Guía de procedementos e servizos

IN408B

Informe de seguimento ambiental polos titulares de parques eólicos e liñas elétricas de alta tensión da Comunidade Autónoma de Galicia.

Procedemento dirixido a: Empresas e profesionais

Aberto todo o ano

Presentación dos informes de seguimento ambiental de parques eólicos e liñas eléctricas  polos  titulares dos parques eólicos e liñas eléctricas de alta tensión  dos que sexa órgano substantivo a Dirección Xeral de Planificación Enerxética e Recursos Naturais da Vicepresidencia Primeira e Consellería de Economía, Empresa e Innovación

Os titulares dos parques eólicos e liñas eléctricas de alta tensión.

Xunta de Galicia

Consellería de Economía e Industria

Secretaría Xeral de Industria e Desenvolvemento Enerxético

Servizo de Coordinación Adminsitrativa

Edificio Administrativo San Caetano, Edificio 5, Andar 4

15781  Santiago de Compostela  (Coruña, A)

Teléfono: 881995499

Email: soc.industria@xunta.gal

https://economia.xunta.gal/portada

Dirección Xeral de Planificación Enerxética e Minas

Prazo de presentación: Aberto todo o ano

O procedemento configúrase como un procedemento administrativo de prazo aberto, que os titulares dos parques eólicos e liñas eléctricas de alta tensión poden empregar desde o día seguinte ao da publicación desta resolución no Diario Oficial de Galicia.

Os titulares das instalacións disporán dun prazo máximo de tres (3) meses para achegar os informes desde a data de peche do período que abranguen (período de referencia).

(Para más información consultar  os períodos de referencia no  punto 3 da Resolución e,  o punto 12 relativo á adaptación dos informes de seguimento ambiental presentados no ano 2023).

Forma e lugar de presentación das comunicacións.

A comunicación á Dirección Xeral de Planificación Enerxética e Recursos Naturais da Consellería de Economía, Industria e Innovación presentarase obrigatoriamente por medios electrónicos, a través do formulario normalizado do anexo I, accesible na sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal

De conformidade co artigo 68.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas, se algunha das persoas interesadas presenta a súa solicitude presencialmente, será requirida para que emende a través da súa presentación electrónica. Para estes efectos, considerarase como data de presentación da solicitude aquela en que fose realizada a emenda.

Para a presentación das comunicacións poderá empregarse calquera dos mecanismos de identificación e sinatura admitidos pola sede electrónica da Xunta de Galicia, incluído o sistema de usuario e clave Chave365 (https://sede.xunta.gal/chave365).

Documentación complementaria.

1. A entidade comunicante deberá achegar coa comunicación, segundo o tipo e o estado da instalación (obra/funcionamento), a documentación que proceda da seguinte:

– Informe da avaliación de contaminación acústica. Xunto coa:

• Acreditación da entidade que realiza a avaliación de contaminación acústica como organismo de control ou inspección acústica expedida pola ENAC.

• No caso de que a entidade non cumpra co indicado no punto anterior, a avaliación da contaminación acústica deberá incorporar:

◦ Anexo en que se xustifique a adecuación dos métodos de medición e cálculos empregados.

◦ Certificado de calibración e/ou verificación vixente dos equipamentos de medición.

◦ Acreditación de que a persoa responsable do estudo dispón dun sistema de xestión de calidade de acordo cos requisitos da norma ISO 17025, e realizou un ensaio interlaboratorio, mediante unha entidade acreditada pola ENAC.

– Na fase de obras:

• Cronograma de obras actualizado en que se inclúan todas as actividades e a porcentaxe de execución respecto do total.

• Informe de avance de obra que inclúa reportaxe fotográfica e plano de planta que reflicta a situación real das obras.

• Informe de fin de obra co contido establecido na DIA.

• Outros informes e/ou documentación que exixa a DIA.

– Na fase de funcionamento:

• Interpretación dos resultados con valoración e conclusións finais, asinado polo equipo técnico (nome e titulación das persoas que interveñen nos controis de seguimento ambiental).

• Informes dos controis específicos da instalación.

• Cartografía.

• Reportaxe fotográfica.

2. A documentación complementaria deberá presentarse electronicamente.

Se algunha das persoas interesadas presenta a documentación complementaria presencialmente, será requirida para que a emende a través da súa presentación electrónica. Para estes efectos, considerarase como data de presentación aquela en que fose realizada a emenda.

As persoas interesadas responsabilizaranse da veracidade dos documentos que presenten. Excepcionalmente, cando a relevancia do documento no procedemento o exixa ou existan dúbidas derivadas da calidade da copia, a Administración poderá solicitar de maneira motivada o cotexo das copias achegadas pola persoa interesada, para o que poderá requirir a exhibición do documento ou da información orixinal.

Sempre que se realice a presentación de documentos separadamente da comunicación, deberanse indicar o código e o órgano responsable do procedemento, o número de rexistro de entrada da solicitude e o número de expediente, se se dispón del.

Comprobación de datos.

Para a tramitación do procedemento consultaranse automaticamente os datos incluídos nos seguintes documentos elaborados polas administracións públicas, agás que a persoa interesada se opoña á consulta:

• NIF da persoa xurídica titular da instalación.

• DNI ou NIE da persoa representante.

No caso de que as persoas interesadas se opoñan a esta consulta, deberán indicalo no cadro correspondente habilitado no formulario e achegar os documentos.

Excepcionalmente, no caso de que algunha circunstancia imposibilitase a obtención dos citados datos, poderáselles solicitar ás persoas interesadas a presentación dos documentos correspondentes.

Cando así o exixa a normativa aplicable, solicitarase o consentimento expreso da persoa interesada en realizar a consulta.

Trámites posteriores.

Todos os trámites administrativos que as persoas interesadas deban realizar tras a presentación da comunicación deberán ser efectuados electronicamente accedendo á Carpeta cidadá da persoa interesada, dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia.

Unha vez presentado este trámite pode consultar o seu expediente en "A miña sede"

  • Ámbito Autonómico
    • Lei 8/2009, do 22 de decembro, pola que se regula o aproveitamento eólico en Galicia e se crean o canon eólico e o Fondo de Compensación Ambiental (DOG nº 252 do 29 de decembro de 2009).

    • Lei 9/2021, do 25 de febreiro, de simplificación administrativa e de apoio á reactivación económica de Galicia (DOG nº 39 do 26 de febreiro de 2021).

    • Resolución do 18 de xullo de 2023, da Dirección Xeral de Planificación Enerxética e Recursos Naturais, pola que se establece e se habilita na sede electrónica da Xunta de Galicia o procedemento de presentación, por parte dos titulares dos parques eólicos e liñas eléctricas de alta tensión, dos informes de seguimento ambiental destas instalacións na Comunidade Autónoma de Galicia (DOG nº 140 do 24 de xullo de 2023).

  • Ámbito Estatal
    • Real Decreto 1367/2007, del 19 de octubre, por el que se desarrolla la Ley 37/2003, del 17 de noviembre, del Ruido, em lo referente a la zonificación acústica, objetivos de calidad y emisiones acústicas (BOE nº 254, de 23 de outubro de 2007).

    • Real Decreto 1432/2008, de 29 de agosto, por el que se establecen medidas para la protección de la avifauna contra la colisión y la electrocución en líneas eléctricas de alta tensión (BOE nº 222, de 13 de setembro de 2008).

    • Real Decreto 630/2013, de 2 de agosto, por el que se regula el Catálogo español de especies exóticas invasoras (BOE nº 185 del 3 de agosto de 2013).

    • Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de Evaluación ambiental (BOE nº 296 de 11 de decembro de 2013)

    • Lei 24/2013, do 26 de decembro, do Sector Eléctrico (BOE nº 310 de 27 de decembro de 2013).

Outros procedementos relacionados

FA701A

Inscrición no Rexistro Xeral de Contratistas da Comunidade Autónoma de Galicia.

Tramitar en liña

Aberto todo o ano

FA701B

Modificación da Inscrición no Rexistro Xeral de Contratistas da Comunidade Autónoma de Galicia.

Tramitar en liña

Aberto todo o ano

IF504E

Actividade comercial portuaria de subministro de combustible a buques, e outras instalacións fixas e móbiles, mediante medios móbiles terrestres.

Tramitar en liña

Aberto todo o ano

IG534D

Novacións de débedas

Prazo aberto: 07/02/2025 09:00 - 30/12/2025 14:00