Guía de procedementos e servizos

MR713A

Declaración de aldea modelo.

Procedemento dirixido a: Entidades locais

Aberto todo o ano

Consellería do Medio Rural

 A habilitación da presentación electrónica de solicitudes de declaración de aldea modelo na Sede Electrónica da Xunta de Galicia.

Este procedemento vai dirixido aos concellos da Comunidade Autónoma de Galicia, conforme o artigo 111.1 da Lei 11/2021, do 14 de maio, de recuperación da terra agraria de Galicia.

Xunta de Galicia

Consellería do Medio Rural

Axencia Galega de Desenvolvemento Rural (AGADER)

Subdirección de Mobilidade de Terras

Lugar da Barcia, nº 56 - Laraño

15897  Santiago de Compostela  (Coruña, A)

Teléfono: 881997193

Email: bancodeterras@xunta.gal

https://sitegal.xunta.gal/sitegal

Axencia Galega de Desenvolvemento Rural (AGADER)

Prazo de presentación: Aberto todo o ano

Esta orde entrará en vigor o día seguinte ao da súa publicación no Diario Oficial de Galicia.

Solicitudes.

As solicitudes presentaranse obrigatoriamente por medios electrónicos a través do anexo I, dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal

De conformidade co artigo 68.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas, se algunha das persoas interesadas obrigadas á presentación electrónica presenta a súa solicitude presencialmente, será requirida para que a emende a través da súa presentación electrónica. Para estes efectos, considerarase como data de presentación da solicitude aquela en que fose realizada a emenda.

Para a presentación das solicitudes poderá empregarse calquera dos mecanismos de identificación e sinatura admitidos pola sede electrónica da Xunta de Galicia, incluído o sistema de usuario e clave Chave365 (https://sede.xunta.gal/chave365).

Documentación complementaria.

1. De conformidade co artigo 111.1 da Lei 11/2021, do 14 de maio, de recuperación da terra agraria de Galicia, as persoas interesadas deberán achegar coa solicitude a seguinte documentación:

a) Proposta de perímetro da aldea modelo.

b) Documentación xustificativa do acordo das persoas titulares que representen o 70 % da superficie do perímetro proposto.

De conformidade co artigo 28.3 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas, non será necesario achegar os documentos que xa fosen presentados anteriormente pola persoa interesada ante calquera Administración. Neste caso, a persoa interesada deberá indicar en que momento e ante que órgano administrativo presentou os ditos documentos, que serán obtidos electronicamente a través das redes corporativas ou mediante consulta ás plataformas de intermediación de datos ou outros sistemas electrónicos habilitados para o efecto, agás que conste no procedemento a oposición expresa da persoa interesada.

De forma excepcional, se non se puideren obter os citados documentos, poderá solicitarse novamente á persoa interesada a súa achega.

2. A documentación complementaria deberá presentarse electronicamente.

Se algunha das persoas interesadas presenta a documentación complementaria presencialmente, será requirida para que a emende a través da súa presentación electrónica. Para estes efectos, considerarase como data de presentación aquela en que fose realizada a emenda.

As persoas interesadas responsabilizaranse da veracidade dos documentos que presenten. Excepcionalmente, cando a relevancia do documento no procedemento o exixa ou existan dúbidas derivadas da calidade da copia, a Administración poderá solicitar de maneira motivada o cotexo das copias achegadas pola persoa interesada, para o que poderá requirir a exhibición do documento ou da información orixinal.

3. Sempre que se realice a presentación de documentos separadamente da solicitude, deberanse indicar o código e o órgano responsable do procedemento, o número de rexistro de entrada da solicitude e o número de expediente, se se dispón del.

4. No caso de que algún dos documentos que se vaia presentar de forma electrónica supere os tamaños máximos establecidos ou teña un formato non admitido pola sede electrónica da Xunta de Galicia, permitirase a súa presentación de forma presencial dentro dos prazos previstos e na forma indicada no número anterior. A información actualizada sobre o tamaño máximo e os formatos admitidos pode consultarse na sede electrónica da Xunta de Galicia.

Comprobación de datos.

1. Para a tramitación deste procedemento consultaranse automaticamente os datos incluídos nos seguintes documentos en poder da Administración actuante ou elaborados polas administracións públicas, agás que a persoa interesada se opoña á súa consulta:

a) DNI/NIE da persoa representante.

b) NIF da entidade solicitante.

c) Documentación xustificativa de que o Concello está adherido ao Sistema público de xestión de biomasa nas faixas secundarias (artigo 21 da Lei 3/2007, de prevención e defensa contra os incendios forestais de Galicia).

2. No caso de que as persoas interesadas se opoñan á consulta, deberán indicalo no recadro correspondente habilitado no formulario correspondente e achegar os documentos.

Cando así o exixa a normativa aplicable, solicitarase o consentimento expreso da persoa interesada para realizar a consulta.

3. Excepcionalmente, no caso de que algunha circunstancia imposibilitase a obtención dos citados datos, poderáselles solicitar ás persoas interesadas a presentación dos documentos correspondentes.

Trámites administrativos posteriores á presentación de solicitudes.

Todos os trámites administrativos que as persoas interesadas deban realizar tras a presentación da solicitude deberán ser efectuados electronicamente accedendo á Carpeta cidadá da persoa interesada, dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia.

Prazo de resolución:

Cinco meses

Sentido do silencio:

Negativo

Unha vez presentado este trámite pode consultar o seu expediente en "A miña sede"

  • Ámbito Autonómico
    • Lei 11/2021, do 14 de maio, de recuperación da terra agraria de Galicia. (DOG nº 94 do 21 de maio de 2021).

    • Orde do 16 de marzo de 2023 pola que se regula a presentación electrónica de solicitudes de declaración de aldea modelo (DOG nº 59 do 24 de marzo de 2023).

Outros procedementos relacionados

MR701D

Axudas LEADER. PDR de Galicia 2014-2020.

Aberto todo o ano

MR605B

Axudas para as accións silvícolas de prevención dos danos causados nas masas de coníferas por enfermidades fúnxicas defoliadoras

Tramitar en liña

Prazo pechado: 25/01/2022 00:00 - 24/02/2022 23:59

MR701E

Plan Camiña rural.

Prazo pechado: 30/01/2025 00:00 - 28/02/2025 23:59

MR710A

Axudas proxectos de cooperación LEADER. PDR de Galicia 2014-2020. Submedida 19.3

Tramitar en liña

Prazo pechado: 01/09/2022 00:00 - 30/09/2022 23:59