Orientámolo/a, paso a paso, para presentar unha solicitude no rexistro electrónico
CO300A - Subvención ás asociacións de comerciantes sen fins de lucro para a dinamización dos centros comerciais abertos de Galicia.
A dinamización dos centros comerciais abertos de Galicia.
1. Poderán ser beneficiarias das subvencións, sen prexuízo de reunir os demais requisitos establecidos nestas bases reguladoras e sempre que nas entidades solicitantes non concorra ningunha das circunstancias previstas no artigo 10 da Lei 9/2007, do 13 de xuño, de subvencións de Galicia, as asociacións de comerciantes de carácter territorial, sen ánimo de lucro, que estean legalmente constituídas e cuxo ámbito de actuación se desenvolva na Comunidade Autónoma de Galicia, e que leven a cabo proxectos de dinamización e incentivación do consumo de interese e transcendencia nos centros comerciais abertos definidos no artigo 24 da Lei 13/2010, do 17 de decembro, do comercio interior de Galicia.
En todo caso, as asociacións de comerciantes deberán ter unha antigüidade mínima de tres anos na data de publicación desta orde e estar ao día na obriga de aprobación das contas anuais pola xunta directiva nos dous últimos exercicios previos a esta orde de convocatoria (2021-2022).
2. Para os efectos desta orde, terán a consideración de centros comerciais abertos:
2.1. Centros comerciais abertos situados en concellos que teñan a consideración de grande cidade (A Coruña, Ferrol, Lugo, Santiago de Compostela, Ourense, Pontevedra e Vigo) que cumpran os seguintes requisitos:
a) Disporen dunha unidade de xestión profesionalizada. Para estes efectos, enténdese por xestión profesionalizada a disposición dunha unidade xerencial propia e permanente, que deberá ter contratada, mediante un contrato laboral, unha persoa física que desenvolva funcións de xestión, contabilidade, dinamización comercial, información e asesoramento ás persoas comerciantes durante o período comprendido entre o 1 de novembro de 2023 ata o 31 de outubro de 2024 de xeito continuado.
Para garantir o bo funcionamento da unidade xerencial, o/a xerente non poderá ser membro nin formar parte dos órganos de goberno e dirección da entidade asociativa solicitante nin formar parte dos órganos de goberno, dirección ou xerencia de ningunha outra asociación ou federación de comerciantes beneficiaria dalgunha das axudas postas en marcha pola Dirección Xeral de Comercio e Consumo durante os anos 2023 e 2024.
b) Teren unha delimitación territorial claramente definida dentro da área urbana do concello e integrar un dos principais eixes comerciais.
A delimitación territorial do centro comercial aberto comprenderá unha zona urbana claramente delimitada, continua e integrada por un eixe comercial, e deberá existir continuidade entre as rúas e prazas del.
Para estes efectos, considérase eixe comercial un conxunto de rúas, prazas ou avenidas, peonís ou non, cunha alta concentración comercial e diversidade de oferta de servizos e lecer.
A delimitación territorial será única e exclusiva para cada centro comercial aberto sen que en ningún caso poida ser coincidente ou compartir o mesmo espazo con outro existente.
No caso de delimitacións territoriais coincidentes, terá a condición de centro comercial existente o que obtivese a condición de centro comercial aberto nas convocatorias desta orde (CO300A) nos últimos cinco anos, sempre que cumpra os demais requisitos.
De non ter a condición de existente, terá preferencia o que teña asociados maior número de comercios retallistas na zona afectada.
c) Contaren cun mínimo de 50 comercios retallistas asociados na súa delimitación territorial e dados de alta na intranet da Dirección Xeral de Comercio e Consumo (plataforma Redic, Portal do comerciante galego).
d) Presentaren unha diversidade de oferta comercial, con predominio da oferta especializada en equipamento persoal.
e) Os comercios retallistas asociados deben representar, polo menos, o 50 % do número total de socios dados de alta na intranet da Dirección Xeral de Comercio e Consumo (plataforma Redic, Portal do comerciante galego).
f) Contaren con ingresos suficientes para asegurar a viabilidade económica-financeira da entidade.
Para estes efectos, considéranse suficientes os orzamentos que teñan ingresos procedentes de cotas dos asociados, subvencións da Administración local e achegas privadas que alcancen como mínimo o 40 % do investimento solicitado para a unidade xerencial, segundo o declarado no anexo VII.
2.2. Os centros comerciais abertos situados no resto de concellos que cumpran cinco dos seis requisitos seguintes, e serán de obrigado cumprimento os requisitos das letras a) e c):
a) Disporen dunha unidade de xestión profesionalizada. Para estes efectos enténdese por xestión profesionalizada a disposición dunha unidade xerencial propia e permanente que deberá ter contratada, mediante un contrato laboral, unha persoa física que desenvolva funcións de xestión, contabilidade, dinamización comercial, información e asesoramento ás persoas comerciantes, durante o período comprendido entre o 1 de novembro de 2023 ata o 31 de outubro de 2024 de xeito continuado.
Para garantir o bo funcionamento da unidade xerencial, o/a xerente non poderá ser membro nin formar parte dos órganos de goberno e dirección da entidade asociativa solicitante nin formar parte dos órganos de goberno, dirección ou xerencia de ningunha outra asociación ou federación de comerciantes beneficiaria dalgunha das axudas postas en marcha pola Dirección Xeral de Comercio e Consumo durante os anos 2023 e 2024.
b) A delimitación territorial do centro comercial aberto debe integrar o principal eixe comercial da trama urbana do concello.
Para estes efectos, considérase eixe comercial o conxunto de rúas, prazas ou avenidas, peonís ou non, cunha alta concentración comercial e diversidade de oferta de servizos e lecer.
c) Contaren cun mínimo de 50 comercios retallistas asociados na súa delimitación territorial e dados de alta na intranet da Dirección Xeral de Comercio e Consumo (plataforma Redic, Portal do comerciante galego).
d) Presentaren unha diversidade de oferta comercial, con predominio da oferta especializada en equipamento persoal.
e) Os comercios retallistas asociados deben representar, polo menos, o 50 % do número total de socios dados de alta na intranet da Dirección Xeral de Comercio e Consumo (plataforma Redic, Portal do comerciante galego).
f) Que estean situados en concellos cunha poboación superior aos 10.000 habitantes, de acordo co establecido na normativa pola que se declaren oficiais as cifras de poboación resultantes da revisión do padrón municipal referidas ao 1 de xaneiro de 2023.
3. Unicamente no caso dos concellos das sete grandes cidades, poderá recoñecerse como beneficiaria desta orde máis dunha asociación de comerciantes que leve a cabo proxectos de dinamización e incentivación do consumo en centros comerciais abertos no mesmo termo municipal.
No resto dos concellos non poderá existir no termo municipal máis dun centro comercial aberto.
O número de centros comerciais abertos nas sete grandes cidades vén determinado polo número de comercios retallistas (CNAE 47) existentes no concello segundo os datos publicados polo IGE (ano 2022), nunha proporción de 550 comercios retallistas por cada centro comercial aberto.
4. Para os efectos do cumprimento dos requisitos previstos nas letras c) e e) dos números 2.1 e 2.2 e dos tramos establecidos no artigo 5, teranse en conta os comercios retallistas incluídos nos IAE establecidos no anexo II e os salóns de peiteado que estean situados no concello e dados de alta como asociados na Redic, nos termos previstos no artigo 5.2 e 6 destas bases reguladoras.
5. Non poderán ser beneficiarias destas axudas as empresas en crise, conforme a definición prevista no artigo 2, número 18, do Regulamento (UE) 651/2014 da Comisión, do 17 de xuño, polo que se declaran determinadas categorías de axudas compatibles co mercado interior en aplicación dos artigos 107 e 108 do Tratado (DOUE do 26 de xuño de 2014, L 187/1).
Xunta de Galicia
Consellería de Emprego, Comercio e Emigración
Dirección Xeral de Comercio e Consumo
Subdirección Xeral de Artesanía, Entidades e Promoción Comercial
Servizo de Promoción Comercial e da Artesanía
San Caetano, s/n
15781 Santiago de Compostela (Coruña, A)
Teléfono: 981544530/ 981545557
Fax: 981545541
Email: dxc.axudas.comercio@xunta.gal
Desde o resto do Estado: 902120012
Dirección Xeral de Comercio e Consumo
Orde do 8 de maio de 2024 pola que se establecen as bases reguladoras para a concesión, en réxime de concorrencia non competitiva, das subvencións ás asociacións de comerciantes sen ánimo de lucro para a dinamización dos centros comerciais abertos de Galicia, e se procede á súa convocatoria para o ano 2024 (DOG nº 100 do 24 de maio de 2024).
Extracto da Orde do 8 de maio de 2024 pola que se establecen as bases reguladoras para a concesión, en réxime de concorrencia non competitiva, das subvencións ás asociacións de comerciantes sen ánimo de lucro para a dinamización dos centros comerciais abertos de Galicia, e se procede á súa convocatoria para o ano 2024 (DOG nº 100 do 24 de maio de 2024).
Resolución do 22 de outubro de 2024, da Dirección Xeral de Comercio e Consumo, pola que se lles dá publicidade ás axudas concedidas ao abeiro da Orde do 8 de maio de 2024 pola que se establecen as bases reguladoras para a concesión, en réxime de concorrencia non competitiva, das subvencións ás asociacións de comerciantes sen ánimo de lucro para a dinamización dos centros comerciais abertos de Galicia, e se procede á súa convocatoria para o ano 2024 (DOG nº 211 do 31 de outubro de 2024).
Prazo de presentación: PECHADO
25/05/2024 00:00 - 24/06/2024 23:59
O prazo para presentar as solicitudes será dun mes, contado a partir do día seguinte ao da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia. Entenderase como último día do prazo o correspondente ao mesmo ordinal do día da publicación. Se o último día de prazo for inhábil, entenderase prorrogado ao primeiro día hábil seguinte e, se no mes de vencemento non houber día equivalente ao da publicación, entenderase que o prazo expira o último día do mes.
Solicitudes .
Para poder ser entidade beneficiaria da subvención, deberá presentarse unha solicitude dirixida á Consellería de Emprego, Comercio e Emigración axustada ao modelo normalizado que se inclúe como anexo IV desta orde, que irá acompañada dos documentos que se especifican no artigo 7 das bases reguladoras.
Lugar de presentación das solicitudes .
1. As solicitudes presentaranse obrigatoriamente por medios electrónicos, a través do formulario normalizado dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal
2. De conformidade co artigo 68.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas, se algunha das persoas interesadas presenta a súa solicitude presencialmente, será requirida para que a emende a través da súa presentación electrónica. Para estes efectos, considerarase como data de presentación da solicitude aquela en que se realice a emenda.
3. Para a presentación electrónica poderá empregarse calquera dos mecanismos de identificación e sinatura admitidos pola sede electrónica da Xunta de Galicia, incluído o sistema de usuario e clave Chave365 (https://sede.xunta.gal/chave365).
Documentación complementaria .
1. As entidades interesadas deberán achegar coa solicitude, anexo IV, a seguinte documentación:
a) Acta, escritura ou documento de constitución, estatutos e, se é o caso, modificación deles, e acreditación da súa inscrición no rexistro correspondente. A referida documentación deberá acreditar que entre os seus fins abrangue a promoción e defensa do sector comercial e o seu ámbito non é superior ao termo municipal onde estea situado o centro comercial aberto, ou na súa falta, a acreditación de estar iniciados os trámites para realizar as correspondentes modificacións.
b) Documento acreditativo de poder cumprido para actuar ante a Administración da persoa representante legal da entidade solicitante.
c) Composición actualizada da xunta directiva da entidade asociativa onde figure a data de nomeamento dos distintos membros.
d) Orzamento do exercicio corrente da entidade asociativa aprobado polo órgano competente segundo o anexo VII.
e) Certificado de ter aprobadas as contas anuais pola xunta directiva da entidade asociativa nos exercicios 2021 e 2022 segundo o anexo VIII. Deberase presentar un certificado por cada ano.
f) Copia da acta da sesión en que se lles informe ás persoas comerciantes asociadas do proxecto para o cal se solicita a subvención.
g) Memoria asinada do proxecto de dinamización e incentivación do consumo, que deberá incluír, polo menos, respecto de cada unha das actuacións para as cales se solicita a subvención:
– A denominación da actividade.
– A descrición individualizada, pormenorizada e detallada da actividade, con indicación dos seus obxectivos xerais e específicos.
– A localización e datas previstas para a súa realización.
– O número e as características dos/das participantes e beneficiarios/as.
– O orzamento total do investimento, con indicación das fontes de financiamento e, de ser o caso, a porcentaxe e contías achegadas por cada unha das partes.
– O orzamento desagregado e detallado do investimento solicitado coa relación das facturas ou, na súa falta, facturas pro forma dos gastos que se imputan a cada unha das actividades, con identificación do número de orde e concepto segundo o anexo V.
– No caso de actuacións de tíckets de aparcadoiro a memoria deberá describir a dinámica de emprego dos tíckets, de tal forma que quede garantida a rastrexabilidade da compra pola persoa consumidora e a entrega do tícket polo comerciante.
Así mesmo, deberanse especificar os comercios participantes, o número de bonos ou tíckets emitidos, o número de bonos entregados a cada un deles, o custo unitario de cada tícket, e calquera outra información relevante.
h) Anexo V co orzamento detallado dos gastos previstos para realizar cada unha das actividades para as cales se solicita a subvención, e facturas ou, na súa falta, facturas pro forma das actividades ou adquisicións para as cales se solicita a subvención.
Non terán a consideración de orzamentos as estimacións de gastos realizadas pola entidade solicitante e que carezan do soporte da oferta do provedor ou tarifa oficial do gasto, nin se admitirán aqueles orzamentos que non presenten a suficiente desagregación para determinar o carácter subvencionable dos conceptos relacionados nel.
Cando o importe do gasto subvencionable supere as contías establecidas na Lei 9/2017, do 8 de novembro, de contratos do sector público, para o contrato menor, a entidade beneficiaria deberá solicitar, como mínimo, tres ofertas de diferentes provedores, con carácter previo á contratación do compromiso para a obra, a prestación do servizo ou a entrega do ben, agás que polas súas especiais características non exista no mercado suficiente número de entidades que as realicen, presten ou subministren, ou agás que o gasto se realizase con anterioridade á solicitude da subvención.
A elección entre as ofertas presentadas, que deberá achegarse na xustificación, realizarase de conformidade con criterios de eficiencia e economía e deberá xustificarse expresamente nunha memoria a elección cando non recaia na proposta económica máis vantaxosa.
Non serán admisibles as ofertas emitidas por provedores que non teñan a capacidade para a subministración do ben ou servizo ou que semellen de compracencia (contido e formato idénticos ou extremadamente similares entre ofertas, erros idénticos ou aparencia non habitual, entre outros).
As ofertas presentadas e os provedores elixidos detallados no anexo V supoñen unha documentación vinculante para o desenvolvemento do proxecto no caso de ser entidade beneficiaria da axuda.
Non se considerarán subvencionables, parcial ou totalmente, aqueles investimentos dos cales non se presente documentación económica completa conforme o aquí recollido.
i) Formalización do anexo VI relativo á unidade xerencial, acompañado da documentación que nel se sinala:
– Copia do contrato ou contratos da persoa xerente.
– Copia do curriculum da persoa xerente.
No caso de que se produza algún cambio na unidade xerencial, deberá comunicárselle á Dirección Xeral de Comercio e Consumo. Se este cambio supón a substitución da persoa xerente, terase que presentar a documentación detatallada nesta letra j) e na letra k) do novo xerente.
j) Declaración de non vinculación da persoa xerente nos termos establecidos no artigo 19 destas bases reguladoras.
k) Informe da mesa local de comercio sobre o proxecto de dinamización comercial obxecto da solicitude da subvención, de conformidade co disposto no artigo 3.b) do Decreto 183/2011, do 15 de setembro, polo que se regulan as mesas locais de comercio ou, de ser o caso, a solicitude do dito informe dentro do prazo de presentación de solicitudes.
l) Plano coa delimitación do centro comercial aberto, coa indicación das rúas e prazas que conforman os principais eixes comerciais e coa concreción das rúas, prazas ou avenidas que conforman o seu perímetro.
m) Copia da solicitude de tres ofertas de diferentes provedores, no caso de que exista vinculación coa entidade solicitante, no termos establecidos no artigo 19 destas bases reguladoras.
2. De conformidade co artigo 28.3 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas, non será necesario achegar os documentos que xa fosen presentados anteriormente pola persoa interesada ante calquera Administración. Neste caso, a persoa interesada deberá indicar en que momento e ante que órgano administrativo presentou os ditos documentos, que serán obtidos electronicamente a través das redes corporativas ou mediante consulta ás plataformas de intermediación de datos ou outros sistemas electrónicos habilitados para o efecto, agás que conste no procedemento a oposición expresa da persoa interesada.
De forma excepcional, se non se puidesen obter os citados documentos, poderáselle solicitar novamente á entidade interesada a súa achega.
3. A documentación complementaria deberá presentarse electronicamente. Se algunha das persoas interesadas presenta a documentación complementaria presencialmente, será requirida para que a emende a través da súa presentación electrónica. Para estes efectos, considerarase como data de presentación aquela en que sexa realizada a emenda.
4. As entidades interesadas responsabilizaranse da veracidade dos documentos que presenten. Excepcionalmente, cando a relevancia do documento no procedemento o exixa ou existan dúbidas derivadas da calidade da copia, a Administración poderá solicitar de maneira motivada o cotexo das copias achegadas pola persoa interesada, para o cal poderán requirir a exhibición do documento ou da información orixinal.
5. Sempre que se realice a presentación de documentos separadamente da solicitude, deberase indicar o código e o órgano responsable do procedemento, o número de rexistro de entrada da solicitude e o número de expediente, se se dispón del.
6. No caso de que algún dos documentos que se vaia presentar de forma electrónica supere os tamaños máximos establecidos ou teña un formato non admitido pola sede electrónica da Xunta de Galicia, permitirase a súa presentación de forma presencial dentro dos prazos previstos e na forma indicada no parágrafo anterior. A información actualizada sobre o tamaño máximo e os formatos admitidos pode consultarse na sede electrónica da Xunta de Galicia.
Comprobación de datos .
1. Para tramitar este procedemento consultaranse automaticamente os datos incluídos nos seguintes documentos en poder da Administración actuante ou elaborados polas administracións públicas, agás que a persoa interesada se opoña á súa consulta:
a) DNI ou NIE da persoa representante da entidade solicitante.
b) NIF da entidade solicitante.
c) Certificado de estar ao día no cumprimento das súas obrigas coa Axencia Estatal da Administración Tributaria.
d) Certificado de estar ao día no cumprimento das súas obrigas coa Tesouraría Xeral de Seguridade Social.
e) Certificado de estar ao día no cumprimento das súas obrigas coa Atriga.
f) Consulta de concesións de subvencións e axudas.
g) Consulta de inhabilitacións para obter subvencións e axudas.
h) Consulta de concesións pola regra de minimis.
2. No caso de que as persoas interesadas se opoñan á consulta, deberán indicalo no recadro correspondente habilitado no formulario e achegar os documentos pertinentes. Cando así o exixa a normativa aplicable, solicitarase o consentimento expreso da persoa solicitante ou persoa representante para realizar a consulta.
3. Excepcionalmente, no caso de que algunha circunstancia imposibilite a obtención dos citados datos, poderáselles solicitar ás persoas interesadas que presenten os documentos correspondentes.
Trámites administrativos posteriores á presentación de solicitudes .
Todos os trámites administrativos que as entidades interesadas deban realizar tras a presentación da solicitude deberán ser efectuados electronicamente accedendo á Carpeta cidadá da persoa interesada, dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia.
Máis información
Localice o procedemento ou servizo na guía de procedementos e servizos, consulte a información do trámite e revise a documentación obrigatoria para presentar a solicitude que figura na pestana "Presentación" no apartado "Documentación para a presentación".
No apartado "Anexos asociados" ten dispoñibles modelos en formato PDF para aqueles documentos para os que se precisan. Se os necesita:
- Primeiro descargue no seu equipo os modelos PDF (asegúrese de que están descargados, non abertos no navegador).
- A continuación cubra os modelos. Se algunha táboa ten filas e non son suficientes pode engadilas nese documento descargado.
- Por último garde ou imprima en versión PDF un arquivo electrónico de cada modelo cuberto.
- Asine o documento, se así se require.
- Para finalizar anexe o modelo ou modelos en PDF na súa presentación.
No caso de que o procedemento non figure na guía, poderá empregar a solicitude xenérica.
Prema en "Tramitar en liña" para iniciar o trámite electrónico.
Identifíquese empregando un certificado electrónico ou Chave365.
Agora xa está dentro do seu espazo persoal "A miña sede".
Cubra o formulario e lembre que pode gardalo para recuperalo máis adiante desde o apartado "Os meus borradores" de "A miña sede".
Cando o teña cuberto, prema en "Continuar".
Anexe a documentación que queira presentar xunto co formulario. Inclúa os modelos cubertos no paso 1.
Pode consultar como enviar ficheiros que non teñen o tamaño ou o formato aceptados por esta sede.
Asine o formulario e a documentación que quere entregar.
Pode facelo cun certificado electrónico empregando a aplicación Autofirma ou, se emprega Chave365, coa clave de sinatura que recibirá no seu móbil.
Descargue o xustificante da presentación.
Poderá tamén acceder a este documento desde o apartado "Os meus expedientes" de "A miña sede".
Consulte como proceder cos documentos de gran tamaño e en distintos formatos
Revise a documentación obrigatoria para o trámite que vai realizar na ficha do procedemento na Guía de procedementos e servizos.
Lembre que este servizo soamente estará disponible desde o espazo "A miña sede" da sede electrónica e naqueles procedementos que teñan habilitados trámites electrónicos posteriores á solicitude cando así o estableza a súa norma reguladora.
Prepare os arquivos electrónicos necesarios e comprobe que utiliza formatos compatibles coa sede: .bmp, .ce3, .cex, .csv, .cte, .dbf, .doc, .docx, .dwg, .dxfn, .gpx, .hexhash, .inp, .jpg, .kml, .kmz, .ods, .odt, .pd2, .pdf, .pdl, .png, .prj, .shp, .shx, .tgd, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .xml, .xsig, .mp4, .avi, .mov e .wmv
O tamaño máximo do conxunto de documentos achegados a unha presentación en esta sede é de 100 MB, e non se admiten arquivos comprimidos.
Comprobe o tamaño total do conxunto de documentos que precisa achegar:
- Se é inferior a 100 MB pode achegar todos os documentos á solicitude
- Se é superior a 100 MB separe os arquivos de máis de 100 MB, agrupe o resto en subconxuntos de documentos que non superen os 100 MB e proceda segundo os seguintes pasos
- Presente a solicitude achegando un subconxunto de documentos de menos de 100 MB.
- Repita o trámite de achega de documentación separada da solicitude para cada un dos subconxuntos restantes de documentos, seguindo estes pasos:
- Unha vez finalizada a presentación acceda ao apartado "Os meus expedientes" de "A miña sede", seleccione o expediente da solicitude que acaba de realizar, pulse na opción "Accións" e seleccione "Achega de documentación separada da solicitude".
- Cubra o formulario e pulse en "continuar"
- Achegue o seguinte subconxunto de documentos
- Asine e complete a achega de documentación separada
- Repita este proceso para cada subconxunto de documentos de menos de 100 MB
Se algún arquivo supera individualmente os 100 MB:
- Proceda segundo se explica nos pasos anteriores para o resto de arquivos
- Descargue no seu equipo o modelo xenérico para a achega de documentación separada
- Cubra o modelo, indicando o expediente ou número de rexistro de entrada da solicitude electrónica realizada e a unidade responsable do procedemento
- Imprima o modelo e presénteo de forma presencial, xunto coa documentación en formato físico -CD, DVD, USB-, en calquera das oficinas de rexistro
Prazo de resolución:
Cinco meses
Sentido do silencio:
Negativo
Máis información
Consulte como responder a un requirimento de emenda de documentación
Revise a documentación obrigatoria para o trámite que vai realizar na ficha do procedemento na Guía de procedementos e servizos. Na pestana "Presentación", no apartado "Documentación para a presentación" figura o listado de documentos requiridos para a presentación. No apartado "Anexos asociados" ten dispoñibles os modelos en formato .pdf para aqueles documentos para os que se precisan.
Descargue no seu equipo os modelos que deba presentar e cúbraos. Garde ou imprima a un arquivo electrónico cada modelo cuberto para anexalo posteriormente na presentación.
Acceda ao seu espazo persoal "A miña sede". Identifíquese empregando un certificado electrónico ou Chave365. Busque o expediente relacionado co requirimento e seleccione no menú "Acción" da dereita a opción "Emenda ao requirimento".
* No caso de que o expediente non apareza no seu espazo persoal, ou a opción "Emenda ao requirimento" non estivese dispoñible para ese expediente, poderá realizar electronicamente a emenda utilizando a solicitude xenérica.
Cubra o formulario indicando os datos ou documentos achegados para a emenda.
Anexe os documentos que queira presentar. Inclúa os modelos cubertos no paso 1.
Asine o formulario e os documentos que vai entregar para a emenda.
Pode facelo con certificado electrónico utilizando a aplicación Autofirma ou, se emprega Chave365, coa clave de sinatura que recibirá nunha mensaxe no seu móbil.
Descargue o xustificante de presentación da emenda.
Poderá acceder en calquera momento aos seus xustificantes electrónicos desde o seu espazo persoal "A miña sede".
Coñeza como achegar documentación xustificativa a un expediente en curso
Revise a documentación obrigatoria para o trámite que vai realizar na ficha do procedemento na Guía de procedementos e servizos.
Na pestana "Despois da presentación", no apartado "Xustificación" figura o listado de documentos requiridos para a xustificación. No apartado "Anexos asociados" ten dispoñibles os modelos en formato .pdf para aqueles documentos para os que se precisan.
Descargue no seu equipo os modelos que deba presentar e cúbraos.
Garde ou imprima a un arquivo electrónico cada modelo cuberto para anexalo posteriormente na presentación.
Acceda ao seu espazo persoal "A miña sede".
Identifíquese empregando un certificado electrónico ou Chave365.
Busque o expediente para o que precisa achegar documentación xustificativa. No menú "Acción" que aparece á dereita seleccione a opción "Achega de documentación xustificativa".
* No caso de que o expediente non apareza no seu espazo persoal, ou a opción "Achega de documentación xustificativa" non estivese dispoñible para ese expediente, poderá realizar electronicamente a xustificación utilizando a solicitude xenérica.
Cubra o formulario.
Indique os documentos que achega para a xustificación.
Anexe os documentos que queira presentar para a xustificación. Inclúa os modelos cubertos no paso 1.
Asine o formulario e os documentos que vai entregar para a xustificación.
Pode facelo con certificado electrónico utilizando a aplicación Autofirma ou, se emprega Chave365, coa clave de sinatura que recibirá nunha mensaxe no seu móbil.
Descargue o xustificante de presentación da xustificación.
Poderá acceder en calquera momento aos seus xustificantes electrónicos desde o seu espazo persoal "A miña sede".
Todos os seus expedientes, presentacións e borradores en "A miña sede"
Para xestionar os seus expedientes o primeiro que debe facer é acceder o seu espazo persoal premendo en "A miña sede" e, a continuación, identificarse empregando calquera dos certificados admitidos nesta sede ou Chave365.
Poderá ver na súa bandexa de entrada os seus últimos expedientes, presentacións e borradores.
Verá en pantalla información detallada de cada expediente ou presentación (número de expediente/rexistro, código e nome do procedemento etc.).
Se desexa ver todos os seus expedientes e presentacións, prema no botón "Ver todos/Buscar".
Ao acceder á pantalla de busca, pode buscar expedientes ou borradores por distintos criterios ou localizalos directamente se coñece o código de acceso.
Poderá realizar accións concretas sobre un expediente (achegar documentación adicional, mellorar unha solicitude, modificar os seus datos de notificación etc.) desde:
- A bandexa de entrada dos seus últimos expedientes, presentacións e borradores, premendo o botón "Acción" da columna "Que podo facer?"
- O detalle do expediente electrónico, premendo directamente nas accións dispoñibles da columna "Que podo facer?"
Outras convocatorias ou publicacións
Procedementos e servizos relacionados
Subvencións ás asociacións de comerciantes sen fins de lucro de ámbito superior ao municipal ou federacións para a revitalización do comercio de proximidade e a incentivación do consumo a través do ticket de dinamización comercial.
Subvencións para a transformación dixital, innovación e modernización do sector comercial e artesanal.
Programa extraordinario para o recoñecemento de actividades artesanais.
Adhesión á rede de comercios e mercados no camiño e subvencións para a edición de material.
Subvencións para o Programa de Modernización do Comercio: fondo tecnolóxico, no marco do plan de recuperación, transformación e resiliencia financiado pola Unión Europea-NextGenerationEU.
Subvención para a creación e lanzamento de plataformas de marketplace para produtos agroalimentarios no medio rural.