Guía de procedementos e servizos
Ir á sección pai
Detalle procedemento
CT207E
Subvencións á creación audiovisual para o desenvolvemento e a promoción do talento audiovisual galego.
Procedemento dirixido a: Cidadáns, Empresas e profesionais
Consellería de Cultura, Lingua e Xuventude
Subvencións establecidas para o apoio á creación de obras audiovisuais con decidida vocación artística e cultural e, en concreto, a realización de curtametraxes a cargo de creadores/as individuais, e a posprodución de curtametraxes e a realización de longametraxes a cargo de empresas individuais ou produtoras
Poderán ser persoas beneficiarias:
1. As persoas físicas que poidan acreditar a súa vinculación previa coa realización dunha obra audiovisual ou formación académica no ámbito da creación ou produción audiovisual, ou ben a súa participación en cursos ou obradoiros relacionados coa creación audiovisual, e desenvolvan a súa actividade habitual maioritariamente en Galicia.
2. As persoas físicas autónomas ou as persoas xurídicas que estean constituídas como produtora independente no momento de presentar a solicitude, teñan a sede social na Comunidade Autónoma de Galicia ou nun Estado membro da UE, ou que forme parte do acordo que establece a Área Económica Europea, e desenvolvan a súa actividade habitual maioritariamente en Galicia.
Xunta de Galicia
Consellería de Cultura, Lingua e Xuventude
Axencia Galega das Industrias Culturais (AGADIC)
Cidade da Cultura - Monte Gaiás, s/n
15707 Santiago de Compostela (Coruña, A)
Teléfono: 881996077/ 881996078
Fax: 881996080
Email: agadic@xunta.es
Prazo de presentación: ABERTO
17/12/2025 00:00 - 16/01/2026 23:59
O prazo para a presentación das solicitudes será dun mes desde o día seguinte ao da publicación da correspondente convocatoria no Diario Oficial de Galicia. Entenderase como último día do prazo o correspondente ao mesmo ordinal do día da publicación. Se o último día do prazo é inhábil, entenderase prorrogado ao primeiro día hábil seguinte e, se no mes de vencemento non hai día equivalente ao inicial do cómputo, entenderase que o prazo remata o último día do mes.
1. Para proxectos da modalidade A:
a) Proxectos da submodalidade A1 (realización de curtametraxe) unicamente poderán presentarse aquelas persoas físicas que exerzan como director ou directora da obra.
b) Proxectos da submodalidade A2 (curtametraxes en construción) a persoa beneficiaria terá que ser persoa autónoma ou empresa, en ambos os casos constituída como produtora audiovisual.
2. Proxectos da modalidade B (longametraxes), a persoa beneficiaria terá que ser persoa autónoma ou empresa, en ambos os casos constituída como produtora audiovisual.
3. Non poderán ser persoas beneficiarias das subvencións as persoas en que concorra algunha das circunstancias previstas no artigo 10 da Lei 9/2007, do 13 de xuño, de subvencións de Galicia.
Solicitudes
1. As solicitudes presentaranse obrigatoriamente por medios electrónicos a través do formulario normalizado (anexo II) dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal
2. De conformidade co artigo 68.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas, se algunha das persoas interesadas presenta a súa solicitude de xeito presencial, será requirida, para que a emende a través da súa presentación electrónica. Para estes efectos, considerarase como data de presentación da solicitude aquela en que fose realizada a emenda.
Para a presentación das solicitudes poderá empregarse calquera dos mecanismos de identificación e sinatura admitidos pola sede electrónica da Xunta de Galicia, incluído o sistema de usuario e clave Chave365 (https://sede.xunta.gal/chave365).
3. En relación coa presentación das solicitudes, as persoas beneficiarias ás cales vai dirixida esta convocatoria de subvencións, encádranse nun colectivo especialmente cualificado en canto á súa capacidade técnica e dedicación profesional, que acredita a posibilidade e dispoñibilidade de acceso aos medios electrónicos e, polo tanto, teñen a obriga de empregalos para a realización de calquera trámite deste procedemento administrativo, tal e como establece o artigo 10 da Lei 4/2019, do 17 de xullo, de administración dixital de Galicia.
4. Cubriranse no anexo II, entre outras, as seguintes declaracións responsables:
4.1. Declaración en que conste que a obra audiovisual terá carácter cultural e poderá obter o certificado cultural por parte do Instituto da Cinematografía e das Artes Audiovisuais (ICAA) ao concorreren, como mínimo, dous dos requisitos que se relacionan:
a) Que teña como versión orixinal calquera das linguas oficiais en España. No caso das coproducións con empresas estranxeiras, a longametraxe poderá ter como versión orixinal algunha das linguas oficiais da Unión Europea.
b) Que o contido estea ambientado principalmente en España.
c) Que o contido teña relación directa coa literatura, a música, a danza, a arquitectura, a pintura, a escultura e, en xeral, coas expresións da creación artística.
d) Que o guión sexa a adaptación dunha obra literaria preexistente.
e) Que o contido teña carácter biográfico ou, en xeral, reflicta feitos ou personaxes de carácter histórico, sen prexuízo das adaptacións libres propias dun guión cinematográfico.
f) Que o contido inclúa principalmente relatos, feitos ou personaxes mitolóxicos ou lendarios que poidan considerarse integrados en calquera patrimonio ou tradición cultural do mundo.
g) Que ofreza un mellor coñecemento da diversidade cultural, social, relixiosa, étnica, filosófica ou antropolóxica.
h) Que o contido estea relacionado con asuntos ou temáticas que forman parte da realidade social, cultural ou política española, ou con incidencia sobre eles.
i) Que no relato cinematográfico, un dos protagonistas ou varios dos personaxes secundarios estean directamente vinculados con esa mesma realidade social, cultural ou política española.
j) Que se dirixa especificamente a un público infantil ou xuvenil e conteña valores acordes cos principios e fins da educación recollidos na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación, ou a norma que, de ser o caso a substitúa, modificada pola Lei orgánica 8/2013, do 9 de decembro, para a mellora da calidade educativa.
4.2. Declaración de que o proxecto é obra orixinal ou de que a persoa solicitante é titular dos dereitos suficientes de propiedade da obra preexistente, de ser o caso.
4.3. Que en relación coa submodalidade A1 (curtametraxes sobre proxecto), de ser o caso:
– A persoa solicitante non figura como persoa responsable da dirección de ningunha longametraxe realizada.
– A persoa solicitante non recibiu axudas á realización de curtametraxes en anteriores convocatorias da Xunta de Galicia ou da Agadic.
4.4. Que, en relación coa modalidade B (longametraxes), de ser o caso:
– A persoa responsable da dirección do proxecto que se presenta non recibiu subvencións á realización de longametraxes en anteriores convocatorias da Xunta de Galicia ou da Agadic.
Documentación complementaria
1. As persoas interesadas deberán achegar coa solicitude (anexo II) a seguinte documentación:
– Documentación xeral:
a) Documentación acreditativa de posuír os dereitos ou ter autorización expresa da persoa propietaria dos dereitos da obra preexistente, de ser o caso.
Se a persoa solicitante é persoa xurídica:
b) Certificado do acordo de solicitude da axuda ou da autorización da persoa que a asine en nome da entidade.
c) Estatutos rexistrados e escrituras de constitución inscritos no rexistro que corresponda.
d) Documentación que acredite suficientemente a representación de quen asina a solicitude, de ser o caso.
Esta documentación terá a consideración de obrigatoria para os efectos de admisión da solicitude, quedando inadmitidas as solicitudes que non a presenten.
– Documentación específica:
1.1. Submodalidade A1: curtametraxes sobre proxecto.
1.1.1. Un dossier único do proxecto que conteña as seguintes partes, segundo a mesma orde e nomenclatura:
a) Datos identificativos do proxecto: título, xénero e profesionais técnicos e artísticos que formarán parte del.
b) Memoria explicativa do proxecto, de non máis de 500 palabras, onde consten as intencións artísticas do director ou directora e as intencións de promoción e distribución da curtametraxe.
c) Sinopse do proxecto, cunha extensión máxima de 250 palabras.
d) Guión definitivo, técnico ou literario, da curtametraxe.
e) Calendario e plan de produción.
f) Currículo do equipo técnico-artístico.
1.1.2. Calquera outra documentación que a persoa solicitante considere pertinente para unha mellor defensa do proxecto.
1.2. Submodalidade A2 (curtametraxes en construción).
1.2.1. Un dossier único do proxecto que conteña as seguintes partes, segundo a mesma orde e nomenclatura:
a) Datos identificativos do proxecto: título, xénero e profesionais técnicos e artísticos que forman parte del.
b) Memoria explicativa do proxecto, cunha extensión non máis de 500 palabras, na cal consten as intencións artísticas do/da autor/a e a proposta de promoción e distribución da curtametraxe.
c) Sinopse do proxecto, cunha extensión máxima de 250 palabras.
d) Ligazón ao primeiro corte da curtametraxe, con chave de acceso.
e) Calendario e plan de remate dos traballos de montaxe e posprodución en Galicia.
1.2.2. Orzamento do proxecto segundo o modelo publicado na páxina web da Agadic.
1.2.3. Calquera outra documentación que a persoa solicitante considere pertinente para a mellor defensa do proxecto.
1.3. Modalidade B: longametraxes.
1.3.1. Un dossier único do proxecto que conteña as seguintes partes, segundo a mesma orde e nomenclatura:
a) Datos identificativos do proxecto: título, xénero e duración. Deberán figurar tamén os nomes das persoas propostas para intervir na produción, en concreto e de ser o caso: responsables da dirección, guión, produción executiva, composición da banda sonora, dirección de fotografía e montaxe, así como actores/actrices.
b) Breve memoria asinada polo director ou directora da película en que describirá, entre outros aspectos, as súas intencións artísticas, a proposta estética e o carácter innovador do proxecto en canto a temática e narrativa.
c) Sinopse argumental dun máximo de 250 palabras.
d) Guión definitivo do proxecto ou tratamento, de ser o caso.
e) Descrición breve dos valores de produción do proxecto, orzamento estimado, estratexia de financiamento e viabilidade de realización, descrición das audiencias obxectivo e intencións en canto ao lanzamento e distribución. No mesmo punto deberán figurar o cronograma do proxecto e a descrición dos plans de produción, localizacións e rodaxe.
1.3.2. Orzamento do proxecto (segundo o modelo publicado na páxina web da Agadic).
1.3.3. Calquera outra documentación que a persoa solicitante considere pertinente para a mellor defensa do proxecto.
Con relación aos puntos 1.1.1, 1.2.1 e 1.3.1, o órgano instrutor comprobará a presentación do dossier como documento único pero non realizará a comprobación do seu contido. O dossier non poderá ser obxecto de modificación ou mellora ao largo da fase de instrución do procedemento previa á reunión da Comisión de Valoración.
2. De conformidade co artigo 28.3 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común, non será necesario achegar os documentos que xa fosen presentados anteriormente pola persoa interesada ante calquera Administración. Neste caso, a persoa interesada deberá indicar en que momento e ante que órgano administrativo presentou os ditos documentos, que serán obtidos electronicamente a través das redes corporativas ou mediante consulta ás plataformas de intermediación de datos ou outros sistemas electrónicos habilitados para o efecto, agás que conste no procedemento a oposición expresa da persoa interesada.
De forma excepcional, se non se puidesen obter os citados documentos, poderáselle solicitar novamente á persoa interesada a súa achega.
3. A documentación complementaria deberá presentarse electronicamente. Se algunha das persoas interesadas presenta a documentación complementaria de modo presencial, será requirida para que a emende a través da súa presentación electrónica. Para estes efectos, considerarase como data de presentación aquela en que fose realizada a emenda.
As persoas interesadas responsabilizaranse da veracidade dos documentos que presenten. Excepcionalmente, cando a relevancia do documento no procedemento o exixa ou existan dúbidas derivadas da calidade da copia, a Administración poderá solicitar de maneira motivada o cotexo das copias achegadas pola persoa interesada, para o que poderá requirir a exhibición do documento ou da información orixinal.
4. Sempre que se realice a presentación de documentos separadamente da solicitude deberanse indicar o código e o órgano responsable do procedemento, o número de rexistro de entrada da solicitude e o número de expediente, se se dispón del.
5. No caso de que algún dos documentos que se vaia presentar de forma electrónica supere os tamaños máximos establecidos ou teña un formato non admitido pola sede electrónica da Xunta de Galicia, permitirase a súa presentación de forma presencial dentro dos prazos previstos e na forma indicada no número anterior. A información actualizada sobre o tamaño máximo e os formatos admitidos pode consultarse na sede electrónica da Xunta de Galicia.
Comprobación de datos
1. Para a tramitación deste procedemento consultaranse automaticamente os datos incluídos nos seguintes documentos en poder da Administración actuante ou elaborados polas administracións públicas, agás que a persoa interesada se opoña á súa consulta:
– DNI ou NIE da persoa solicitante.
– DNI ou NIE da persoa representante.
– NIF da entidade solicitante.
– Certificado de estar dada de alta no imposto de actividades económicas, na epígrafe/subepígrafe que corresponda, no exercicio actual.
– Certificado de estar ao día no pagamento de obrigas coa Administración pública da Comunidade Autónoma de Galicia.
– Certificado de estar ao día no pagamento coa Seguridade Social.
– Certificado de estar ao día no pagamento das obrigas tributarias coa AEAT.
– Consulta de concesións de subvencións e axudas.
– Consulta de inhabilitacións para obter subvencións e axudas.
– Consulta de axudas e subvencións de minimis ampliado.
2. No caso de que as persoas interesadas se opoñan á consulta, deberán indicalo no recadro correspondente habilitado no formulario correspondente e achegar os documentos.
Cando así o exixa a normativa aplicable, solicitarase o consentimento expreso da persoa interesada para realizar a consulta.
3. Excepcionalmente, no caso de que algunha circunstancia imposibilitase a obtención dos citados datos, poderáselles solicitar ás persoas interesadas a presentación dos documentos correspondentes.
Trámites administrativos posteriores
Todos os trámites administrativos que as persoas interesadas deban realizar tras a presentación da solicitude deberán ser efectuados electronicamente accedendo á Carpeta cidadá da persoa interesada dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia.
Prazo de resolución:
Cinco meses
Sentido do silencio:
Negativo
Unha vez presentado este trámite pode consultar o seu expediente en "A miña sede"
-
Ámbito Autonómico
-
Resolución do 2 de decembro de 2025 pola que se establecen as bases reguladoras, en réxime de concorrencia competitiva, para a concesión de subvencións á creación audiovisual para a promoción do talento audiovisual galego e se convocan para o ano 2026 (DOG nº 242 do 16 de decembro de 2025).
-
Extracto da Resolución do 2 de decembro de 2025 pola que se establecen as bases reguladoras, en réxime de concorrencia competitiva, para a concesión de subvencións á creación audiovisual para a promoción do talento audiovisual galego e se convocan para o ano 2026 (DOG nº 242 do 16 de decembro de 2025).
-
Outros procedementos relacionados
Declaración responsable de inicio da actividade, prestación de servizos de actividades ao aire libre .
Aberto todo o ano
Autorización de actuación arqueolóxica.
Aberto todo o ano
Proposta de avaliación de documentos
Aberto todo o ano
Proposta de eliminación de documentos
Aberto todo o ano