Guía de procedementos e servizos
Ir á sección pai
Detalle procedemento
PE715C
Rexistro Xeral de Explotacións Gandeiras (Rega) dos establecementos de acuicultura de Galicia.
Procedemento dirixido a: Empresas e profesionais
Consellería do Mar
A presente resolución ten por obxecto a habilitación e incorporación á sede electrónica do procedemento para realizar altas, baixas e modificacións no Rexistro Galego de Explotacións Acuícolas, para a súa tramitación dentro da sede electrónica da Xunta de Galicia.
O citado procedemento habilitarase na sede electrónica da Xunta de Galicia no enderezo https://sede.xunta.gal e figurará na Guía de procedementos e servizos co código PE715C.
O procedemento de alta, baixa e modificación das inscricións no Rexistro Galego de Explotacións Acuícolas e os requisitos e as obrigas dos titulares están regulados no Real decreto 479/2004, do 26 de marzo, polo que se establece e se regula o Rexistro Xeral de Explotacións Gandeiras (BOE núm. 89, do 13 de abril).
Os datos das altas, baixas e modificacións do Rexistro Xeral de Explotacións Gandeiras (Rega) dos establecementos de acuicultura de Galicia serán trasladados ao Ministerio de Agricultura, Pesca e Alimentación, co obxecto de arquivar nun único sitio a información sobre as explotacións gandeiras de toda España.
Os solicitantes deste procedemento serán os titulares das explotacións indicadas no punto segundo desta norma, que poderán ser persoas físicas, administracións públicas, persoas xurídicas, entidades sen personalidade xurídica, persoas que exerzan unha actividade profesional para a cal se requira colexiación obrigatoria e persoas traballadoras autónomas (no caso de trámites e actuacións que realicen no sector público autonómico no exercicio da súa actividade profesional).
Xunta de Galicia
Consellería do Mar
Conselleiro do Mar
Subdirección Xeral de Gardacostas de Galicia
Servizo de Inspección e Control Dos Recursos
Rúa Sar, 75
15781 Santiago de Compostela (Coruña, A)
Teléfono: 881999756
Prazo de presentación: Aberto todo o ano
Este procedemento ten o prazo para a presentación de solicitudes desde o día seguinte ao da publicación desta resolución no Diario Oficial de Galicia.
Esta resolución será de aplicación a:
1. Explotacións de produción e reprodución que manteñan e críen animais acuáticos ben para obter un fin lucrativo das súas producións, ben para o seu destino ao consumo familiar.
2. Explotacións especiais.
2.1. Explotacións de operadores comerciais: aquelas pertencentes a calquera persoa física ou xurídica rexistrada na actividade, dedicada directa ou indirectamente á compra e á venda de animais acuáticos e que, no prazo máximo de 30 días despois de adquirir os animais, os venden ou trasladan das primeiras instalacións a outras que non lle pertencen.
2.2. Centros de concentración de animais acuáticos tal e como se definen no artigo 3.7 da Lei 8/2003, do 24 de abril, de sanidade animal.
2.3. Explotacións de lecer, ensinanza e investigación onde se manteñen animais acuáticos de forma permanente coa finalidade de esparexemento ou didácticas, incluíndo animais para experimentación científica.
2.4. Establecementos de transformación autorizados para o sacrificio de animais de la acuicultura para efectos de control de enfermidades, así como centros de recollida e centros de depuración, de expedición ou centros semellantes de moluscos.
Solicitudes.
As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica a través do formulario normalizado dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia (https://sede.xunta.gal). Este formulario correspóndese co anexo I da presente norma.
A presentación electrónica será obrigatoria para as administracións públicas, as persoas xurídicas, as entidades sen personalidade xurídica, as persoas que exerzan unha actividade profesional para a cal se requira colexiación obrigatoria, persoas traballadoras autónomas (no caso de trámites e actuacións que realicen no sector público autonómico no exercicio da súa actividade profesional), as persoas representantes das anteriores e aqueles colectivos que estean obrigados regulamentariamente.
De conformidade co artigo 68.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas, se algunha das persoas interesadas obrigadas á presentación electrónica presenta a súa solicitude presencialmente, requirirase para que a emende a través da súa presentación electrónica. Para estes efectos, considerarase como data de presentación da solicitude aquela en que fose realizada a emenda.
Para a presentación de solicitudes poderá empregarse calquera dos mecanismos de identificación e sinatura admitidos pola sede electrónica da Xunta de Galicia, incluído o sistema de usuario e clave Chave 365 (https://sede.xunta.gal/chave365).
Aquelas persoas interesadas non obrigadas á presentación electrónica, opcionalmente, poderán presentar as solicitudes presencialmente en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común, utilizando o formulario normalizado dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia.
Documentación complementaria.
As persoas interesadas deberán achegar coa solicitude (anexo I) a seguinte documentación:
– Memoria ou descrición de actividades gandeiras e de construción e infraestruturas da explotación.
– Sistema de vixilancia zoosanitaria para aplicar (non se precisa en baixas).
– Plano de situación (non se precisa en baixas).
– Guía de boas prácticas en materia de hixiene que inclúa medidas de bioseguridade e programa de xestión de subprodutos (non se precisa en baixas).
– Acreditación da representatividade (se é o caso).
– Xustificante do pagamento das taxas devindicadas pola tramitación da solicitude utilizando o código 30.02.00 das tarifas vixentes na Axencia Tributaria de Galicia (Atriga). Pagarase o importe correspondente á primeira inscrición ou modificación da primeira inscrición, segundo o caso.
No caso de que a solicitude sexa de baixa, non será necesario pagar taxa.
– Outros.
De conformidade co artigo 28.3 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común, non será necesario achegar os documentos que xa foran presentados anteriormente polas persoas interesadas ante calquera administración. Neste caso, a persoa interesada deberá indicar en que momento e ante que órgano administrativo presentou os devanditos documentos, que serán recadados electronicamente a través das redes corporativas ou mediante consulta ás plataformas de intermediación de datos ou outros sistemas electrónicos habilitados para o efecto, agás que conste no procedemento a oposición da persoa interesada.
De forma excepcional, se non se puidesen obter os citados documentos, poderán solicitarse novamente á persoa interesada a súa achega.
A documentación complementaria presentarase preferiblemente por vía electrónica.
A presentación electrónica será obrigatoria para os suxeitos obrigados á presentación electrónica da solicitude. Se algunha destas persoas presenta a documentación complementaria presencialmente, requirirase para que a emende a través da súa presentación electrónica. Para estes efectos, considerarase como data de presentación aquela en que fose realizada a emenda.
Aquelas persoas non obrigadas á presentación electrónica, opcionalmente, poderán presentar a documentación complementaria presencialmente en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común.
As persoas interesadas responsabilizaranse da veracidade dos documentos que presenten. Excepcionalmente, cando a relevancia do documento no procedemento o exixa ou existan dúbidas derivadas da calidade da copia, a Administración poderá solicitar de maneira motivada o cotexo das copias achegadas pola persoa interesada, para o cal poderán requirir a exhibición do documento ou da información orixinal.
Sempre que se realice a presentación de documentos separadamente da solicitude, deberase indicar o código e o órgano responsable do procedemento, o número de rexistro de entrada da solicitude e o número de expediente, se se dispón del.
No caso de que algún dos documentos que se vai presentar de forma electrónica supere os tamaños máximos establecidos ou teña un formato non admitido pola sede electrónica da Xunta de Galicia, permitirase a presentación de forma presencial dentro dos prazos previstos e na forma indicada no parágrafo anterior. A información actualizada sobre o tamaño máximo e os formatos admitidos pode consultarse na sede electrónica da Xunta de Galicia.
As pretensións dunha pluralidade de persoas de contido e fundamento idéntico ou substancialmente similar poderán formularse nunha única solicitude. Neste suposto, deberá constar na solicitude a lista completa de persoas interesadas que a formulan segundo o modelo específico dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia (anexo II desta resolución). As actuacións efectuaranse co representante ou coa persoa interesada que expresamente sinalen e, na súa falta, coa que figure en primeiro termo.
Comprobación de datos.
1. Para a tramitación deste procedemento consultaranse automaticamente os datos incluídos nos seguintes documentos en poder da Administración actuante ou elaborados polas administracións públicas, agás que a persoa interesada se opoña á súa consulta:
a) DNI/NIE da persoa solicitante ou NIF da entidade solicitante.
b) DNI/NIE da persoa representante.
c) Pertenza a unha agrupación de defensa sanitaria gandeira (ADSG).
2. No caso de que as persoas interesadas se opoñan á consulta, deberán indicalo no recadro correspondente habilitado no formulario e achegar os documentos.
Cando así o exixa a normativa aplicable, solicitarase o consentimento expreso da persoa interesada para realizar a consulta.
3. Excepcionalmente, no caso de que algunha circunstancia imposibilitase a obtención dos citados datos, poderáselles solicitar ás persoas interesadas a presentación dos documentos correspondentes.
Trámites administrativos posteriores á presentación de solicitudes.
A sede electrónica da Xunta de Galicia permítelles ás persoas interesadas realizar trámites electrónicos, con posterioridade ao inicio do expediente, accedendo á Carpeta cidadá da persoa interesada. Cando as persoas interesadas no resulten obrigadas á presentación electrónica, tamén poderán realizarse os trámites presencialmente en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común.
- Fase de solicitude
- Solicitude (Anexo I)
- Pluralidade de persoas solicitantes (Anexo II)
Prazo de resolución:
Tres meses
Sentido do silencio: Non especificado
Unha vez presentado este trámite pode consultar o seu expediente en "A miña sede"
-
Ámbito Autonómico
-
Resolución do 24 de setembro de 2021, da Dirección Xeral de Pesca, Acuicultura e Innovación Tecnolóxica, pola que se incorpora á sede electrónica da Xunta de Galicia o procedemento para realizar altas, baixas e modificacións no Rexistro Xeral de Explotacións Gandeiras (Rega) dos establecementos de acuicultura de Galicia (DOG nº 195 do 8 de outubro de 2021).
-
Resolución do 18 de maio de 2022, da Dirección Xeral de Pesca, Acuicultura e Innovación Tecnolóxica, pola que se dá publicidade á modificación da Resolución do 24 de setembro de 2021 pola que se incorpora á sede electrónica da Xunta de Galicia o procedemento para realizar altas, baixas e modificacións no Rexistro Galego de Explotacións Acuícolas (DOG nº 102 do 30 de maio de 2022).
-
-
Ámbito Estatal
-
Lei 8/2003, de 24 de abril, de sanidade animal (BOE nº 99 do 25 de abril de 2003).
-
Real Decreto 479/2004, de 26 de marzo, polo que se establece e regula o rexistro xeral de explotacións gandeiras (BOE nº 89 do 13 de abril de 2004).
-
Corrección de erros do Real Decreto 479/2004, do 26 de marzo, polo que se establece e regula o Rexistro xeral de explotacións gandeiras (BOE nº 108 do 4 de maio de 2004).
-
Real Decreto 1614/2008, do 3 de outubro, relativo aos requisitos zoosanitarios dos animais e dos produtos da acuicultura, así como á prevención e o control de determinadas enfermidades dos animais acuáticos (BOE nº 242 do 7 de outubro de 2008).
-
Corrección de erros do Real Decreto 1614/2008, de 3 de outubro, relativo aos requisitos zoosanitarios dos animais e dos produtos da acuicultura, así como á prevención e o control de determinadas enfermidades dos animais acuáticos (BOE nº 306 de 20 de decembro de 2008).
-
Real Decreto 1590/2009, de 16 de outubro, polo que se modifica o Real Decreto 1614/2008, de 3 de outubro, relativo aos requisitos zoosanitarios dos animais e dos produtos da acuicultura, así como á prevención e o control de determinadas enfermidades dos animais acuáticos (BOE nº 260 de 28 de outubro de 2009).
-
Outros procedementos relacionados
Axudas destinadas á preparación e aplicación dos plans de produción e comercialización de organizacións de produtores pesqueiros e asociacións de organizacións de produtores pesqueiros.
Prazo aberto: 19/12/2025 00:00 - 19/01/2026 23:59
Recoñecemento como organización de produtores pesqueiros (OPP).
Aberto todo o ano
Retirada do recoñecemento como organización de produtores pesqueiros (OPP).
Aberto todo o ano
Permiso de explotación a pé.
Aberto todo o ano