Orientámolo/a, paso a paso, para presentar unha solicitude no rexistro electrónico
MR437A - Inscrición no Rexistro Oficial de Maquinaria Agrícola (ROMA).
Este procedemento regula a xestión das inscricións, revisións de máquinas agrícolas no rexistro de maquinaria agrícola da Consellería de Política Agroalimentaria e Desenvolvemento Rural.
Agricultor (individual ou pertencente a unha asociación), representante dunha empresa de servizos agrarios ou dun organismo oficial ou titular dunha máquina destinada á agricultura pertencente a algún dos seguintes grupos:
- Tractores agrícolas de rodas de calquera tipo, potencia e peso, e os remolques agrícolas con peso máximo autorizado, que exceda de 750 Kg.
- Tractores con cadeas, motocultores, portadores, tractocarros e máquinas agrícolas automotrices de calquera tipo, potencia e peso.
- Máquinas agrícolas arrastradas cun peso máximo autorizado que exceda de 750 Kg.
- Máquinas agrícolas non incluídas nos apartados anteriores, para a adquisición das cales teña solicitado un crédito ou unha subvención oficial.
Deben solicitar da Xunta de Galicia a inscrición desta no Rexistro de Maquinaria Agrícola nos seguintes casos:
- Compra de máquina nova.
- Compra de máquina usada de importación.
- Cambio de uso.
- Cambio de titular.
Xunta de Galicia
Consellería do Medio Rural
Dirección Xeral de Gandaría, Agricultura e Industrias Agroalimentarias
Subdirección Xeral de Explotacións Agrarias
Servizo de Sanidade e Produción Vexetal
Rúa dos Irmandiños, s/n. Salgueiriños
15701 Santiago de Compostela (Coruña, A)
Teléfono: 881997441/ 881997443
Fax: 881997442
Email: sspv.cmrm@xunta.gal
Xunta de Galicia
Consellería do Medio Rural
Dirección Territorial da Consellería do Medio Rural da Coruña
Servizo de Explotacións Agrarias da Coruña
Rúa Vicente Ferrer, nº 2
15008 Coruña, A (Coruña, A)
Teléfono: 981184628/ 981184549
Fax: 981184651
Email: roma.medio-rural.coruna@xunta.gal
Xunta de Galicia
Consellería do Medio Rural
Dirección Territorial da Consellería do Medio Rural de Lugo
Servizo de Explotacións Agrarias de Lugo
Ronda da Muralla, nº 70
27071 Lugo (Lugo)
Teléfono: 982889579 / 982294457
Fax: 982294808
Email: rma.medio-rural.lugo@xunta.gal
Xunta de Galicia
Consellería do Medio Rural
Dirección Territorial da Consellería do Medio Rural de Ourense
Servizo de Explotacións Agrarias de Ourense
Rúa Florentino López Cuevillas, nº 4-6 baixo
32003 Ourense (Ourense)
Teléfono: 988687298 / 988386461
Fax: 988386482
Email: roma.cmrm.ourense@xunta.gal
Xunta de Galicia
Consellería do Medio Rural
Dirección Territorial da Consellería do Medio Rural de Pontevedra
Servizo de Explotacións Agrarias de Pontevedra
Rúa Fernández Ladrera, nº 43-2º
36003 Pontevedra (Pontevedra)
Teléfono: 886206585/ 886206542
Fax: 886206588
Email: roma.pontevedra@xunta.gal
Servizo de Sanidade e Produción Vexetal
Orde do 22 de abril de 2015 do Vicepresidente e Conselleiro de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza, pola que se adaptan e incorporan á sede electrónica da Xunta de Galicia os procedementos administrativos de prazo aberto da Consellería do Medio Rural e do Mar (DOG nº 77 do 24 de abril de 2015).
Real decreto 448/2020, do 10 de marzo, sobre caracterización e rexistro da maquinaria agrícola (BOE nº 117 do 27de abril de 2020)
Prazo de presentación: Aberto todo o ano
-
Solicitude segundo o Anexo I.
1. Para todos os motivos de inscrición:
-
Declaración responsable de representación de persoas xurídicas, de ser o caso.
2. Inscrición de máquinas novas/usadas de importación:
-
Ficha técnica para as máquinas que están obrigadas a tela
-
Copia do certificado de características técnicas para as máquinas que non ten ficha técnica.
-
Copia de declaración de conformidade CE de acordo co Real decreto 1435/1992, do 27 de decembro, agás tractores de rodas.
-
Copia de factura de compra da máquina nova.
-
Copia de contrato de leasing ou renting, de ser o caso.
-
Copia de factura de compra ou contrato de compravenda da maquina agrícola usada de importación.
-
Xustificante da taxa correspondente da alta da máquina no ROMA.
3. Inscrición de máquinas por transferencia/procedentes de obras e servizos:
-
Certificado de baixa da maquina no ROMA (no caso de que non se faga a baixa e a alta ao mesmo tempo).
-
Copia da ficha técnica para as máquinas que están obrigadas a tela.
-
Copia do permiso de circulación, de ser o caso.
-
Copia do certificado de características técnicas para as máquinas que non ten ficha técnica.
-
Copia de factura de compra ou contrato de compravenda.
-
Copia de contrato de leasing ou renting, de ser o caso.
-
Anexo II cando a máquina proceda de obras e servizos, cambia de titular e se vende con contrato de compravenda, para a comprobación de datos das terceiras persoas interesadas.
-
Declaración responsable de representación de persoas xurídicas da persoa vendedora, de ser o caso, é necesario cando a máquina proceda de obras e servizos, cambia de titular e se vende con contrato de compravenda.
-
Xustificante da taxa correspondente da alta da máquina no ROMA.
4. Equipos de tratamentos fitosanitarios e equipos de distribución de fertilizantes en uso non inscritas no roma con anterioridade a publicación do Real Decreto 1013/2009, do 19 de xuño:
-
Copia do certificado de características técnicas.
-
Copia de factura de compra.
-
Nos casos de que non dispoña de factura ou de certificado de características ou os dous casos, poderá substituírse por unha declaración asinada pola persoa titular da máquina, na que se recolla os datos identificativos da mesma e ano de adquisición.
5. Xustificación da actividade agraria por parte da persoa titular da máquina agrícola para dar de alta:
-
Persoas físicas ou xurídicas, que consta de alta no REAGA ou no Rexistro Vitícola, non terán que xustificar a actividade agraria.
-
Persoas físicas que non consta de alta no REAGA ou Rexistro Vitícola, achegarán un informe da vida laboral na actividade agraria en autónomos ou por conta propia ou certificado ou informe do Concello de realizar labores agrícolas ou Oficina Agraria Comarcal.
-
Cooperativas agrarias e SAT de prestación de servizos agrarios, o xustifica co NIF.
-
Cooperativas de traballo asociado que prestan servizos agrarios, o xustifica co obxecto social sexa agrario, achegarán unha copia dos estatutos.
-
Empresas de servizos agrarios, persoa física, achegarán o IAE actividade na agricultura en curso (valen epígrafes 911, 912).
-
Empresas de servizos agrarios, persoa xurídica, o obxecto social deberá comprender a prestación de servizos agrarios, gandeiros ou forestais, achegarán unha copia dos estatutos ou IAE actividade na agricultura en curso (valen epígrafes 911, 912).
-
Comprobación de datos .
Os documentos relacionados serán obxecto de consulta ás administracións públicas. No caso de que as persoas interesadas se opoñan a esta consulta, deberán indicalo e achegar unha copia dos documentos.
-
NIF da entidade solicitante.
-
DNI/NIE da persoa solicitante.
-
DNI/NIE da persoa representante.
-
NIF da entidade representante.
Máis información
Localice o procedemento ou servizo na guía de procedementos e servizos, consulte a información do trámite e revise a documentación obrigatoria para presentar a solicitude que figura na pestana "Presentación" no apartado "Documentación para a presentación".
No apartado "Anexos asociados" ten dispoñibles modelos en formato PDF para aqueles documentos para os que se precisan. Se os necesita:
- Primeiro descargue no seu equipo os modelos PDF (asegúrese de que están descargados, non abertos no navegador).
- A continuación cubra os modelos. Se algunha táboa ten filas e non son suficientes pode engadilas nese documento descargado.
- Por último garde ou imprima en versión PDF un arquivo electrónico de cada modelo cuberto.
- Asine o documento, se así se require.
- Para finalizar anexe o modelo ou modelos en PDF na súa presentación.
No caso de que o procedemento non figure na guía, poderá empregar a solicitude xenérica.
Prema en "Tramitar en liña" para iniciar o trámite electrónico.
Identifíquese empregando un certificado electrónico ou Chave365.
Agora xa está dentro do seu espazo persoal "A miña sede".
Cubra o formulario e lembre que pode gardalo para recuperalo máis adiante desde o apartado "Os meus borradores" de "A miña sede".
Cando o teña cuberto, prema en "Continuar".
Anexe a documentación que queira presentar xunto co formulario. Inclúa os modelos cubertos no paso 1.
Pode consultar como enviar ficheiros que non teñen o tamaño ou o formato aceptados por esta sede.
Asine o formulario e a documentación que quere entregar.
Pode facelo cun certificado electrónico empregando a aplicación Autofirma ou, se emprega Chave365, coa clave de sinatura que recibirá no seu móbil.
Descargue o xustificante da presentación.
Poderá tamén acceder a este documento desde o apartado "Os meus expedientes" de "A miña sede".
Consulte como proceder cos documentos de gran tamaño e en distintos formatos
Revise a documentación obrigatoria para o trámite que vai realizar na ficha do procedemento na Guía de procedementos e servizos.
Lembre que este servizo soamente estará disponible desde o espazo "A miña sede" da sede electrónica e naqueles procedementos que teñan habilitados trámites electrónicos posteriores á solicitude cando así o estableza a súa norma reguladora.
Prepare os arquivos electrónicos necesarios e comprobe que utiliza formatos compatibles coa sede: .bmp, .ce3, .cex, .csv, .cte, .dbf, .doc, .docx, .dwg, .dxfn, .gpx, .hexhash, .inp, .jpg, .kml, .kmz, .ods, .odt, .pd2, .pdf, .pdl, .png, .prj, .shp, .shx, .tgd, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .xml, .xsig, .mp4, .avi, .mov e .wmv
O tamaño máximo do conxunto de documentos achegados a unha presentación en esta sede é de 100 MB, e non se admiten arquivos comprimidos.
Comprobe o tamaño total do conxunto de documentos que precisa achegar:
- Se é inferior a 100 MB pode achegar todos os documentos á solicitude
- Se é superior a 100 MB separe os arquivos de máis de 100 MB, agrupe o resto en subconxuntos de documentos que non superen os 100 MB e proceda segundo os seguintes pasos
- Presente a solicitude achegando un subconxunto de documentos de menos de 100 MB.
- Repita o trámite de achega de documentación separada da solicitude para cada un dos subconxuntos restantes de documentos, seguindo estes pasos:
- Unha vez finalizada a presentación acceda ao apartado "Os meus expedientes" de "A miña sede", seleccione o expediente da solicitude que acaba de realizar, pulse na opción "Accións" e seleccione "Achega de documentación separada da solicitude".
- Cubra o formulario e pulse en "continuar"
- Achegue o seguinte subconxunto de documentos
- Asine e complete a achega de documentación separada
- Repita este proceso para cada subconxunto de documentos de menos de 100 MB
Se algún arquivo supera individualmente os 100 MB:
- Proceda segundo se explica nos pasos anteriores para o resto de arquivos
- Descargue no seu equipo o modelo xenérico para a achega de documentación separada
- Cubra o modelo, indicando o expediente ou número de rexistro de entrada da solicitude electrónica realizada e a unidade responsable do procedemento
- Imprima o modelo e presénteo de forma presencial, xunto coa documentación en formato físico -CD, DVD, USB-, en calquera das oficinas de rexistro
Prazo de resolución: Un mes
Sentido do silencio: Positivo
Máis información
Consulte como responder a un requirimento de emenda de documentación
Revise a documentación obrigatoria para o trámite que vai realizar na ficha do procedemento na Guía de procedementos e servizos. Na pestana "Presentación", no apartado "Documentación para a presentación" figura o listado de documentos requiridos para a presentación. No apartado "Anexos asociados" ten dispoñibles os modelos en formato .pdf para aqueles documentos para os que se precisan.
Descargue no seu equipo os modelos que deba presentar e cúbraos. Garde ou imprima a un arquivo electrónico cada modelo cuberto para anexalo posteriormente na presentación.
Acceda ao seu espazo persoal "A miña sede". Identifíquese empregando un certificado electrónico ou Chave365. Busque o expediente relacionado co requirimento e seleccione no menú "Acción" da dereita a opción "Emenda ao requirimento".
* No caso de que o expediente non apareza no seu espazo persoal, ou a opción "Emenda ao requirimento" non estivese dispoñible para ese expediente, poderá realizar electronicamente a emenda utilizando a solicitude xenérica.
Cubra o formulario indicando os datos ou documentos achegados para a emenda.
Anexe os documentos que queira presentar. Inclúa os modelos cubertos no paso 1.
Asine o formulario e os documentos que vai entregar para a emenda.
Pode facelo con certificado electrónico utilizando a aplicación Autofirma ou, se emprega Chave365, coa clave de sinatura que recibirá nunha mensaxe no seu móbil.
Descargue o xustificante de presentación da emenda.
Poderá acceder en calquera momento aos seus xustificantes electrónicos desde o seu espazo persoal "A miña sede".
Coñeza como achegar documentación xustificativa a un expediente en curso
Revise a documentación obrigatoria para o trámite que vai realizar na ficha do procedemento na Guía de procedementos e servizos.
Na pestana "Despois da presentación", no apartado "Xustificación" figura o listado de documentos requiridos para a xustificación. No apartado "Anexos asociados" ten dispoñibles os modelos en formato .pdf para aqueles documentos para os que se precisan.
Descargue no seu equipo os modelos que deba presentar e cúbraos.
Garde ou imprima a un arquivo electrónico cada modelo cuberto para anexalo posteriormente na presentación.
Acceda ao seu espazo persoal "A miña sede".
Identifíquese empregando un certificado electrónico ou Chave365.
Busque o expediente para o que precisa achegar documentación xustificativa. No menú "Acción" que aparece á dereita seleccione a opción "Achega de documentación xustificativa".
* No caso de que o expediente non apareza no seu espazo persoal, ou a opción "Achega de documentación xustificativa" non estivese dispoñible para ese expediente, poderá realizar electronicamente a xustificación utilizando a solicitude xenérica.
Cubra o formulario.
Indique os documentos que achega para a xustificación.
Anexe os documentos que queira presentar para a xustificación. Inclúa os modelos cubertos no paso 1.
Asine o formulario e os documentos que vai entregar para a xustificación.
Pode facelo con certificado electrónico utilizando a aplicación Autofirma ou, se emprega Chave365, coa clave de sinatura que recibirá nunha mensaxe no seu móbil.
Descargue o xustificante de presentación da xustificación.
Poderá acceder en calquera momento aos seus xustificantes electrónicos desde o seu espazo persoal "A miña sede".
Todos os seus expedientes, presentacións e borradores en "A miña sede"
Para xestionar os seus expedientes o primeiro que debe facer é acceder o seu espazo persoal premendo en "A miña sede" e, a continuación, identificarse empregando calquera dos certificados admitidos nesta sede ou Chave365.
Poderá ver na súa bandexa de entrada os seus últimos expedientes, presentacións e borradores.
Verá en pantalla información detallada de cada expediente ou presentación (número de expediente/rexistro, código e nome do procedemento etc.).
Se desexa ver todos os seus expedientes e presentacións, prema no botón "Ver todos/Buscar".
Ao acceder á pantalla de busca, pode buscar expedientes ou borradores por distintos criterios ou localizalos directamente se coñece o código de acceso.
Poderá realizar accións concretas sobre un expediente (achegar documentación adicional, mellorar unha solicitude, modificar os seus datos de notificación etc.) desde:
- A bandexa de entrada dos seus últimos expedientes, presentacións e borradores, premendo o botón "Acción" da columna "Que podo facer?"
- O detalle do expediente electrónico, premendo directamente nas accións dispoñibles da columna "Que podo facer?"