Guía de procedementos e servizos
Ir á sección pai
Detalle procedemento
PR602A
Adhesión de 'Aliados Dixitais'
Procedemento dirixido a: Asociacións e ong
O obxecto desta resolución é regular a adhesión de 'aliados dixitais' ao Plan de inclusión dixital de Galicia 2020 e o seu procedemento.
A través das denominadas 'alianzas dixitais' entre a Amtega e os diferentes axentes do ecosistema dixital, no marco da mellora da inclusión dixital preténdese proporcionar á cidadanía as aptitudes dixitais que lles permitan facer pleno uso das tecnoloxías para aumentar a súa empregabilidade e favorecer a súa inserción social.
Poderá ser 'aliado dixital' calquera entidade ou profesional que teña interese en participar no desenvolvemento da sociedade dixital en Galicia contribuíndo á mellora da inclusión dixital e que achegue a documentación necesaria para a tramitación das solicitudes prevista nesta resolución.
Obrigas dos 'aliados dixitais'.
Aquelas entidades ou profesionais que formalicen a súa adhesión ao Plan de inclusión dixital 2020 como 'aliados dixitais' comprométense, a través da solicitude, a:
-Indicar o tipo de 'aliado dixital'.
-Definir e levar a cabo as liñas de colaboración de interese.
-Executar as actuacións de colaboración que se describen na memoria de activades do recadro habilitado no formulario de solicitude.
-Estar ao día nos pagamentos coa Administración pública da Comunidade Autónoma de Galicia, coa Seguridade Social e co resto das administracións públicas.
Xunta de Galicia
Consellería de Facenda e Administración Pública
Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia (AMTEGA)
Dirección da Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia (AMTEGA)
Área de Sociedade Dixital
Edificio CINC, Cidade da Cultura de Galicia, Monta Gaiás, s/n,
15781 Santiago de Compostela (Coruña, A)
Teléfono: 981545535
Fax: 981544706
Email: sociedade-dixital.amtega@xunta.es
Prazo de presentación: Aberto todo o ano
A presente resolución entrará en vigor o día seguinte ao da súa publicación no Diario Oficial de Galicia.
A solicitude deberá ir acompañada da seguinte documentación:
a) Documento acreditativo do poder con que actúa a persoa que ten a representación da entidade, no caso de actuar por medio de representante.
b) No suposto de tratarse dunha entidade pública, documentación acreditativa do acordo alcanzado para a súa participación como entidade/organismo colaborador.
c) Documento acreditativo de estar ao día no pagamento á Administración pública da Comunidade Autónoma de Galicia, só no caso de non autorizar a súa consulta.
d) Documento acreditativo de estar ao día no pagamento á Seguridade Social, só no caso de non autorizar a súa consulta.
e) Documento acreditativo de estar ao día no pagamento de obrigas tributarias para a contratación coas administracións públicas, só no caso de non autorizar a súa consulta.
A presentación de solicitudes efectuarase de xeito unicamente electrónico a traves do formulario normalizado dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia, de conformidade co establecido nos artigos 27.6 da Lei 11/2007, do 22 de xuño, de acceso dos cidadáns aos servizos públicos, e 24.2 do Decreto 198/2010, do 2 de decembro, polo que se regula o desenvolvemento da Administración electrónica na Xunta de Galicia e nas entidades dela dependentes. Para a presentación das comunicacións será necesario o documento nacional de identidade electrónico ou calquera dos certificados electrónicos recoñecidos pola sede da Xunta de Galicia.
A documentación presentarase en formato electrónico utilizando calquera procedemento de copia dixitalizada do documento orixinal. Neste caso, as copias dixitalizadas presentadas garantirán a fidelidade co orixinal baixo a responsabilidade da persoa solicitante ou representante. A Administración poderá requirir a exhibición do documento orixinal para o cotexo da copia electrónica presentada segundo o disposto nos artigos 35.2 da Lei 11/2007, do 22 de xuño, de acceso dos cidadáns aos servizos públicos, e 22.3 do Decreto 198/2010, do 2 de decembro, polo que se regula o desenvolvemento da Administración electrónica na Xunta de Galicia e nas entidades dela dependentes.
Na sede electrónica atópanse publicados os formatos admitidos para a presentación de documentación. Se a persoa interesada desexa presentar calquera documentación en formatos non admitidos, poderá realizala de forma presencial a traves de calquera dos rexistros habilitados, e deberá indicar o código e o órgano responsable do procedemento, o número de expediente e o número ou código único de rexistro.
A sede electrónica da Xunta de Galicia ten á disposición das persoas interesadas unha serie de modelos normalizados dos trámites máis comunmente utilizados na tramitación administrativa, que poderán ser presentados electronicamente accedendo á carpeta do cidadán da persoa interesada ou presencialmente en calquera dos lugares e rexistros establecidos no artigo 38.4 da Lei 30/1992, do 26 de novembro, de rexime xurídico das administracións públicas e do procedemento administrativo común.
Prazo de resolución: Tres meses
Sentido do silencio: Positivo
Unha vez presentado este trámite pode consultar o seu expediente en "A miña sede"
-
Ámbito Autonómico
-
Resolución do 22 de abril de 2016 pola que se regula a adhesión de aliados dixitais ao Plan de inclusión dixital en Galicia e o seu procedemento (DOG nº 82 do 29 de abril de 2016).
-
Outros procedementos relacionados
Comunicación de necesidades de infraestruturas en estradas por parte dos operadores.
Aberto todo o ano
Tramitación dos convenios de colaboración subscritos pola AMTEGA.
Aberto todo o ano
Entidades colaboradoras que participarán na xestión do programa de emisión de bonos dixitais para a conectividade de colectivos vulnerables
Prazo pechado: 26/09/2022 00:00 - 30/06/2023 23:59
Subvencións para a execución de diversas actuacións de mellora nas infraestruturas de telecomunicacións en edificios.
Prazo pechado: 08/08/2024 00:00 - 04/10/2024 23:59