Guía de procedementos e servizos

PR002A

Queixa.

Procedemento dirixido a: Cidadáns, Empresas e profesionais

Aberto todo o ano

Consellería de Facenda e Administración Pública

TRAMITAR PRESENCIALMENTE

Este procedemento emprégase para presentar queixas relativas a calquera aspecto de insatisfacción sobre o funcionamento dos servizos prestados polo sector público autonómico (agás para os ámbitos relativos a educaciónsanidade e xustiza que se rexen pola súa normativa específica). 

 

Se desexa presentar unha reclamación en calquera destes ámbitos ou en materia de consumo debe facelo a través das seguintes ligazóns:

Sobre o procedemento

Este procedemento ten por obxecto a presentación dunha queixa, por parte de calquera persoa física ou xurídica. Considéranse queixas as formulacións presentadas por escrito, que se refiran á insatisfacción sobre o funcionamento dos servizos prestados polo sector público autonómico, especialmente tardanzas, desatencións ou calquera outra deficiencia na súa actuación.

Persoas físicas ou xurídicas.

Xunta de Galicia

Consellería de Facenda e Administración Pública

Dirección Xeral de Simplificación Administrativa e do Patrimonio

Edificios administrativos - San Caetano, s/n

15781  Santiago de Compostela  (Coruña, A)

Teléfono: 981544097

Dirección Xeral de Simplificación Administrativa e do Patrimonio
Requisitos e documentación

Prazo de presentación: Aberto todo o ano

Só é necesario cubrir a solicitude que se mostra no seguinte apartado (Anexo IV), correspondente ao  procedemento PR002A. Tamén se atopa dispoñible nesta páxina para a súa presentación electrónica a través da icona “Tramitar en liña,” ou pode descargarse, para a súa presentación presencial, na icona “Tramitar presencialmente”.

Despois de presentar

Prazo de resolución:

Un mes

Sentido do silencio: Non especificado

Unha vez presentado este trámite pode consultar o seu expediente en "A miña sede"

Normativa
  • Ámbito Autonómico
    • Lei 1/2015, do 1 de abril, de garantía da calidade dos servizos públicos e da boa administración (DOG nº 81 do 30 de abril de 2015).

    • Decreto 129/2016, do 15 de setembro, polo que se regula a atención á cidadanía no sector público autonómico de Galicia (DOG nº 187 do 30 de setembro de 2016).

Descargar o contido desta ficha en formato PDF

Outros procedementos relacionados

BS104A

Acceso á información contida na Historia Social Única Electrónica.

Tramitar en liña

Aberto todo o ano

FA006A

Punto xeral de entrada de facturas electrónicas e o Rexistro Contable de Facturas da Comunidade Autónoma de Galicia.

Aberto todo o ano

FA009C

Aprobación dos modelos oficiais de autoliquidación do imposto sobre transmisións patrimoniais e actos xurídicos documentados

Aberto todo o ano

PR001A

Alta/renovación de usuario en Chave365.

Tramitar en liña

Aberto todo o ano