Guía de procedementos e servizos

VI426E

Acreditación para obter a condición de concello colaborador no programa de mobilización de vivendas para o alugamento en concellos.

Procedemento dirixido a: Entidades locais

Convocatoria 2024 - Prazo aberto: 21/02/2024 00:00 - 31/12/2025 23:59

Regular o programa de mobilización de vivendas para o alugamento en concelloscoa finalidade de que, coa súa colaboración, mobilizar o meirande número posible de vivendas baleiras de titularidade privada para a súa incorporación ao mercado de alugamento a través dunha renda accesible.

O PMVAC implantarase en todos os concellos da Comunidade Autónoma de Galicia que soliciten a súa incorporación como entidade colaboradora.

Xunta de Galicia

Consellería de Vivenda e Planificación de Infraestruturas

Secretaría Xeral de Vivenda e Urbanismo

Instituto Galego da Vivenda e Solo (IGVS)

Dirección Técnica de Axudas e Vivenda

Area central Fontiñas

15781  Santiago de Compostela  (Coruña, A)

Teléfono: 981957886

Email: vivendasbaleiras2-xestion.igvs@xunta.ga

https://igvs.xunta.gal/portada

Dirección do Instituto Galego da Vivenda e Solo (IGVS)

Prazo de presentación: ABERTO

21/02/2024 00:00 - 31/12/2025 23:59

A condición de concello colaborador poderá solicitarse desde o día seguinte ao da publicación desta resolución no Diario Oficial de Galicia. Este prazo rematará o 31 de decembro de 2025, salvo que, con anterioridade á dita data, se publique no Diario Oficial de Galicia unha resolución da persoa titular da Dirección Xeral do IGVS que poña fin ao programa.

Solicitude para obter a condición de concello colaborador.

1. As solicitudes presentaranse obrigatoriamente por medios electrónicos a través do formulario normalizado dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal, e que se incorpora á presente resolución como anexo II.

2. De conformidade co artigo 68.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas, se algún dos concellos presenta a súa solicitude presencialmente, será requirido para que a emende a través da súa presentación electrónica. Para estes efectos, considerarase como data de presentación da solicitude aquela en que fose realizada a emenda.

Para a presentación electrónica poderá empregarse calquera dos mecanismos de identificación e sinatura admitidos pola sede electrónica da Xunta de Galicia, incluído o sistema de usuario e clave Chave365 (https://sede.xunta.gal/chave365).

3. No modelo de solicitude o concello realizará as seguintes declaracións:

a) Declaración responsable de que coñece e acepta os contidos e obrigas recollidos nesta resolución.

b) Declaración de que todos os datos da súa solicitude son certos.

Comprobación de datos.

1. Para a tramitación deste procedemento consultaranse automaticamente os datos incluídos nos seguintes documentos en poder da Administración actuante ou elaborados polas administracións públicas, agás que as persoas interesadas se opoñan á súa consulta:

a) Documento nacional de identidade ou número de identidade de estranxeiro da persoa que exerza a representación do concello.

b) Número de identificación fiscal do concello.

2. No caso de que os concellos se opoñan á consulta, deberán indicalo no oportuno recadro habilitado no formulario correspondente e achegar os documentos. Cando así o exixa a normativa aplicable, solicitarase o consentimento expreso do concello para realizar a consulta.

3. Excepcionalmente, no caso de que algunha circunstancia imposibilitase a obtención dos citados datos, poderase solicitar ao concello a presentación dos documentos correspondentes.

Trámites administrativos posteriores á presentación de solicitudes.

Todos os trámites administrativos que os concellos deban realizar tras a presentación da solicitude deberán ser efectuados electronicamente, accedendo á Carpeta cidadá do concello interesado, dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia.

Prazo de resolución:

Dous meses

Sentido do silencio:

Negativo

Unha vez presentado este trámite pode consultar o seu expediente en "A miña sede"

  • Ámbito Autonómico
    • Resolución do 12 de febreiro de 2024 pola que se regula o Programa de mobilización de vivendas para o alugamento en concellos (DOG nº 36 do 20 de febreiro de 2024).

Outros procedementos relacionados

VI420A

Axudas, en concorrencia competitiva, dirixidas ás comunidades de propietarios para a reparación, a rehabilitación e/ou a adaptación dos edificios de vivendas protexidas promovidos polo Instituto Galego da Vivenda e Solo.

Tramitar en liña

Prazo aberto: 09/05/2025 00:00 - 08/07/2025 23:59

VI420D

Participación no Programa de oferta de solo de titularidade das entidades locais para a construción de vivenda protexida.

Tramitar en liña

Aberto todo o ano

VI420E

Incorporación de parcelas ao Programa de oferta de solo de titularidade das entidades locais para a construción de vivenda protexida.

Tramitar en liña

Aberto todo o ano

VI422F

Subvencións para rehabilitar as edificacións e vivendas de titularidade municipal con destino ao alugueiro social.

Tramitar en liña

Prazo aberto: 27/01/2025 00:00 - 03/06/2025 23:59