Guía de procedementos e servizos

PR602A

Adhesión de 'Aliados Dixitais'

Procedemento dirixido a: Asociacións e ong

Aberto todo o ano

Consellería de Facenda e Administración Pública

Sobre o procedemento

O obxecto desta resolución é regular a adhesión de 'aliados dixitais' ao Plan de inclusión dixital de Galicia 2020 e o seu procedemento.

A través das denominadas 'alianzas dixitais' entre a Amtega e os diferentes axentes do ecosistema dixital, no marco da mellora da inclusión dixital preténdese proporcionar á cidadanía as aptitudes dixitais que lles permitan facer pleno uso das tecnoloxías para aumentar a súa empregabilidade e favorecer a súa inserción social.

Poderá ser 'aliado dixital' calquera entidade ou profesional que teña interese en participar no desenvolvemento da sociedade dixital en Galicia contribuíndo á mellora da inclusión dixital e que achegue a documentación necesaria para a tramitación das solicitudes prevista nesta resolución.

Obrigas dos 'aliados dixitais'.

Aquelas entidades ou profesionais que formalicen a súa adhesión ao Plan de inclusión dixital 2020 como 'aliados dixitais' comprométense, a través da solicitude, a:

-Indicar o tipo de 'aliado dixital'.

-Definir e levar a cabo as liñas de colaboración de interese.

-Executar as actuacións de colaboración que se describen na memoria de activades do recadro habilitado no formulario de solicitude.

-Estar ao día nos pagamentos coa Administración pública da Comunidade Autónoma de Galicia, coa Seguridade Social e co resto das administracións públicas.

Xunta de Galicia

Consellería de Facenda e Administración Pública

Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia (AMTEGA)

Dirección da Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia (AMTEGA)

Área de Sociedade Dixital

Edificio CINC, Cidade da Cultura de Galicia, Monta Gaiás, s/n,

15781  Santiago de Compostela  (Coruña, A)

Teléfono: 981545535

Fax: 981544706

Email: sociedade-dixital.amtega@xunta.es

Área de Sociedade Dixital
Requisitos e documentación

Prazo de presentación: Aberto todo o ano

A presente resolución entrará en vigor o día seguinte ao da súa publicación no Diario Oficial de Galicia.

  • A solicitude deberá ir acompañada da seguinte documentación:

    • a) Documento acreditativo do poder con que actúa a persoa que ten a representación da entidade, no caso de actuar por medio de representante.

    • b) No suposto de tratarse dunha entidade pública, documentación acreditativa do acordo alcanzado para a súa participación como entidade/organismo colaborador.

    • c) Documento acreditativo de estar ao día no pagamento á Administración pública da Comunidade Autónoma de Galicia, só no caso de non autorizar a súa consulta.

    • d) Documento acreditativo de estar ao día no pagamento á Seguridade Social, só no caso de non autorizar a súa consulta.

    • e) Documento acreditativo de estar ao día no pagamento de obrigas tributarias para a contratación coas administracións públicas, só no caso de non autorizar a súa consulta.

  • A presentación de solicitudes efectuarase de xeito unicamente electrónico a traves do formulario normalizado dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia, de conformidade co establecido nos artigos 27.6 da Lei 11/2007, do 22 de xuño, de acceso dos cidadáns aos servizos públicos, e 24.2 do Decreto 198/2010, do 2 de decembro, polo que se regula o desenvolvemento da Administración electrónica na Xunta de Galicia e nas entidades dela dependentes. Para a presentación das comunicacións será necesario o documento nacional de identidade electrónico ou calquera dos certificados electrónicos recoñecidos pola sede da Xunta de Galicia.

  • A documentación presentarase en formato electrónico utilizando calquera procedemento de copia dixitalizada do documento orixinal. Neste caso, as copias dixitalizadas presentadas garantirán a fidelidade co orixinal baixo a responsabilidade da persoa solicitante ou representante. A Administración poderá requirir a exhibición do documento orixinal para o cotexo da copia electrónica presentada segundo o disposto nos artigos 35.2 da Lei 11/2007, do 22 de xuño, de acceso dos cidadáns aos servizos públicos, e 22.3 do Decreto 198/2010, do 2 de decembro, polo que se regula o desenvolvemento da Administración electrónica na Xunta de Galicia e nas entidades dela dependentes.

  • Na sede electrónica atópanse publicados os formatos admitidos para a presentación de documentación. Se a persoa interesada desexa presentar calquera documentación en formatos non admitidos, poderá realizala de forma presencial a traves de calquera dos rexistros habilitados, e deberá indicar o código e o órgano responsable do procedemento, o número de expediente e o número ou código único de rexistro.

  • A sede electrónica da Xunta de Galicia ten á disposición das persoas interesadas unha serie de modelos normalizados dos trámites máis comunmente utilizados na tramitación administrativa, que poderán ser presentados electronicamente accedendo á carpeta do cidadán da persoa interesada ou presencialmente en calquera dos lugares e rexistros establecidos no artigo 38.4 da Lei 30/1992, do 26 de novembro, de rexime xurídico das administracións públicas e do procedemento administrativo común.

Despois de presentar

Prazo de resolución: Tres meses

Sentido do silencio: Positivo

Unha vez presentado este trámite pode consultar o seu expediente en "A miña sede"

Normativa
  • Ámbito Autonómico
    • Resolución do 22 de abril de 2016 pola que se regula a adhesión de aliados dixitais ao Plan de inclusión dixital en Galicia e o seu procedemento (DOG nº 82 do 29 de abril de 2016).

Descargar o contido desta ficha en formato PDF

Outros procedementos relacionados

PR600A

Comunicación de necesidades de infraestruturas en estradas por parte dos operadores.

Tramitar en liña

Aberto todo o ano

PR601A

Tramitación dos convenios de colaboración subscritos pola AMTEGA.

Tramitar en liña

Aberto todo o ano

AP400B

Entidades colaboradoras que participarán na xestión do programa de emisión de bonos dixitais para a conectividade de colectivos vulnerables

Tramitar en liña

Prazo pechado: 26/09/2022 00:00 - 30/06/2023 23:59

AP400C

Subvencións para a execución de diversas actuacións de mellora nas infraestruturas de telecomunicacións en edificios.

Tramitar en liña

Prazo pechado: 08/08/2024 00:00 - 04/10/2024 23:59