontevedra)
Teléfono: 886206003 / 886206004
Fax: 886206026
Dirección Xeral de Mobilidade
Orde do 7 de abril de 2016 pola que se adaptan e se habilitan electronicamente os procedementos administrativos de prazo aberto da Consellería de Infraestruturas e Vivenda (DOG nº 69 do 12 de abril de 2016).
Lei 16/1987, do 30 de xullo, de Ordenación dos Transportes Terrestres (BOE nº 182, do 31 de xullo de 1987).
Real Decreto 1211/1990, do 28 de setembro, polo que se aproba o Regulamento da Lei de Ordenación dos Transportes Terrestres (BOE nº 241 do 8 de outubro de 1990).
Lei 4/2013, do 30 de maio, de transporte público de persoas en vehículos de turismo de Galicia (BOE nº 163 do 9 de xullo de 2013).
Prazo de presentación: PECHADO
02/05/2016 00:00 - 14/07/2019 23:59
A Orde do 7 de abril de 2016 entrará en vigor aos vinte días naturais da súa publicación no Diario Oficial de Galicia.
-
Común para todas as clases de autorización:
Solicitude segundo o Anexo I, acompañada da seguinte documentación:
- Documento xustificativo de ter aboada a taxa.
Autorización de MPC privado:
- Documentación do(s) vehículo(s): ITV vixente; permiso(s) de circulación do(s) vehículo(s), ficha(s) tecnica(s).
- Unicamente no suposto de aumento de copias, deberá presentarse documentación xustificativa do volume de transporte autorizable (acorde co volume de mercadorías adquiridas e producidas pola empresa, así como co número dos seus clientes e provedores) que xustifique o aumento.
Autorización de MDL público lixeiro (ata 3.500 kg MMA):
- Documentación do(s) vehículo(s): ITV vixente; permiso(s) de circulación do(s) vehículo(s), ficha(s) tecnica(s). No suposto de levantamento da suspensión ou sustitución de vehículo, deberá ter unha antigüidade igual ou inferior á do vehículo anteriormente adscrito.
-
- No suposto de levantamento de suspensión deberá acreditar que cumpre o resto de requisitos necesarios para a obtención da autorización.
- No suposto de substitución de vehículo deberá entregar o orixinal da tarxeta substituída.
Autorización de MDL público lixeiro (máis de 3.500 kg MMA) e MDP pesado:
- Documentación do(s) vehículo(s): ITV vixente; permiso(s) de circulación do(s) vehículo(s), ficha(s) tecnica(s). No suposto de levantamento da suspensión ou sustitución de vehículo, deberá ter unha antigüidade igual ou inferior á do vehículo anteriormente adscrito.
- Unicamente no suposto de aumento de copias, deberá presentarse documentación xustificativa da capacidade económica que xustifique o aumento (5.000 euros cada vehículo adicional): persoa física, pódese acreditar coa certificación da entidade financeira que acredite este extremo, ou declaración responsable acompañada de documentación contable, fiscal que avale esta declaración...; persoa xurídica, acredítase coas contas anuais ou imposto de sociedades (capital social máis reservas); libro de inventarios e contas anuais da empresa; copia do balance do último exercicio recollido no libro de inventarios e contas anuais da empresa; certificación expedida polo secretario do Consello de Administración ou órgano equivalente da empresa, co visto e prace do seu presidente, acreditativa do contido das anotacións relativas a capital social e reservas que figuren no balance recollido no libro de inventarios e contas anuais da empresa, referido ao último exercicio.
- No suposto de levantamento de suspensión deberá acreditar que cumpre o resto de requisitos necesarios para a obtención da autorización.
- No suposto de substitución de vehículo deberá entregar o orixinal da tarxeta substituída.
Autorización de VT taxi:
- Documentación do(s) vehículos a adscribir á autorización: ITV vixente; permiso(s) de circulación do(s) vehículo(s), ficha(s) tecnica(s). No suposto de levantamento da suspensión ou sustitución de vehículo, deberá ter unha antigüidade igual ou inferior á do vehículo anteriormente adscrito.
- Licenza municipal de taxi.
- No suposto de levantamento de suspensión deberá acreditar que cumpre o resto de requisitos necesarios para a obtención da autorización.
- No suposto de substitución de vehículo deberá entregar o orixinal da tarxeta substituída.
Autorización de VS ambulancia:
- Documentación do(s) vehículos a adscribir á autorización: ITV vixente; permiso(s) de circulación do(s) vehículo(s), ficha(s) tecnica(s), certificación tecnico-sanitaria respecto do vehículo novo ou substituto. No suposto de levantamento da suspensión ou sustitución de vehículo, deberá ter unha antigüidade igual ou inferior á do vehículo anteriormente adscrito.
- Acreditación do mantemento ou cumprimento do número mínimo de condutores.
- Xustificante da subscrición e pagamento do seguro de RC exixible no caso de aportar un novo vehículo.
- No suposto de levantamento de suspensión deberá acreditar que cumpre o resto de requisitos necesarios para a obtención da autorización.
- No suposto de substitución de vehículo deberá entregar o orixinal da tarxeta substituída.
Autorización de VD autobús:
- Documentación do(s) vehículos: ITV vixente; permiso(s) de circulación do(s) vehículo(s), ficha(s) tecnica(s). No suposto de levantamento da suspensión ou sustitución de vehículo, deberá ter unha antigüidade igual ou inferior á do vehículo anteriormente adscrito.
- Unicamente no suposto de aumento de copias, deberá presentarse documentación xustificativa da capacidade económica (9.000 euros o 1º vehículo, 5.000 euros cada vehículo adicional): persoa física, pódese acreditar coa certificación da entidade financeira que acredite este extremo, ou declaración responsable acompañada de documentación contable, fiscal que avale esta declaración...; persoa xurídica, acredítase coas contas anuais ou imposto de sociedades (capital social máis reservas); libro de inventarios e contas anuais da empresa; copia do balance do último exercicio recollido no libro de inventarios e contas anuais da empresa; certificación expedida polo secretario do Consello de Administración ou órgano equivalente da empresa, co visto e prace do seu presidente, acreditativa do contido das anotacións relativas a capital social e reservas que figuren no balance recollido no libro de inventarios e contas anuais da empresa, referido ao último exercicio.
- Libro de ruta para o seu dilixenciamento.
- Cadro de vehículos (arquivo dixital).
- No suposto de levantamento de suspensión deberá acreditar que cumpre o resto de requisitos necesarios para a obtención da autorización.
- No suposto de substitución de vehículo deberá entregar o orixinal da tarxeta substituída.
Autorización de VPC privado autobús:
- Documentación do(s) vehículo(s): ITV vixente; permiso(s) de circulación do(s) vehículo(s), ficha(s) tecnica(s).
- Unicamente no suposto de aumento de copias, deberá presentarse documentación xustificativa do aumento de volume de transporte autorizable (acorde co número de empregados ou das persoas que, pola súa relación permanente coa actividade que se desenvolve nos establecementos da empresa, deban asistir habitualmente a este).
- No suposto de levantamento de suspensión deberá acreditar que cumpre o resto de requisitos necesarios para a obtención da autorización.
- No suposto de substitución de vehículo deberá entregar o orixinal da tarxeta substituída.
Autorización de VSPC ambulancia privada:
- Documentación do(s) vehículos: ITV vixente; permiso(s) de circulación do(s) vehículo(s), ficha(s) tecnica(s). No suposto de levantamento da suspensión ou sustitución de vehículo, deberá ter unha antigüidade igual ou inferior á do vehículo anteriormente adscrito.
- Unicamente no suposto de aumento de copias, deberá presentarse documentación xustificativa do aumento de volume de transporte autorizable (acorde co número de empregados ou das persoas que, pola súa relación permanente coa actividade que se desenvolve nos establecementos da empresa, deban asistir habitualmente a este).
- Xustificación de que se dispón do número de condutores exixible atendendo ao número de copias que xa ten a empresa.
- Xustificante da subscrición e pagamento do seguro de RC exixible no caso de aportar un novo vehículo.
- No suposto de levantamento de suspensión deberá acreditar que cumpre o resto de requisitos necesarios para a obtención da autorización.
- No suposto de substitución de vehículo deberá entregar o orixinal da tarxeta substituída.
Autorización de VTC aluguer con conductor:
- Documentación do(s) vehículos: ITV vixente; permiso(s) de circulación do(s) vehículo(s), ficha(s) tecnica(s). No suposto de levantamento da suspensión ou sustitución de vehículo, deberá ter unha antigüidade igual ou inferior á do vehículo anteriormente adscrito.
- No suposto de levantamento de suspensión deberá acreditar que cumpre o resto de requisitos necesarios para a obtención da autorización.
- No suposto de substitución de vehículo deberá entregar o orixinal da tarxeta substituída.
Máis información
Localice o procedemento ou servizo na guía de procedementos e servizos, consulte a información do trámite e revise a documentación obrigatoria para presentar a solicitude que figura na pestana "Presentación" no apartado "Documentación para a presentación".
No apartado "Anexos asociados" ten dispoñibles modelos en formato PDF para aqueles documentos para os que se precisan. Se os necesita:
- Primeiro descargue no seu equipo os modelos PDF (asegúrese de que están descargados, non abertos no navegador).
- A continuación cubra os modelos. Se algunha táboa ten filas e non son suficientes pode engadilas nese documento descargado.
- Por último garde ou imprima en versión PDF un arquivo electrónico de cada modelo cuberto.
- Asine o documento, se así se require.
- Para finalizar anexe o modelo ou modelos en PDF na súa presentación.
No caso de que o procedemento non figure na guía, poderá empregar a solicitude xenérica.
Prema en "Tramitar en liña" para iniciar o trámite electrónico.
Identifíquese empregando un certificado electrónico ou Chave365.
Agora xa está dentro do seu espazo persoal "A miña sede".
Cubra o formulario e lembre que pode gardalo para recuperalo máis adiante desde o apartado "Os meus borradores" de "A miña sede".
Cando o teña cuberto, prema en "Continuar".
Anexe a documentación que queira presentar xunto co formulario. Inclúa os modelos cubertos no paso 1.
Pode consultar como enviar ficheiros que non teñen o tamaño ou o formato aceptados por esta sede.
Asine o formulario e a documentación que quere entregar.
Pode facelo cun certificado electrónico empregando a aplicación Autofirma ou, se emprega Chave365, coa clave de sinatura que recibirá no seu móbil.
Descargue o xustificante da presentación.
Poderá tamén acceder a este documento desde o apartado "Os meus expedientes" de "A miña sede".
Consulte como proceder cos documentos de gran tamaño e en distintos formatos
Revise a documentación obrigatoria para o trámite que vai realizar na ficha do procedemento na Guía de procedementos e servizos.
Lembre que este servizo soamente estará disponible desde o espazo "A miña sede" da sede electrónica e naqueles procedementos que teñan habilitados trámites electrónicos posteriores á solicitude cando así o estableza a súa norma reguladora.
Prepare os arquivos electrónicos necesarios e comprobe que utiliza formatos compatibles coa sede: .bmp, .ce3, .cex, .csv, .cte, .dbf, .doc, .docx, .dwg, .dxfn, .gpx, .hexhash, .inp, .jpg, .kml, .kmz, .ods, .odt, .pd2, .pdf, .pdl, .png, .prj, .shp, .shx, .tgd, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .xml, .xsig, .mp4, .avi, .mov e .wmv
O tamaño máximo do conxunto de documentos achegados a unha presentación en esta sede é de 100 MB, e non se admiten arquivos comprimidos.
Comprobe o tamaño total do conxunto de documentos que precisa achegar:
- Se é inferior a 100 MB pode achegar todos os documentos á solicitude
- Se é superior a 100 MB separe os arquivos de máis de 100 MB, agrupe o resto en subconxuntos de documentos que non superen os 100 MB e proceda segundo os seguintes pasos
- Presente a solicitude achegando un subconxunto de documentos de menos de 100 MB.
- Repita o trámite de achega de documentación separada da solicitude para cada un dos subconxuntos restantes de documentos, seguindo estes pasos:
- Unha vez finalizada a presentación acceda ao apartado "Os meus expedientes" de "A miña sede", seleccione o expediente da solicitude que acaba de realizar, pulse na opción "Accións" e seleccione "Achega de documentación separada da solicitude".
- Cubra o formulario e pulse en "continuar"
- Achegue o seguinte subconxunto de documentos
- Asine e complete a achega de documentación separada
- Repita este proceso para cada subconxunto de documentos de menos de 100 MB
Se algún arquivo supera individualmente os 100 MB:
- Proceda segundo se explica nos pasos anteriores para o resto de arquivos
- Descargue no seu equipo o modelo xenérico para a achega de documentación separada
- Cubra o modelo, indicando o expediente ou número de rexistro de entrada da solicitude electrónica realizada e a unidade responsable do procedemento
- Imprima o modelo e presénteo de forma presencial, xunto coa documentación en formato físico -CD, DVD, USB-, en calquera das oficinas de rexistro
Contra a resolución deste procedemento poderá interpoñerse recurso a través de "IF321C. Recurso en materia de mobilidade"
Máis información
Consulte como responder a un requirimento de emenda de documentación
Revise a documentación obrigatoria para o trámite que vai realizar na ficha do procedemento na Guía de procedementos e servizos. Na pestana "Presentación", no apartado "Documentación para a presentación" figura o listado de documentos requiridos para a presentación. No apartado "Anexos asociados" ten dispoñibles os modelos en formato .pdf para aqueles documentos para os que se precisan.
Descargue no seu equipo os modelos que deba presentar e cúbraos. Garde ou imprima a un arquivo electrónico cada modelo cuberto para anexalo posteriormente na presentación.
Acceda ao seu espazo persoal "A miña sede". Identifíquese empregando un certificado electrónico ou Chave365. Busque o expediente relacionado co requirimento e seleccione no menú "Acción" da dereita a opción "Emenda ao requirimento".
* No caso de que o expediente non apareza no seu espazo persoal, ou a opción "Emenda ao requirimento" non estivese dispoñible para ese expediente, poderá realizar electronicamente a emenda utilizando a solicitude xenérica.
Cubra o formulario indicando os datos ou documentos achegados para a emenda.
Anexe os documentos que queira presentar. Inclúa os modelos cubertos no paso 1.
Asine o formulario e os documentos que vai entregar para a emenda.
Pode facelo con certificado electrónico utilizando a aplicación Autofirma ou, se emprega Chave365, coa clave de sinatura que recibirá nunha mensaxe no seu móbil.
Descargue o xustificante de presentación da emenda.
Poderá acceder en calquera momento aos seus xustificantes electrónicos desde o seu espazo persoal "A miña sede".
Coñeza como achegar documentación xustificativa a un expediente en curso
Revise a documentación obrigatoria para o trámite que vai realizar na ficha do procedemento na Guía de procedementos e servizos.
Na pestana "Despois da presentación", no apartado "Xustificación" figura o listado de documentos requiridos para a xustificación. No apartado "Anexos asociados" ten dispoñibles os modelos en formato .pdf para aqueles documentos para os que se precisan.
Descargue no seu equipo os modelos que deba presentar e cúbraos.
Garde ou imprima a un arquivo electrónico cada modelo cuberto para anexalo posteriormente na presentación.
Acceda ao seu espazo persoal "A miña sede".
Identifíquese empregando un certificado electrónico ou Chave365.
Busque o expediente para o que precisa achegar documentación xustificativa. No menú "Acción" que aparece á dereita seleccione a opción "Achega de documentación xustificativa".
* No caso de que o expediente non apareza no seu espazo persoal, ou a opción "Achega de documentación xustificativa" non estivese dispoñible para ese expediente, poderá realizar electronicamente a xustificación utilizando a solicitude xenérica.
Cubra o formulario.
Indique os documentos que achega para a xustificación.
Anexe os documentos que queira presentar para a xustificación. Inclúa os modelos cubertos no paso 1.
Asine o formulario e os documentos que vai entregar para a xustificación.
Pode facelo con certificado electrónico utilizando a aplicación Autofirma ou, se emprega Chave365, coa clave de sinatura que recibirá nunha mensaxe no seu móbil.
Descargue o xustificante de presentación da xustificación.
Poderá acceder en calquera momento aos seus xustificantes electrónicos desde o seu espazo persoal "A miña sede".
Todos os seus expedientes, presentacións e borradores en "A miña sede"
Para xestionar os seus expedientes o primeiro que debe facer é acceder o seu espazo persoal premendo en "A miña sede" e, a continuación, identificarse empregando calquera dos certificados admitidos nesta sede ou Chave365.
Poderá ver na súa bandexa de entrada os seus últimos expedientes, presentacións e borradores.
Verá en pantalla información detallada de cada expediente ou presentación (número de expediente/rexistro, código e nome do procedemento etc.).
Se desexa ver todos os seus expedientes e presentacións, prema no botón "Ver todos/Buscar".
Ao acceder á pantalla de busca, pode buscar expedientes ou borradores por distintos criterios ou localizalos directamente se coñece o código de acceso.
Poderá realizar accións concretas sobre un expediente (achegar documentación adicional, mellorar unha solicitude, modificar os seus datos de notificación etc.) desde:
- A bandexa de entrada dos seus últimos expedientes, presentacións e borradores, premendo o botón "Acción" da columna "Que podo facer?"
- O detalle do expediente electrónico, premendo directamente nas accións dispoñibles da columna "Que podo facer?"
Outras convocatorias ou publicacións
Procedementos e servizos relacionados
Prórroga de transporte regular temporal a praias.
Certificación para matriculación e expedición de permiso de circulación ou cambio de titularidade.
Cambio de residencia de autorización de transporte e de actividades auxiliares e complementarias.
Autorización ou rehabilitación de transporte e de actividades auxiliares e complementarias.
Autorización para a prestación de servizos regulares permanentes de viaxeiros por estrada mediante a utilización dun mesmo vehículo (solapamento).
Axudas para a adquisición de vehículos taxi adaptados a persoas con mobilidade reducida (EUROTAXI), vehículos taxi de emisións CERO e vehículos taxi ECO.