Guía de procedementos e servizos

SA103B

Informe preceptivo para concertar cun centro privado os servizos sanitarios e recuperadores

Procedemento dirixido a: Empresas e profesionais

Aberto todo o ano

Consellería de Sanidade

Esta orde ten por obxecto regular o procedemento «solicitude do informe preceptivo solicitado polas mutuas colaboradoras coa Seguridade Social que pretenden concertar cun centro privado os seus servizos sanitarios e recuperadores» e aprobar e dar publicidade ao seu modelo normalizado (código de procedemento administrativo SA103B) para a súa tramitación por medios electrónicos.

Procede a formulación desta solicitude co fin de acreditar os requisitos previstos no artigo 12 letras a) e b) do Real decreto 1630/2011, do 14 de novembro, polo que se regula a prestación de servizos sanitarios e de recuperación polas mutuas de accidentes de traballo e enfermidades profesionais da Seguridade Social.

As mutuas colaboradoras coa Seguridade Social.

Xunta de Galicia

Consellería de Sanidade

Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Sanidade

Subdirección Xeral de Inspección de Servizos Sanitarios

Admtvo. San Lázaro

15781  Santiago de Compostela  (Coruña, A)

Teléfono: 981 542702

Email: inspeccion.sscc@sergas.es

Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Sanidade

Prazo de presentación: Aberto todo o ano

O prazo de presentación estará aberto de xeito permanente.

Ser Mutuas colaboradoras coa Seguridade Social que pretenden concertar cun centro privado os seus servizos sanitarios e recuperadores.

1. As solicitudes presentaranse obrigatoriamente por medios electrónicos a través do formulario normalizado (anexo I) dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal

De conformidade co artigo 68.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas, se algunha das persoas interesadas presenta a súa solicitude presencialmente, requiriráselle para que a emende a través da súa presentación electrónica. Para estes efectos, considerarase como data de presentación da solicitude aquela na que fose realizada a emenda.

2. Para a presentación electrónica poderá empregarse calquera dos mecanismos de identificación e sinatura admitidos pola sede electrónica da Xunta de Galicia, incluído o sistema de usuario e clave Chave365 (https://sede.xunta.gal/chave365).

Documentación complementaria

1. As mutuas colaboradoras coa Seguridade Social deben achegar coa solicitude a documentación que xustifique:

a) O obxecto do concerto.

b) A xustificación do concerto.

c) A oferta asistencial que se pretende concertar co centro sanitario, con base no anexo I (clasificación de centros, servizos e establecementos sanitarios) do Real decreto 1277/2003, do 10 de outubro, polo que se establecen as bases xerais sobre autorización de centros, servizos e establecementos sanitarios.

d) A carteira de servizos que se pretende concertar das ofertas asistenciais obxecto de contrato co centro sanitario.

2. De conformidade co artigo 28.3 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas, non será necesario achegar os documentos que xa fosen presentados anteriormente pola persoa interesada ante calquera Administración. Neste caso, a persoa interesada deberá indicar en que momento e ante que órgano administrativo presentou os ditos documentos, que serán solicitados electronicamente a través das redes corporativas ou mediante consulta ás plataformas de intermediación de datos ou outros sistemas electrónicos habilitados para o efecto, agás que conste no procedemento a oposición expresa da persoa interesada.

De forma excepcional, se non se puidesen obter os citados documentos, poderá solicitarse novamente á persoa interesada a súa achega.

3. A documentación complementaria deberá presentarse electronicamente.

Se algunha das solicitantes presenta a documentación complementaria presencialmente, requiriráselle para que a emende a través da súa presentación electrónica. Para estes efectos, considerarase como data de presentación aquela na que fose realizada a emenda.

As mutuas responsabilizaranse da veracidade dos documentos que presenten.

Excepcionalmente, cando a relevancia do documento no procedemento o exixa ou existan dúbidas derivadas da calidade da copia, a Administración poderá solicitar de maneira motivada o cotexo das copias achegadas pola solicitante, para o que poderán requirir a exhibición do documento ou da información orixinal.

Comprobación de datos

1. Para a tramitación deste procedemento consultaranse automaticamente os datos incluídos nos seguintes documentos en poder da Administración actuante ou elaborados polas administracións públicas, agás que a persoa interesada se opoña á súa consulta:

a) NIF da mutua colaboradora coa Seguridade Social.

b) DNI ou NIE da persoa representante.

2. No caso de que as persoas interesadas se opoñan á consulta, deberán indicalo no recadro correspondente habilitado no formulario e achegar os documentos. Cando así o esixa a normativa aplicable solicitarase o consentimento expreso da persoa interesada para realizar a consulta.

3. Excepcionalmente, no caso de que algunha circunstancia imposibilitase a obtención dos citados datos, poderase solicitar ás persoas interesadas a presentación dos documentos correspondentes.

Trámites administrativos posteriores á presentación de solicitudes

Todos os trámites administrativos que as persoas interesadas deban realizar trala presentación da solicitude deberán ser efectuados electronicamente accedendo á Carpeta cidadá da persoa interesada dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia.

Prazo de resolución:

Dez días hábiles

Sentido do silencio: Non especificado

Unha vez presentado este trámite pode consultar o seu expediente en "A miña sede"

  • Ámbito Estatal
    • Real decreto 1630/2011, do 14 de novembro, polo que se regula a prestación de servizos sanitarios e de recuperación polas mutuas de accidentes de traballo e enfermidades profesionais da Seguridade Social. (BOE nº 281 do 22 de novembro de 2011)

    • Real decreto lexislativo 8/2015, do 30 de outubro, polo que se aproba o texto refundido da Lei xeral da seguridade social.(BOE nº 261 do 31 de outubro de 2015).

  • Ámbito Autonómico
    • Orde do 4 de agosto de 2021 pola que se regula o procedemento e se aproba e dá publicidade ao modelo de solicitude do informe preceptivo que deben acadar as mutuas colaboradoras coa Seguridade Social que pretenden concertar cun centro privado os seus servizos sanitarios e recuperadores (DOG nº 158 do 18 de agosto de 2021).

Outros procedementos relacionados

MR203B

Carné de usuario profesional de produtos fitosanitarios.

Tramitar en liña

Aberto todo o ano

MR435D

Inspección periódica dos equipos de aplicación de produtos fitosanitarios.

Tramitar en liña

Aberto todo o ano

MR553C

Indemnizacións polo sacrificio obrigatorio de animais en execución de programas e actuacións oficiais de vixilancia, loita, control e erradicación das súas enfermidades

Tramitar en liña

Prazo aberto: 16/01/2025 00:00 - 28/11/2025 23:59

MR561A

Autorización de laboratorios de autocontrol de salmonelas nas explotacións gandeiras.

Tramitar en liña

Aberto todo o ano