Guía de procedementos e servizos
Ir á sección pai
Detalle procedemento
IN223B
Obtención/renovación do selo de mercado excelente.
Procedemento dirixido a: Asociacións e ong, Entidades locais
2. O selo de Mercado Excelente distinguirá aos mercados e prazas de abastos galegos que acaden os estándares de calidade que se establecen como mínimos e indispensables no Plan de Mercados Excelentes 2016-2020, referidos á arquitectura, á xestión, ás obrigas e responsabilidades dos praceiros e das praceiras, aos produtos, os servizos á clientela e outros valores engadidos.
Xunta de Galicia
Consellería de Emprego, Comercio e Emigración
Dirección Xeral de Comercio e Consumo
Subdirección Xeral de Innovación e Ordenación Comercial
Servizo de Normativa, Innovación e Ordenación Comercial
San Caetano, s/n
15781 Santiago de Compostela (Coruña, A)
Teléfono: 981545915
Fax: 981545541
Email: cei.dxcomercio@xunta.gal
Prazo de presentación: Aberto todo o ano
Esta orde entrará en vigor o día seguinte ao da súa publicación no Diario Oficial de Galicia.
Xunto coa solicitude, segundo o modelo normalizado que se inclúe como anexo I, deberá achegarse a seguinte documentación:
a) Para concellos:
1º. Memoria descritiva que xustifique o cumprimento dos requisitos exixidos no artigo 2 desta orde.
2º. Anexo II de autoavaliación debidamente cuberto.
3º. Xustificante do pagamento da taxa correspondente, establecida na Lei 6/2003, do 9 de decembro, de taxas, prezos e exaccións reguladoras da Comunidade Autónoma de Galicia.
4º. Só no caso de denegar expresamente a súa consulta, copia do NIF da entidade solicitante.
b) Para asociacións ou cooperativas de praceiros e praceiras:
1º. Poder suficiente de quen represente á entidade solicitante.
2º. Copia do documento nacional de identidade da persoa representante da entidade solicitante, só no caso de denegar expresamente a súa consulta no sistema de verificación de datos de identidade.
3º. Memoria descritiva que xustifique o cumprimento dos requisitos exixidos no artigo 2 desta orde.
4º. Anexo II de autoavaliación debidamente cuberto.
5º. Xustificante do pagamento da taxa correspondente, establecida na Lei 6/2003, do 9 de decembro, de taxas, prezos e exaccións reguladoras da Comunidade Autónoma de Galicia.
6º. Só no caso de denegar expresamente a súa consulta, copia do NIF da entidade solicitante.
7º. Acta, escritura ou documento de constitución e estatutos e modificacións posteriores da entidade solicitante, se e o caso, acreditación da súa inscrición no rexistro correspondente.
A presentación das solicitudes realizarase obrigatoriamente por medios electrónicos a traves do formulario normalizado dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal. Para a presentación das solicitudes poderá empregarse calquera dos mecanismos de identificación e sinatura admitidos pola sede electrónica da Xunta de Galicia, incluído o sistema de usuario e clave Chave365 (https://sede.xunta.gal/chave365).
Todos os trámites administrativos que as persoas interesadas deban realizar durante a tramitación deste procedemento deberán ser realizados electronicamente accedendo á carpeta do cidadán da persoa interesada.
A documentación complementaria deberá presentarase electronicamente. As persoas interesadas responsabilizaranse da veracidade dos documentos que presenten. A Administración poderá requirir a exhibición do documento orixinal para o cotexo da copia electrónica presentada.
Non será necesario achegar os documentos que xa foran presentados anteriormente. Para estes efectos, a persoa interesada deberá indicar en que momento e ante que órgano administrativo presentou os citados documentos.
Nos supostos de imposibilidade material de obter o documento, o órgano competente poderá requirirlle á persoa solicitante ou representante a súa presentación, ou, no seu defecto, a acreditación por outros medios dos requisitos aos que se refire o documento, con anterioridade á formulación da proposta de resolución.
Sempre que se realice a presentación de documentos separadamente da solicitude deberase indicar o código e o órgano responsable do procedemento, o número de rexistro de entrada da solicitude e o número de expediente se dispón del.
Prazo de resolución: Cinco meses
Sentido do silencio: Positivo
Unha vez presentado este trámite pode consultar o seu expediente en "A miña sede"
-
Ámbito Autonómico
-
Orde do 4 de xaneiro de 2017 pola que se regula o procedemento para a obtención do selo de Mercado Excelente na Comunidade Autónoma de Galicia (DOG nº 13 do 19 de xaneiro de 2017).
-
Orde do 5 de maio de 2020 pola que se autoriza e se dá publicidade dunha relación de procedementos que, por razóns motivadas, deben continuar coa súa tramitación durante a vixencia do estado de alarma. (DOG nº 90 do 11 de maio de 2020).
-
Outros procedementos relacionados
Bolsas de formación na Dirección Xeral de Comercio e Consumo.
Prazo aberto: 26/04/2025 00:00 - 26/05/2025 23:59
Declaración de concello emprendedor.
Aberto todo o ano
Subvencións para planificación enerxética de entidades locais e comunidades enerxéticas
Prazo aberto: 20/01/2025 09:00 - 15/05/2025 23:59
Subvención ás asociacións de comerciantes sen fins de lucro de ámbito superior ao municipal ou federacións para a revitalización do comercio de proximidade e a incentivación do consumo a través do ticket de dinamización comercial.
Prazo pechado: 05/04/2018 00:00 - 04/05/2018 23:59