Guía de procedementos e servizos

ED550C

Escolarización extraordinaria en centro docente sostido con fondos públicos

Procedemento dirixido a: Cidadáns

Aberto todo o ano

Consellería de Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional

TRAMITAR PRESENCIALMENTE

Esta orde ten por obxecto regular o procedemento de escolarización extraordinaria (ED550C) en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato.

Alumnos de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato.

Xunta de Galicia

Consellería de Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional

Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos

Subdirección Xeral de Centros

San Caetano, s/n

15781  Santiago de Compostela  (Coruña, A)

Teléfono: 981546506

Email: sxcentros@edu.xunta.gal

Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos

Prazo de presentación: Aberto todo o ano

 Esta orde entrará en vigor ao día seguinte ao da súa publicación no Diario Oficial de Galicia e o prazo de presentación de solicitude estará permanentemente aberto desde o día 9 de novembro de 2022.

Documentación que se presenta coa solicitude:

- Solicitude segundo o Anexo III da Orde.

- Anexo III-bis (Comprobación de datos dos membros computables da unidade familiar e consentimento da outra persoa proxenitora, titora ou acolledora).

- Documento acreditativo da representación.

- Copia do libro de familia ou documento equivalente onde figure o/a alumno/a e os demais membros computables da unidade familiar.

- Resolución administrativa ou xudicial acreditativa da situación de acollemento.

- Certificado de discapacidade do/a alumno/a non expedido pola Administración autonómica

- Informe de trastorno grave de conduta do/a alumno/a

- Traslado da unidade familiar por mobilidade forzosa das persoas proxenitoras ou titoras: documentación xustificativa do carácter forzoso do traslado e certificado de convivencia dos membros computables da unidade familiar.

- Traslado da unidade familiar por discapacidade sobrevida de calquira dos membros computables da unidade familiar: certificado de discapacidade non expedido pola Administración autonómica e certificado de convivencia dos membros computables da unidade familiar.

- Traslado da unidade familiar por cambio de residencia derivado de actos de violencia de xénero: documentación que considere xustificativa do motivo alegado para o cambio.

- Outros supostos de traslado do domicilio da unidade familiar, por causas distintas ás indicadas nos tres recadros anteriores, que impliquen cambio de localidade: certificado de convivencia dos membros computables da unidade familiar.

- Traslado de centro durante o curso sen cambio de localidade: documento acreditativo.

- Inicio dunha medida de acollemento familiar: resolución xudicial ou administrativa acreditativa.

- Agrupamento da unidade familiar nunha mesma localidade: documentación que considere acreditativa da circunstancia determinante do cambio de localidade e certificado de convivencia.

- Situación de acoso escolar: documentación que considere xustificativa do motivo alegado para o cambio.

Comprobacion de datos.

Os documentos relacionados serán obxecto de consulta ás administracións públicas. No caso de que as persoas interesadas se opoñan a esta consulta, deberán indicalo no recadro correspondente e achegar unha copia dos documentos.

- DNI/NIE da persoa solicitante.

- DNI/NIE da persoa representante.

MARQUE NO ANEXO III O RECADRO CORRESPONDENTE PARA SINALAR AS CIRCUNSTANCIAS QUE LLE SEXAN DE APLICACIÓN.

- Certificado de nacemento do/a alumno/a (se non ten ou non consta no libro de familia)

- Certificado de discapacidade do/a alumno/a expedido pola Administración autonómica

- Certificado de dependencia do/a alumno/a

- Certificado de discapacidade da persoa solicitante expedido pola Administración autonómica

Unha vez presentado este trámite pode consultar o seu expediente en "A miña sede"

  • Ámbito Autonómico
    • Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (DOG nº 29 do 11 de febreiro de 2022).

    • Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (DOG nº 212 do 8 de novembro de 2022).

    • Corrección de erros. Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (DOG nº 51 do 14 de marzo de 2023).

Outros procedementos relacionados

ED550A

Reserva de praza en centro docente sostido con fondos públicos

Prazo pechado: 15/01/2025 00:00 - 04/02/2025 23:59

ED550B

Admisión ordinaria en centro docente sostido con fondos públicos.

Prazo pechado: 01/03/2025 00:00 - 20/03/2025 23:59

ED601B

Axuda extraordinaria comedores escolares.

Tramitar en liña

Prazo pechado: 31/03/2020 00:00 - 06/04/2020 23:59