Orientámolo/a, paso a paso, para presentar unha solicitude no rexistro electrónico
IN329A - Presentación do Plan de labores de actividades mineiras.
Regular a presentación do plan de labores de actividades mineiras, a través do formulario normalizado dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal, que os titulares de dereitos mineiros das seccións A), C) e D) teñen a obriga de presentar anualmente para a súa aprobación polo órgano mineiro competente.
Estes procedementos están dirixidos ás persoas físicas ou xurídicas que sexan titulares de dereitos mineiros das seccións A), C) e D) reguladas pola Lei 22/1973, do 21 de xullo, de minas.
Xunta de Galicia
Consellería de Economía e Industria
Dirección Territorial da Consellería de Economía e Industria da Coruña
Rúa Vicente Ferrer, 1º e 2º andar
15071 Coruña, A (Coruña, A)
Teléfono: 981184961
Xunta de Galicia
Consellería de Economía e Industria
Dirección Territorial da Consellería de Economía e Industria de Lugo
Ronda da Muralla, 70
27071 Lugo (Lugo)
Teléfono: 982294654
Xunta de Galicia
Consellería de Economía e Industria
Dirección Territorial da Consellería de Economía e Industria de Ourense
Curros Enriquez, 1, 4º
32003 Ourense (Ourense)
Teléfono: 988386716
Xunta de Galicia
Consellería de Economía e Industria
Dirección Territorial da Consellería de Economía e Industria de Pontevedra
Fernández Ladreda, 43, 5º
36003 Pontevedra (Pontevedra)
Teléfono: 986805247
Dirección Xeral de Planificación Enerxética e Minas
Resolución do 22 de febreiro de 2023, da Dirección Xeral de Planificación Enerxética e Recursos Naturais, pola que se aproba e se fai público o modelo de presentación do Plan de labores de actividades mineiras (DOG nº 55 do 20 de marzo de 2023).
Prazo de presentación: Aberto todo o ano
O procedemento IN329A é un procedemento administrativo de prazo aberto e pódese empregar o modelo de comunicación desde o día seguinte ao da publicación desta resolución no Diario Oficial de Galicia.
De conformidade co Real decreto 2857/1978, do 25 de agosto, polo que se aproba o Regulamento xeral para o réxime da minaría, o plan de labores presentarase anualmente nos seguintes prazos: dentro do mes de xaneiro de cada ano para o caso de explotacións das seccións C) e D), e antes do 1 de marzo para o caso de dereitos da sección A).
Forma de presentación do Plan de labores de actividades mineiras .
O Plan de labores de actividades mineiras presentarase obrigatoriamente por medios electrónicos a través do formulario normalizado (anexo I) dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia https://sede.xunta.gal
De conformidade co artigo 68.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas, se algunha das persoas interesadas presenta a súa comunicación presencialmente, será requirida para que a emende a través da súa presentación electrónica. Para estes efectos, considerarase data de presentación aquela en que fose realizada a emenda.
Para a presentación electrónica poderase empregar calquera dos mecanismos de identificación e sinatura admitidos pola sede electrónica da Xunta de Galicia, incluído o sistema de usuario e clave Chave365 (https://sede.xunta.gal/chave365).
Trámites administrativos posteriores á presentación da comunicación .
Todos os trámites administrativos que as persoas interesadas deban realizar tras a presentación da comunicación deberán ser efectuados electronicamente accedendo á Carpeta cidadá da persoa interesada, dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia.
Especificidades do procedemento .
1. O procedemento IN329A regula a presentación do Plan de labores de actividades mineiras, segundo o formulario recollido no anexo I desta resolución.
Segundo dispón o artigo 34 da Lei 3/2008, de ordenación da minaría de Galicia, as persoas titulares de dereitos mineiros das seccións A), C) e D) deberán presentar anualmente un plan de labores para a súa aprobación polo órgano mineiro competente. O plan de labores deberá ser cuberto e asinado pola persoa que exerza a dirección facultativa.
2. O procedemento IN329A de presentación do plan de labores é un procedemento electrónico de prazo aberto. A presentación do plan de labores realizarase anualmente e este será dirixido á Xefatura Territorial da Vicepresidencia Primeira e Consellería de Economía, Industria e Innovación (en diante, a Xefatura Territorial) onde se localicen as explotacións ou establecementos de beneficio obxecto do plan de labores, nos seguintes prazos:
– Dentro do mes de xaneiro para o caso de dereitos das seccións C) e D).
– Antes do 1 de marzo para o caso de dereitos da sección A).
3. Xunto coa presentación do plan de labores (procedemento IN329A) deberase achegar a seguinte documentación:
3.1 Para o caso de autorizacións de aproveitamento da sección A) e concesións de explotación de recursos das seccións C) e D):
1) Informe da persoa directora facultativa.
2) Informe sobre os investimentos realizados no ano anterior e os previstos para o ano actual.
3) Memoria descritiva dos investimentos financiados con cargo ás dotacións do factor de esgotamento, se procede.
4) Descrición xeolóxica do terreo, ou actualización desta como consecuencia do labor de investigación.
5) Informe sobre a variación producida nas reservas, se procede.
6) Informe sobre os labores de investigación.
7) Medición de partículas en suspensión e sedimentables.
8) Avaliación do nivel de presión acústica no contorno.
9) Avaliación do nivel de emisións gasosas de maquinaria e vehículos.
10) Medición dos parámetros de vertedura.
11) Xestión de residuos.
12) Documento de seguridade e saúde segundo o índice de contido mínimo establecido na ITC 02.1.01 «Documento sobre seguridade e saúde» ou, de ser o caso, a actualización do dito documento.
13) Outra documentación.
14) Planos:
(a) Plano de situación. Escala 1:50.000 ou 1:25.000.
(b) Plano de dereitos. Incluirá o perímetro das concesións para o caso das seccións C) e D) e o perímetro dos terreos autorizados, propios e/ou arrendados, para o caso das seccións A). Así mesmo, incluirá os perímetros de explotación autorizados, instalacións, entulleiras, etc. Escala 1:5.000 ou a que corresponda segundo o estipulado no artigo 70.4 do Regulamento xeral para o réxime da minaría.
(c) Plano de labores actualizado, en que se detallen os labores efectuados durante o ano anterior e os previstos para o ano en curso. Indicará, ademais, os límites das concesións (seccións C) e D), os perímetros dos predios autorizados (sección A), así como os perímetros de explotación autorizados. Escala 1:500, 1:1.000 ou 1:2.000. Conterá unha base topográfica con curvas de nivel cada metro, agás que excepcionalmente se autorice expresamente un intervalo maior. Mostrará captacións e verteduras de augas, liñas de transporte e distribución de enerxía eléctrica, de telefonía, etc.
(d) Perfís xerais.
(e) Perfís de cubicación, con indicación da superficie de referencia empregada para esta.
(f) Plano de restauración.
(g) Plano de conxunto. Incluirá balsas, depósitos de lodos, entulleiras e instalacións. Poderase considerar como plano de conxunto o descrito na alínea (c) se inclúe os elementos aquí descritos e non afecta a escala de representación do plano de labores.
(h) Plano de instalacións de preparación mecánica, naves de elaboración ou outros establecementos de beneficio. Diagrama de fluxo de materiais e produtos.
(i) Esquema de ventilación.
(j) Esquema de instalación eléctrica.
(k) Outros.
3.2 Para o caso de permisos de investigación de recursos das seccións C) e D):
- Informe da persoa directora facultativa.
- Informe sobre os investimentos realizados no ano anterior e os previstos para o ano actual.
- Descrición xeolóxica do terreo, ou actualización desta como consecuencia do labor de investigación
- Informe sobre os labores de investigación.
- Xestión de residuos.
- Documento de seguridade e saúde segundo o índice de contido mínimo establecido na ITC 02.1.01 «Documento sobre seguridade e saúde» ou, de ser o caso, a actualización do dito documento.
- Outra documentación.
- Planos:
(a) Plano de situación
(b) Plano de dereitos.
(c) Plano de labores actualizado, en que se detallen os labores efectuados durante o ano anterior e os previstos para o ano en curso.
(f) Plano de restauración.
k) Outros.
A documentación indicada presentarase en formato pdf ou similar, excepto os planos correspondentes ás alíneas c), f) e g), que serán presentados en formato shapefile ou dwg, sen prexuízo de que o órgano mineiro competente, de forma motivada, poida solicitar este ou outro formato para calquera dos planos presentados.
A documentación complementaria deberase presentar electronicamente. Se algunha das persoas interesadas presenta a documentación complementaria presencialmente, será requirida para que a emende a través da súa presentación electrónica. Para estes efectos, considerarase data de presentación aquela en que fose realizada a emenda.
As persoas interesadas responsabilizaranse da veracidade dos documentos que presenten. Excepcionalmente, cando a relevancia do documento no procedemento o exixa ou existan dúbidas derivadas da calidade da copia, a Administración poderá solicitar de maneira motivada o cotexo das copias achegadas pola persoa interesada, para o cal poderá requirir a exhibición do documento ou da información orixinal.
Sempre que se realice a presentación de documentos separadamente da comunicación, deberanse indicar o código e o órgano responsable do procedemento, o número de rexistro de entrada da comunicación e o número de expediente, se se dispón del.
No caso de que algún dos documentos que se van presentar de forma electrónica supere os tamaños máximos establecidos ou teña un formato non admitido pola sede electrónica da Xunta de Galicia, permitirase a presentación deste de forma presencial dentro dos prazos previstos e na forma indicada no parágrafo anterior. A información actualizada sobre o tamaño máximo e os formatos admitidos pódese consultar na sede electrónica da Xunta de Galicia.
4. A este procedemento seralle de aplicación o pagamento da taxa 32.23.00 «Comprobación do plan de labores e documento de seguridade e saúde de actividades mineiras», establecida na Lei 6/2003, do 9 de decembro, de taxas, prezos e exaccións reguladoras da Comunidade Autónoma de Galicia, cuxa contía virá determinada polo orzamento consignado no referido plan de labores.
5. Comprobación de datos. Para a tramitación deste procedemento consultaranse automaticamente os datos incluídos nos seguintes documentos en poder da Administración actuante ou elaborados polas administracións públicas, agás que a persoa interesada se opoña á súa consulta:
a) DNI ou NIE da persoa comunicante.
b) DNI ou NIE da persoa representante.
c) NIF da entidade comunicante.
d) NIF da entidade representante.
No caso de que as persoas interesadas se opoñan a esta consulta, deberán indicalo no recadro correspondente habilitado no formulario e achegar os documentos.
Cando así o exixa a normativa aplicable, solicitarase o consentimento expreso da persoa interesada para realizar a consulta.
Excepcionalmente, no caso de que algunha circunstancia imposibilite a obtención dos citados datos, poderáselles solicitar ás persoas interesadas que presenten os documentos correspondentes.
6. Presentadas as comunicacións, a Xefatura Territorial correspondente poderá requirir emenda da documentación presentada, se o considera necesario, ou solicitar a modificación do plan de labores nos termos expostos no Real decreto 2857/1978, do 25 de agosto, polo que se aproba o Regulamento xeral para o réxime da minaría. As citadas notificacións efectuaranse só por medios electrónicos, nos termos previstos na normativa reguladora do procedemento administrativo común.
Máis información
Localice o procedemento ou servizo na guía de procedementos e servizos, consulte a información do trámite e revise a documentación obrigatoria para presentar a solicitude que figura na pestana "Presentación" no apartado "Documentación para a presentación".
No apartado "Anexos asociados" ten dispoñibles modelos en formato PDF para aqueles documentos para os que se precisan. Se os necesita:
- Primeiro descargue no seu equipo os modelos PDF (asegúrese de que están descargados, non abertos no navegador).
- A continuación cubra os modelos. Se algunha táboa ten filas e non son suficientes pode engadilas nese documento descargado.
- Por último garde ou imprima en versión PDF un arquivo electrónico de cada modelo cuberto.
- Asine o documento, se así se require.
- Para finalizar anexe o modelo ou modelos en PDF na súa presentación.
No caso de que o procedemento non figure na guía, poderá empregar a solicitude xenérica.
Prema en "Tramitar en liña" para iniciar o trámite electrónico.
Identifíquese empregando un certificado electrónico ou Chave365.
Agora xa está dentro do seu espazo persoal "A miña sede".
Cubra o formulario e lembre que pode gardalo para recuperalo máis adiante desde o apartado "Os meus borradores" de "A miña sede".
Cando o teña cuberto, prema en "Continuar".
Anexe a documentación que queira presentar xunto co formulario. Inclúa os modelos cubertos no paso 1.
Pode consultar como enviar ficheiros que non teñen o tamaño ou o formato aceptados por esta sede.
Asine o formulario e a documentación que quere entregar.
Pode facelo cun certificado electrónico empregando a aplicación Autofirma ou, se emprega Chave365, coa clave de sinatura que recibirá no seu móbil.
Descargue o xustificante da presentación.
Poderá tamén acceder a este documento desde o apartado "Os meus expedientes" de "A miña sede".
Consulte como proceder cos documentos de gran tamaño e en distintos formatos
Revise a documentación obrigatoria para o trámite que vai realizar na ficha do procedemento na Guía de procedementos e servizos.
Lembre que este servizo soamente estará disponible desde o espazo "A miña sede" da sede electrónica e naqueles procedementos que teñan habilitados trámites electrónicos posteriores á solicitude cando así o estableza a súa norma reguladora.
Prepare os arquivos electrónicos necesarios e comprobe que utiliza formatos compatibles coa sede: .bmp, .ce3, .cex, .csv, .cte, .dbf, .doc, .docx, .dwg, .dxfn, .gpx, .hexhash, .inp, .jpg, .kml, .kmz, .ods, .odt, .pd2, .pdf, .pdl, .png, .prj, .shp, .shx, .tgd, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .xml, .xsig, .mp4, .avi, .mov e .wmv
O tamaño máximo do conxunto de documentos achegados a unha presentación en esta sede é de 100 MB, e non se admiten arquivos comprimidos.
Comprobe o tamaño total do conxunto de documentos que precisa achegar:
- Se é inferior a 100 MB pode achegar todos os documentos á solicitude
- Se é superior a 100 MB separe os arquivos de máis de 100 MB, agrupe o resto en subconxuntos de documentos que non superen os 100 MB e proceda segundo os seguintes pasos
- Presente a solicitude achegando un subconxunto de documentos de menos de 100 MB.
- Repita o trámite de achega de documentación separada da solicitude para cada un dos subconxuntos restantes de documentos, seguindo estes pasos:
- Unha vez finalizada a presentación acceda ao apartado "Os meus expedientes" de "A miña sede", seleccione o expediente da solicitude que acaba de realizar, pulse na opción "Accións" e seleccione "Achega de documentación separada da solicitude".
- Cubra o formulario e pulse en "continuar"
- Achegue o seguinte subconxunto de documentos
- Asine e complete a achega de documentación separada
- Repita este proceso para cada subconxunto de documentos de menos de 100 MB
Se algún arquivo supera individualmente os 100 MB:
- Proceda segundo se explica nos pasos anteriores para o resto de arquivos
- Descargue no seu equipo o modelo xenérico para a achega de documentación separada
- Cubra o modelo, indicando o expediente ou número de rexistro de entrada da solicitude electrónica realizada e a unidade responsable do procedemento
- Imprima o modelo e presénteo de forma presencial, xunto coa documentación en formato físico -CD, DVD, USB-, en calquera das oficinas de rexistro
Máis información
Consulte como responder a un requirimento de emenda de documentación
Revise a documentación obrigatoria para o trámite que vai realizar na ficha do procedemento na Guía de procedementos e servizos. Na pestana "Presentación", no apartado "Documentación para a presentación" figura o listado de documentos requiridos para a presentación. No apartado "Anexos asociados" ten dispoñibles os modelos en formato .pdf para aqueles documentos para os que se precisan.
Descargue no seu equipo os modelos que deba presentar e cúbraos. Garde ou imprima a un arquivo electrónico cada modelo cuberto para anexalo posteriormente na presentación.
Acceda ao seu espazo persoal "A miña sede". Identifíquese empregando un certificado electrónico ou Chave365. Busque o expediente relacionado co requirimento e seleccione no menú "Acción" da dereita a opción "Emenda ao requirimento".
* No caso de que o expediente non apareza no seu espazo persoal, ou a opción "Emenda ao requirimento" non estivese dispoñible para ese expediente, poderá realizar electronicamente a emenda utilizando a solicitude xenérica.
Cubra o formulario indicando os datos ou documentos achegados para a emenda.
Anexe os documentos que queira presentar. Inclúa os modelos cubertos no paso 1.
Asine o formulario e os documentos que vai entregar para a emenda.
Pode facelo con certificado electrónico utilizando a aplicación Autofirma ou, se emprega Chave365, coa clave de sinatura que recibirá nunha mensaxe no seu móbil.
Descargue o xustificante de presentación da emenda.
Poderá acceder en calquera momento aos seus xustificantes electrónicos desde o seu espazo persoal "A miña sede".
Coñeza como achegar documentación xustificativa a un expediente en curso
Revise a documentación obrigatoria para o trámite que vai realizar na ficha do procedemento na Guía de procedementos e servizos.
Na pestana "Despois da presentación", no apartado "Xustificación" figura o listado de documentos requiridos para a xustificación. No apartado "Anexos asociados" ten dispoñibles os modelos en formato .pdf para aqueles documentos para os que se precisan.
Descargue no seu equipo os modelos que deba presentar e cúbraos.
Garde ou imprima a un arquivo electrónico cada modelo cuberto para anexalo posteriormente na presentación.
Acceda ao seu espazo persoal "A miña sede".
Identifíquese empregando un certificado electrónico ou Chave365.
Busque o expediente para o que precisa achegar documentación xustificativa. No menú "Acción" que aparece á dereita seleccione a opción "Achega de documentación xustificativa".
* No caso de que o expediente non apareza no seu espazo persoal, ou a opción "Achega de documentación xustificativa" non estivese dispoñible para ese expediente, poderá realizar electronicamente a xustificación utilizando a solicitude xenérica.
Cubra o formulario.
Indique os documentos que achega para a xustificación.
Anexe os documentos que queira presentar para a xustificación. Inclúa os modelos cubertos no paso 1.
Asine o formulario e os documentos que vai entregar para a xustificación.
Pode facelo con certificado electrónico utilizando a aplicación Autofirma ou, se emprega Chave365, coa clave de sinatura que recibirá nunha mensaxe no seu móbil.
Descargue o xustificante de presentación da xustificación.
Poderá acceder en calquera momento aos seus xustificantes electrónicos desde o seu espazo persoal "A miña sede".
Todos os seus expedientes, presentacións e borradores en "A miña sede"
Para xestionar os seus expedientes o primeiro que debe facer é acceder o seu espazo persoal premendo en "A miña sede" e, a continuación, identificarse empregando calquera dos certificados admitidos nesta sede ou Chave365.
Poderá ver na súa bandexa de entrada os seus últimos expedientes, presentacións e borradores.
Verá en pantalla información detallada de cada expediente ou presentación (número de expediente/rexistro, código e nome do procedemento etc.).
Se desexa ver todos os seus expedientes e presentacións, prema no botón "Ver todos/Buscar".
Ao acceder á pantalla de busca, pode buscar expedientes ou borradores por distintos criterios ou localizalos directamente se coñece o código de acceso.
Poderá realizar accións concretas sobre un expediente (achegar documentación adicional, mellorar unha solicitude, modificar os seus datos de notificación etc.) desde:
- A bandexa de entrada dos seus últimos expedientes, presentacións e borradores, premendo o botón "Acción" da columna "Que podo facer?"
- O detalle do expediente electrónico, premendo directamente nas accións dispoñibles da columna "Que podo facer?"