Guía de procedementos e servizos

SA465A

Instalación/baixa dun desfibrilador externo fóra do ámbito sanitario.

Procedemento dirixido a: Cidadáns

Aberto todo o ano

Consellería de Sanidade

TRAMITAR PRESENCIALMENTE

O presente decreto ten por obxecto:

a) Establecer as condicións e requisitos para a instalación, uso e mantemento, fóra do ámbito sanitario, de desfibriladores externos automáticos e semiautomáticos.

b) Determinar os lugares nos cales é recomendable dispor dos ditos desfibriladores, o réxime de notificación da súa instalación e a súa correcta sinalización.

c) Establecer os requisitos mínimos relativos á formación dos/as manipuladores/as.

d) Crear o Rexistro de Desfibriladores Externos de Galicia.

1. Poderán utilizar os dispositivos de desfibrilación externa:

a) O persoal que estea en posesión dos seguintes títulos:

1º. Licenciatura en Medicina e Cirurxía ou grao de Medicina.

2º. Diplomatura universitaria en Enfermaría ou grao de Enfermería.

3º. Formación profesional de técnico/a en emerxencias sanitarias ou certificado de profesionalidade equivalente.

4º. Titulacións oficiais equivalentes das anteriores, expedidas por un Estado membro da Unión Europea.

b) As persoas maiores de idade que demostren a superación do programa de formación básico con acreditación oficial en materia de reanimación cardiopulmonar, soporte vital básico e uso de desfibriladores externos.

2. No caso dunha situación excepcional en que non sexa posible dispoñer nese momento dunha persoa coa formación ou titulación necesarias para o uso do desfibrilador, a Central de Coordinación de Urxencias Sanitarias de Galicia-061 poderá autorizar calquera outra persoa para o manexo do desfibrilador, e a Central manterá, en todo momento, a supervisión do proceso.

Xunta de Galicia

Consellería de Sanidade

Fundación Pública Urxencias Sanitarias de Galicia - 061

Praza de Martín Herrera, 2-2º (H. Psiq. Conxo)

15781  Santiago de Compostela  (Coruña, A)

Teléfono: 881542788

Fundación Pública Urxencias Sanitarias de Galicia - 061

Prazo de presentación: Aberto todo o ano

Este decreto entrará en vigor aos vinte días da súa publicación no Diario Oficial de Galicia e o prazo de presentación de Declaracións responsables comezará o día 30 de abril de 2017.

  • Xunto coa declaración responsable, presentarase a seguinte documentación:

    • a) Copia do documento nacional de identidade ou documento identificativo equivalente, só no caso de non denegar a súa consulta.

    • b) Memoria descritiva da localización do desfibrilador e vías de acceso.

    • c) Documento no cal se identifique o persoal responsable do desfibrilador.

    • d) Documento no cal se indiquen os datos de xeolocalización do dispositivo, se for caso.

  • Non será necesario achegar os documentos que xa fosen presentados anteriormente. Para estes efectos, a persoa interesada deberá indicar en que momento e ante que órgano administrativo presentou os citados documentos. Presumirase que esta consulta é autorizada polas persoas interesadas, salvo que conste no procedemento a súa oposición expresa.

    Nos supostos de imposibilidade material de obter o documento, o órgano competente poderá requirirlle á persoa interesada a súa presentación, ou, na súa falta, a acreditación por outros medios dos requisitos a que se refire o documento.

  • A documentación complementaria presentarase preferiblemente por vía electrónica. As persoas interesadas responsabilizaranse da veracidade dos documentos que presenten. Excepcionalmente, a Administración poderá requirir a exhibición do documento orixinal para o cotexo da copia electrónica presentada.

  • A presentación electrónica será obrigatoria para os suxeitos obrigados á presentación electrónica da declaración. Se algunha das persoas interesadas presenta a documentación complementaria presencialmente, requiriráselle para que a emende a través da súa presentación electrónica. Para estes efectos, considerarase como data de presentación aquela en que fose realizada a emenda.

  • Aquelas persoas non obrigadas á presentación electrónica, opcionalmente, poderán presentar a documentación complementaria presencialmente en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común.

Unha vez presentado este trámite pode consultar o seu expediente en "A miña sede"

  • Ámbito Autonómico
    • Decreto 38/2017, do 23 de marzo, polo que se regula a instalación e o uso de desfibriladores externos fóra do ámbito sanitario, e se crea o seu rexistro (DOG nº 70 do 10 de abril de 2017).

Outros procedementos relacionados

MR435D

Inspección periódica dos equipos de aplicación de produtos fitosanitarios.

Tramitar en liña

Aberto todo o ano

MR553C

Indemnizacións polo sacrificio obrigatorio de animais en execución de programas e actuacións oficiais de vixilancia, loita, control e erradicación das súas enfermidades

Tramitar en liña

Prazo aberto: 16/01/2025 00:00 - 28/11/2025 23:59

MR561A

Autorización de laboratorios de autocontrol de salmonelas nas explotacións gandeiras.

Tramitar en liña

Aberto todo o ano

MR561B

Renovación da autorización de laboratorios de autocontrol de salmonelas nas explotacións gandeiras.

Tramitar en liña

Aberto todo o ano