Guía de procedementos e servizos

CT302A

Adhesión á marca "Fest Galicia" e a realización de contratos de patrocinio con entidades privadas para a realización de festivais de música profesionais.

Procedemento dirixido a: Empresas e profesionais

Convocatoria 2025 - Prazo pechado: 13/05/2025 00:00 - 02/06/2025 23:59

Consellería de Cultura, Lingua e Xuventude

Sobre o procedemento

Determinar os requisitos para a adhesión á marca “FEST GALICIA” dos festivais de música profesionais que se celebren en Galicia durante o ano 2025 e se establecen as condicións para poder optar a un contrato de patrocinio.

Empresas privadas organizadoras de festivais de música.

Xunta de Galicia

Consellería de Cultura, Lingua e Xuventude

Axencia Galega das Industrias Culturais (AGADIC)

Cidade da Cultura. Monte Gaiás, s/n

15781  Santiago de Compostela  (Coruña, A)

Teléfono: 881996078/ 881996079

Fax: 881996080

Email: agadic@xunta.gal

Axencia Galega das Industrias Culturais (AGADIC)
Requisitos e documentación

Prazo de presentación: PECHADO

13/05/2025 00:00 - 02/06/2025 23:59

O prazo de presentación das solicitudes será de quince (15) días hábiles, desde o día seguinte ao da publicación desta resolución no Diario Oficial de Galicia.

Requisitos de adhesión á marca Fest Galicia.

Fest Galicia é a marca creada para difundir os festivais de música profesionais que se celebran en Galicia que teñen un carácter singular, entendendo como tal aqueles que presentan características especiais e diferenciadoras respecto ao resto de eventos de tipoloxía similar. Búscase amosar a diversidade e a pluralidade do talento musical, apoiando a descentralización dos festivais por todo o territorio de Galicia, para achegar a cultura musical a públicos diversos e paraxes especiais, o que contribúe a impulsar a súa notoriedade e impacto mediático.

1. Requisitos xerais.

Para poder adherirse á marca Fest Galicia e poder optar a esta convocatoria, os festivais de música, ademais de someterse á normativa básica en materia de espectáculos públicos e demais lexislación aplicable, deberán cumprir os seguintes requisitos:

– Estar adherido anteriormente a Fest Galicia.

– Celebrarse entre o 15 de xuño e o 30 de setembro de 2025, ambos os dous días incluídos.

– Poñer á venda, ao público xeral, conforme prezos de mercado, un mínimo do 95 % da súa capacidade.

– Ter un orzamento de execución na edición do ano 2024 superior aos 100.000,00 euros, máis o IVE.

– Programar un mínimo de catro artistas de Galicia.

– Estar adherido ao programa Carné Xove da Xunta de Galicia.

– Estar promovido por unha empresa privada.

2. Categorías de adhesión.

– Categoría 1.

Para poder adherirse a esta categoría, ademais dos requisitos xerais especificados na epígrafe anterior, os festivais de música profesionais deberán cumprir os seguintes:

• Adhesión á marca Fest Galicia dun mínimo de cinco edicións, agás aqueles que teñan lugar nas provincias de Ourense ou Lugo, en que o mínimo de edicións adherido será de tres.

• Realización de dez edicións do festival, agás aqueles que teñan lugar nas provincias de Ourense ou Lugo, en que o número de edicións será de cinco.

– Categoría 2.

Para poder adherirse a esta categoría, ademais dos requisitos xerais especificados na epígrafe anterior, os festivais de música profesionais deberán cumprir os seguintes:

• Adhesión a tres edicións de Fest Galicia.

• Realización de cinco edicións do festival.

– Categoría 3.

Para poder adherirse a esta categoría, ademais dos requisitos xerais especificados na epígrafe anterior, os festivais de música profesionais deberán cumprir os seguintes:

• Adhesión a dúas edicións de Fest Galicia.

• Realización dun mínimo de tres edicións do festival.

3. Obrigas do patrocinado.

Os festivais de música que, cumprindo os requisitos de adhesión a Fest Galicia sexan seleccionados en calquera categoría e, polo tanto, resulten beneficiarios dun contrato de patrocinio publicitario, deberán cumprir as seguintes prestacións:

– Presenza das marcas Xunta de Galicia, Xacobeo e Fest Galicia acompañadas do texto «Co patrocinio de» na publicidade do festival, nos medios e nas accións de promoción e comunicación: cartelaría, roldas de prensa, materiais audiovisuais, anuncios.... A colocación das marcas terá que ser aprobada pola Agadic con anterioridade á produción dos materiais.

– Participación nunha presentación pública conxunta de todos os festivais adheridos ademais da presentación propia de cada festival patrocinado.

– Reserva dun espazo para a presenza nun lugar destacado dun posto das marcas Xunta de Galicia, Xacobeo e Fest Galicia, cunha superficie mínima de 15 m² no cal se desenvolvan actividades no festival e no cal se difunda a/as campaña/s que a Agadic considere de interese.

– Ofertar descontos ás persoas titulares do Carné Xove da Xunta de Galicia.

– Poñer á disposición da Agadic 10 abonos/entradas para sorteo en redes sociais.

Solicitudes.

1. As solicitudes presentaranse obrigatoriamente por medios electrónicos a través do formulario normalizado dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia, http://sede.xunta.gal, e tramitaranse por orde de entrada do rexistro.

De conformidade co artigo 68.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas, se algunha das persoas interesadas presenta a súa solicitude presencialmente, requiriráselle para que a emende a través da súa presentación electrónica. Para estes efectos, considerarase como data de presentación da solicitude aquela en que sexa realizada a emenda.

Para a presentación electrónica poderá empregarse calquera dos mecanismos de identificación e sinatura admitidos pola sede electrónica da Xunta de Galicia, incluído o sistema de usuario e clave Chave365 (https://sede.xunta.gal/chave365).

2. As persoas solicitantes deben presentar a solicitude de adhesión á marca Fest Galicia e de patrocinio, segundo o modelo do anexo II, e irá acompañada dos documentos que se especifican na base sétima, así como cumprir cos requisitos establecidos na base cuarta desta convocatoria.

O anexo II inclúe as seguintes declaracións responsables:

– Que o evento cumpre a normativa vixente neste tipo de actividades e conta cos permisos ou autorizacións administrativas que correspondan, así como as pólizas de seguros e responsabilidade civil necesarias.

– Que a entidade patrocinada asume, de forma expresa, a responsabilidade fronte a terceiros, participantes ou espectadores de calquera incidencia que puidese derivar da celebración do festival, mantendo indemne a Agadic destas circunstancias.

Documentación complementaria.

1. As persoas interesadas deberán achegar coa solicitude (anexo II) a seguinte documentación:

1.1. Documentación administrativa relacionada coa entidade solicitante:

a) DEUC, documento europeo único de contratación que confirma que o operador económico cumpre as condicións seguintes:

– Que cumpre as condicións establecidas legalmente para contratar coa Administración.

– Que non se encontra en ningunha das situacións de exclusión ou posible exclusión previstas na normativa de contratos (prohibicións de contratar).

– Que cumpre os criterios de selección pertinentes (os criterios de solvencia).

Pode accederse ao formato electrónico en:

https://visor.registrodelicitadores.gob.es/espd-web/filter?lang=es 

O formulario, dispoñible en castelán, poderá, nese sitio, cubrirse e imprimirse para enviar ao órgano de contratación xunto co resto da oferta.

Tamén pode accederse ao formulario DEUC na web da Consellería de Facenda e Administración Pública da Xunta de Galicia, na epígrafe da Xunta Consultiva de Contratación Administrativa, en formato odt:

– Versión en galego:

https://www.conselleriadefacenda.gal/areas-tematicas/patrimonio/xunta-consultiva-de-contratacion-administrativa/procedemento-de-contratacion

– Versión en castelán:

https://www.conselleriadefacenda.gal/es/areas-tematicas/patrimonio/xunta-consultiva-de-contratacion-administrativa/procedemento-de-contratacion

Para facilitar a súa elaboración, pode consultar as instrucións para completar o formulario DEUC no anexo III.

b) Declaración complementaria ao DEUC que figura como anexo IV desta resolución.

c) Memoria que acredite as razóns técnicas ou artísticas ou os motivos polos que só poida encomendarse a un empresario determinado para xustificar a non competencia por razóns técnicas de conformidade co establecido no artigo 168.a).2 da Lei 9/2017, do 8 de novembro, de contratos do sector público.

1.2. Documentación técnica.

As persoas solicitantes terán que presentar:

a) Anexo V co resumo da súa proposta técnica onde especificarán cales serían as contraprestacións das relacionadas na base 11 dos pregos así como calquera outra documentación complementaria á súa proposta técnica.

Tamén conterá a memoria do festival, cun máximo de 25 páxinas, na cal se recollan de xeito detallado os seguintes aspectos:

– Descrición do festival.

– Lugar de celebración.

– Antecedentes, traxectoria, historia.

– Perfil do público a que se dirixe.

– Obxectivos xerais e específicos que se queren acadar con este festival.

– Programa do festival.

– Artistas de Galicia.

– Beneficios que reportará ás marcas, explicando as contraprestacións de conformidade co exixido nestes pregos.

– Plano do recinto ou lugar onde se desenvolve o festival, indicando a situación prevista das marcas.

– Entidades implicadas (indicar as entidades, tanto públicas como privadas, que avalan ou colaboran ao desenvolvemento do festival).

– Xustificante de adhesión ao Carné Xove da Xunta de Galicia.

– Porcentaxe de desconto e entradas postas á disposición dos titulares do Carné Xove da Xunta de Galicia.

2. A documentación complementaria deberá presentarse electronicamente.

Se algunha das persoas interesadas presenta a documentación complementaria presencialmente, requiriráselle para que a emende a través da súa presentación electrónica. Para estes efectos, considerarase como data de presentación aquela en que sexa realizada a emenda.

As persoas interesadas responsabilizaranse da veracidade dos documentos que presenten. Excepcionalmente, cando a relevancia do documento no procedemento o exixa ou existan dúbidas derivadas da calidade da copia, a Administración poderá solicitar de maneira motivada o cotexo das copias achegadas pola persoa interesada, para o que poderá requirir a exhibición do documento ou da información orixinal.

3. Sempre que se realice a presentación de documentos separadamente da solicitude deberase indicar o código e o órgano responsable do procedemento, o número de rexistro de entrada da solicitude e o número de expediente, se se dispón del.

4. No caso de que algún dos documentos que se presente de forma electrónica supere os tamaños máximos establecidos ou teña un formato non admitido pola sede electrónica permitirase a presentación deste de forma presencial dentro dos prazos previstos e na forma indicada no número anterior. A información actualizada sobre o tamaño máximo e os formatos admitidos pode consultarse na sede electrónica da Xunta de Galicia.

Comprobación de datos.

1. Para a tramitación deste procedemento consultaranse automaticamente os datos incluídos nos seguintes documentos elaborados polas administracións públicas, agás que a persoa interesada se opoña á súa consulta:

– DNI ou NIE da persoa solicitante.

– DNI ou NIE da persoa representante.

– NIF da entidade solicitante.

– Certificado de estar ao día no pagamento de obrigas tributarias coa AEAT.

– Certificado de estar ao día no pagamento coa Seguridade Social.

– Certificado de estar ao día no pagamento das débedas coa Administración pública da Comunidade Autónoma.

2. No caso de que as persoas interesadas se opoñan á consulta, deberán indicalo no recadro correspondente habilitado no formulario correspondente e achegar os documentos.

Cando así o exixa a normativa aplicable, solicitarase o consentimento expreso da persoa interesada para realizar a consulta.

3. Excepcionalmente, no caso de que algunha circunstancia imposibilite a obtención dos citados datos, poderase solicitar ás persoas interesadas a presentación dos documentos correspondentes.

4. No caso de que as actuacións de oficio, levadas a cabo pola Agadic, desen como resultado que a persoa solicitante ten débedas ou obrigas con algunha destas administracións, requirirase o solicitante para que regularice a situación e presente por si mesmo o correspondente certificado.

Trámites administrativos posteriores á presentación de solicitudes.

Todos os trámites administrativos que as persoas interesadas deban realizar tras a presentación da solicitude deberán ser efectuados electronicamente, accedendo á Carpeta cidadá da persoa interesada dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia.

Despois de presentar

Prazo de resolución:

Cinco meses

Sentido do silencio:

Negativo

Unha vez presentado este trámite pode consultar o seu expediente en "A miña sede"

Normativa
  • Ámbito Autonómico
    • Resolución do 23 de abril de 2025 pola que se establecen as condicións de adhesión á marca Fest Galicia e os requisitos para a realización de contratos de patrocinio con entidades privadas para a realización de festivais de música profesionais no ano 2025 (DOG nº 89 do 12 de maio de 2025).

Descargar o contido desta ficha en formato PDF

Outros procedementos relacionados

BS314A

Declaración responsable de inicio da actividade, prestación de servizos de actividades ao aire libre .

Tramitar en liña

Aberto todo o ano

CT113A

Depósito en réxime de comodato de fondos documentais en arquivos xestionados pola Xunta de Galicia.

Tramitar en liña

Aberto todo o ano

CT115A

Doazón de fondos documentais en arquivos xestionados pola Xunta de Galicia.

Tramitar en liña

Aberto todo o ano

CT116A

Autorización de reprodución de fondos de arquivos para publicación e/ou difusión.

Tramitar en liña

Aberto todo o ano