Guía de procedementos e servizos

BS426B

Mediación e designación de Mediadores ou Mediadoras Familiares.

Procedemento dirixido a: Cidadáns

Aberto todo o ano

Consellería de Política Social e Igualdade

TRAMITAR PRESENCIALMENTE

Solicitar a designación dun mediador familiar, para facilitar a colaboración de profesionais do ámbito psico-socio-familiar, imparciais, independentes e habilitados para actuar na búsqueda de solucións ós conflictos familiares.

As persoas que se atopen nunha situación de conflicto familiar como consecuencia da crise da súa relación matrimonial ou de parella, tanto con carácter previo á iniciación de procesos xudiciais, como para achar saída a procesos xudiciais en curso.

Xunta de Galicia

Consellería de Política Social e Igualdade

Dirección Xeral de Familia, Infancia e Dinamización Demográfica

Subdirección Xeral de Política Familiar, Infancia e Adolescencia

Servizo de Apoio á Familia, á Infancia e á Adolescencia

Edificio Administrativo de San Caetano.Edificio a Pirámide

15781  Santiago de Compostela  (Coruña, A)

Teléfono: 981957165/ 881995437

Fax: 981544634

Dirección Xeral de Familia, Infancia e Dinamización Demográfica

Prazo de presentación: Aberto todo o ano

- Que o mediador familiar estea inscrito no Rexistro de Mediadores Familiares de Galicia.

- A solicitude de designación pode realizala a parella de mutuo acordo, ou a consellería competente, nos seguintes supostos:

- Non acordo das partes sobre o mediador a elexir.

- Presentación da solicitude de mediador por unha soa das partes, neste caso terá que pedir consentimento da outra parte.

- Interrupción da mediación por desistimento do mediador ou desacordo das partes co mediador.

- Abstención ou recusación da mediador designado.

- Así mesmo, nos casos en que se cumpra cos requisitos establecidos na Lei de asistencia xurídica gratuita, poderán solicitar a gratuidade da mediación presentando a documentación que de seguido se refire.

  • Solicitude segundo o Anexo I.

  • Para todas as solicitudes:

    • Copia do libro de familia.

    • Copia da inscrición no Rexistro de parellas de feito, cando proceda.

    • Copia da sentenza de nulidade, separación ou divorcio ou da resolución xudicial que estableza as medidas paterno-filiais dos fillos e fillas comúns nas unións de feito e/ou do convenio regulador, de ser o caso.

  • No caso de solicitudes conxuntas:

    • Anexo I cuberto pola outra persoa que solicita a mediación.

  • No caso de solicitar a mediación familiar gratuíta:

    • Outros documentos.

COMPROBACIÓN DE DATOS

Os documentos relacionados serán obxecto de consulta ás Administracións públicas. No caso de que as persoas interesadas se opoñan a esta consulta, deberán indicalo no cadro correspondente e achegar unha copia dos documentos.

  • DNI o NIE da persoa solicitante

  • Certificado das prestacións e importes que figuran no Rexistro de Prestacións Sociais Públicas

  • Situación actual de desemprego

CONSENTIMENTO PARA A COMPROBACIÓN DE DATOS

A persoa interesada autoriza a consulta a outras administracións públicas dos seguintes datos. De non autorizar a consulta, deberá achegar o documento correspondente.

  • Declaración da renda ou datos fiscais relativos ao último exercicio (só para os casos da mediación gratuíta) 

Prazo de resolución:

Dez días

Sentido do silencio: Non especificado

Unha vez presentado este trámite pode consultar o seu expediente en "A miña sede"

  • Ámbito Autonómico
    • Lei 4/2001, do 31 de maio, reguladora da mediación familiar (DOG nº 117 do 18 de xuño de 2001).

    • Decreto 159/2003, do 31 de xaneiro, polo que se regula a figura do mediador familiar, o Rexistro de Mediadores Familiares de Galicia e o recoñecemento da mediación gratuíta (DOG nº 34 do 18 de febreiro de 2003).

    • Corrección de erros.-Decreto 159/2003, do 31 de xaneiro, polo que se regula a figura do mediador familiar, o Rexistro de Mediadores Familiares de Galicia e o recoñecemento da mediación gratuíta (DOG n° 44 do 4 de marzo de 2003).

    • Orde do 31 de xullo de 2015 pola que se adaptan e se incorporan á sede electrónica da Xunta de Galicia os procedementos administrativos de prazo aberto da Consellería de Traballo e Benestar (DOG nº 146 do 4 de agosto de 2015).

Outros procedementos relacionados

BS105A

Presentación directa de reclamacións en materia de centros, servizos e programas de servizos sociais

Tramitar en liña

Aberto todo o ano

BS105B

Remisión polas entidades prestadoras de servizos sociais de reclamacións presentadas no seu libro de reclamacións

Tramitar en liña

Aberto todo o ano

BS309A

Expedición de títulos de ensinanzas impartidas nas escolas de tempo libre.

Tramitar en liña

Aberto todo o ano

BS312A

Recoñecemento oficial dos servizos de información xuvenil.

Tramitar en liña

Aberto todo o ano