Guía de procedementos e servizos

MR673A

Rexistro de sociedades de fomento forestal.

Procedemento dirixido a: Asociacións e ong

Aberto todo o ano

Consellería do Medio Rural

Sobre o procedemento

Este decreto ten por obxecto, de conformidade co artigo 29º da Lei 3/2007, do 9 abril, de incendios forestais de Galicia, regular o fomento das agrupacións de propietarios ou propietarias forestais mediante a constitución de sociedades mercantís de responsabilidade limitada que reúnan os requisitos que se determinan neste decreto, e que se denominan sociedades de fomento forestal.

Para tales efectos neste decreto regúlase:

a) A determinación dos requisitos que deben reunir as agrupacións de propietarios forestais para a súa consideración como sociedades de fomento forestal no ámbito da Comunidade Autónoma de Galicia.

b) A creación do Rexistro de Sociedades de Fomento Forestal e a regulación do seu funcionamento.

c) O réxime de incentivos susceptibles de aplicación ás sociedades de fomento forestal.

Especifícamente neste decreto regúlase o Rexistro de Sociedades de Fomento Forestal adscrito á dirección xeral competente en materia forestal.

Corresponderalle ao encargado/a do rexistro, nos termos previstos neste decreto:

a) Proceder á inscrición e a baixa das sociedades de fomento forestal no rexistro.

b) Proceder á inscrición previa das agrupacións de propietarios forestais que pretendan obter a cualificación de sociedade de fomento forestal, e xestionar esa situación provisional ata a súa inscrición definitiva ou a súa desestimación.

c) Cualificar os documentos que, de ser o caso, pretendan acceder aos libros do rexistro, así como a emisión de nota de defectos, se é o caso.

d) Expedir certificacións sobre as sociedades de fomento forestal inscritas no rexistro.

e) Requirir, de ser o caso, a información periódica que deberán proporcionar as sociedades inscritas no rexistro, de acordo co establecido neste decreto.

f) Colaborar e coordinar a información do Rexistro de Sociedades de Fomento Forestal con outros rexistros.

g) Realizar a ordenación, tratamento e publicidade da información rexistral acumulada.

O rexistro constará das seguintes seccións:

a) Inscrición previa.

b) Inscrición.

c) Información periódica para proporcionar.

d) Baixa.

O Rexistro de Sociedades de Fomento Forestal expedirá certificacións do contido do rexistros autorizadas polo encargado ou encargada do rexistro. A certificación terá carácter gratuito.

A inscrición pode ser previa ou definitiva, o período máximo de tempo durante o cal unha sociedade poderá estar na situación transitoria de inscrición previa será de doce meses. Transcorrido este período sen terse solicitado a inscrición definitiva, o encargado do rexistro dará de baixa a sociedade.

Unha vez que se procedese á obtención da cualificación como sociedade de fomento forestal, esta terá as seguintes obrigas de fornecemento de información ao rexistro:

1. No prazo máximo de dous anos desde a inscrición no rexistro, deberán presentar un instrumento de planificación da xestión forestal de acordo co estipulado no artigo 5º desde decreto.

2. Con carácter puntual:

a) Calquera tipo de modificación de estatutos ou de cambio no capital social que se produza deberá ser notificado nun período de tempo non superior a tres meses desde a súa realización. Para iso, presentará copia da pertinente escritura pública, unha vez que fose obxecto de inscrición no Rexistro Mercantil.

b) Calquera tipo de información que lle sexa solicitada polo/a encargado/a do rexistro, para o cal disporá dun prazo de trinta días desde a notificación.

3. Con carácter anual, e dentro dos nove meses seguintes ao peche de cada exercicio social:

a) Certificación emitida polo órgano de administración da cifra de capital social e das participacións sociais que o integran, distinguindo entre aquelas de clase forestal e de clase xeral, tal e como veñen definidas no artigo 7º.3, así como da superficie forestal xestionada pola sociedade e, de ser o caso, das unidades de superficie que a compoñen.

b) Copia das contas anuais depositadas no Rexistro Mercantil.

A sociedade de responsabilidade limitada que teña por obxecto social o determinado no artigo 6º no decreto 45/2011, do 10 de marzo.

Xunta de Galicia

Consellería do Medio Rural

Dirección Xeral de Planificación e Ordenación Forestal

Subdirección Xeral de Recursos Forestais

Avda. San Lázaro, s/n

15703  Santiago de Compostela  (Coruña, A)

Teléfono: 981546112/ 981546128

Fax: 981546101

Email: mediorural.recursosforestais@xunta.gal

Dirección Xeral de Planificación e Ordenación Forestal
Requisitos e documentación

Prazo de presentación: Aberto todo o ano

  • Solicitude segundo o Anexo I.

  • 1. Para a solicitude de inscrición:

    • Relación dos terreos forestais obxecto de xestión conxunta.

    • Escritura de constitución da sociedade.

    • Escrituras de modificación dos estatutos, debidamente inscritas no Rexistro Mercantil, se fora o caso.

    • Información sobre os elementos culturais e naturais que se deben protexer.

    • Información sobre as parcelas en estado de abandono ou de propietario descoñecido.

    • Información sobre os terreos de especial importancia polos seus valores ambientais, paisaxísticos ou culturais.

  • 2. Para a solicitude de inscrición previa:

    • Escritura de constitución da sociedade.

    • Escrituras de modificación dos estatutos, debidamente inscritas no Rexistro Mercantil, se for o caso.

    • Documentación acreditativa da propiedade por parte das persoas socias de, polo menos, un 25% da superficie exixida no artigo 3º do decreto.

    • Acreditación da disposición dun sistema obxectivo de valoración dos dereitos de aproveitamento forestal que teña en conta, polomenos, os seguintes factores: superficie, cualificación do terreo e capacidade produtiva deste.

  • Comprobación de datos.

Os documentos relacionados serán obxecto de consulta ás administracións públicas. No caso de que as persoas interesadas se opoñan a esta consulta, deberán indicalo e achegar unha copia dos documentos.

  • NIF da entidade solicitante.

Despois de presentar

Prazo de resolución: Seis meses

Sentido do silencio: Negativo

Unha vez presentado este trámite pode consultar o seu expediente en "A miña sede"

Normativa
  • Ámbito Autonómico
    • Decreto 45/2011, do 10 de marzo, polo que se regula o fomento das agrupacións de propietarios forestais, os requisitos e cualificación das sociedades de fomento forestal e a creación do seu rexistro (DOG nº 58 do 23 de marzo de 2011).

    • Orde do 22 de abril de 2015 do Vicepresidente e Conselleiro de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza, pola que se adaptan e incorporan á sede electrónica da Xunta de Galicia os procedementos administrativos de prazo aberto da Consellería do Medio Rural e do Mar (DOG núm. 77 do 24.04.2015).

Descargar o contido desta ficha en formato PDF

Outros procedementos relacionados

MR347A

Incrición no rexistro de entidades con servizos de aconsellamento ou xestión de Galicia.

Tramitar en liña

Aberto todo o ano

MR348A

Declaración responsable para a prestación de servizos como entidade identificadora.

Tramitar en liña

Aberto todo o ano

MR505A

Autorización de veterinario/a para expedición de autorizacións de traslado de animais

Tramitar en liña

Aberto todo o ano

MR508C

Autorización e rexistro de establecementos distribuidores e dispensadores de medicamentos veterinarios e establecementos elaboradores de autovacinas de uso veterinario.

Tramitar en liña

Aberto todo o ano