Orientámolo/a, paso a paso, para presentar unha solicitude no rexistro electrónico
MR250A - Pagamentos directos á agricultura e á gandaría e das axudas ao desenvolvemento rural suxeitas ao Sistema integrado de xestión e control (solicitude única).
Regular os elementos e procedementos, así como a solicitude das axudas que se indican a continuación:
1. Axudas directas á agricultura e á gandaría:
a) Axuda básica á renda para a sustentabilidade
b) Axuda redistributiva complementaria á renda para a sustentabilidade
c) Axuda complementaria á renda para persoas agricultoras mozas.
d) Réximes en favor do clima, o medio ambiente e o benestar animal (ecorrexímenes) de acordo coas seguintes prácticas:
- Pastoreo extensivo.
- Illas de biodiversidade en superficies de pastos ou sega sostible.
- Rotación de cultivos con especies mellorantes.
- Sementa directa.
- Cuberta vexetal espontánea ou sementada.
- Cuberta inerte.
- Establecemento de illas de biodiversidade.
e) Axudas asociadas:
- Axuda asociada para as persoas gandeiras de vacún de carne en extensivo
- Axuda asociada para o engorde de tenreiros na explotación de nacemento
- Axuda asociada para o engorde sustentable de tenreiros
- Axuda asociada para a produción sustentable de leite de vaca
- Axuda asociada para as persoas gandeiras de ovino e caprino de carne en extensivo e semiextensivo
- Axuda asociada para a produción sustentable de leite de ovella e cabra
- Axuda asociada para as persoas gandeiras de ovino e cabrún en extensivo sen pastos, que pastorean restrollos, barbeitos e restos hortofrutícolas
- Axuda asociada á produción sustentable de proteínas de orixe vexetal
- Axuda asociada ao oliveiral con dificultades específicas e alto valor medioambiental
Todas as axudas citadas anteriormente son financiadas integramente polo FEAGA.
2. As axudas ao desenvolvemento rural suxeitas ao sistema integrado de xestión e control (SIXC) son as seguintes:
- Medidas do Programa de Desenvolvemento Rural de Galicia 2014-2020:
a) Submedida 08.10 “Prima anual de mantemento asociada ás axudas para a reforestación e para a creación de superficies forestais”, cofinanciadas nun 75% co Feader.
b) Submedida 08.20 “Prima anual de mantemento asociada ás axudas para o establecemento de sistemas agroforestais”, cofinanciadas nun 75% co Feader.
c) Medida 13 “Pagamentos a zonas con limitacións naturais e outras limitacións específicas”, cofinanciadas nun 75% con Feader.
· Submedida 13.10: Pagamentos compensatorios en áreas de montaña
· Submedida 13.20: Pagamentos compensatorios en áreas con limitacións naturais
- Intervencións do Plan Estratéxico da PAC 2023-2027
a) Intervención 65012 “Compromisos agroambientais en superficies agrarias. Compromisos de cultivos sostibles”, cofinanciadas nun 80% co Feader.
· Subintervención 65012.02: Extensivos
· Subintervención 65012.03: Leñosos
· Subintervención 65012.04: Economía circular
b) Intervención 65013 “Compromisos agroambientais en superficies agrarias. Compromisos de fomento e xestión sostible de pastos”, cofinanciadas nun 80% co Feader.
· Subintervención 65013.01: Extensificación de prados
· Subintervención 65013.02: Extensificación pastos arbustivos e arborizados
· Subintervención 65013.03: Complemento a ganderías extensivas en zonas con presenza de grandes carnívoros
c) Intervención 65014 “Compromisos agroambientais en superficies agrarias. Apicultura para a biodiversidade”, cofinanciadas nun 80% co Feader.
· Subintervención 65014.01: Apicultura para a biodiversidade
d) Intervención 6503 “Compromisos agroambientais en agricultura ecolóxica”, cofinanciadas nun 80% co Feader.
- Liña: Cultivos agrícolas ecolóxicos
- · Subintervención 65030.17: Conversión de cultivos agrícolas ecolóxicos
- · Subintervención 65030.18: Mantemento de cultivos agrícolas ecolóxicos
- Liña: Viñedos para vinificación ecolóxica
- · Subintervención 65030.19: Conversión de viñedos para vinificación ecolóxica
- · Subintervención 65030.20: Mantemento de viñedos para vinificación ecolóxica
- Liña: Gandería ecolóxica
- · Subintervención 65030.21: Conversión de gandería ecolóxica
- · Subintervención 65030.22: Mantemento de gandería ecolóxica
- Liña: Apicultura ecolóxica
- · Subintervención 65030.23: Conversión de apicultura ecolóxica
- · Subintervención 65030.24: Mantemento de apicultura ecolóxica
e) Intervención 65051 “Compromisos de conservación de recursos xenéticos SIXC”, cofinanciadas nun 80% co Feader.
· Subintervención 65051.01: Razas gandeiras autóctonas en risco de erosión xenética
· Subintervención 65051.02: Conservación de variedades autóctonas vexetais en risco de erosión xenética
Agricultores/as activos e con actividade agraria con explotacións situadas na Comunidade Autónoma de Galicia..
Para que unha explotación agraria se considere situada en Galicia deberá encontrarse nunha das dúas situacións seguintes:
a) No caso de que o/a produtor/a presente unha solicitude de axuda baseada na superficie, cando a maior parte da superficie da explotación estea nesta comunidade autónoma.
b) Nos demais casos, cando o maior número de animais se atope en Galicia.
c) Para que un agricultor se considere activo e que unha actividade se considere actividade agraria deberán acreditar o cumprimento do establecido respectivamente nos capítulos I e II, do título II do Real Decreto 1048/2022, do 27 de decembro.
Xunta de Galicia
Consellería do Medio Rural
Fondo Galego de Garantía Agraria (FOGGA)
Subdirección Xeral de Xestión da Pac
Rúa dos Irmandiños, s/n - Salgueiriños
15781 Santiago de Compostela (Coruña, A)
Teléfono: 981546262
Fax: 981546268
Xunta de Galicia
Consellería do Medio Rural
Xefatura Territorial da Consellería do Medio Rural da Coruña
Servizo Territorial do FOGGA da Coruña
Rúa Vicente Ferrer, 2-4º
15008 Coruña, A (Coruña, A)
Teléfono: 981184525
Fax: 981184559
Xunta de Galicia
Consellería do Medio Rural
Xefatura Territorial da Consellería do Medio Rural de Lugo
Servizo Territorial do FOGGA de Lugo
Rolda da Muralla, 70-B-1
27003 Lugo (Lugo)
Teléfono: 982294462
Fax: 988386940
Xunta de Galicia
Consellería do Medio Rural
Xefatura Territorial da Consellería do Medio Rural de Ourense
Servizo Territorial do Fogga de Ourense
Rúa do Paseo, 22-1º
32003 Ourense (Ourense)
Teléfono: 988386948
Fax: 988386940
Xunta de Galicia
Consellería do Medio Rural
Xefatura Territorial da Consellería do Medio Rural de Pontevedra
Servizo Territorial do Fogga de Pontevedra
Paseo de Cervantes, 7-1º
36001 Pontevedra (Pontevedra)
Teléfono: 986805455
Fax: 986805569
Fondo Galego de Garantía Agraria (FOGGA)
Orde do 15 de marzo de 2023 pola que se regula a aplicación dos pagamentos directos á agricultura e á gandaría e das axudas ao desenvolvemento rural suxeitas ao sistema integrado de xestión e control (DOG nº 55 do 20 de marzo de 2023).
Extracto da Orde do 15 de marzo de 2023 pola que se regula a aplicación dos pagamentos directos á agricultura e á gandaría e das axudas ao desenvolvemento rural suxeitas ao sistema integrado de xestión e control (DOG nº 55 do 20 de marzo de 2023).
Orde do 29 de maio de 2023 pola que se modifica a Orde do 15 de marzo de 2023 pola que se regula a aplicación dos pagamentos directos a agricultura e á gandaría e das axudas ao desenvolvemento rural suxeitas ao sistema integrado de xestión e control (DOG nº 101 do 30 de maio de 2023).
Extracto da Orde do 29 de maio de 2023 pola que se modifica a Orde do 15 de marzo de 2023 pola que se regula a aplicación dos pagamentos directos a agricultura e á gandaría e das axudas ao desenvolvemento rural suxeitas ao sistema integrado de xestión e control (DOG nº 101 do 30 de maio de 2023).
Lei 30/2022, do 23 de decembro, pola que se regulan o sistema de xestión da Política Agrícola Común e outras materias conexas. (BOE nº 308 do 24 de decembro de 2022)
Real Decreto 1045/2022, do 27 de decembro, sobre dereitos de axuda básica á renda para a sustentabilidade da Política Agrícola Común. (BOE nº 312 do 29 de decembro de 2022)
Real Decreto 1046/2022, do 27 de decembro, polo que se regula a gobernanza do Plan Estratéxico 2023-2027 da Política Agrícola Común en España e dos fondos europeos agrícolas FEAGA e FEADER. (BOE nº 312 do 29 de decembro de 2022)
Real Decreto 1047/2022, do 27 de decembro, polo que se regula o sistema de xestión e control das intervencións do Plan Estratéxico 2023-2027 e outras axudas da Política Agrícola Común. (BOE nº 312 do 29 de decembro de 2022)
Real Decreto 1048/2022, do 27 de decembro, sobre a aplicación, a partir de 2023, das intervencións en forma de pagos directos e o establecemento de requisitos comúns no marco do Plan Estratéxico 2023-2027 da Política Agrícola Común, e a regulación da solicitude única do sistema integrado de xestión e control. (BOE nº 312 do 29 de decembro de 2022)
Real Decreto 1049/2022, do 27 de decembro, polo que se establecen as normas para a aplicación da condicionalidad reforzada e da condicionalidad social que deben cumprir as persoas beneficiarias das axudas no marco da Política Agrícola Común que reciban pagos directos, determinados pagos anuais de desenvolvemento rural e do Programa de Opcións Específicas pola Distancia e a Insularidade (POSEI). (BOE nº 312 do 29 de decembro de 2022)
Real Decreto 1054/2022, do 27 de decembro, polo que se establece e regula o Sistema de información de explotacións agrícolas e gandeiras e da produción agraria, así como o Rexistro autonómico de explotacións agrícolas e o Caderno dixital de explotación agrícola. (BOE nº 312 do 29 de decembro de 2022)
Real decreto 147/2023, do 28 de febreiro, polo que se establecen as normas para a aplicación de penalizacións nas intervencións contempladas no Plan Estratéxico da Política Agrícola Común, e se modifican varios reais decretos polos que se regulan distintos aspectos relacionados coa aplicación en España da Política Agrícola Común para o período 2023-2027. (BOE nº 51 do 1 de marzo de 2023)
Real decreto lei 4/2023 de 11 de maio polo que se adoptan medidas urxentes en materia agraria e de augas en resposta ao agravamento das condicións do sector primario derivado do conflicto bélico en Ucrania e da sequía no relativo a determinadas axudas directas (BOE nº 113 do 12 de maio de 2023)
Circular 8/2023 de Coordinación do Fondo Español de Garantía Agaria (publicada o 29/05/2023)
Regulamento (UE) 2021/2115 do Parlamento Europeo e do Consello, de 2 de decembro de 2021, polo que se establecen normas en relación coa axuda aos plans estratéxicos que deben elaborar os Estados membros no marco da política agrícola común (plans estratéxicos da PAC), financiada con cargo ao Fondo Europeo Agrícola de Garantía (FEAGA) e ao Fondo Europeo Agrícola de Desenvolvemento Rural (Feader), e polo que se derrogan os Regulamentos (UE) nº 1305/2013 e (UE) nº 1307/2013 (DOUE nº 435, de 6 de decembro de 2021)
Regulamento (UE) 2021/2116 do Parlamento Europeo e do Consello, de 2 de decembro de 2021, sobre o financiamento, a xestión e o seguimento da política agrícola común e polo que se derroga o Regulamento (UE) nº 1306/2013 (DOUE nº 435, de 6 de decembro de 2021)
Prazo de presentación: PECHADO
01/03/2023 00:00 - 30/06/2023 23:59
O prazo de presentación da solicitude única, para o ano 2023, iníciase o 1 de marzo e finalizará o día 15 de xuño, ambos incluídos, agás o previsto no punto seguinte.
Non obstante o disposto no parágrafo anterior, admitiranse solicitudes de axudas ata a data de finalización do prazo de modificación da solicitude única establecido conforme ao apartado 1 do artigo 112 do Real Decreto 1048/2022, en cuxo caso e a excepción dos casos de forza maior e circunstancias excepcionais, os importes reduciranse un 1 por cento por cada día hábil en que se sobrepase a dita data.
O "Real decreto lei 4/2023 de 11 de maio polo que se adoptan medidas urxentes en materia agraria e de augas en resposta ao agravamento das condicións do sector primario derivado do conflicto bélico en Ucrania e da sequía no relativo a determinadas axudas directas", establece diversas modificacións que entre outras, afectan aos prazos de tramitación de procedementos contidos na sede electrónica.
Tendo en conta o desenvolvemento feito pola "Circular 8/2023 do Fondo Español de Garantía Agaria, e en concreto no seu número 6", relativo á ampliación de prazos de presentación, modificación e adaptación da solicitude única, poderanse seguir presentando solicitudes fóra de prazo, sen a penalización do 1% por cada día hábil de retraso ata o 30 de xuño.
Presentación da solicitude
Solicitude única normalizada segundo os formularios electrónicos accesibles para cada liña de axuda no enderezo http://sgapac.xunta.es.
Comprobación de datos
1. A tramitación dos procedementos regulados nesta orde require a incorporación de datos en poder das administracións públicas, consellos reguladores, marcas de calidade, organismos de control, entidades asociativas ou entidades de asesoramento. De conformidade co disposto no artigo 28 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas, poderase consultar información das persoas solicitantes
2. Para os procedementos MR250A, MR240D, MR239K, MR241C e MR241D consultarase automaticamente a seguinte información:
– NIF da entidade solicitante. DNI ou NIE, se o solicitante é persoa física.
– De ser o caso, DNI ou NIE da persoa representante.
– Certificado acreditativo de estar ao día das obrigas tributarias co Estado, emitido pola Axencia Estatal de Administración Tributaria.
– Certificado acreditativo de estar ao día nas obrigas coa Seguridade Social.
– Certificado acreditativo de estar ao día no pagamento das obrigas tributarias coa Comunidade Autónoma, emitido pola Axencia Tributaria de Galicia.
– Os datos de renda (IRPF) dos dous últimos exercicios fiscais vencidos.
– A vida laboral dos últimos 12 meses, da persoa solicitante e/ou da persoa cesionaria, se for o caso.
– A procedencia dos rendementos do traballo da persoa declarante, cónxuxe ou de ambas, no caso de que na declaración do IRPF presentada figuren estas (persoas físicas solicitantes e/ou cesionarias).
– A declaración informativa anual de entidades en réxime de atribución de rendas do último exercicio fiscal vencido, no caso de ser persoas xurídicas con forma de sociedade civil ou comunidade de bens.
– A declaración do imposto de actividades económicas (IAE), de ser o caso.
– O nivel de renda, de ser o caso.
– Os datos do Sistema Integral de Rastrexabilidade Animal (Sitran).
– Certificación oficial de rendemento leiteiro, no caso da axuda asociada para as explotacións que manteñan vacas nutrices.
– Os datos Instituto Nacional da Seguridade Social (INSS) relativos aos custos laborais realmente pagados no ano anterior incluídos os impostos e cotizacións sociais.
– Os datos relativos á inhabilitación para recibir subvencións públicas.
– Título ou documento oficial acreditativo da capacitación agraria, no caso da axuda a persoas agricultoras mozas.
– Certificado de inscrición no Rexistro de Explotacións Prioritarias.
– Certificado de inscricións ou cumprimentos legais, como toda a información que conste no expediente de inscrición ás entidades, consellos reguladores das indicacións xeográficas protexidas (IXP), do Consello Regulador da Agricultura Ecolóxica de Galicia (Craega), Agroseguro ou asociacións.
– Os datos acreditativos da realización de vendas directas e/ou entregas de leite de vaca a compradores durante polo menos 6 meses ao ano.
– Os datos acreditativos do número de socios pertencentes á sociedade cooperativa agraria/SAT que solicita a axuda.
– Os datos acreditativos de entregas de leite de ovino/cabrún.
– Os datos acreditativos do asesoramento recibido, realizado por unha entidade inscrita no Rexistro de Entidades con Servizos de Asesoramento ou Xestión de Galicia (Resaxega).
– Os datos acreditativos de pertenza á Asociación Xestora do Libro Xenealóxico Oficial da Raza ou da asociación oficialmente recoñecida que teña como obxectivo a mellora e conservación da raza pola que se solicita a axuda.
– Os datos relativos ao Rexistro de Explotacións Agrarias (Reaga) e Rexistro de Explotacións Gandeiras (Rega).
– Os datos do Rexistro Galego de Identificación de Animais de Compañía (Regiac).
– Os datos de Agader no caso de solicitantes de Reserva Nacional do artigo 25 do Real decreto 1045/2022.
– Os datos da Dirección Xeral de Planificación e Ordenación Forestal no caso de superficies en montes comunais.
– Os datos de pertenza a un grupo de empresas conforme co establecido no artigo 44.1 do Regulamento (UE) nº 2022/128.
– Calquera outro dato que sexa obrigatorio por normativa comunitaria e/ou nacional para a xestión e control das axudas reguladas nesta orde.
3. Para a tramitación do procedemento MR239G consultaranse automaticamente os datos incluídos nos seguintes documentos en poder da Administración actuante ou elaborados polas administracións públicas agás que a persoa interesada se opoña á súa consulta:
– NIF da persoa cedente. DNI ou NIE se a persoa cedente é persoa física.
– NIF da persoa cesionaria. DNI ou NIE se a persoa cesionaria é persoa física.
– De ser o caso, DNI ou NIE da persoa representante da persoa cedente e/ou cesionaria.
– Datos do IRPF correspondente á última campaña vencida no caso de que a persoa cesionaria sexa persoa física.
– Declaración informativa anual de entidades en réxime de atribución de rendas do último exercicio fiscal vencido no caso de que a persoa cesionaria sexa persoa xurídica con forma de sociedade civil ou comunidade de bens.
Ademais, no caso do cesionario poderase consultar:
– Certificado acreditativo de estar ao día das obrigas tributarias co Estado, emitido pola Axencia Estatal de Administración Tributaria.
– Certificado acreditativo de estar ao día nas obrigas coa Seguridade Social.
– Certificado acreditativo de estar ao día no pagamento das obrigas tributarias coa Comunidade Autónoma, emitido pola Axencia Tributaria de Galicia.
– Os datos de renda (IRPF) dos dous últimos exercicios fiscais vencidos.
– A vida laboral dos últimos 12 meses, se for o caso.
– A declaración do imposto de actividades económicas (IAE), de ser o caso.
– O nivel de renda, de ser o caso.
– Os datos relativos á inhabilitación para recibir subvencións públicas.
4. No caso de que as persoas interesadas se opoñan á consulta, deberán indicalo nas solicitudes e achegar os documentos correspondentes. Cando así o exixa a normativa aplicable solicitarase o consentimento expreso da persoa interesada para realizar a consulta.
Excepcionalmente, no caso de que algunha circunstancia imposibilite a de obtención de información, poderase requirirlle á persoa solicitante a presentación dos documentos correspondentes ou a documentación complementaria de acordo co indicado no anexo IV.
5. Coa presentación das solicitudes as persoas interesadas autorizan que os datos recollidos nestas sexan incluídos noutros ficheiros informatizados para o seu tratamento coa finalidade de que sexan empregados pola Xunta de Galicia no ámbito das súas competencias.
De acordo co establecido no artigo 14, punto 1.k), da Lei 9/2007, do 13 de xuño, de subvencións de Galicia, as persoas beneficiarias e as entidades colaboradoras teñen a obrigación de facilitar toda a información que lles sexa requirida pola Intervención Xeral da Comunidade Autónoma, o Tribunal de Contas e o Consello de Contas no exercicio das súas funcións de fiscalización e control do destino das subvencións.
Máis información
Localice o procedemento ou servizo na guía de procedementos e servizos, consulte a información do trámite e revise a documentación obrigatoria para presentar a solicitude que figura na pestana "Presentación" no apartado "Documentación para a presentación".
No apartado "Anexos asociados" ten dispoñibles modelos en formato PDF para aqueles documentos para os que se precisan. Se os necesita:
- Primeiro descargue no seu equipo os modelos PDF (asegúrese de que están descargados, non abertos no navegador).
- A continuación cubra os modelos. Se algunha táboa ten filas e non son suficientes pode engadilas nese documento descargado.
- Por último garde ou imprima en versión PDF un arquivo electrónico de cada modelo cuberto.
- Asine o documento, se así se require.
- Para finalizar anexe o modelo ou modelos en PDF na súa presentación.
No caso de que o procedemento non figure na guía, poderá empregar a solicitude xenérica.
Prema en "Tramitar en liña" para iniciar o trámite electrónico.
Identifíquese empregando un certificado electrónico ou Chave365.
Agora xa está dentro do seu espazo persoal "A miña sede".
Cubra o formulario e lembre que pode gardalo para recuperalo máis adiante desde o apartado "Os meus borradores" de "A miña sede".
Cando o teña cuberto, prema en "Continuar".
Anexe a documentación que queira presentar xunto co formulario. Inclúa os modelos cubertos no paso 1.
Pode consultar como enviar ficheiros que non teñen o tamaño ou o formato aceptados por esta sede.
Asine o formulario e a documentación que quere entregar.
Pode facelo cun certificado electrónico empregando a aplicación Autofirma ou, se emprega Chave365, coa clave de sinatura que recibirá no seu móbil.
Descargue o xustificante da presentación.
Poderá tamén acceder a este documento desde o apartado "Os meus expedientes" de "A miña sede".
Consulte como proceder cos documentos de gran tamaño e en distintos formatos
Revise a documentación obrigatoria para o trámite que vai realizar na ficha do procedemento na Guía de procedementos e servizos.
Lembre que este servizo soamente estará disponible desde o espazo "A miña sede" da sede electrónica e naqueles procedementos que teñan habilitados trámites electrónicos posteriores á solicitude cando así o estableza a súa norma reguladora.
Prepare os arquivos electrónicos necesarios e comprobe que utiliza formatos compatibles coa sede: .bmp, .ce3, .cex, .csv, .cte, .dbf, .doc, .docx, .dwg, .dxfn, .hexhash, .inp, .jpg, .ods, .odt, .pd2, .pdf, .pdl, .png, .prj, .shp, .shx, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .xml, .tgd, .kmz, .kml e .gpx
O tamaño máximo do conxunto de documentos achegados a unha presentación en esta sede é de 100 MB, e non se admiten arquivos comprimidos.
Comprobe o tamaño total do conxunto de documentos que precisa achegar:
- Se é inferior a 100 MB pode achegar todos os documentos á solicitude
- Se é superior a 100 MB separe os arquivos de máis de 100 MB, agrupe o resto en subconxuntos de documentos que non superen os 100 MB e proceda segundo os seguintes pasos
- Presente a solicitude achegando un subconxunto de documentos de menos de 100 MB.
- Repita o trámite de achega de documentación separada da solicitude para cada un dos subconxuntos restantes de documentos, seguindo estes pasos:
- Unha vez finalizada a presentación acceda ao apartado "Os meus expedientes" de "A miña sede", seleccione o expediente da solicitude que acaba de realizar, pulse na opción "Accións" e seleccione "Achega de documentación separada da solicitude".
- Cubra o formulario e pulse en "continuar"
- Achegue o seguinte subconxunto de documentos
- Asine e complete a achega de documentación separada
- Repita este proceso para cada subconxunto de documentos de menos de 100 MB
Se algún arquivo supera individualmente os 100 MB:
- Proceda segundo se explica nos pasos anteriores para o resto de arquivos
- Descargue no seu equipo o modelo xenérico para a achega de documentación separada
- Cubra o modelo, indicando o expediente ou número de rexistro de entrada da solicitude electrónica realizada e a unidade responsable do procedemento
- Imprima o modelo e presénteo de forma presencial, xunto coa documentación en formato físico -CD, DVD, USB-, en calquera das oficinas de rexistro
Prazo de resolución:
a) Para as axudas das intervencións en forma de pagamentos directos á agricultura e á gandería: Unha vez realizados os controis administrativos e sobre o terreo e comunicados polo Ministerio de Agricultura, Pesca e Alimentación os coeficientes previstos, se é o caso, a Subdirección Xeral de Xestión da PAC.
b) Para as solicitudes da Medida 13 “Pagamentos a zonas con limitacións naturais e outras limitacións específicas” do Programa de Desenvolvemento Rural de Galicia 2014-2020 e para as Intervencións para o desenvolvemento rural asimiladas ao SIXC do Plan Estratéxico da PAC 2023-2027: nove meses.
Sentido do silencio:
Negativo
Máis información
Consulte como responder a un requirimento de emenda de documentación
Revise a documentación obrigatoria para o trámite que vai realizar na ficha do procedemento na Guía de procedementos e servizos. Na pestana "Presentación", no apartado "Documentación para a presentación" figura o listado de documentos requiridos para a presentación. No apartado "Anexos asociados" ten dispoñibles os modelos en formato .pdf para aqueles documentos para os que se precisan.
Descargue no seu equipo os modelos que deba presentar e cúbraos. Garde ou imprima a un arquivo electrónico cada modelo cuberto para anexalo posteriormente na presentación.
Acceda ao seu espazo persoal "A miña sede". Identifíquese empregando un certificado electrónico ou Chave365. Busque o expediente relacionado co requirimento e seleccione no menú "Acción" da dereita a opción "Emenda ao requirimento".
* No caso de que o expediente non apareza no seu espazo persoal, ou a opción "Emenda ao requirimento" non estivese dispoñible para ese expediente, poderá realizar electronicamente a emenda utilizando a solicitude xenérica.
Cubra o formulario indicando os datos ou documentos achegados para a emenda.
Anexe os documentos que queira presentar. Inclúa os modelos cubertos no paso 1.
Asine o formulario e os documentos que vai entregar para a emenda.
Pode facelo con certificado electrónico utilizando a aplicación Autofirma ou, se emprega Chave365, coa clave de sinatura que recibirá nunha mensaxe no seu móbil.
Descargue o xustificante de presentación da emenda.
Poderá acceder en calquera momento aos seus xustificantes electrónicos desde o seu espazo persoal "A miña sede".
Coñeza como achegar documentación xustificativa a un expediente en curso
Revise a documentación obrigatoria para o trámite que vai realizar na ficha do procedemento na Guía de procedementos e servizos.
Na pestana "Despois da presentación", no apartado "Xustificación" figura o listado de documentos requiridos para a xustificación. No apartado "Anexos asociados" ten dispoñibles os modelos en formato .pdf para aqueles documentos para os que se precisan.
Descargue no seu equipo os modelos que deba presentar e cúbraos.
Garde ou imprima a un arquivo electrónico cada modelo cuberto para anexalo posteriormente na presentación.
Acceda ao seu espazo persoal "A miña sede".
Identifíquese empregando un certificado electrónico ou Chave365.
Busque o expediente para o que precisa achegar documentación xustificativa. No menú "Acción" que aparece á dereita seleccione a opción "Achega de documentación xustificativa".
* No caso de que o expediente non apareza no seu espazo persoal, ou a opción "Achega de documentación xustificativa" non estivese dispoñible para ese expediente, poderá realizar electronicamente a xustificación utilizando a solicitude xenérica.
Cubra o formulario.
Indique os documentos que achega para a xustificación.
Anexe os documentos que queira presentar para a xustificación. Inclúa os modelos cubertos no paso 1.
Asine o formulario e os documentos que vai entregar para a xustificación.
Pode facelo con certificado electrónico utilizando a aplicación Autofirma ou, se emprega Chave365, coa clave de sinatura que recibirá nunha mensaxe no seu móbil.
Descargue o xustificante de presentación da xustificación.
Poderá acceder en calquera momento aos seus xustificantes electrónicos desde o seu espazo persoal "A miña sede".
Todos os seus expedientes, presentacións e borradores en "A miña sede"
Para xestionar os seus expedientes o primeiro que debe facer é acceder o seu espazo persoal premendo en "A miña sede" e, a continuación, identificarse empregando calquera dos certificados admitidos nesta sede ou Chave365.
Poderá ver na súa bandexa de entrada os seus últimos expedientes, presentacións e borradores.
Verá en pantalla información detallada de cada expediente ou presentación (número de expediente/rexistro, código e nome do procedemento etc.).
Se desexa ver todos os seus expedientes e presentacións, prema no botón "Ver todos/Buscar".
Ao acceder á pantalla de busca, pode buscar expedientes ou borradores por distintos criterios ou localizalos directamente se coñece o código de acceso.
Poderá realizar accións concretas sobre un expediente (achegar documentación adicional, mellorar unha solicitude, modificar os seus datos de notificación etc.) desde:
- A bandexa de entrada dos seus últimos expedientes, presentacións e borradores, premendo o botón "Acción" da columna "Que podo facer?"
- O detalle do expediente electrónico, premendo directamente nas accións dispoñibles da columna "Que podo facer?"