Orientámolo/a, paso a paso, para presentar unha solicitude no rexistro electrónico
PR600A - Comunicación de necesidades de infraestruturas en estradas por parte dos operadores.
Ámbito de aplicación
1. As previsións do presente decreto son de aplicación aos proxectos de estradas que sexan promovidas pola Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia e as entidades públicas instrumentais integrantes do sector público autonómico no ámbito das súas respectivas competencias, que teñan por obxecto:
b) O desdobramento dunha vía existente.
c) A construción dun trazado de características especiais coma pontes, viadutos ou túneles.
d) A execución de obras que afecten a un trazado continuo de vía existente superior a 5 km e que supoñan a modificación do trazado ou a apertura de gabias para canalizacións.
e) Outro tipo de actuacións en estradas, distintas das anteriores, cando a Administración ou entidade do sector público promotora da estrada considere que concorren razóns de interese e oportunidade que fagan recomendable a aplicación das previsións contidas neste decreto.
2. Exceptúanse do ámbito de aplicación os camiños públicos ou privados, entre os que se inclúen os camiños de servizo, veciñais, agrícolas, forestais ou pecuarios.
O promotor da estrada e, no caso de contratos para a construción e/ou explotación da estrada en réxime de concesión de obra pública, o concesionario desta, deberán comunicar á Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia (en diante, «Amtega») a información necesaria para garantir a axeitada coordinación cos operadores de redes e servizos de comunicacións electrónicas e conseguir a correcta definición das infraestruturas de soporte necesarias para o despregamento das redes de comunicacións electrónicas.
O proceso de coordinación entre os axentes implicados incluirá a realización das seguintes actuacións:
1. Comunicación previa por parte do promotor da estrada:
O promotor da estrada deberá remitir á Amtega o documento provisional do anteproxecto ou proxecto de trazado, o cal deberá prever a execución das infraestruturas de soporte e a reserva de espazos necesarios para o despregamento de redes de comunicacións electrónicas pertinentes.
Na redacción do anteproxecto ou proxecto de trazado deberán observarse os criterios técnicos previstos no título IV e anexos II, III e IV deste decreto.
2. Consulta pública e comunicación de necesidades de ocupación de infraestruturas por parte dos operadores de redes e servizos de comunicacións electrónicas:
A Amtega someterá a información relevante para o despregamento de redes de comunicacións electrónicas contida no anteproxecto ou proxecto de trazado a un proceso de consulta pública aos operadores de redes e servizos de comunicacións electrónicas, con aplicación dos principios de publicidade e concorrencia, mediante anuncio publicado no Diario Oficial de Galicia e na páxina web institucional garantindo o cumprimento das condicións previstas na normativa xeral estatal en materia de telecomunicacións, en particular en canto ao fomento dunha competencia leal e efectiva entre os operadores de redes e servizos de comunicacións electrónicas e a protección dos seus dereitos.
O prazo de consulta pública será como mínimo de 15 días hábiles, contados desde o día seguinte ao da publicación no Diario Oficial de Galicia do anuncio da consulta relativo á obra proxectada.
Os operadores de redes e servizos de comunicacións electrónicas interesados achegarán as súas comunicacións de necesidades de ocupación das infraestruturas proxectadas ás que deberán anexar unha memoria técnica co contido previsto no seguinte artigo.
No caso de que a información contida na memoria técnica non se considere suficiente, a Amtega poderá requirir os operadores de redes e servizos de comunicacións electrónicas que participasen no proceso para que, no prazo de 10 días hábiles, acheguen a información complementaria requirida. As solicitudes de información complementaria que se realicen aos operadores de redes e servizos de comunicacións electrónicas deberán ser motivadas, ter unha xustificación obxectiva, ser proporcionadas para o fin perseguido e limitarse ao estritamente necesario.
3. Informe de necesidades de infraestruturas de soporte ao despregamento de redes de comunicacións electrónicas:
Recibidas as comunicacións coas necesidades de ocupación de infraestruturas dos operadores de redes e servizos de comunicacións electrónicas, a Amtega remitirá por medios electrónicos ao promotor da estrada un informe no que se detallen e analicen as devanditas necesidades, así como o impacto técnico da súa satisfacción. Neste informe poderanse formular requirimentos específicos que excedan os criterios mínimos de referencia recollidos nos anexos ao presente decreto.
Se no prazo de 2 meses desde a publicación da consulta pública no Diario Oficial de Galicia a Amtega non remitise ao promotor da estrada o devandito informe, este poderá considerar que non existen requirimentos específicos. Neste caso, o proxecto final deberá cumprir os criterios mínimos previstos no título IV e anexos II, III e IV deste decreto.
4. Comunicación do proxecto da actuación:
Con anterioridade ao inicio das obras, o promotor da estrada facilitará á Amtega acceso ao proxecto da actuación, que deberá incorporar, de xeito específico e diferenciado, unha separata de «infraestruturas de soporte e espazos de reserva para o despregamento de redes de comunicacións electrónicas» como un anexo do proxecto ou ben como un apéndice do anexo de obras complementarias.
Tendo en conta as necesidades de ocupación de infraestruturas postas de manifesto no informe remitido pola Amtega, o proxecto de actuación deberá reflectir un dimensionamento e unhas características construtivas acordes cos criterios previstos no título IV e anexos II, III e IV deste decreto.
Naqueles supostos nos cales, por razóns técnicas, non sexa posible cumprir os criterios previstos neste decreto o promotor da estrada deberá sinalar de xeito explícito esta circunstancia.
Nos casos mencionados no parágrafo anterior a Amtega determinará, de forma motivada, as solucións que se adoptarán respecto das infraestruturas e espazos de reserva obxecto do presente decreto.
O promotor da estrada indicará a forma na que os operadores de redes e servizos de comunicacións electrónicas que participen neste proceso deberán formalizar a súa solicitude de ocupación das infraestruturas ou espazos de reserva demandados.
5. Información aos operadores de redes e servizos de comunicacións electrónicas implicados no proceso de consulta pública:
A Amtega informará por medios electrónicos aos operadores de redes e servizos de comunicacións electrónicas que comparecesen coma interesados no período de consulta pública, do dimensionamento previsto no proxecto da actuación.
Á vista do contido do proxecto da actuación, estes poderán, no prazo dun mes:
a) Desistir do seu interese de ocupación das infraestruturas de soporte para o despregamento de redes de comunicacións electrónicas. Se algún dos operadores de redes e servizos de comunicacións electrónicas desistise do seu interese inicial, non formalizando a solicitude de ocupación de parte ou todas as infraestruturas ou espazos de reserva inicialmente comunicados, o promotor da estrada poderá desistir da execución destas modificando para tal efecto a separata coa información relativa ás infraestruturas de soporte e aos espazos de reserva necesarios para o despregamento de redes de comunicacións electrónicas.
b) Formalizar unha solicitude de ocupación seguindo o procedemento indicado polo promotor da estrada. Nestes casos, o promotor da estrada poderá exixir a constitución dunha garantía tendo en conta o incremento do investimento necesario para dar resposta ás necesidades de ocupación de infraestruturas formuladas na solicitude de ocupación e o número de solicitudes formalizadas, coa finalidade de asegurar a utilización futura das infraestruturas comprometidas.
6. Comunicación da fin de obra por parte do promotor da estrada:
Unha vez executada, entregada e aceptada a obra por parte do promotor da estrada, este informará a Amtega da súa finalización así como de calquera variación respecto do proxecto enviado con anterioridade facilitando á Amtega o acceso ao documento final de obra ou, no seu defecto, ao proxecto de construción vixente e definitivo, no cal se recollan as modificacións que, se é o caso, fosen introducidas.
Coa finalidade de verificar o estado final da infraestrutura executada e dos espazos de reserva previstos, a Amtega poderá realizar visitas de comprobación.
Así mesmo, nos supostos nos cales o promotor da estrada non xestione directamente a infraestrutura de soporte ao despregamento de redes de comunicacións electrónicas, comunicará á Amtega a identidade do organismo que leve a cabo a devandita explotación.
7. Explotación das infraestruturas de soporte e espazos de reserva:
Os xestores das infraestruturas de soporte vinculadas á obra pública executada resolverán as solicitudes de ocupación formuladas polos operadores de redes e servizos de comunicacións electrónicas. No caso das administracións e entidades públicas serán aplicables as fórmulas previstas na normativa patrimonial que sexa de aplicación.
Se finalmente o operador de redes e servizos de comunicacións electrónicas non procedese á ocupación das infraestruturas de soporte executadas, o promotor da estrada poderá incautar total ou parcialmente a garantía constituída en concepto de danos e prexuízos ocasionados polo maior custo da actuación. En todo caso, o importe que se vaia incautar nunca poderá ser superior ao investimento que fose necesario realizar para dar resposta ás necesidades de ocupación de infraestruturas formuladas na solicitude de ocupación presentada polo operador no trámite descrito no punto 5 deste artigo.
Os xestores das infraestruturas de soporte vinculadas á obra pública executada deberán cumprir, no que respecta á realización de acordos para o seu uso, os criterios recollidos no artigo 12.
8. Comunicación ante calquera modificación nas infraestruturas por parte do xestor da estrada:
Os xestores destas infraestruturas informarán a Amtega de calquera modificación que se produza nestas e afecte as infraestruturas ou os espazos de reserva obxecto do presente decreto.
Xunta de Galicia
Consellería de Facenda e Administración Pública
Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia (AMTEGA)
Cidade da Cultura. Monte Gaiás, s/n
5781 Santiago de Compostela (Coruña, A)
Teléfono: 881999148/ 981957381
Fax: 981544706
Email: sociedade-dixital.amtega@xunta.es
Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia (AMTEGA)
Decreto 150/2014, do 27 de novembro, polo que se regulan as infraestruturas de soporte e os espazos de reserva para o despregamento de redes de comunicacións electrónicas en estradas promovidas pola Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia e as entidades públicas instrumentais integrantes do sector público autonómico (DOG nº 234 do 5 de decembro de 2014).
Prazo de presentación: Aberto todo o ano
O presente decreto entrará en vigor aos vinte días da súa publicación no Diario Oficial de Galicia.
- De conformidade co disposto no artigo 6 deste decreto, os operadores de redes e servizos de comunicacións electrónicas interesados en ocupar as infraestruturas de soporte ao despregamento de redes de comunicacións electrónicas proxectadas deberán comunicar as súas necesidades de ocupación, comunicación á que deberán anexar unha memoria tecnica na que detallen as súas necesidades.
- A información mínima que deberán incluír na dita memoria os ditos operadores de redes e servizos de comunicacións electrónicas para os efectos dun mellor aproveitamento das posibles sinerxías que implique a obra será a seguinte:
- a) Por cada tramo no que requiran condutos:
- 1º. Punto quilometrico de inicio ou, no seu defecto, coordenadas especificadas en UTM para o fuso 29, no sistema de referencia xeodesico ETRS89 (en diante «as coordenadas»).
- 2º. En caso de existir algunha preferencia, marxe preferente pola que se desexa que transcorra a canalización.
- 3º. Punto quilometrico de remate ou, no seu defecto, as coordenadas.
- 4º. Necesidades de cruzamentos e/ou accesos a outras vías, indicando punto quilometrico ou as coordenadas.
- 5º. Número de condutos requiridos no tramo en cuestión e previsión de uso destes e as tecnicas de tendido preferentes.
- 6º. Necesidades específicas de arquetas en localizacións puntuais e marxe/s da vía nas que serían precisas. Para estes efectos deberanse proporcionar os puntos quilometricos ou as coordenadas.
- b) Por cada espazo de reserva:
- 1º. As coordenadas dos puntos dentro da área de influencia da obra onde se requiren espazos de reserva para a instalación de equipamento.
- 2º. Dimensións físicas mínimas dos espazos que requiriría o operador de redes e servizos de comunicacións electrónicas, diferenciando o uso que se lle daría a cada un destes. Será preciso indicar para cada un deses espazos se se recollen elementos de obra civil susceptibles de seren compartidos con outros operadores de redes e servizos de comunicacións electrónicas.
- 3º. Descrición das necesidades de infraestruturas de interconexión con outros servizos dentro da área de influencia da obra planificada.
- A presentación das comunicacións realizarase unicamente por medios electrónicos a traves do formulario normalizado, anexo I, dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.es, de conformidade ao establecido nos artigos 27.6 da Lei 11/2007, do 22 de xuño, de acceso dos cidadáns aos servizos públicos e 24.2 do Decreto 198/2010, do 2 de decembro, polo que se regula o desenvolvemento da Administración electrónica na Xunta de Galicia e nas entidades dela dependentes. Para a presentación das comunicacións será necesario o documento nacional de identidade electrónico ou calquera dos certificados electrónicos recoñecidos pola sede da Xunta de Galicia.
- A documentación complementaria presentarase electronicamente utilizando calquera procedemento de copia dixitalizada do documento orixinal. Neste caso, as copias dixitalizadas presentadas garantirán a fidelidade co orixinal baixo a responsabilidade da persoa solicitante ou representante. A Administración poderá requirir a exhibición do documento orixinal para o cotexo da copia electrónica presentada segundo o disposto nos artigos 35.2 da Lei 11/2007, do 22 de xuño, de acceso dos cidadáns aos servizos públicos, e 22.3 do Decreto 198/2010, do 2 de decembro, polo que se regula o desenvolvemento da Administración electrónica na Xunta de Galicia e nas entidades dela dependentes.
- No caso de que algún dos documentos que se presenten de forma electrónica superase os tamaños límites establecidos pola sede electrónica, permitirase a presentación deste de forma presencial dentro dos prazos previstos. Para iso, e xunto co documento que se presenta, a persoa interesada deberá mencionar o código e o órgano responsable do procedemento, o número de expediente e o número ou código único de rexistro. Na sede electrónica da Xunta de Galicia publicarase a relación de formatos, protocolos e tamaño máximo admitido da documentación complementaria para cada procedemento.
- Na sede electrónica atópanse publicados os formatos admitidos para a presentación de documentación. Se a persoa interesada desexa presentar calquera documentación en formatos non admitidos, poderá realizala de forma presencial a traves de calquera dos rexistros habilitados, e deberá indicar o código e o órgano responsable do procedemento, o número de expediente e o número ou código único de rexistro.
- A sede electrónica da Xunta de Galicia ten á disposición das persoas interesadas unha serie de modelos normalizados dos trámites máis comunmente utilizados na tramitación administrativa, que poderán ser presentados electronicamente accedendo á Carpeta do cidadán da persoa interesada ou presencialmente en calquera dos lugares e rexistros establecidos no artigo 38.4 da Lei 30/1992, do 26 de novembro, de rexime xurídico das administracións públicas e do procedementos administrativo común.
- A tramitación do procedemento require a incorporación de datos en poder das administracións públicas. Polo tanto, os modelos de solicitude inclúen autorizacións expresas ao órgano xestor para realizar as comprobacións oportunas que acrediten a veracidade dos datos. No caso de que non se autorice o órgano xestor para realizar esta operación, deberán achegarse os documentos comprobantes dos datos.
- As solicitudes das persoas interesadas deberán achegar os documentos ou informacións previstos nesta norma, salvo que estes xa estivesen en poder da Administración xeral e do sector público autonómico de Galicia; neste caso, as persoas interesadas poderán acollerse ao establecido no artigo 35.f) da Lei 30/1992, do 26 de novembro, de rexime xurídico das administracións públicas e do procedemento administrativo común, sempre que se faga constar a data e o órgano ou a dependencia nos que foron presentados ou, se e o caso, emitidos, e cando non transcorresen máis de cinco anos desde a finalización do procedemento ao que correspondan.
Nos supostos de imposibilidade material de obter o documento, o órgano competente poderá requirirlle á persoa solicitante ou representante a súa presentación, ou, no seu defecto, a acreditación por outros medios dos requisitos a que se refire o documento.
Máis información
Localice o procedemento ou servizo na guía de procedementos e servizos, consulte a información do trámite e revise a documentación obrigatoria para presentar a solicitude que figura na pestana "Presentación" no apartado "Documentación para a presentación".
No apartado "Anexos asociados" ten dispoñibles modelos en formato PDF para aqueles documentos para os que se precisan. Se os necesita:
- Primeiro descargue no seu equipo os modelos PDF (asegúrese de que están descargados, non abertos no navegador).
- A continuación cubra os modelos. Se algunha táboa ten filas e non son suficientes pode engadilas nese documento descargado.
- Por último garde ou imprima en versión PDF un arquivo electrónico de cada modelo cuberto.
- Asine o documento, se así se require.
- Para finalizar anexe o modelo ou modelos en PDF na súa presentación.
No caso de que o procedemento non figure na guía, poderá empregar a solicitude xenérica.
Prema en "Tramitar en liña" para iniciar o trámite electrónico.
Identifíquese empregando un certificado electrónico ou Chave365.
Agora xa está dentro do seu espazo persoal "A miña sede".
Cubra o formulario e lembre que pode gardalo para recuperalo máis adiante desde o apartado "Os meus borradores" de "A miña sede".
Cando o teña cuberto, prema en "Continuar".
Anexe a documentación que queira presentar xunto co formulario. Inclúa os modelos cubertos no paso 1.
Pode consultar como enviar ficheiros que non teñen o tamaño ou o formato aceptados por esta sede.
Asine o formulario e a documentación que quere entregar.
Pode facelo cun certificado electrónico empregando a aplicación Autofirma ou, se emprega Chave365, coa clave de sinatura que recibirá no seu móbil.
Descargue o xustificante da presentación.
Poderá tamén acceder a este documento desde o apartado "Os meus expedientes" de "A miña sede".
Consulte como proceder cos documentos de gran tamaño e en distintos formatos
Revise a documentación obrigatoria para o trámite que vai realizar na ficha do procedemento na Guía de procedementos e servizos.
Lembre que este servizo soamente estará disponible desde o espazo "A miña sede" da sede electrónica e naqueles procedementos que teñan habilitados trámites electrónicos posteriores á solicitude cando así o estableza a súa norma reguladora.
Prepare os arquivos electrónicos necesarios e comprobe que utiliza formatos compatibles coa sede: .bmp, .ce3, .cex, .csv, .cte, .dbf, .doc, .docx, .dwg, .dxfn, .hexhash, .inp, .jpg, .ods, .odt, .pd2, .pdf, .pdl, .png, .prj, .shp, .shx, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .xml, .tgd, .kmz, .kml e .gpx
O tamaño máximo do conxunto de documentos achegados a unha presentación en esta sede é de 100 MB, e non se admiten arquivos comprimidos.
Comprobe o tamaño total do conxunto de documentos que precisa achegar:
- Se é inferior a 100 MB pode achegar todos os documentos á solicitude
- Se é superior a 100 MB separe os arquivos de máis de 100 MB, agrupe o resto en subconxuntos de documentos que non superen os 100 MB e proceda segundo os seguintes pasos
- Presente a solicitude achegando un subconxunto de documentos de menos de 100 MB.
- Repita o trámite de achega de documentación separada da solicitude para cada un dos subconxuntos restantes de documentos, seguindo estes pasos:
- Unha vez finalizada a presentación acceda ao apartado "Os meus expedientes" de "A miña sede", seleccione o expediente da solicitude que acaba de realizar, pulse na opción "Accións" e seleccione "Achega de documentación separada da solicitude".
- Cubra o formulario e pulse en "continuar"
- Achegue o seguinte subconxunto de documentos
- Asine e complete a achega de documentación separada
- Repita este proceso para cada subconxunto de documentos de menos de 100 MB
Se algún arquivo supera individualmente os 100 MB:
- Proceda segundo se explica nos pasos anteriores para o resto de arquivos
- Descargue no seu equipo o modelo xenérico para a achega de documentación separada
- Cubra o modelo, indicando o expediente ou número de rexistro de entrada da solicitude electrónica realizada e a unidade responsable do procedemento
- Imprima o modelo e presénteo de forma presencial, xunto coa documentación en formato físico -CD, DVD, USB-, en calquera das oficinas de rexistro
Máis información
Consulte como responder a un requirimento de emenda de documentación
Revise a documentación obrigatoria para o trámite que vai realizar na ficha do procedemento na Guía de procedementos e servizos. Na pestana "Presentación", no apartado "Documentación para a presentación" figura o listado de documentos requiridos para a presentación. No apartado "Anexos asociados" ten dispoñibles os modelos en formato .pdf para aqueles documentos para os que se precisan.
Descargue no seu equipo os modelos que deba presentar e cúbraos. Garde ou imprima a un arquivo electrónico cada modelo cuberto para anexalo posteriormente na presentación.
Acceda ao seu espazo persoal "A miña sede". Identifíquese empregando un certificado electrónico ou Chave365. Busque o expediente relacionado co requirimento e seleccione no menú "Acción" da dereita a opción "Emenda ao requirimento".
* No caso de que o expediente non apareza no seu espazo persoal, ou a opción "Emenda ao requirimento" non estivese dispoñible para ese expediente, poderá realizar electronicamente a emenda utilizando a solicitude xenérica.
Cubra o formulario indicando os datos ou documentos achegados para a emenda.
Anexe os documentos que queira presentar. Inclúa os modelos cubertos no paso 1.
Asine o formulario e os documentos que vai entregar para a emenda.
Pode facelo con certificado electrónico utilizando a aplicación Autofirma ou, se emprega Chave365, coa clave de sinatura que recibirá nunha mensaxe no seu móbil.
Descargue o xustificante de presentación da emenda.
Poderá acceder en calquera momento aos seus xustificantes electrónicos desde o seu espazo persoal "A miña sede".
Coñeza como achegar documentación xustificativa a un expediente en curso
Revise a documentación obrigatoria para o trámite que vai realizar na ficha do procedemento na Guía de procedementos e servizos.
Na pestana "Despois da presentación", no apartado "Xustificación" figura o listado de documentos requiridos para a xustificación. No apartado "Anexos asociados" ten dispoñibles os modelos en formato .pdf para aqueles documentos para os que se precisan.
Descargue no seu equipo os modelos que deba presentar e cúbraos.
Garde ou imprima a un arquivo electrónico cada modelo cuberto para anexalo posteriormente na presentación.
Acceda ao seu espazo persoal "A miña sede".
Identifíquese empregando un certificado electrónico ou Chave365.
Busque o expediente para o que precisa achegar documentación xustificativa. No menú "Acción" que aparece á dereita seleccione a opción "Achega de documentación xustificativa".
* No caso de que o expediente non apareza no seu espazo persoal, ou a opción "Achega de documentación xustificativa" non estivese dispoñible para ese expediente, poderá realizar electronicamente a xustificación utilizando a solicitude xenérica.
Cubra o formulario.
Indique os documentos que achega para a xustificación.
Anexe os documentos que queira presentar para a xustificación. Inclúa os modelos cubertos no paso 1.
Asine o formulario e os documentos que vai entregar para a xustificación.
Pode facelo con certificado electrónico utilizando a aplicación Autofirma ou, se emprega Chave365, coa clave de sinatura que recibirá nunha mensaxe no seu móbil.
Descargue o xustificante de presentación da xustificación.
Poderá acceder en calquera momento aos seus xustificantes electrónicos desde o seu espazo persoal "A miña sede".
Todos os seus expedientes, presentacións e borradores en "A miña sede"
Para xestionar os seus expedientes o primeiro que debe facer é acceder o seu espazo persoal premendo en "A miña sede" e, a continuación, identificarse empregando calquera dos certificados admitidos nesta sede ou Chave365.
Poderá ver na súa bandexa de entrada os seus últimos expedientes, presentacións e borradores.
Verá en pantalla información detallada de cada expediente ou presentación (número de expediente/rexistro, código e nome do procedemento etc.).
Se desexa ver todos os seus expedientes e presentacións, prema no botón "Ver todos/Buscar".
Ao acceder á pantalla de busca, pode buscar expedientes ou borradores por distintos criterios ou localizalos directamente se coñece o código de acceso.
Poderá realizar accións concretas sobre un expediente (achegar documentación adicional, mellorar unha solicitude, modificar os seus datos de notificación etc.) desde:
- A bandexa de entrada dos seus últimos expedientes, presentacións e borradores, premendo o botón "Acción" da columna "Que podo facer?"
- O detalle do expediente electrónico, premendo directamente nas accións dispoñibles da columna "Que podo facer?"