Guía de procedementos e servizos
Ir á sección pai
Detalle procedemento
TU401B
Alta / baixa / modificación de datos na Ruta dos Xardíns da Camelia.
Procedemento dirixido a: Cidadáns
Presidencia da Xunta de Galicia
1. Esta orde ten por obxecto regular a Ruta dos Xardíns da Camelia, así como o procedemento de incorporación, modificación e baixa dos xardíns á referida ruta (código de procedemento TU401B).
2. Así mesmo, en virtude da presente orde créase o Comité Camelia Galicia como órgano regulador da ruta e regúlase a súa composición, organización e funcionamento.
Todas aquelas persoas físicas ou xurídicas que desexen incorporar os xardíns dos que son propietarios á Ruta dos Xardíns da Camelia.
Xunta de Galicia
Presidencia da Xunta de Galicia
Axencia Turismo de Galicia
Secretaría de Coordinación Económica e Administrativa
Área de Apoio Xurídico e Lexislativo
A Barcia. Estrada Santiago-Noia Km 3
15896 Santiago de Compostela (Coruña, A)
Teléfono: 981546420
Prazo de presentación: Aberto todo o ano
As solicitudes poderán presentarse a partir dos tres meses seguintes á entrada en vigor da presente orde.
Esta orde entrará en vigor aos 20 días da súa publicación no Diario Oficial de Galicia.
1. Para integrarse á Ruta dos Xardíns da Camelia os xardíns terán que reunir os seguintes requisitos:
a) Contar con propiedade e estrutura estables e permanentes.
b) Estar regularmente abertos ao público con horarios de apertura estables e permanentes.
c) Dispoñer dun seguro de responsabilidade civil e, no caso de desenvolver algunha actividade económica, esta deberá cumprir coa normativa que resulte aplicable, dispoñendo da autorización preceptiva, se é preciso, ou presentación da correspondente declaración responsable ou comunicación previa.
d) O xardín pode non estar dedicado por completo ás camelias pero estas deben ocupar un lugar destacado, de fácil acceso e mantidas de maneira adecuada. Requírese, en calquera caso, unha cantidade mínima de 200 cultivares ou especies. Excepcionalmente, aqueles xardíns que estean vinculados a un recurso público histórico, artístico ou cultural de gran relevancia poderán ser dispensados do requisito de contar con 200 cultivares ou especies de camelia.
e) Responder a uns criterios de ordenación, estética e paisaxística equilibrados e harmoniosos coa contorna. Quedarán excluídos aqueles xardíns que presenten elementos e estruturas non acordes coa contorna natural e patrimonio arquitectónico histórico e popular de Galicia.
f) Manter un rexistro de todas as clases de camelias e especies botánicas relevantes.
g) Dispoñer dun plano de localización incluíndo as rutas recomendadas para a súa visita.
h) Os exemplares de camelia e árbores máis destacadas deberán estar perfectamente identificadas e etiquetadas de forma facilmente visible para as persoas visitantes.
i) Dispoñer dos servizos mínimos de atención e acollida ás persoas visitantes: aseos, zonas de aparcadoiro sinalizadas e espazo de recepción protexido.
2. Tamén poderán integrarse na Ruta dos Xardíns da Camelia, en calidade de recurso turístico asociado, logo de solicitude do seu titular e segundo o modelo do anexo II, aqueles xardíns que, non cumprindo os requisitos necesarios para formaren parte da Ruta dos Xardíns da Camelia, estean ligados a un recurso turístico, sempre e cando respondan a uns criterios de ordenación, estética e paisaxística equilibrados e harmoniosos coa paisaxe, como os que se describen a continuación: establecemento de turismo rural, patrimonio histórico ou arquitectura tradicional galega, pazo-adega, pazo, parador de turismo, mosteiro, museo e establecementos de aloxamento ou de restauración situados en edificios senlleiros. Para pertencer a esta categoría será preciso dispor dun número mínimo de seis árbores de camelia ou ben dun só exemplar de características especiais e singulares.
1. A presentación das solicitudes realizarase obrigatoriamente por medios electrónicos a través do formulario normalizado dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia https://sede.xunta.gal, segundo o modelo que figura no anexo II. Para presentar as solicitudes poderase empregar calquera dos mecanismos de identificación e sinatura admitidos pola sede electrónica da Xunta de Galicia, incluído o sistema de usuario e clave Chave365 (https://sede.xunta.gal/chave365).
En aplicación do disposto no artigo 14.3 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas, dado o obxecto da solicitude, debe presumirse acreditado que as persoas destinatarias desta disposición teñen acceso e dispoñibilidade aos medios electrónicos necesarios para relacionarse coa Administración por medios electrónicos.
Se algunha das persoas interesadas presentase a súa solicitude presencialmente, requiriráselle para que a emende a través de medios electrónicos; considerarase para todos os efectos como data de presentación da solicitude aquela en que fose realizada a emenda.
2. A documentación complementaria deberá presentarse electronicamente. As persoas interesadas responsabilizaranse da veracidade dos documentos que presenten. Excepcionalmente, cando a relevancia do documento no procedemento o esixa ou existan dúbidas derivadas da calidade da copia, a Administración poderá solicitar de maneira motivada o cotexo das copias achegadas polo interesado, para o que poderán requirir a exhibición do documento ou da información orixinal.
Se algunha das persoas interesadas presenta a documentación complementaria presencialmente, requiriráselle para que a emende a través da súa presentación electrónica. Para estes efectos, considerarase como data de presentación aquela na que fose realizada a emenda.
3. Sempre que se realice a presentación de documentos separadamente da solicitude deberase indicar o código e o órgano responsable do procedemento, o número de rexistro de entrada da solicitude e o número de expediente se se dispón del.
4. No caso de que algún dos documentos que se vaia presentar de forma electrónica superase os tamaños máximos establecidos ou tivese un formato non admitido pola sede electrónica da Xunta de Galicia, permitirase a presentación deste de forma presencial dentro dos prazos previstos e na forma indicada no parágrafo anterior.
A información actualizada sobre o tamaño máximo e os formatos admitidos pode consultarse na sede electrónica da Xunta de Galicia.
Procedemento para a incorporación á Ruta dos Xardíns da Camelia e documentación complementaria
1. As persoas interesadas poderán solicitar a incorporación á Ruta dos Xardíns da Camelia dos xardíns dos que sexan propietarias mediante a presentación do formulario que figura como anexo II desta orde.
As solicitudes poderán presentarse a partir dos tres meses seguintes á entrada en vigor da presente orde.
2. A solicitude deberá ir acompañada da seguinte documentación:
a) Poder bastante que acredite a representación do apoderado, se é o caso.
De corresponder a titularidade do xardín a unha persoa xurídica, documento público acreditativo da súa constitución e facultades da persoa representante, de non se deducir claramente do documento da súa constitución.
b) Documentación acreditativa da propiedade dos terreos sobre os que se proxecta o xardín.
c) Plan de emerxencias e evacuación.
d) Documentación que acredite a subscrición dun seguro de responsabilidade civil segundo o previsto nesta orde.
e) Memoria descritiva que recolla os seguintes aspectos:
1) Patrimonio botánico do xardín (especies arbóreas, variedades de camelias).
2) Patrimonio arquitectónico.
3) Proposta de itinerario ou percorrido polo xardín, especificando a duración da visita.
4) Instalacións ou recursos turísticos complementarios (tenda, adega ou calquera outro).
5) Reportaxe fotográfica do xardín e do patrimonio arquitectónico.
3. Unha vez recibida a solicitude, a Axencia Turismo de Galicia trasladará ao Comité Camelia Galicia, para proceder á verificación dos recursos detallados na memoria e realizar a correspondente comprobación sobre a idoneidade e calidade do xardín para a súa incorporación á Ruta dos Xardíns da Camelia.
4. O Comité Camelia Galicia informará sobre o cumprimento polo xardín dos requisitos establecidos no artigo 4. O comité, se é o caso, poderá indicar no informe os cambios ou melloras que considere necesario realizar no xardín aos efectos de que poida incorporarse á ruta, sinalando un prazo para a súa realización. O período para acometer os cambios requiridos establecerase en función da complexidade dos traballos que sexan precisos levar a cabo para incorporar as melloras pertinentes. En todo caso, a acreditación do xardín como recurso apto para formar parte da ruta non terá lugar ata que non se leven a cabo os cambios ou melloras indicadas.
Así mesmo, o informe desfavorable poderá realizar recomendacións sobre aqueles puntos que deben modificarse para os efectos da inclusión do xardín na ruta.
5. Unha vez emitido informe polo comité, e no caso de que este sexa desfavorable ou indique melloras ou cambios que deban realizarse para a súa inclusión, a Dirección de Promoción da Axencia Turismo de Galicia comunicará o informe ao solicitante, concedéndolle audiencia por prazo de dez días hábiles para que poida formular as alegacións ou presentar a documentación que estime oportuna.
6. Transcorrido o trámite de audiencia, ou no caso de que o informe do comité sexa favorable, a persoa titular da Dirección de Promoción da Axencia Turismo de Galicia emitirá proposta de resolución, que se elevará á persoa titular da Dirección da Axencia Turismo de Galicia para a súa resolución.
7. O prazo para instruír e resolver o expediente será de cinco meses contados desde a data na que a solicitude tivese entrada no rexistro do órgano competente para a súa tramitación. Transcorrido o dito prazo sen que se produza a notificación da resolución expresa, a persoa interesada poderá entender estimada a súa solicitude.
8. A resolución notificarase ao solicitante de conformidade co disposto na Lei 39/2015, do 1 de outubro, de procedemento administrativo común das administracións públicas, que se aplicará en todo aquilo non previsto por esta orde.
Comprobación de datos
1. Para a tramitación destes procedementos consultaranse automaticamente os datos incluídos nos seguintes documentos elaborados polas administracións públicas:
a) DNI ou NIE da persoa solicitante.
b) DNI ou NIE da persoa representante.
c) NIF da entidade solicitante.
2. No caso de que as persoas interesadas se opoñan a esta consulta, deberán indicalo no recadro correspondente habilitado no formulario de inicio e achegar os documentos.
3. Excepcionalmente, no caso de que algunha circunstancia imposibilitase a obtención dos citados datos poderase solicitar ás persoas interesadas a presentación dos documentos correspondentes.
- Fase de Solicitude
- Solicitude (Anexo I)
Prazo de resolución:
Cinco meses
Sentido do silencio:
Positivo
Unha vez presentado este trámite pode consultar o seu expediente en "A miña sede"
-
Ámbito Autonómico
-
Lei 7/2011, do 27 de outubro, do turismo de Galicia (DOG nº 216 do 11 de novembro de 2011).
-
Orde do 25 de maio de 2020 pola que se establece a ordenación da Ruta dos Xardíns da Camelia e se crea o Comité Camelia Galicia (código de procedemento TU401B) (DOG nº 103 do 29 de maio de 2020).
-
Outros procedementos relacionados
Rexistro de posta en servizo de guindastre torre para obras ou outras aplicacións.
Aberto todo o ano
Inscrición no rexistro dos centros de cría, subministradores e usuarios de animais de experimentación.
Aberto todo o ano
Tarxeta de identidade marítima náutica de lecer.
Aberto todo o ano
Permiso de apertura e inscrición da autorización de instalación dunha sala de bingo en Galicia.
Aberto todo o ano