Orientámolo/a, paso a paso, para presentar unha solicitude no rexistro electrónico
TR813A - Adhesión á Rede Eusumo para o fomento do cooperativismo e a economía social.
A creación e regulación do funcionamento da Rede Eusumo para o fomento do cooperativismo e a economía social, que se configura como un instrumento de actuación formado por entidades que colaboran no marco definido no presente decreto.
Ámbito de aplicación
1. O ámbito de aplicación deste decreto é o territorio da Comunidade Autónoma de Galicia.
2. Para o cumprimento dos obxectivos previstos pola Rede Eusumo, en particular para aqueles que teñan alcance transfronteirizo, poderán establecerse instrumentos de colaboración específicos con entidades doutros ámbitos territoriais.
O obxectivo da Rede é o fomento do cooperativismo e a economía social, con especial atención ao emprendemento e á creación e consolidación de emprego. O dito obxectivo concrétase arredor dos seguintes eixos:
a) Información, formación, orientación e asesoramento en temáticas vinculadas ao cooperativismo e a economía social, fomento do autoemprego e o emprendemento a través do acompañamento e asesoramento de proxectos cooperativos e de economía social.
b) Posta á disposición de medios necesarios para o emprendemento, entre os cales se inclúen as instalacións precisas para albergar o inicio de proxectos empresariais de economía social.
c) Reforzo da presenza de asociacións e entidades de economía social en redes de intercooperación de carácter nacional e internacional para a promoción do cooperativismo e a economía social.
d) Promoción e fomento das tecnoloxías da información e comunicación, así como o impulso da I+D+i e do traballo en rede.
e) Apoio á comercialización e internacionalización, promovendo encontros internacionais e transfronteirizos para o intercambio comercial e a cooperación empresarial.
f) Realización de análises e estudos en temáticas de interese para a economía social, así como para o desenvolvemento local.
g) Elaboración de materiais divulgativos e formativos sobre cooperativismo e economía social.
h) Acompañamento de proxectos empresariais de economía social.
i) Achegamento aos cidadáns dos recursos e infraestruturas das entidades colaboradoras, procurando incrementar a rendibilidade social dos recursos postos á disposición da Rede.
A Rede realizará todo tipo de actividades encamiñadas ao cumprimento dos obxectivos indicados no artigo 3 deste Decreto. Entre elas destácanse as seguintes:
a) Información e asesoramento nos centros.
b) Accións formativas dirixidas aos posibles emprendedores.
c) Prospección dos xacementos de emprendemento e selección de destinatarios/as das accións de asesoramento, información e formación.
d) Acompañamento de proxectos, titorización e asesoramento para a conformación da empresa e durante os primeiros anos de actividade.
e) Apoio ao emprendemento mediante a posta á disposición de viveiros para empresas de economía social.
f) Fomento da coordinación de accións e promoción de proxectos de carácter internacional.
g) Promoción e dinamización do traballo en rede para a colaboración en temas comúns, tales como a comercialización e a apertura conxunta de mercados.
h) Realización de accións formativas en materia de novas tecnoloxías.
i) Establecemento de centros de documentación para a súa consulta por parte de entidades de economía social, persoas emprendedoras e público en xeral.
j) Promoción da asistencia conxunta a feiras nacionais e internacionais e da mellora das estratexias de comercialización.
k) Establecemento dunha liña permanente de investigación sobre posibilidades de desenvolvemento local para o territorio.
l) Desenvolvemento de estudos sectoriais promovendo a cooperación con entidades do territorio.
m) Campañas publicitarias de divulgación e difusión das potencialidades, valores e realidades da economía social.
Poderán ser entidades colaboradoras da Rede:
a) As administracións públicas, así como as entidades públicas instrumentais dependentes destas.
b) As asociacións de entidades de economía social e as agrupacións destas, constituídas para a representación e defensa dos seus intereses conforme o establecido no artigo 7.1 da Lei 5/2011, do 29 de marzo, de economía social.
c) As sociedades cooperativas galegas.
d) As fundacións e asociacións.
e) As universidades.
f) As cámaras de comercio, organizacións profesionais, empresariais e sindicais.
g) Outras entidades sen ánimo de lucro.
A condición de entidade colaboradora non leva consigo contrapartida financeira e ten carácter indefinido mentres se manteñan as condicións que permitiron a súa adhesión e non se produza a denuncia ou revogación do convenio de colaboración.
Son obrigas das entidades colaboradoras adheridas á Rede Eusumo as seguintes:
a) Cumprir cos requisitos establecidos no artigo 8 do Decreto.
b) Participar nas actividades de asesoramento, información e formación que se deseñen para o fomento do emprendemento cooperativo e a economía social, sen que por iso se vexan afectadas as actividades e funcións propias da entidade.
c) Instalar nos centros integrados, en lugares visibles, paneis informativos e rótulos co distintivo de identificación da Rede Eusumo.
d) Facer constar en toda difusión pública, impresa ou verbal, que as actividades se realizarán en colaboración coa consellería competente en materia de traballo, o Fondo Social Europeo e a Rede Eusumo, cando así proceda.
e) Remitir á dirección xeral competente en materia de cooperativas e economía social toda a información xerada neste ámbito de actuación.
f) Manter as condicións que permitiron a súa adhesión á Rede e a comunicación de todos os cambios que se produzan.
g) Designar un único interlocutor válido para todas as cuestións relacionadas co funcionamento da Rede. É responsabilidade da entidade adherida e dos seus encargados impartir todas as ordes, criterios de realización do traballo e directrices aos seus traballadores, sendo a Administración pública allea por completo a estas relacións laborais. Corresponde, así mesmo, á entidade adherida a vixilancia do horario de traballo dos traballadores, as posibles licenzas horarias, os permisos ou calquera outra manifestación das facultades do empregador.
h) Cumprir o disposto no presente decreto e no convenio de colaboración que se subscriba.
As entidades colaboradoras adheridas á Rede obterán as seguintes vantaxes:
a) Utilización dos diferentes centros da Rede para as actividades da propia entidade, sempre que estas se adecuen aos obxectivos xerais da Rede especificados no artigo 3. Estas actividades deberán ser incorporadas na programación da Rede Eusumo, logo de autorización expresa da entidade colaboradora titular do centro.
b)Terán prioridade no aproveitamento de recursos, medios e publicacións que a consellería competente en materia de traballo elabore para o fomento do cooperativismo e a economía social.
As entidades interesadas en adherirse á Rede Eusumo para o fomento do cooperativismo e a economía social deberán cumprir, como mínimo, os seguintes requisitos:
a) Recoller dentro das súas actividades o desenvolvemento do cooperativismo e da economía social, o apoio ao emprendemento ou o desenvolvemento local.
b) Poñer á disposición da Rede Eusumo algún dos medios susceptibles de utilización para o fomento do cooperativismo e a economía social, tales como:
1º Recursos para o desenvolvemento de actividades formativas e de asesoramento a persoas emprendedoras.
3º Recursos para a prospección de novas oportunidades de emprego e de emprendemento con base cooperativa e de economía social.
4º Local/is idóneo/s para servir como punto de información e asesoramento.
5º Local/is idóneo/s para albergar actividades formativas.
6º Local/is idóneos para funcionamento de viveiros de empresas de economía social.
Xunta de Galicia
Consellería de Promoción do Emprego e Igualdade
Secretaría Xeral de Apoio ao Emprego, Traballo Autónomo e Economía Social
Edificios Admvos. San Lázaro, s/n
15781 Santiago de Compostela (Coruña, A)
Teléfono: 981544666
Fax: 981544659
Secretaría Xeral de Apoio ao Emprego, Traballo Autónomo e Economía Social
Decreto 225/2012, do 15 de novembro, polo que se crea a Rede Eusumo para o fomento do cooperativismo e a economía social e se regula o seu funcionamento (DOG nº 226 do 27 de novembro de 2012).
Corrección de erros. Decreto 225/2012, do 15 de novembro, polo que se crea a Rede Eusumo para o fomento do cooperativismo e a economía social e se regula o seu funcionamento (DOG nº 227 do 28 de novembro de 2012).
Prazo de presentación: Aberto todo o ano
- Solicitude segundo o Anexo I.
- Memoria explicativa segundo o Anexo II (artigo 11.3.a).
- Acta/Acordo de nomeamento da persoa que asina o convenio de colaboración.
- Documentación que acredite, por calquera medio válido en dereito, a representación con que actúa a persoa que asina a solicitude.
- Acreditación da personalidade xurídica: Acta de constitución, estatutos e inscrición en rexistro público (agás para as Administración públicas, Sociedades cooperativas galegas e as súas asociacións, Universidades e Cámaras de Comercio).
- Comprobación de datos.
Os documentos relacionados serán obxecto de consulta ás administracións públicas. No caso de que as persoas interesadas se opoñan a esta consulta, deberán indicalo e achegar unha copia dos documentos.
- NIF da entidade solicitante.
- DNI/NIE da persoa representante.
Máis información
Localice o procedemento ou servizo na guía de procedementos e servizos, consulte a información do trámite e revise a documentación obrigatoria para presentar a solicitude que figura na pestana "Presentación" no apartado "Documentación para a presentación".
No apartado "Anexos asociados" ten dispoñibles modelos en formato PDF para aqueles documentos para os que se precisan. Se os necesita:
- Primeiro descargue no seu equipo os modelos PDF (asegúrese de que están descargados, non abertos no navegador).
- A continuación cubra os modelos. Se algunha táboa ten filas e non son suficientes pode engadilas nese documento descargado.
- Por último garde ou imprima en versión PDF un arquivo electrónico de cada modelo cuberto.
- Asine o documento, se así se require.
- Para finalizar anexe o modelo ou modelos en PDF na súa presentación.
No caso de que o procedemento non figure na guía, poderá empregar a solicitude xenérica.
Prema en "Tramitar en liña" para iniciar o trámite electrónico.
Identifíquese empregando un certificado electrónico ou Chave365.
Agora xa está dentro do seu espazo persoal "A miña sede".
Cubra o formulario e lembre que pode gardalo para recuperalo máis adiante desde o apartado "Os meus borradores" de "A miña sede".
Cando o teña cuberto, prema en "Continuar".
Anexe a documentación que queira presentar xunto co formulario. Inclúa os modelos cubertos no paso 1.
Pode consultar como enviar ficheiros que non teñen o tamaño ou o formato aceptados por esta sede.
Asine o formulario e a documentación que quere entregar.
Pode facelo cun certificado electrónico empregando a aplicación Autofirma ou, se emprega Chave365, coa clave de sinatura que recibirá no seu móbil.
Descargue o xustificante da presentación.
Poderá tamén acceder a este documento desde o apartado "Os meus expedientes" de "A miña sede".
Consulte como proceder cos documentos de gran tamaño e en distintos formatos
Revise a documentación obrigatoria para o trámite que vai realizar na ficha do procedemento na Guía de procedementos e servizos.
Lembre que este servizo soamente estará disponible desde o espazo "A miña sede" da sede electrónica e naqueles procedementos que teñan habilitados trámites electrónicos posteriores á solicitude cando así o estableza a súa norma reguladora.
Prepare os arquivos electrónicos necesarios e comprobe que utiliza formatos compatibles coa sede: .bmp, .ce3, .cex, .csv, .cte, .dbf, .doc, .docx, .dwg, .dxfn, .hexhash, .inp, .jpg, .ods, .odt, .pd2, .pdf, .pdl, .png, .prj, .shp, .shx, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .xml, .tgd, .kmz, .kml e .gpx
O tamaño máximo do conxunto de documentos achegados a unha presentación en esta sede é de 100 MB, e non se admiten arquivos comprimidos.
Comprobe o tamaño total do conxunto de documentos que precisa achegar:
- Se é inferior a 100 MB pode achegar todos os documentos á solicitude
- Se é superior a 100 MB separe os arquivos de máis de 100 MB, agrupe o resto en subconxuntos de documentos que non superen os 100 MB e proceda segundo os seguintes pasos
- Presente a solicitude achegando un subconxunto de documentos de menos de 100 MB.
- Repita o trámite de achega de documentación separada da solicitude para cada un dos subconxuntos restantes de documentos, seguindo estes pasos:
- Unha vez finalizada a presentación acceda ao apartado "Os meus expedientes" de "A miña sede", seleccione o expediente da solicitude que acaba de realizar, pulse na opción "Accións" e seleccione "Achega de documentación separada da solicitude".
- Cubra o formulario e pulse en "continuar"
- Achegue o seguinte subconxunto de documentos
- Asine e complete a achega de documentación separada
- Repita este proceso para cada subconxunto de documentos de menos de 100 MB
Se algún arquivo supera individualmente os 100 MB:
- Proceda segundo se explica nos pasos anteriores para o resto de arquivos
- Descargue no seu equipo o modelo xenérico para a achega de documentación separada
- Cubra o modelo, indicando o expediente ou número de rexistro de entrada da solicitude electrónica realizada e a unidade responsable do procedemento
- Imprima o modelo e presénteo de forma presencial, xunto coa documentación en formato físico -CD, DVD, USB-, en calquera das oficinas de rexistro
Prazo de resolución: Seis meses
Sentido do silencio: Positivo
Máis información
Consulte como responder a un requirimento de emenda de documentación
Revise a documentación obrigatoria para o trámite que vai realizar na ficha do procedemento na Guía de procedementos e servizos. Na pestana "Presentación", no apartado "Documentación para a presentación" figura o listado de documentos requiridos para a presentación. No apartado "Anexos asociados" ten dispoñibles os modelos en formato .pdf para aqueles documentos para os que se precisan.
Descargue no seu equipo os modelos que deba presentar e cúbraos. Garde ou imprima a un arquivo electrónico cada modelo cuberto para anexalo posteriormente na presentación.
Acceda ao seu espazo persoal "A miña sede". Identifíquese empregando un certificado electrónico ou Chave365. Busque o expediente relacionado co requirimento e seleccione no menú "Acción" da dereita a opción "Emenda ao requirimento".
* No caso de que o expediente non apareza no seu espazo persoal, ou a opción "Emenda ao requirimento" non estivese dispoñible para ese expediente, poderá realizar electronicamente a emenda utilizando a solicitude xenérica.
Cubra o formulario indicando os datos ou documentos achegados para a emenda.
Anexe os documentos que queira presentar. Inclúa os modelos cubertos no paso 1.
Asine o formulario e os documentos que vai entregar para a emenda.
Pode facelo con certificado electrónico utilizando a aplicación Autofirma ou, se emprega Chave365, coa clave de sinatura que recibirá nunha mensaxe no seu móbil.
Descargue o xustificante de presentación da emenda.
Poderá acceder en calquera momento aos seus xustificantes electrónicos desde o seu espazo persoal "A miña sede".
Coñeza como achegar documentación xustificativa a un expediente en curso
Revise a documentación obrigatoria para o trámite que vai realizar na ficha do procedemento na Guía de procedementos e servizos.
Na pestana "Despois da presentación", no apartado "Xustificación" figura o listado de documentos requiridos para a xustificación. No apartado "Anexos asociados" ten dispoñibles os modelos en formato .pdf para aqueles documentos para os que se precisan.
Descargue no seu equipo os modelos que deba presentar e cúbraos.
Garde ou imprima a un arquivo electrónico cada modelo cuberto para anexalo posteriormente na presentación.
Acceda ao seu espazo persoal "A miña sede".
Identifíquese empregando un certificado electrónico ou Chave365.
Busque o expediente para o que precisa achegar documentación xustificativa. No menú "Acción" que aparece á dereita seleccione a opción "Achega de documentación xustificativa".
* No caso de que o expediente non apareza no seu espazo persoal, ou a opción "Achega de documentación xustificativa" non estivese dispoñible para ese expediente, poderá realizar electronicamente a xustificación utilizando a solicitude xenérica.
Cubra o formulario.
Indique os documentos que achega para a xustificación.
Anexe os documentos que queira presentar para a xustificación. Inclúa os modelos cubertos no paso 1.
Asine o formulario e os documentos que vai entregar para a xustificación.
Pode facelo con certificado electrónico utilizando a aplicación Autofirma ou, se emprega Chave365, coa clave de sinatura que recibirá nunha mensaxe no seu móbil.
Descargue o xustificante de presentación da xustificación.
Poderá acceder en calquera momento aos seus xustificantes electrónicos desde o seu espazo persoal "A miña sede".
Todos os seus expedientes, presentacións e borradores en "A miña sede"
Para xestionar os seus expedientes o primeiro que debe facer é acceder o seu espazo persoal premendo en "A miña sede" e, a continuación, identificarse empregando calquera dos certificados admitidos nesta sede ou Chave365.
Poderá ver na súa bandexa de entrada os seus últimos expedientes, presentacións e borradores.
Verá en pantalla información detallada de cada expediente ou presentación (número de expediente/rexistro, código e nome do procedemento etc.).
Se desexa ver todos os seus expedientes e presentacións, prema no botón "Ver todos/Buscar".
Ao acceder á pantalla de busca, pode buscar expedientes ou borradores por distintos criterios ou localizalos directamente se coñece o código de acceso.
Poderá realizar accións concretas sobre un expediente (achegar documentación adicional, mellorar unha solicitude, modificar os seus datos de notificación etc.) desde:
- A bandexa de entrada dos seus últimos expedientes, presentacións e borradores, premendo o botón "Acción" da columna "Que podo facer?"
- O detalle do expediente electrónico, premendo directamente nas accións dispoñibles da columna "Que podo facer?"