Guía de procedementos e servizos
Ir á sección pai
Detalle procedemento
AP401A
Premios Axentes TIC da Rede CeMIT.
Procedemento dirixido a: Cidadáns
Consellería de Facenda e Administración Pública
Recoñecer o compromiso e a labor dos axentes TIC e responsables de aula, xa que fan posible unha Rede CeMIT máis eficiente e moderna que asegura que a cidadanía conte coas capacidades dixitais para poder participar de forma máis efectiva no novo contexto dixital
Poderán participar nesta convocatoria todas as persoas que desenvolvan labores de dinamización no ámbito dunha aula CeMIT (axentes TIC e responsables de aula da Rede CeMIT) mediante a realización de cursos, charlas etc., e que, mediante declaración responsable, acrediten levar a cabo tales labores na aula que corresponda durante o ano en curso.
Xunta de Galicia
Consellería de Facenda e Administración Pública
Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia (AMTEGA)
Centro de innovación cultural e Modernización Tecnolóxica de Galicia. Cidade da Cultura de Galicia. Monte Gaias s/n
15781 Santiago de Compostela (Coruña, A)
Teléfono: 981545271
Fax: 981545274
Email: amtega@xunta.gal
Prazo de presentación: PECHADO
25/07/2023 00:00 - 25/09/2023 23:59
O prazo de presentación de solicitudes será de dous (2) meses contados desde o día seguinte da publicación desta resolución no Diario Oficial de Galicia. Se o derradeiro día fose inhábil, entenderase prorrogado ao seguinte día hábil.
1. A forma de participación será a título individual, agás nos casos en que existan varias persoas responsables da dinamización da aula, que poderán conformar un equipo de traballo. O número máximo de persoas para conformar unha candidatura é de tres persoas e, neste caso, indicarase expresamente a persoa física designada como voceira do equipo, que será a encargada das comunicacións.
2. Non poderán ter a condición de beneficiarias as persoas en que concorra algunha das circunstancias previstas nos artigos 10.2 e 10.3 da Lei 9/2007, do 13 de xuño, de subvencións de Galicia, e no artigo 13.2 da Lei 38/2003, do 17 de novembro, xeral de subvencións.
Solicitudes.
1. As solicitudes serán presentadas polas persoas interesadas ou, no caso de presentar candidatura en grupo, pola persoa física designada como voceira do equipo. O anexo IV deberá presentalo cada unha das terceiras persoas solicitantes.
2. As solicitudes presentaranse obrigatoriamente por vía electrónica a través do formulario normalizado dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal.
Segundo recolle o artigo 14.3 da Lei 39/2015: «Regulamentariamente, as administracións poderán establecer a obriga de relacionarse con elas a través de medios electrónicos para determinados procedementos e para certos colectivos de persoas físicas que, por razón da súa capacidade económica, técnica, dedicación profesional ou outros motivos, quede acreditado que teñen acceso e dispoñibilidade dos medios electrónicos necesarios». Considérase que os/as axentes TIC e responsables de aula da Rede CeMIT, pola súa condición de dinamizadores en competencias dixitais, dispoñen da capacidade e medios electrónicos necesarios para relacionarse coa Administración no marco deste procedemento, polo que se impón a obriga de tramitación electrónica a todas as persoas solicitantes neste procedemento.
De conformidade co artigo 68.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas, se algunha das persoas interesadas obrigadas á presentación electrónica presenta a súa solicitude presencialmente, será requirida para que a emende a través da súa presentación electrónica. Para estes efectos, considerarase como data de presentación da solicitude aquela en que fose realizada a emenda.
Para a presentación electrónica poderase empregar calquera dos mecanismos de identificación e sinatura admitidos pola sede electrónica da Xunta de Galicia, incluído o sistema de usuario e clave Chave365 (https://sede.xunta.gal/chave365).
3. Se a solicitude non reúne os requisitos establecidos, requirirase o interesado para que a emende no prazo máximo de dez (10) días, indicándolle que, se non o fixese, darase por desistida a súa candidatura, de acordo co establecido no artigo 20 da Lei 9/2007, do 13 de xuño, de subvencións de Galicia.
Comprobación de datos.
1. Para a tramitación deste procedemento consultaranse automaticamente os datos incluídos nos seguintes documentos en poder da Administración actuante ou elaborados polas administracións públicas, agás que a persoa interesada se opoña á súa consulta:
• Candidaturas individuais:
a) DNI ou NIE da persoa solicitante.
b) DNI ou NIE da persoa representante, segundo o caso.
c) Certificado de que a persoa solicitante está ao día no pagamento coa Seguridade Social.
d) Certificado de que a persoa solicitante está ao día no pagamento das obrigas tributarias coa AEAT.
e) Certificado de que a persoa solicitante está ao día no pagamento das débedas coa Administración pública da Comunidade Autónoma de Galicia.
f) Certificado de non estar inhabilitado para obter subvencións e axudas.
• Candidaturas en grupo:
a) DNI ou NIE das persoas integrantes do equipo que non actúen como solicitantes.
b) Certificado de que as persoas integrantes do equipo que non actúen como solicitantes están ao día no pagamento coa Seguridade Social.
c) Certificado de que as persoas integrantes do equipo que non actúen como solicitantes están ao día no pagamento coa Administración pública da Comunidade Autónoma de Galicia.
d) Certificado de non estar inhabilitado para obter subvencións e axudas.
e) Certificado de que as persoas integrantes do equipo que non actúen como solicitantes están ao día nas obrigas tributarias coa AEAT.
2. No caso de que as persoas interesadas se opoñan á consulta, deberán indicalo no recadro correspondente habilitado no formulario correspondente e achegar os documentos. Cando así o exixa a normativa aplicable, solicitarase o consentimento expreso da persoa interesada para realizar a consulta.
3. Excepcionalmente, no caso de que algunha circunstancia imposibilite a obtención dos datos citados, poderase solicitar ás persoas interesadas a presentación dos documentos correspondentes.
Documentación complementaria.
1. As persoas interesadas deberán cubrir o formulario de solicitude (anexo II).
2. As persoas interesadas deberán achegar coa solicitude (anexo II) a seguinte documentación:
– Ficha de postulación (anexo III).
– Pluralidade de persoas solicitantes (anexo IV), se aplica na súa solicitude.
– De xeito opcional, unha memoria que achegue máis información sobre a súa candidatura.
3. A ficha de postulación (anexo III) contará coas seguintes partes:
– Na categoría Espazo maker: a/as persoa/s interesada/s en participar nesta categoría deberá/n indicar un breve resumo da iniciativa, incluíndo número total de horas e persoas formadas, complemento/s tecnolóxico/s punteiro/s empregado/s; xustificación das características como proxecto con carácter interxeracional, xustificación do fomento das vocacións Steam, explicación do impacto social da iniciativa sobre a vida das persoas formadas, xustificación da orixinalidade da actividade realizada.
– Na categoría Maiores dixitais: a/as persoa/s interesada/s en participar nesta categoría deberá/n indicar un breve resumo da iniciativa, incluíndo número total de horas e persoas formadas, complemento/s tecnolóxico/s punteiro/s empregado/s; xustificación das características como proxecto con carácter interxeracional, xustificación do fomento das vocacións Steam, explicación do impacto social da iniciativa sobre a vida das persoas formadas, xustificación da orixinalidade da actividade realizada.
4. Co obxecto de garantir o anonimato, no anexo III non figurará ningún dato persoal da persoa ou equipo de persoas autoras das propostas.
5. No caso de que se trate dunha candidatura en equipo, os seus membros, exceptuando o representante, deberán cubrir o anexo IV referente á pluralidade de persoas solicitantes.
6. A/as persoa/s interesada/s poderán achegar, de xeito opcional, xunto coa solicitude (anexo II), unha memoria en formato libre que achegue máis información sobre a súa candidatura. Esta memoria ten que cumprir o seguinte formato: tipografía Arial, tamaño 11 puntos, entreliñado de 1.5 e extensión non maior de dez páxinas. Aquelas candidaturas que non cumpran con estes requirimentos non se terán en conta.
7. A documentación complementaria deberá presentarse obrigatoriamente por vía electrónica a través do formulario normalizado dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal.
Se algunha das persoas interesadas obrigadas á presentación electrónica presenta a súa solicitude presencialmente, será requirida para que a emende a través da súa presentación electrónica. Para estes efectos, considerarase como data de presentación da solicitude aquela en que fose realizada a emenda.
As persoas interesadas responsabilizaranse da veracidade dos documentos que presenten. Excepcionalmente, cando a relevancia do documento no procedemento o exixa ou existan dúbidas derivadas da calidade da copia, a Administración poderá solicitar de maneira motivada o cotexo das copias achegadas pola persoa interesada, para o que poderá requirir a exhibición do documento ou da información orixinal.
8. Sempre que se realice a presentación de documentos separadamente da solicitude deberanse indicar o código e o órgano responsable do procedemento, o número de rexistro de entrada da solicitude e o número de expediente, se se dispón del.
9. No caso de que algún dos documentos que se van presentar de forma electrónica supere os tamaños máximos establecidos ou teña un formato non admitido pola sede electrónica da Xunta de Galicia, permitirase a súa presentación de forma presencial dentro dos prazos previstos e na forma indicada no parágrafo anterior. A información actualizada sobre o tamaño máximo e os formatos admitidos pode consultarse na sede electrónica da Xunta de Galicia.
Trámites administrativos posteriores á presentación da solicitudes.
Todos os trámites administrativos que as persoas interesadas deban realizar tras a presentación da solicitude deberán ser efectuados electronicamente accedendo á Carpeta cidadá da persoa interesada, dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia.
Prazo de resolución:
Tres meses
Sentido do silencio:
Negativo
Unha vez presentado este trámite pode consultar o seu expediente en "A miña sede"
-
Ámbito Autonómico
-
Resolución do 10 de xullo de 2023 pola que se aproban as bases reguladoras para a concesión, en réxime de concorrencia competitiva, dos premios Axentes TIC da Rede CeMIT, e se procede á súa convocatoria para o ano 2023 (DOG nº 140 do 24 de xullo de 2023).
-
Extracto da Resolución do 10 de xullo de 2023 pola que se aproban as bases reguladoras para a concesión, en réxime de concorrencia competitiva, dos premios Axentes TIC da Rede CeMIT, e se procede á súa convocatoria para o ano 2023 (DOG nº 140 do 24 de xullo de 2023).
-
Resolución do 3 de abril de 2024 pola que se dá publicidade da relación das persoas beneficiarias, así como das persoas non beneficiarias, dos premios concedidos ao abeiro da Resolución do 10 de xullo de 2023 pola que se aproban as bases reguladoras para a concesión, en réxime de concorrencia competitiva, dos premios Axentes TIC da Rede CeMIT, e se procede á súa convocatoria para o ano 2023 (DOG nº 72 do 12 de abril de 2024).
-
Outros procedementos relacionados
Acceso á información contida na Historia Social Única Electrónica.
Aberto todo o ano
Aprobación dos modelos oficiais de autoliquidación do imposto sobre transmisións patrimoniais e actos xurídicos documentados
Aberto todo o ano
Alta/renovación de usuario en Chave365.
Aberto todo o ano
Queixa.
Aberto todo o ano