Guía de procedementos e servizos

PR005A

Poder xeral para que a persoa apoderada poida actuar en nome da persoa apoderante en calquera actuación administrativa e ante calquera Administración Pública.

Procedemento dirixido a: Cidadáns, Empresas e profesionais

Aberto todo o ano

Consellería de Presidencia, Xustiza e Deportes

O presente decreto ten por obxecto a regulación do Rexistro Electrónico Xeral de Apoderamentos de Galicia, creado polo artigo 40 da Lei 4/2019, do 17 de xullo, de administración dixital de Galicia, e do Rexistro autonómico de persoas titulares de determinados órganos ou cargos, creado polo artigo 41 da Lei 4/2019, do 17 de xullo.

Persoa física ou xurídica.

Xunta de Galicia

Consellería de Presidencia, Xustiza e Deportes

Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Presidencia, Xustiza e Deportes

Subdirección Xeral de Coordinación do Rexistro e Atención á Cidadanía

San Caetano, s/n

15781  Santiago de Compostela  (Coruña, A)

Teléfono: 881999520/ 881999572

Email: rexistroxeral@xunta.gal

Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Presidencia, Xustiza e Deportes

Prazo de presentación: Aberto todo o ano

Os apoderamentos deberán realizarse utilizando os modelos de poder que figuran como anexo I, e que estarán dispoñibles na sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal.

De ser o caso, a documentación que acredite os poderes da persoa física representante da entidade poderdante.

Cando se apodere a unha persoa xurídica será preciso achegar os seus estatutos para verificar que neles está prevista a súa capacidade de actuar como representante.

En todos os casos a documentación achegada deberá ser copia electrónica auténtica emitida por algunha Administración pública.

Prazo de resolución:

A inscrición dos apoderamentos no rexistro realizarase mediante actuación administrativa automatizada nos casos en que podan comprobarse automaticamente todos os requisitos necesarios para a inscrición.

De non poder comprobar automaticamente os requisitos, antes de efectuar a inscrición o órgano competente analizará a documentación presentada e poderá solicitar un informe sobre a suficiencia dos poderes e demais documentación xustificativa da personalidade ou da representación á Asesoría Xurídica correspondente.

Unha vez analizada a documentación o órgano competente procederá a efectuar a inscrición no rexistro se esta é correcta, ou, de ser o caso, a requirirlle ao solicitante a emenda dos defectos detectados na documentación ou a denegar a inscrición sinalando a causa na que se fundamenta.

Sentido do silencio: Non especificado

Unha vez presentado este trámite pode consultar o seu expediente en "A miña sede"

  • Ámbito Autonómico
    • Decreto 52/2021, do 18 de marzo, polo que se regulan o Rexistro Electrónico Xeral de Apoderamentos de Galicia e o Rexistro autonómico de persoas titulares de determinados órganos ou cargos (DOG nº 60 do 30 de marzo de 2021).

Outros procedementos relacionados

BS104A

Acceso á información contida na Historia Social Única Electrónica.

Tramitar en liña

Aberto todo o ano

FA006A

Punto xeral de entrada de facturas electrónicas e o Rexistro Contable de Facturas da Comunidade Autónoma de Galicia.

Aberto todo o ano

FA009C

Aprobación dos modelos oficiais de autoliquidación do imposto sobre transmisións patrimoniais e actos xurídicos documentados

Aberto todo o ano

PR001A

Alta/renovación de usuario en Chave365.

Tramitar en liña

Aberto todo o ano