Orientámolo/a, paso a paso, para presentar unha solicitude no rexistro electrónico
MT400A - Inscrición ou modificación no Rexistro de Cartografía de Galicia.
a) A regulación das actividades de produción, xestión e difusión.
b) A regulación do Sistema cartográfico de Galicia e dos seus instrumentos integrantes: o Equipamento xeográfico de Galicia, o Plan galego de cartografía e información xeográfica, o Rexistro de Cartografía de Galicia, o Sistema de información territorial de Galicia (Sitga), a Infraestrutura de datos espaciais de Galicia (IDEG) e a Cartoteca de Galicia.
2. A cartografía que non cumpra co indicado no número anterior, así como a recollida no artigo 18.4, será inscrita na sección de cartografía non oficial.
3. A cartografía e a información xeográfica dixital inscrita quedará catalogada na Infraestrutura de datos espaciais de Galicia (IDEG), de conformidade co disposto no artigo 41 deste Decreto.
4. Para a modificación da cartografía inscrita no rexistro seguirase o mesmo procedemento previsto para a súa inscrición.
Xunta de Galicia
Consellería de Medio Ambiente e Cambio Climático
Instituto de Estudos do Territorio (IET)
San Lázaro, s/n
15781 Santiago de Compostela (Coruña, A)
Teléfono: 981541751
Fax: 981541757
Email: seguimentodot.iet@xunta.gal
Instituto de Estudos do Territorio (IET)
Decreto 14/2017, do 26 de xaneiro, polo que se aproba o Regulamento de ordenación da información xeográfica e da actividade cartográfica de Galicia (DOG nº 33 do 16 de febreiro de 2017).
Lei 7/1986, do 24 de xaneiro, de Ordenación da Cartografía (BOE n. 25, do 29 de xaneiro de 1986).
Real Decreto 1545/2007, do 23 de novembro, polo que se regula o Sistema Cartográfico Nacional (BOE nº 287, do 30 de novembro de 2007).
Lei 14/2010, do 5 de xullo, sobre as infraestruturas e os servizos de información xeográfica en España (BOE n.º 163, do 6 de xullo de 2010).
Resolución do 23 de xuño de 2010, do Instituto Xeográfico Nacional, polo que se publica o Convenio de colaboración coa Comunidade Autónoma de Galicia, polo que a Comunidade Autónoma se integra no Sistema Cartográfico Nacional e se establecen os contidos do Real Decreto 1545/2007, do 23 de novembro, que afectan á devandita integración (BOE nº 244 do 8 de outubro de 2010).
Orde FOM/1615/2013, do 9 de agosto, pola que se aproba o novo modelo de ficha rexistral para inscricións no Rexistro Central de Cartografía (BOE nº 214, do 6 de setembro de 2013).
Prazo de presentación: Aberto todo o ano
Este decreto e o regulamento entrarán en vigor aos vinte días da súa publicación no Diario Oficial de Galicia.
-
A inscrición no Rexistro de Cartografía de Galicia iniciarase de oficio ou por solicitude da persoa interesada, de conformidade co previsto no artigo 54 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas (no sucesivo, Lei 39/2015). O procedemento iniciarao de oficio o Instituto de Estudos do Territorio, ben por propia iniciativa, como consecuencia de orde superior, ou por petición razoada dos órganos da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia ou entes instrumentais do sector público autonómico, así como das entidades locais, de ser o caso.
-
A solicitude de inscrición deberá presentarse conforme o modelo recollido no anexo I e seguintes, xunto coa documentación correspondente, e dirixirase ao Instituto de Estudos do Territorio.
-
As solicitudes deberán presentarse preferiblemente por vía electrónica a traves do formulario normalizado accesible desde a sede electrónica da Xunta de Galicia (https://sede.xunta.gal).
A presentación electrónica será obrigatoria para as administracións públicas, as persoas xurídicas, as entidades sen personalidade xurídica, as persoas que exerzan unha actividade profesional para a cal se requira colexiación obrigatoria para os trámites e actuacións que realicen coas administracións públicas no exercicio da súa actividade profesional, as persoas empregadas das administracións públicas nos trámites realizados pola súa condición de persoa empregada pública, e para as persoas que representen unha persoa interesada obrigada á presentación electrónica.
Para a presentación das solicitudes poderá empregarse calquera dos mecanismos de identificación e sinatura admitidos pola sede electrónica da Xunta de Galicia, incluído o sistema de usuario e clave Chave365 (https://sede.xunta.es/chave365).
Aquelas persoas interesadas non obrigadas á presentación electrónica, opcionalmente, poderán presentar as solicitudes presencialmente en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común, utilizando o formulario normalizado dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia.
-
Deberase cubrir unha solicitude por cada recurso cartográfico para o cal se solicite a inscrición. Cando as pretensións correspondan a unha pluralidade de persoas, poderán ser formuladas nunha única solicitude e en tal caso as actuacións entenderanse co representante ou coa persoa interesada que expresamente se sinale e, na súa falta, coa que figure en primeiro termo, de conformidade co previsto no artigo 7 da Lei 39/2015. Neste suposto, a solicitude deberá presentarse xunto co modelo normalizado de pluralidade de persoas solicitantes, dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia.
-
Na solicitude de inscrición de cartografía derivada deberá figurar a cartografía básica da cal se obtivo, e na de cartografía temática indicarase a cartografía básica ou derivada que se utilizou como soporte. Non poderá inscribirse a cartografía, derivada ou temática, realizada a partir dunha cartografía non rexistrada.
-
A solicitude de inscrición no Rexistro de Cartografía de Galicia deberá entregase coa seguinte documentación:
-
a) A documentación identificativa da persoa física ou xurídica.
Se a persoa solicitante e unha persoa física, deberá achegarse copia do DNI ou NIE en vigor, no caso de denegar a súa consulta no Sistema de verificación de datos de identidade, de conformidade co disposto no Decreto 255/2008, do 23 de outubro, polo que se simplifica a documentación para a tramitación dos procedementos administrativos e se fomenta a utilización de medios electrónicos, e a Orde da Consellería da Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza, do 7 de xullo de 2009, que desenvolve o devandito decreto.
En caso de que a persoa solicitante sexa unha persoa xurídica, deberá achegarse escritura ou documento de constitución debidamente inscrito, se for o caso, no Rexistro Mercantil ou rexistro que corresponda ou certificado do devandito rexistro así como, de ser o caso, o DNI ou NIE en vigor da persoa representante.
-
b) A ficha rexistral respectiva do tipo de recurso cartográfico que se desexe inscribir (anexos II, III, IV ou V do decreto, segundo corresponda). A relación de recursos cartográficos e a seguinte:
-
Produto: conxunto de datos producido de acordo cunhas especificacións.
-
Unidade: cada un dos elementos individuais que compoñen un produto, definidos por unha partición do seu ámbito total.
-
Servizo cartográfico: prestación ou actividade relacionada coa produción de datos ou a publicación de servizos web que unha organización se ofrece a realizar para terceiros baixo demanda.
-
Servizo web: parte distinguible de funcionalidade ofrecida na rede por unha entidade a traves dunha interface.
-
c) Unha copia de todos os datos que se queiran rexistrar en formato dixital.
-
Con carácter complementario e potestativo, a persoa solicitante poderá xuntar á anterior documentación obrigatoria unha ficha cos metadatos da Infraestrutura de datos espaciais de Galicia (IDEG) segundo o modelo establecido polo Núcleo español de metadatos (NEM) aprobado polo Consello Superior Xeográfico, especificando os metadatos no nivel de conxunto de datos ou servizo, segundo corresponda.
-
Non será necesario achegar os documentos que xa fosen presentados anteriormente. Para estes efectos, a persoa interesada deberá indicar en que momento e ante que órgano administrativo presentou os citados documentos. Presumirase que esta consulta e autorizada polas persoas interesadas, salvo que conste no procedemento a súa oposición expresa, de conformidade co previso no artigo 28 da Lei 39/2015.
Nos supostos de imposibilidade material de obter o documento, o órgano competente poderá requirirlle á persoa interesada a súa presentación, con anterioridade á formulación da proposta de resolución.
-
A documentación complementaria presentarase preferiblemente por vía electrónica, sen prexuízo da obriga de emprego desta modalidade nos supostos e condicións previstos na normativa reguladora do procedemento administrativo común. As persoas interesadas responsabilizaranse da veracidade dos documentos que presenten. Excepcionalmente a Administración poderá requirir de maneira motivada a exhibición do documento orixinal para o cotexo da copia electrónica presentada nas devanditas condicións.
Aquelas persoas non obrigadas á presentación electrónica, opcionalmente, poderán presentar a documentación complementaria presencialmente en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común.
-
As copias dos documentos gozarán da mesma validez e eficacia que os seus orixinais sempre que exista constancia de que son autenticas.
Máis información
Localice o procedemento ou servizo na guía de procedementos e servizos, consulte a información do trámite e revise a documentación obrigatoria para presentar a solicitude que figura na pestana "Presentación" no apartado "Documentación para a presentación".
No apartado "Anexos asociados" ten dispoñibles modelos en formato PDF para aqueles documentos para os que se precisan. Se os necesita:
- Primeiro descargue no seu equipo os modelos PDF (asegúrese de que están descargados, non abertos no navegador).
- A continuación cubra os modelos. Se algunha táboa ten filas e non son suficientes pode engadilas nese documento descargado.
- Por último garde ou imprima en versión PDF un arquivo electrónico de cada modelo cuberto.
- Asine o documento, se así se require.
- Para finalizar anexe o modelo ou modelos en PDF na súa presentación.
No caso de que o procedemento non figure na guía, poderá empregar a solicitude xenérica.
Prema en "Tramitar en liña" para iniciar o trámite electrónico.
Identifíquese empregando un certificado electrónico ou Chave365.
Agora xa está dentro do seu espazo persoal "A miña sede".
Cubra o formulario e lembre que pode gardalo para recuperalo máis adiante desde o apartado "Os meus borradores" de "A miña sede".
Cando o teña cuberto, prema en "Continuar".
Anexe a documentación que queira presentar xunto co formulario. Inclúa os modelos cubertos no paso 1.
Pode consultar como enviar ficheiros que non teñen o tamaño ou o formato aceptados por esta sede.
Asine o formulario e a documentación que quere entregar.
Pode facelo cun certificado electrónico empregando a aplicación Autofirma ou, se emprega Chave365, coa clave de sinatura que recibirá no seu móbil.
Descargue o xustificante da presentación.
Poderá tamén acceder a este documento desde o apartado "Os meus expedientes" de "A miña sede".
Consulte como proceder cos documentos de gran tamaño e en distintos formatos
Revise a documentación obrigatoria para o trámite que vai realizar na ficha do procedemento na Guía de procedementos e servizos.
Lembre que este servizo soamente estará disponible desde o espazo "A miña sede" da sede electrónica e naqueles procedementos que teñan habilitados trámites electrónicos posteriores á solicitude cando así o estableza a súa norma reguladora.
Prepare os arquivos electrónicos necesarios e comprobe que utiliza formatos compatibles coa sede: .bmp, .ce3, .cex, .csv, .cte, .dbf, .doc, .docx, .dwg, .dxfn, .gpx, .hexhash, .inp, .jpg, .kml, .kmz, .ods, .odt, .pd2, .pdf, .pdl, .png, .prj, .shp, .shx, .tgd, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .xml, .xsig, .mp4, .avi, .mov e .wmv
O tamaño máximo do conxunto de documentos achegados a unha presentación en esta sede é de 100 MB, e non se admiten arquivos comprimidos.
Comprobe o tamaño total do conxunto de documentos que precisa achegar:
- Se é inferior a 100 MB pode achegar todos os documentos á solicitude
- Se é superior a 100 MB separe os arquivos de máis de 100 MB, agrupe o resto en subconxuntos de documentos que non superen os 100 MB e proceda segundo os seguintes pasos
- Presente a solicitude achegando un subconxunto de documentos de menos de 100 MB.
- Repita o trámite de achega de documentación separada da solicitude para cada un dos subconxuntos restantes de documentos, seguindo estes pasos:
- Unha vez finalizada a presentación acceda ao apartado "Os meus expedientes" de "A miña sede", seleccione o expediente da solicitude que acaba de realizar, pulse na opción "Accións" e seleccione "Achega de documentación separada da solicitude".
- Cubra o formulario e pulse en "continuar"
- Achegue o seguinte subconxunto de documentos
- Asine e complete a achega de documentación separada
- Repita este proceso para cada subconxunto de documentos de menos de 100 MB
Se algún arquivo supera individualmente os 100 MB:
- Proceda segundo se explica nos pasos anteriores para o resto de arquivos
- Descargue no seu equipo o modelo xenérico para a achega de documentación separada
- Cubra o modelo, indicando o expediente ou número de rexistro de entrada da solicitude electrónica realizada e a unidade responsable do procedemento
- Imprima o modelo e presénteo de forma presencial, xunto coa documentación en formato físico -CD, DVD, USB-, en calquera das oficinas de rexistro
Prazo de resolución: Dous meses
Sentido do silencio: Positivo
Máis información
Consulte como responder a un requirimento de emenda de documentación
Revise a documentación obrigatoria para o trámite que vai realizar na ficha do procedemento na Guía de procedementos e servizos. Na pestana "Presentación", no apartado "Documentación para a presentación" figura o listado de documentos requiridos para a presentación. No apartado "Anexos asociados" ten dispoñibles os modelos en formato .pdf para aqueles documentos para os que se precisan.
Descargue no seu equipo os modelos que deba presentar e cúbraos. Garde ou imprima a un arquivo electrónico cada modelo cuberto para anexalo posteriormente na presentación.
Acceda ao seu espazo persoal "A miña sede". Identifíquese empregando un certificado electrónico ou Chave365. Busque o expediente relacionado co requirimento e seleccione no menú "Acción" da dereita a opción "Emenda ao requirimento".
* No caso de que o expediente non apareza no seu espazo persoal, ou a opción "Emenda ao requirimento" non estivese dispoñible para ese expediente, poderá realizar electronicamente a emenda utilizando a solicitude xenérica.
Cubra o formulario indicando os datos ou documentos achegados para a emenda.
Anexe os documentos que queira presentar. Inclúa os modelos cubertos no paso 1.
Asine o formulario e os documentos que vai entregar para a emenda.
Pode facelo con certificado electrónico utilizando a aplicación Autofirma ou, se emprega Chave365, coa clave de sinatura que recibirá nunha mensaxe no seu móbil.
Descargue o xustificante de presentación da emenda.
Poderá acceder en calquera momento aos seus xustificantes electrónicos desde o seu espazo persoal "A miña sede".
Coñeza como achegar documentación xustificativa a un expediente en curso
Revise a documentación obrigatoria para o trámite que vai realizar na ficha do procedemento na Guía de procedementos e servizos.
Na pestana "Despois da presentación", no apartado "Xustificación" figura o listado de documentos requiridos para a xustificación. No apartado "Anexos asociados" ten dispoñibles os modelos en formato .pdf para aqueles documentos para os que se precisan.
Descargue no seu equipo os modelos que deba presentar e cúbraos.
Garde ou imprima a un arquivo electrónico cada modelo cuberto para anexalo posteriormente na presentación.
Acceda ao seu espazo persoal "A miña sede".
Identifíquese empregando un certificado electrónico ou Chave365.
Busque o expediente para o que precisa achegar documentación xustificativa. No menú "Acción" que aparece á dereita seleccione a opción "Achega de documentación xustificativa".
* No caso de que o expediente non apareza no seu espazo persoal, ou a opción "Achega de documentación xustificativa" non estivese dispoñible para ese expediente, poderá realizar electronicamente a xustificación utilizando a solicitude xenérica.
Cubra o formulario.
Indique os documentos que achega para a xustificación.
Anexe os documentos que queira presentar para a xustificación. Inclúa os modelos cubertos no paso 1.
Asine o formulario e os documentos que vai entregar para a xustificación.
Pode facelo con certificado electrónico utilizando a aplicación Autofirma ou, se emprega Chave365, coa clave de sinatura que recibirá nunha mensaxe no seu móbil.
Descargue o xustificante de presentación da xustificación.
Poderá acceder en calquera momento aos seus xustificantes electrónicos desde o seu espazo persoal "A miña sede".
Todos os seus expedientes, presentacións e borradores en "A miña sede"
Para xestionar os seus expedientes o primeiro que debe facer é acceder o seu espazo persoal premendo en "A miña sede" e, a continuación, identificarse empregando calquera dos certificados admitidos nesta sede ou Chave365.
Poderá ver na súa bandexa de entrada os seus últimos expedientes, presentacións e borradores.
Verá en pantalla información detallada de cada expediente ou presentación (número de expediente/rexistro, código e nome do procedemento etc.).
Se desexa ver todos os seus expedientes e presentacións, prema no botón "Ver todos/Buscar".
Ao acceder á pantalla de busca, pode buscar expedientes ou borradores por distintos criterios ou localizalos directamente se coñece o código de acceso.
Poderá realizar accións concretas sobre un expediente (achegar documentación adicional, mellorar unha solicitude, modificar os seus datos de notificación etc.) desde:
- A bandexa de entrada dos seus últimos expedientes, presentacións e borradores, premendo o botón "Acción" da columna "Que podo facer?"
- O detalle do expediente electrónico, premendo directamente nas accións dispoñibles da columna "Que podo facer?"
Procedementos e servizos relacionados
Axudas, en réxime de concorrencia non competitiva, para o desenvolvemento de produtos, proxectos e obras en madeira. Liña 1.2
Subvencións para a construción de punto de auga en montes veciñais en man común e SOFOR.