Guía de procedementos e servizos
Ir á sección pai
Detalle procedemento
SI433A
Recoñecemento e acreditación de centros de información á muller.
Procedemento dirixido a: Cidadáns, Entidades locais
Consellería de Política Social e Igualdade
O presente decreto ten por obxecto a regulación dos requisitos e o procedemento para o recoñecemento e acreditación dos centros de información á muller de titularidade das entidades locais de Galicia, así como para a modificación e extinción do recoñecemento destes centros.
Do recoñecemento e acreditación dos CIM.
O procedemento de recoñecemento e acreditación dun CIM iniciarase por solicitude da persoa titular da representación legal da entidade interesada dirixida ao órgano competente para a súa tramitación, para o cal debe achegar a documentación establecida neste capítulo.
Calquera persoa usuaria que, individual ou colectivamente, os solicite.
Xunta de Galicia
Consellería de Política Social e Igualdade
Dirección Xeral de Promoción da Igualdade
Subdirección Xeral de Promoción da Igualdade
San lázaro, s/n
15781 Santiago de Compostela (Coruña, A)
Teléfono: 881 995 044
Email: xestion.igualdade@xunta.gal
Prazo de presentación: Aberto todo o ano
Este decreto entrará en vigor aos vinte días da súa publicación no Diario Oficial de Galicia e o prazo de presentación de solicitudes comezará o día 24 de Outubro de 2016.
Solicitude segundo o Anexo I.
Documentación acreditativa do cumprimento dos requisitos materiais a que se fai referencia no artigo 9 do Decreto 130/2016, do 15 de setembro.
Proxecto de organización e funcionamento do CIM.
Certificación do órgano competente da entidade local sobre o persoal do CIM.
No caso de mancomunidades ou outras entidades locais estatutos ou norma reguladora que proceda.
Certificación do cadro de horarios de atención ao público, de dirección e de prestación dos servizos de asesoramento xurídico e psicolóxico. No caso de desprazamento debe indicarse o detalle segundo o establecido no artigo 22.1.f) do decreto.
Outra documentación (indicar).
- Inicio
- Solicitude
Prazo de resolución: Tres meses
Sentido do silencio: Positivo
Unha vez presentado este trámite pode consultar o seu expediente en "A miña sede"
-
Ámbito Autonómico
-
Orde do 2 de xullo de 2014 pola que se adaptan e incorporan á sede electrónica da Xunta de Galicia os procedementos administrativos de prazo aberto da Presidencia da Xunta de Galicia e da Vicepresidencia e Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza (DOG nº 132 do 14 de xullo de 2014).
-
Decreto 130/2016, do 15 de setembro, polo que se establecen os requisitos e o procedemento para o recoñecemento e acreditación dos centros de información á muller de titularidade das entidades locais de Galicia, así como para a modificación e extinción do seu recoñecemento (DOG nº 188 do 3 de outubro de 2016).
-
Corrección de erros. Decreto 130/2016, do 15 de setembro, polo que se establecen os requisitos e o procedemento para o recoñecemento e acreditación dos centros de información á muller de titularidade das entidades locais de Galicia, así como para a modificación e extinción do seu recoñecemento (DOG nº 194 do 11 de outubro de 2016).
-
Outros procedementos relacionados
Autorización para a creación /construción de centros de servizos sociais.
Aberto todo o ano
Autorización de inicio de actividades de centros e programas de servizos sociais.
Aberto todo o ano
Autorización de cesamento de actividades de centros e programas de servizos sociais.
Aberto todo o ano
Inclusión no censo de entidades xuvenís.
Aberto todo o ano