Guía de procedementos e servizos

SA001A

Creación da carpeta persoal de saúde.

Procedemento dirixido a: Cidadáns, Empresas e profesionais

Aberto todo o ano

Consellería de Sanidade

TRAMITAR PRESENCIALMENTE
Sobre o procedemento
1. O obxecto da presente orde é a creación e regulación da carpeta persoal de saúde, así como os requisitos e as condicións para a súa xestión, tanto por parte da persoa usuaria como por parte de persoas autorizadas distintas da persoa interesada.

2. Ademais da carpeta persoal de saúde, o Servizo Galego de Saúde poderá poñer á disposición das súas persoas usuarias, a través do seu portal web, outros servizos telemáticos sanitarios, de acordo coas condicións e cos requisitos que en cada momento se determinen.

Poderá acceder á carpeta persoal de saúde a propia persoa usuaria, así como as persoas autorizadas expresamente para o efecto por aquela nos termos que se indican a seguir:

a) Cando se trate de persoas menores de 18 anos, poderán acceder á súa carpeta persoal o seu pai, nai ou titor/a legal.

b) Cando se trate de persoas incapacitadas, poderá acceder á súa carpeta o seu representante legal ou a persoa autorizada por este expresamente para os efectos desta orde.

c) Cando se trate de persoas maiores de idade que, non estando incapacitadas xudicialmente, sexan pacientes crónicos/as e debido ás limitacións propias da idade ou da enfermidade, poderá acceder á súa carpeta a persoa autorizada expresamente pola persoa interesada para os efectos desta orde.

Xunta de Galicia

Consellería de Sanidade

Servizo Galego de Saúde (SERGAS)

Xerencia do Servizo Galego de Saúde

Subdirección Xeral de Humanización e Atención á Cidadanía

Edificio Admtvo. San Lázaro, s/n

15781  Santiago de Compostela  (Coruña, A)

Teléfono: 881540309

Fax: 881548684

Subdirección Xeral de Humanización e Atención á Cidadanía
Requisitos e documentación

Prazo de presentación: Aberto todo o ano

Esta orde entrará en vigor o día seguinte ao da súa publicación no Diario Oficial de Galicia.

  • As solicitudes de creación da carpeta persoal de saúde deberán presentarse preferiblemente por vía electrónica. Opcionalmente, tamen se poderán presentar as solicitudes en soporte papel. Utilizarase o anexo, no cal, ademais de recoller os seus datos identificativos e o número de tarxeta sanitaria, deberán indicar o sistema de autenticación elixido e os metodos de acceso a aquela, consonte o disposto no artigo 6 desta orde.

    A solicitude formalizarase por vía electrónica mediante o citado anexo accesible desde a páxina web www.sergas.es ou desde a sede electrónica da Xunta de Galicia https://sede.xunta.es, de acordo co establecido na normativa vixente en materia de Administración electrónica.

    Para formalizar a solicitude de maneira presencial, deberá dirixirse a calquera centro sanitario do Sistema público de saúde de Galicia nos cales se realizarán as funcións de rexistro de usuarios da plataforma É-Saúde e presentar o anexo. Neste caso, a persoa interesada deberá acudir persoalmente e achegar a documentación acreditativa da súa identidade e a acreditación como usuaria do Servizo Galego de Saúde a traves da súa tarxeta sanitaria.

  • O acceso á carpeta persoal de saúde efectuarase a traves de portais web e medios ou dispositivos electrónicos xestionados ou autorizados polo Servizo Galego de Saúde, cuxa validez se poderá consultar no portal web do Servizo Galego de Saúde. En función do perfil escollido pola persoa usuaria, poderá realizarse mediante o DNI electrónico, certificado dixital, Chave 365 ou outros mecanismos de autenticación que poidan ser aplicables segundo a normativa vixente de administración electrónica no momento do acceso.

  • A persoa que queira acceder á carpeta persoal de saúde dunha terceira persoa deberá presentar, en calquera centro sanitario do Sistema público de saúde de Galicia, un documento asinado pola persoa outorgante en que a autorice expresamente para o acceso, de xeito que sirva como acreditación da súa representación para os efectos desta orde. No caso de que se trate de persoas menores de idade, o dito documento irá asinado unicamente polo pai, nai ou titor/a legal.

    Esta autorización incorporarase ao rexistro electrónico de apoderamento correspondente.

  • Xunto co anterior deberán presentar ademais a seguinte documentación:

    • a) Copia do DNI da persoa outorgante.

    • b) Copia do DNI da persoa representante legal, pai, nai ou titor/a da persoa menor de idade ou incapacitada.

    • c) Copia do libro de familia, no caso de que exista unha vinculación familiar acreditable entre a persoa outorgante e a persoa autorizada expresamente por aquela.

    • d) Copia do contrato de traballo ou declaración xurada de prestación de servizos laborais, no caso de que exista unha vinculación de carácter laboral entre a persoa outorgante e a persoa representante ou a persoa expresamente autorizada.

    • e) Copia da sentenza de incapacitación, de ser o caso.

    • f) Copia do convenio regulador de custodia ou sentenza de divorcio, de ser o caso.

  • Cando se trate de persoas menores de idade, o acceso á carpeta persoal do paciente facilitado ao seu pai, nai ou titor/a legal caducará automaticamente no momento de cumprir os 14 anos, agás que manifeste expresamente a súa vontade de que os seus proxenitores/as ou titor/a continúen accedendo á súa carpeta persoal.

Despois de presentar

Unha vez presentado este trámite pode consultar o seu expediente en "A miña sede"

Normativa
  • Ámbito Autonómico
    • Decreto 198/2010, do 2 de decembro, polo que se regula o desenvolvemento da Administración electrónica na Xunta de Galicia e nas entidades dela dependentes (DOG nº 241 do 17 de decembro de 2010).

    • Orde do 19 de setembro de 2016 pola que se crea e regula a carpeta persoal de saúde (DOGnº 187 do, 30 de setembro de 2016).

  • Ámbito Estatal
    • Real Decreto 3/2010, do 8 de xaneiro, polo que se regula o Esquema Nacional de Seguridade no ámbito da Administración Electrónica (BOE nº 25, do 29 de xaneiro de 2010).

    • Corrección de erros do Real Decreto 3/2010, do 8 de xaneiro, polo que se regula o Esquema Nacional de Seguridade no ámbito da Administración Electrónica (BOE nº 61, do 11 de marzo de 2010).

    • Real Decreto 951/2015, do 23 de outubro, de modificación do Real Decreto 3/2010, do 8 de xaneiro, polo que se regula o Esquema Nacional de Seguridade no ámbito da Administración Electrónica (BOE nº 264, do 4 de novembro de 2015).

Descargar o contido desta ficha en formato PDF

Outros procedementos relacionados

MR203B

Carné de usuario profesional de produtos fitosanitarios.

Tramitar en liña

Aberto todo o ano

MR435D

Inspección periódica dos equipos de aplicación de produtos fitosanitarios.

Tramitar en liña

Aberto todo o ano

MR561A

Autorización de laboratorios de autocontrol de salmonelas nas explotacións gandeiras.

Tramitar en liña

Aberto todo o ano

MR561B

Renovación da autorización de laboratorios de autocontrol de salmonelas nas explotacións gandeiras.

Tramitar en liña

Aberto todo o ano