Guía de procedementos e servizos

ED020A

Recoñecemento de especialidades do persoal funcionario de carreira do corpo de mestres.

Procedemento dirixido a: Empresas e profesionais

Prazo aberto: 01/06/2025 00:00 - 30/06/2025 23:59

Consellería de Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional

Regular o procedemento de recoñecemento de especialidades do corpo de mestres.

Poderá solicitar o recoñecemento de novas especialidades o persoal funcionario de carreira do corpo de mestres.

Xunta de Galicia

Consellería de Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional

Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos

Subdirección Xeral de Recursos Humanos

Servizo de Profesorado de Educación Infantil e Primaria

Edificio administrativo San Caetano

15781  Santiago de Compostela  (Coruña, A)

Teléfono: 981545495/ 981544487/ 881995887

Email: persoal.primaria@edu.xunta.gal

Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos

Prazo de presentación: ABERTO

O prazo de presentación de solicitudes será nos meses de xuño e setembro de cada ano.

O persoal funcionario de carreira do corpo de mestres deberá posuír algunha das titulacións ou requisitos que figuran no anexo do Real decreto 1594/2011, do 4 de novembro, polo que se establecen as especialidades docentes do corpo de mestres que desempeñen as súas funcións nas etapas de educación infantil e de educación primaria reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

Solicitudes.

As solicitudes dirixiranse á Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional e presentaranse obrigatoriamente por medios electrónicos a través do formulario normalizado (anexo I) dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia (https://sede.xunta.gal).

As solicitudes tamén poderán cubrirse na páxina web da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos http://www.edu.xunta.es/datospersoais e presentaranse obrigatoriamente por medios electrónicos na sede electrónica da Xunta de Galicia (https://sede.xunta.gal).

Se algunha das persoas interesadas presenta a súa solicitude presencialmente, será requirida para que a emende a través da súa presentación electrónica. Para estes efectos, considérase como data de presentación da solicitude aquela en que foi realizada a emenda.

Para a presentación das solicitudes poderá empregarse calquera dos mecanismos de identificación e sinatura admitidos pola sede electrónica da Xunta de Galicia, incluído o sistema de usuario e clave Chave365 (https://sede.xunta.gal/tramites-e-servizos/chave365).

Documentación que se presenta necesaria para a tramitación do procedemento.

As persoas interesadas deberán achegar coa solicitude (anexo I) a seguinte documentación:

a) Para o caso de non dispor do título, certificación académica oficial que acredite que se realizaron todos os estudos para a súa obtención xunto coa documentación acreditativa do pagamento dos dereitos de expedición deste. Deberá presentarse a credencial da súa homologación ou ben a credencial de recoñecemento da titulación para exercer a profesión de mestre en educación primaria ou en educación infantil, no caso de titulacións obtidas no estranxeiro.

b) Título no caso das persoas que posúan o título de mestre/a de ensino primario, diplomatura en profesorado de educación xeral básica, mestre/a ou grao de mestre/a en educación primaria e aqueloutras persoas que posúan unha titulación de licenciatura en Filosofía e Letras ou en Filosofía e Ciencias da Educación para os que se require dunha sección e/ou subsección determinada, a licenciatura en Filoloxía, Licenciatura en Tradución e Interpretación ou o grao no ámbito dunha lingua estranxeira. No suposto de non constar no título a especialidade ou, de ser o caso, a lingua estranxeira deste, deberá achegarse, ademais, a certificación académica.

c) Certificación académica oficial expedida pola universidade acreditativa da obtención da mención, no caso de persoas graduadas en educación primaria que obtivesen unha mención nunha universidade distinta da que obtiveron o título e aleguen esta mención para obter o recoñecemento da especialidade.

d) Certificado de nivel avanzado, de aptitude ou nivel intermedio B2 do idioma correspondente das escolas oficiais de idiomas, título profesional de música da Lei orgánica 1/1990 ou da Lei orgánica 2/2006 e título superior de música da Lei orgánica 1/1990 ou titulacións declaradas equivalentes para efectos de docencia.

Non será necesario achegar a anterior documentación no caso de terse presentado anteriormente e constar xa na base de datos do profesorado (www.edu.xunta.es/datospersoais).

A documentación complementaria deberá presentarse electronicamente. As persoas interesadas responsabilizaranse da veracidade dos documentos que presenten. Excepcionalmente, a Administración poderá requirir a exhibición do documento orixinal para o cotexo da copia electrónica presentada.

Se algunha das persoas interesadas presenta a documentación complementaria presencialmente, requiriráselle para que a emende a través da súa presentación electrónica. Para estes efectos, considerarase como data de presentación aquela en que fose realizada a emenda.

Sempre que se realice a presentación de documentos separadamente da solicitude deberase indicar o código e o órgano responsable do procedemento, o número de rexistro de entrada da solicitude e o número de expediente, se se dispón del.

Comprobación de datos

1. Para a tramitación deste procedemento consultaranse automaticamente os datos incluídos nos seguintes documentos elaborados polas administracións públicas:

a) DNI/NIE da persoa solicitante ou da persoa representante.

b) Títulos oficiais universitarios que consten no Rexistro Central do Ministerio de Educación, agás os de mestre/a de ensino primario, diplomatura en profesorado de educación xeral básica, mestre/a ou grao de mestre/a en educación primaria e aqueloutras persoas que posúan unha titulación de licenciatura en Filosofía e Letras ou en Filosofía e Ciencias da Educación para os que se require dunha sección e/ou subsección determinada, licenciatura de Filoloxía, licenciatura en Tradución e Interpretación ou o grao no ámbito dunha lingua estranxeira.

2. No caso de que as persoas interesadas se opoñan a esta consulta, deberán indicalo no recadro correspondente habilitado no formulario de inicio e achegar os documentos.

3. Excepcionalmente, no caso de que algunha circunstancia imposibilite a obtención dos citados datos, poderase solicitar ás persoas interesadas a presentación dos documentos correspondentes. Non será necesario achegar os documentos que xa fosen presentados anteriormente sempre que non se modificasen as circunstancias, agás os informes médicos que deberán ser actualizados. Para estes efectos, a persoa interesada deberá indicar en que momento e ante que órgano administrativo presentou os citados documentos. Presumirase que esta consulta é autorizada polas persoas interesadas, salvo que conste no procedemento a súa oposición expresa.

Nos supostos de imposibilidade material de obter o documento, o órgano competente poderá requirirlle á persoa interesada a súa presentación, ou, na súa falta, a acreditación por outros medios dos requisitos a que se refire o documento, con anterioridade á formulación da proposta de resolución.

Trámites administrativos posteriores á presentación de solicitudes

Todos os trámites administrativos que as persoas interesadas deban realizar durante a tramitación deste procedemento deberán ser realizados electronicamente accedendo á Carpeta cidadá da persoa interesada dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia.

Prazo de resolución:

Cinco meses

Sentido do silencio:

Negativo

Unha vez presentado este trámite pode consultar o seu expediente en "A miña sede"

  • Ámbito Autonómico
    • Orde do 23 de xuño de 2020 pola que se establece o procedemento de recoñecemento de especialidades do persoal funcionario de carreira do corpo de mestres (DOG nº 131 do 03 de xullo de 2020).

Outros procedementos relacionados

ED021A

Procedemento para a integración no corpo de profesores de ensino secundario do persoal funcionario de carreira do corpo, para extinguir, de profesores técnicos de formación profesional.

Tramitar en liña

Prazo aberto: 27/01/2023 00:00 - 19/01/2026 23:59

ED517B

Inscrición no proceso de avaliación e acreditación das competencias profesionais.

Aberto todo o ano

ED012A

Participación no concurso xeral de traslados dos corpos de persoal docente non universitario dependente da Consellería competente en materia de educación.

Prazo pechado: 05/11/2024 00:00 - 26/11/2024 23:59

ED013A

Participación no concurso de traslados específico entre o persoal funcionario docente do corpo de mestres para cubrir prazas de xefatura do departamento de orientación nos colexios públicos de educación infantil e primaria e de educación primaria dependentes da consellería competente en materia de educación.

Prazo pechado: 27/11/2024 00:00 - 18/12/2024 23:59