Guía de procedementos e servizos

PE616B

Tarxetas de identidade profesional náutico pesqueira.

Procedemento dirixido a: Empresas e profesionais

Aberto todo o ano
TRAMITAR PRESENCIALMENTE

Se vostede quere obter, renovar ou pedir un duplicado, no caso de extravío destrucción ou roubo, da súa tarxeta acreditativa da súa titulación náutico-pesqueira debe solicita-la da Xunta de Galicia.

Solicitantes de tarxetas acreditativas de titulacións náutico-pesqueiras das correspondentes profesións.

Xunta de Galicia

Consellería do Mar

Dirección Xeral de Desenvolvemento Pesqueiro

Subdirección Xeral de Xestión, Ensino e Relacións Sectoriais

Servizo de Ensino e Titulacións Náutico-pesqueiras

Rúa dos Irmandiños, s/n Salgueiriños

15701  Santiago de Compostela  (Coruña, A)

Teléfono: 981546139

Fax: 981546138

Email: cma.dxdesenvolvemento@xunta.es

https://mar.xunta.gal/

Xunta de Galicia

Consellería do Mar

Departamento Territorial da Consellería do Mar da Coruña

RÚA RAMÓN Y CAJAL, N 2 - 5º ANDAR

15006  Coruña, A  (Coruña, A)

Teléfono: 981182029

Fax: 981182027

Xunta de Galicia

Consellería do Mar

Departamento Territorial da Consellería do Mar de Celeiro

RÚA RAMON CANOSA, N 1- CELEIRO

27863  Viveiro  (Lugo)

Teléfono: 982555002

Fax: 982555005

Xunta de Galicia

Consellería do Mar

Departamento Territorial da Consellería do Mar de Vigo

RÚA CONCEPCIÓN ARENAL, N 8

36201  Vigo  (Pontevedra)

Teléfono: 986817113

Fax: 986817160

Servizo de Ensino e Titulacións Náutico-pesqueiras

Prazo de presentación: Aberto todo o ano

Segundo sexa emisión inicial, renovación, emisión de duplicados ou validacións e cambios.

  • Por expedición das tarxetas acreditativas das titulacións. ( 30.26.01)
  • Por renovación e emisión de duplicado das tarxetas acreditativas das titulacións ( 30.26.02)

Pode realizar o pago destas taxas na Oficina Virtual Tributaria.

  • Anexo I segundo o Anexo I.

  • DOCUMENTACIÓN COMÚN:

    • Unha fotografía.

    • Xustificante de aboamento das taxas correspondentes.

    • Copia da primeira folla da libreta de inscrición marítima.

  • EXPEDICIÓN:

    • Certificado acreditativo de ter efectuados os días de embarque ou períodos de embarque.

    • Certificado do exame.

    • Documentación que acredite os requisitos exixidos en cada titulación.

  • RENOVACIÓN:

    • Tarxeta antiga.

    • Certificado do ISM de non ser pensionista, tanto por xubilación como por invalidez ou, se fora o caso, da seguridade social.

    • Certificado de recoñecemento médico.

  • DUPLICADO:

    • Declaración responsable de extravío, destrución ou roubo.

    • Copia das follas da libreta onde apareza a titulación.

    • Certificado de recoñecemento médico.

  • CONVALIDACIÓN OU TROUCO:

    • Copia das tarxetas que motivan a validación ou o cambio.

    • Copia da libreta de inscrición marítima. Copias da primeira folla da sección de titulacións e do recoñecemento médico.

    • Documentación que acredite os requisitos exixidos para a validación.

  • Comprobación de datos.

Os documentos relacionados serán obxecto de consulta ás administracións públicas. No caso de que as persoas interesadas se opoñan a esta consulta, deberán indicalo e adxuntar unha copia dos documentos.

  • DNI/NIE da persoa solicitante.

  

    Prazo de resolución: 3 meses

    Sentido do silencio: NEGATIVO

    Unha vez presentado este trámite pode consultar o seu expediente en "A miña sede"

    • Ámbito Autonómico
      • Orde do 8 de xuño de 1998 pola que se establece o procedemento para a obtención das tarxetas de identidade profesional náutico-pesqueira e os seus modelos (DOG nº 119 do 23 de xuño de 1998).

      • Orde do 7 de marzo de 2000 pola que se modifica a do 8 de xuño de 1998, pola que se establece o procedemento para a obtención das tarxetas de identidade profesional náutico-pesqueira e os seus modelos.(DOG nº 55 do 20 de marzo de 2000).

      • Orde do 8 de marzo de 2012 pola que se modifica a Orde do 8 de xuño de 1998 pola que se establece o procedemento para a obtención das tarxetas de identidade profesional náutico-pesqueira e os seus modelos (DOG nº 61 do 28 de marzo de 2012).

    Outros procedementos relacionados

    PE113E

    Axudas destinadas aos familiares dos profesionais do mar falecidos no exercicio da súa actividade.

    Tramitar en liña

    Prazo aberto: 30/01/2025 00:00 - 15/12/2025 23:59

    PE209P

    Axudas para proxectos colectivos que contribúan a reforzar a xestión dos recursos da pesca costeira artesanal para garantir unha actividade económica, social e ambientalmente sustentable.

    Tramitar en liña

    Prazo aberto: 30/04/2025 00:00 - 29/05/2025 23:59

    PE301A

    Recoñecemento como organización de produtores pesqueiros (OPP).

    Tramitar en liña

    Aberto todo o ano

    PE301B

    Retirada do recoñecemento como organización de produtores pesqueiros (OPP).

    Tramitar en liña

    Aberto todo o ano