Orientámolo/a, paso a paso, para presentar unha solicitude no rexistro electrónico
MR462B - Subvencións destinadas á elaboración de instrumentos de ordenación ou de xestión forestal, cofinanciadas co Fondo Europeo Agrícola de Desenvolvemento Rural de Galicia 2014 - 2020. Liñas 1,2 e 3.
Esta orde ten por obxecto establecer as bases reguladoras das subvencións dirixidas á elaboración de instrumentos de ordenación ou xestión forestal, cofinanciadas co Fondo Europeo Agrícola de Desenvolvemento Rural no marco do PDR de Galicia 2014-2020.
Así mesmo, procédese a realizar a convocatoria de subvencións correspondente ao ano 2018.
Establécense as seguintes liñas de subvencións:
a) Liña 1. Para instrumentos suxeitos a aprobación do órgano forestal da Comunidade Autónoma de Galicia, a través da submedida 8.31. Engloba:
1ª. Liña 1-Sofor. Reservada a solicitudes realizadas por sociedades de fomento forestal.
2ª. Liña 1-Común. Reservada ao resto de solicitantes.
b) Liña 2. Para instrumentos suxeitos a aprobación do órgano forestal da Comunidade Autónoma de Galicia, a través da submedida 8.50. Engloba:
1ª. Liña 2-Sofor. Reservada a solicitudes realizadas por sociedades de fomento forestal.
2ª. Liña 2-Común. Reservada ao resto de solicitantes.
c) Liña 3. Para instrumentos suxeitos a aprobación do órgano forestal da Comunidade Autónoma de Galicia, a través da submedida 8.60. Engloba:
1ª. Liña 3-Sofor. Reservada a solicitudes realizadas por sociedades de fomento forestal.
2ª. Liña 3-Común. Reservada ao resto de solicitantes.
A través das liñas 1, 2 e 3 (procedemento MR462B), poderán recibir subvencións as persoas propietarias que xestionen directamente os seus montes, as titulares de dereitos sobre o monte (xa sexa por arrendamentos ou contratos plurianuais coa propiedade) e as responsables da xestión de terreos forestais para elaborar, conforme o establecido no artigo 10.1.a) e b) do Decreto 52/2014:
a) Proxectos de ordenación.
b) Documentos simples de xestión.
c) Documentos compartidos de xestión.
Os instrumentos cuxa elaboración se financie con estas subvencións non poderán, para o conxunto do monte, aumentar a superficie ocupada por masas de eucaliptos; tampouco poderán, para o conxunto do monte, aumentar a superficie ocupada por masas de Eucalyptus nitens.
Requisitos comúns a todos os beneficiarios.
1. Os beneficiarios non estarán incursos en ningunha das prohibicións sinaladas nos puntos 2 e 3 do artigo 10 da Lei 9/2007, nin en ningunha das circunstancias previstas no artigo 13 da Lei 38/2003, do 17 de novembro, xeral de subvencións.
2. Non se admitirán a trámite solicitudes que inclúan terreos situados dentro das zonas consideradas densamente poboadas. Estas zonas son as recollidas no anexo XII.
3. Non se admitirán solicitudes que inclúan:
a) Zonas cun procedemento de concentración parcelaria en execución sen acordo firme de reestruturación parcelaria e toma de posesión definitiva.
b) Terreos cun proceso iniciado de expropiación forzosa.
4. En aplicación do artigo 1.5.a) do Regulamento (UE) 702/2014, non poderán ser beneficiarias as empresas que estean suxeitas a unha orde de recuperación pendente tras unha decisión previa da Comisión que declarase unha axuda ilegal e incompatible co mercado interior.
5. En aplicación do artigo 1.6 do Regulamento (UE) 702/2014, non poderán ser beneficiarias as empresas en crise.
Requisitos dos beneficiarios das liñas 1, 2 e 3.
1. Poderán solicitar as subvencións das liñas 1, 2 e 3 as sociedades de fomento forestal, as persoas propietarias particulares de forma individual, as asociacións de persoas propietarias particulares legalmente constituídas e inscritas no Rexistro de Asociacións da Xunta de Galicia, as cooperativas agrarias, os montes pro indivisos, os montes de varas, abertais, de voces, de vocerío e fabeo, os montes de socios, as comunidades de bens, outras persoas xurídicas e as comunidades de montes veciñais en man común.
2. Non se admitirán a trámite solicitudes que inclúan sociedades de fomento forestal con inscrición previa no Rexistro de Sociedades de Fomento Forestal, salvo que logren inscribirse de forma definitiva dentro do prazo de solicitude de cada convocatoria.
3. Nos montes de varas, abertais, de voces, de vocerío ou de fabeo, o solicitante deberá ter capacidade suficiente para solicitar a subvención, nos termos do artigo 45 da Lei 7/2012.
4. Nos montes de socios que conten con xunta xestora, o solicitante será o seu presidente. En caso de non constituírse unha xunta xestora, será necesario acreditar o voto favorable da maioría das cotas de participación das persoas propietarias coñecidas, presentes ou representadas.
5. Nos montes pro indivisos distintos dos anteriores, acordo da maioría dos partícipes e nomeamento de representante.
6. No caso de persoas físicas ou xurídicas que teñan a responsabilidade da xestión do monte será necesario contar coa conformidade expresa das persoas propietarias ou das titulares dos dereitos sobre o monte.
7. No caso de montes veciñais en man común (MVMC):
a) Non se admitirán a trámite as solicitudes cando a comunidade non cumpra algún dos seguintes requisitos:
1º. Ter os seus estatutos vixentes inscritos no Rexistro de Montes Veciñais en Man Común (RMVMC).
2º. Ter actualizado no RMVMC a composición da xunta reitora vixente.
3º. Ter o censo de comuneiros actualizado e inscrito no RMVMC.
b) Non serán admitidas a trámite as solicitudes de MVMC que non cumpran o disposto no artigo 125.7 da Lei 7/2012, segundo o cal, as comunidades de montes veciñais en man común non poderán ser beneficiarias de axudas públicas en canto non presenten as comunicacións dos investimentos realizados no ano anterior ou, presentadas as comunicacións, estas non se axusten ao establecido na devandita lei.
De conformidade co devandito artigo, e co artigo 13 do Decreto 23/2016, do 25 de febreiro, polo que se regula a reinvestimento dos ingresos obtidos polos montes veciñais en man común en actuacións de mellora e protección forestal, a comunicación deberá efectuarse durante o primeiro semestre de cada ano natural. Para estes efectos, en función da que a solicitude se presente no primeiro ou segundo semestre do ano:
1º. Se a solicitude de subvención se presenta dentro do primeiro semestre do ano, admitiranse as comunicacións de reinvestimentos do ano en curso ou do anterior.
2º. Se a solicitude de subvención se presenta dentro do segundo semestre do ano, só se admitirán as comunicacións de reinvestimentos do ano en curso.
8. As agrupacións forestais, comunidades de bens, montes de socios, montes en pro indiviso e outras entidades formadas por titulares sen necesidade de constituírse con personalidade xurídica para realizar en común as actuacións previstas nesta orde e na correspondente convocatoria deberán cumprir os requisitos exixidos no artigo 8.3 da Lei 9/2007, e deberán facer constar expresamente os compromisos e obrigacións de execución asumidos por cada membro da agrupación, que terán, igualmente, a consideración de beneficiarios. Deberán, así mesmo, nomear un representante con poderes bastantes para cumprir as obrigacións que, como beneficiario, corresponden á agrupación.
Xunta de Galicia
Consellería do Medio Rural
Dirección Xeral de Planificación e Ordenación Forestal
Subdirección Xeral de Recursos Forestais
Servizo de Propiedade Forestal
San Lázaro, s/n
15781 Santiago de Compostela (Coruña, A)
Teléfono: 981546129
Dirección Xeral de Planificación e Ordenación Forestal
Orde do 13 de maio de 2020 relativa ás excepcións para o ano 2020 na execución dos controis administrativos e sobre o terreo establecidos nas convocatorias de subvencións desta consellería cofinanciadas polo Fondo Europeo Agrícola de Desenvolvemento Rural (Feader) no marco do Programa de desenvolvemento rural (PDR) de Galicia 2014-2020, de conformidade co Regulamento de execución (UE) 2020/532 da Comisión, do 16 de abril de 2020, que establece excepcións, para o ano 2020, aos regulamentos de execución (UE) 809/2014, (UE) 80/2014, (UE) 181/2014, (UE) 2017/892, (UE) 2016/1150, (UE) 2018/274, (UE) 2017/39, (UE) 2015/1368 e (UE) 2016/1240, no que se refire a determinados controis administrativos e sobre o terreo aplicables no marco da política agrícola común (DOG nº 98 do 22 de maio de 2020).
Lei 13/1989, do 10 de outubro, de montes veciñais en man común (DOG nº 202 do 20 de outubro de 1989).
Decreto 11/2009, do 8 de xaneiro, polo que se aproba o Regulamento da Lei 9/2007, do 13 de xuño, de subvencións de Galicia (DOG nº 20 do 29 de xaneiro de 2009).
Lei 7/2012, do 28 de xuño, de montes de Galicia (DOG nº 140 do 23 de xullo de 2012).
Decreto 52/2014, do 16 de abril, polo que se regulan as instrucións xerais de ordenación e de xestión de montes de Galicia (DOG nº 87 do 8 de maio de 2014).
Orde do 28 de decembro de 2017 pola que se establecen as bases reguladoras das subvencións destinadas á elaboración de instrumentos de ordenación ou xestión forestais, cofinanciadas co Fondo Europeo Agrícola de Desenvolvemento Rural no marco do Plan de desenvolvemento rural de Galicia 2014-2020, e se convocan para o ano 2018 (DOG nº 17 do 24 de xaneiro de 2018).
Extracto da Orde do 28 de decembro de 2017 pola que se establecen as bases reguladoras das subvencións destinadas á elaboración de instrumentos de ordenación ou xestión forestais, cofinanciadas co Fondo Europeo Agrícola de Desenvolvemento Rural no marco do Plan de desenvolvemento rural de Galicia 2014-2020, e se convocan para o ano 2018 (DOG nº 17 do 24 de xaneiro de 2018).
Corrección de erros. Orde do 28 de decembro de 2017 pola que se establecen as bases reguladoras das subvencións destinadas á elaboración de instrumentos de ordenación ou xestión forestais, cofinanciadas co Fondo Europeo Agrícola de Desenvolvemento Rural no marco do Plan de desenvolvemento rural de Galicia 2014-2020, e se convocan para o ano 2018 (DOG nº 53 do 15 de marzo de 2018)
Orde do 19 de setembro de 2018 pola que se modifica a Orde do 28 de decembro de 2017 pola que se establecen as bases reguladoras das subvencións destinadas á elaboración de instrumentos de ordenación ou xestión forestais, cofinanciadas co Fondo Europeo Agrícola de Desenvolvemento Rural no marco do Plan de desenvolvemento rural de Galicia 2014-2020, e se convocan para o ano 2018 (DOG nº 182 do 24 de setembro de 2018).
Anuncio do 25 de setembro de 2018, da Subdirección Xeral de Recursos Forestais, polo que se publica a relación de persoas solicitantes para as cales se propón provisionalmente a concesión dunha subvención ao abeiro da Orde do 28 de decembro de 2017 pola que se establecen as bases reguladoras das subvencións destinadas á elaboración de instrumentos de ordenación ou xestión forestais, cofinanciadas co Fondo Europeo Agrícola de Desenvolvemento Rural no marco do Plan de desenvolvemento rural de Galicia 2014-2020, e se convocan para o ano 2018 (Diario Oficial de Galicia número 17, do 24 de xaneiro), e polo que se efectúa o requirimento previsto no seu artigo 24.8. (DOG nº 187 do 1 de outubro de 2018)
Orde do 26 de outubro de 2018 pola que se modifica a Orde do 28 de decembro de 2017 pola que se establecen as bases reguladoras das subvencións destinadas á elaboración de instrumentos de ordenación ou xestión forestais, cofinanciadas co Fondo Europeo Agrícola de Desenvolvemento Rural no marco do Plan de desenvolvemento rural de Galicia 2014-2020, e se convocan para o ano 2018 (DOG nº 207 do 30 de outubro de 2018).
Orde do 15 de novembro de 2018 pola que se modifica a Orde do 28 de decembro de 2017 pola que se establecen as bases reguladoras das subvencións destinadas á elaboración de instrumentos de ordenación ou xestión forestais, cofinanciadas co Fondo Europeo Agrícola de Desenvolvemento Rural no marco do Plan de desenvolvemento rural de Galicia 2014-2020, e se convocan para o ano 2018 (DOG nº 220 do 19 de novembro de 2018).
Lei 38/2003, do 17 de novembro, xeral de subvencións (BOE nº 276 do 18 de novembro de 2003).
Lei 43/2003, de 21 de novembro, de Montes (BOE nº 280 de 22 de novembro de 2003).
Lei 9/2007, do 13 de xuño, de subvencións de Galicia (BOE nº 171 do 18 de xullo de 2007).
Lei 21/2013, do 9 de decembro, de avaliación ambiental (BOE nº 296, de 11 de decembro de 2013).
Lei 39/2015, de 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administraciones Públicas (BOE nº 236 de 2 de outubro de 2015).
Regulamento (UE) nº 1305/2013 do Parlamento Europeo e do Consello, de 17 de decembro de 2013 relativo á axuda ao desenvolvemento rural a través do Fondo Europeo Agrícola de Desenvolvemento Rural (Feader) e polo que se derroga o Reglamento (CE) nº 1698/2005 do Consello
Prazo de presentación: PECHADO
25/01/2018 00:00 - 26/03/2018 23:59
O prazo de presentación de solicitudes de subvencións desta convocatoria será de 2 meses, que comezará o día seguinte ao da publicación desta orde.
Documentación que hai que presentar coas solicitudes das liñas 1, 2 e 3.
-
Documentación xeral:
-
a) As persoas físicas que actúen como representantes, acreditación da representación.
-
b) Relación de titulares mediante o anexo II.
-
-
Documentación específica:
-
a) Cando se trate de documentos compartidos de xestión, o solicitante designado por todos os titulares asinantes actuará como coordinador para os efectos do Decreto 52/2014, debendo presentar:
-
1º. A correspondente designación a través do anexo II.
-
2º. Acordo de compromisos e obrigacións segundo o anexo IV.
-
-
-
b) Para os terreos que sexan montes veciñais en man común:
-
1º. Certificación expedida pola secretaría da comunidade en que figure a data de aprobación dos estatutos vixentes, a data da última actualización do censo de comuneiros, a composición da xunta reitora vixente, unha listaxe de todos os actos de disposición sobre o monte que se atopen en vigor, especificando a superficie de cada un deles, e a data de presentación da comunicación dos investimentos efectuados no ano anterior.
-
2º. Acordo previo da asemblea xeral da comunidade propietaria, ben por medio de copia do acta da asemblea ou mediante certificación expedida pola secretaría da comunidade, que habilite o solicitante para a solicitude destas subvencións e a elaboración do instrumento de ordenación ou de xestión forestal. Admitirase tanto un acordo específico como xenérico.
-
-
c) Nos montes de varas, abertais, de voces, de vocerío ou de fabeo:
-
1º. Se existe unha xunta xestora en vigor, presentarase un certificado da persoa que desenvolva a función de secretaría en que figure a data de constitución da xunta xestora, o período de vixencia e a identificación das persoas que teñan as funcións de presidencia, secretaría e tesouraría. Ademais, de acordo co artigo 45.8 da Lei 7/2012, achegarase o acta da asemblea en que se autoriza a xunta xestora para a solicitude destas subvencións e a elaboración do instrumento de ordenación ou de xestión forestal.
-
2º. En caso de non existir xunta xestora en vigor, acta da asemblea de persoas propietarias constituída nos termos do artigo 45.4 da Lei 7/2012, en que se aprobe a solicitude destas subvencións e a elaboración do instrumento de ordenación ou de xestión forestal e se nomeen as persoas para exercer as funcións de presidencia e secretaría.
-
-
d) Nos montes de socios:
-
1º. Se existe unha xunta xestora validamente constituída de conformidade co artigo 27 bis da Lei 43/2003, presentarase a acta da constitución da xunta xestora en que figure a identificación do monte ou montes afectados, a designación polo menos dun presidente e un secretario e as normas de funcionamento interno, que deberán incluír o criterio de incorporación de novos membros.
-
A xunta xestora constituída presentará a identificación fiscal que teña asignada para a realización de negocios xurídicos da súa competencia, así como o acordo en que se aprobe a solicitude destas subvencións e a elaboración do instrumento de ordenación ou de xestión forestal.
-
2º. En caso de non existir xunta xestora en vigor, acordo das persoas copropietarias co voto favorable da maioría das cotas de participación das persoas propietarias coñecidas, presentes ou representados en que se aprobe a solicitude destas subvencións e a elaboración do instrumento de ordenación ou de xestión forestal. O acordo identificará as persoas propietarias coñecidas, a cota de participación de cada unha, a cota de participación das descoñecidas, a suma total das cotas de quen votou favorablemente e a designación da persoa solicitante para os efectos destas subvencións.
-
e) Nos montes pro indivisos distintos dos anteriores, acordo da maioría dos partícipes para a solicitude destas subvencións e a elaboración do instrumento de ordenación ou de xestión forestal e nomeamento de representante.
Non haberá maioría senón cando o acordo estea tomado polos partícipes que representen a maior cantidade dos intereses que constitúan o obxecto da comunidade. O acordo identificará a persoa solicitante, as cotas de participación de todas as persoas copropietarias e a suma total das cotas de quen votou favorablemente.
-
f) No caso das agrupacións forestais non inscritas no Rexistro de sociedades de fomento forestal (Rexistro de Sofor), deberá presentarse:
-
1º. Documento constitutivo da agrupación.
-
2º. Anexo III de acordo de cesión dos titulares forestais para a xestión.
-
3º. Anexo IV de acordo de compromisos e obrigacións establecidos na orde.
-
-
g) As comunidades de bens, cooperativas agrarias e outras entidades xurídicas, presentarán:
-
1º. Documento constitutivo.
-
2º. Estatutos, de ser o caso.
-
3º. Anexo III de acordo de cesión dos titulares forestais para a xestión.
-
4º. Anexo IV de acordo de compromisos e obrigacións establecidos na orde.
-
-
h) No caso de terreos forestais en que os dereitos de xestión ou aproveitamento os teña persoa distinta á persoa propietaria, contrato que xustifique quen ten a titularidade deses dereitos. Este caso admitirase, en particular, para partes de montes veciñais en man común de acordo co sinalado no artigo 8.2. Exclúense deste requisito ás sociedades de fomento forestal.
-
i) Para aqueles montes que dispoñan dun instrumento de ordenación ou xestión forestal en vigor, acreditación de que se atopan nalgunha das seguintes circunstancias:
-
1º. O instrumento atópase no seu último ano de vixencia.
-
2º. A superficie de ordenación sufriu (con posterioridade á solicitude de aprobación do instrumento) incendios, desastres naturais e catástrofes que causaron a destrución de polo menos o 20 % do potencial forestal.
-
-
j) Se é o caso, acreditación de que conta con xestión forestal sustentable.
-
k) Para os efectos do artigo 4.5, cando se trate de sociedades, fotocopia dos balances e contas de explotación dos tres últimos anos.
-
Declaracións incluídas na solicitude:
-
a) Declaración de que os terreos obxecto de ordenación non se atopan en zonas cun procedemento de concentración parcelaria en execución sen acordo firme de reestruturación parcelaria e toma de posesión definitiva.
-
b) Declaración de que os terreos non están afectados por un proceso iniciado de expropiación forzosa.
-
c) En caso de querer acollerse á liña 1:
-
1º. Declaración da porcentaxe de danos causados por incendios forestais, os organismos nocivos sinalados no punto 12 do artigo 3 (lista de especies de organismos nocivos para as plantas que poidan provocar unha catástrofe) ou vendavais, durante os dous (2) últimos anos, sempre que os danos supoñan polo menos un 20 % de perda de voo arbóreo.
-
2º. Se é o caso, declaración de que os montes están situados en parroquias de alta actividade incendiaria.
-
3º. Declaración de que os terreos se atopan en zonas de medio risco ou zonas de alto risco de incendio forestal.
-
-
d) En caso de querer acollerse á liña 2, declaración de cal ou cales dos requisitos establecidos no artigo 7.2 se cumpre ou se está en disposición de cumprir (letra a ).
-
e) En caso de querer acollerse á liña 3:
-
1º. Declaración de que os terreos cumpren o requisito establecido no artigo 7.3.
-
2º. Declaración das circuntancias baremables recollidas no artigo 21.5.
-
3º. Declaración da porcentaxe de superficie forestal con fracción de cuberta arborizada superior ao 20 % sobre a superficie do monte. De non indicarse, entenderase que a porcentaxe é cero.
-
-
f) No caso dos proxectos de ordenación:
-
1º. Compromiso ou non de que o plan especial terá unha duración de 10 anos.
-
2º. Superficie de ordenación prevista.
-
-
g) Declaración da superficie do monte.
-
h) En caso de prever que fose obrigatorio someter o instrumento a unha avaliación de impacto ambiental de proxectos ordinaria ou simplificada, declaración da epígrafe dos anexos I ou II da Lei 21/2013 que determina tal obrigatoriedade.
-
i) Para os efectos do artigo 4.5, cando se trate de empresas, unha declaración de non atoparse en situación de crise conforme á normativa comunitaria.
-
-
Comprobación de datos.
1. Para a tramitación deste procedemento consultaranse automaticamente os datos incluídos nos seguintes documentos elaborados polas administracións públicas:
-
a) Os documentos de identificación das persoas solicitantes, titulares de terreos forestais (incluíndo persoas propietarias, cesionarias, socias, membros de agrupacións, etc.), no seu caso titores de menores, persoas que acepten a responsabilidade da xestión, persoas que asumen os compromisos establecidos na orde, persoal técnico competente en materia forestal, persoas provedoras e persoas beneficiarias (DNI ou NIE no caso de persoas físicas e NIF no caso de persoas xurídicas, segundo corresponda), persoas cesionarias e persoas representantes (DNI ou NIE).
-
b) As certificacións que deban emitir a Axencia Estatal da Administración Tributaria, a Tesouraría Xeral da Seguridade Social e a consellería competente en materia de facenda da Xunta de Galicia, segundo o establecido no artigo 20.3 da Lei 9/2007.
2. Consultaranse, ademais, os seguintes datos cando a persoa interesada faga constar na solicitude que lle é de aplicación á circunstancia que acredita o documento correspondente:
-
a) Para aqueles montes que dispoñan dun instrumento de ordenación ou xestión forestal en vigor inscrito no Rexistro de montes ordenados, acreditación de que o instrumento se atopa no seu último ano de vixencia.
-
b) Para montes de xestión pública, acreditación de que conta con xestión forestal sustentable.
-
c) Se os terreos se atopan declarados previamente como de medio ou alto risco de incendios conforme o establecido na Orde do 18 de abril de 2007 pola que se zonifica o territorio con base no risco espacial de incendio forestal.
3. No caso de que as persoas interesadas se opoñan a esta consulta, deberán indicalo no cadro habilitado no formulario e achegar os documentos correspondentes.
4. Excepcionalmente, no caso de que algunha circunstancia imposibilite a obtención dos citados datos, poderase solicitar ás persoas interesadas a presentación dos documentos correspondentes.
5. En aplicación do artigo 71 do Regulamento (UE) 1305/2013, os beneficiarios comprométense a proporcionar á autoridade de xestión, aos evaluadores designados ou a outros organismos en que a dita autoridade delegase a realización de tarefas, toda a información necesaria para poder realizar o seguimento e a avaliación do programa, en particular, en relación co cumprimento de determinados obxectivos e prioridades.
-
As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica a través do formulario normalizado dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal.
A presentación electrónica será obrigatoria para os suxeitos relacionados no artigo 14.2 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas.
Se algunha das persoas interesadas obrigadas á presentación electrónica presenta a súa solicitude presencialmente, solicitaráselle para que a emende a través da súa presentación electrónica. Para estes efectos, considerarase como data de presentación da solicitude aquela en que fose realizada a emenda.
Para a presentación das solicitudes poderá utilizarse calquera dos mecanismos de identificación e sinatura admitidos pola sede electrónica da Xunta de Galicia, incluído o sistema de usuario e clave Chave365 (https://sede.xunta.gal/chave365).
Aquelas persoas non obrigadas á presentación electrónica, opcionalmente, poderán presentar as solicitudes presencialmente en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común, utilizando o formulario normalizado dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia.
-
A documentación complementaria presentarase preferiblemente por vía electrónica. As persoas interesadas responsabilizaranse da veracidade dos documentos que presenten. Excepcionalmente, a Administración poderá requirir a exhibición do documento orixinal para comparalo coa copia electrónica presentada.
A presentación electrónica será obrigatoria para os suxeitos obrigados á presentación electrónica da solicitude. Se algunha das persoas interesadas presenta a documentación complementaria presencialmente, requiriráselle para que a enmiende a través da súa presentación electrónica. Para estes efectos, considerarase como data de presentación aquela en que fose realizada a emenda.
Aquelas persoas non obrigadas á presentación electrónica, opcionalmente, poderán presentar a documentación complementaria presencialmente en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común.
-
Sempre que se realice a presentación de documentos separadamente da solicitude deberase indicar o código e o órgano responsable do procedemento, o número de rexistro de entrada da solicitude e o número de expediente, se se dispón del.
-
No caso de que algún dos documentos que se van presentar de forma electrónica supere os tamaños máximos establecidos ou teña un formato non admitido pola sede electrónica da Xunta de Galicia, permitirase a presentación deste de forma presencial dentro dos prazos previstos e na forma indicada no parágrafo anterior. A información actualizada sobre o tamaño máximo e os formatos admitidos pode consultarse na sede electrónica da Xunta de Galicia.
-
A sede electrónica da Xunta de Galicia ten á disposición das persoas interesadas unha serie de modelos normalizados para facilitar a realización de trámites administrativos despois da presentación das solicitudes de inicio. Estes modelos presentaranse por medios electrónicos accedendo a Carpeta do cidadán da persoa interesada dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia. Cando as persoas interesadas non resulten obrigadas á presentación electrónica das solicitudes tamén poderán presentalos presencialmente en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común.
Máis información
Localice o procedemento ou servizo na guía de procedementos e servizos, consulte a información do trámite e revise a documentación obrigatoria para presentar a solicitude que figura na pestana "Presentación" no apartado "Documentación para a presentación".
No apartado "Anexos asociados" ten dispoñibles modelos en formato PDF para aqueles documentos para os que se precisan. Se os necesita:
- Primeiro descargue no seu equipo os modelos PDF (asegúrese de que están descargados, non abertos no navegador).
- A continuación cubra os modelos. Se algunha táboa ten filas e non son suficientes pode engadilas nese documento descargado.
- Por último garde ou imprima en versión PDF un arquivo electrónico de cada modelo cuberto.
- Asine o documento, se así se require.
- Para finalizar anexe o modelo ou modelos en PDF na súa presentación.
No caso de que o procedemento non figure na guía, poderá empregar a solicitude xenérica.
Prema en "Tramitar en liña" para iniciar o trámite electrónico.
Identifíquese empregando un certificado electrónico ou Chave365.
Agora xa está dentro do seu espazo persoal "A miña sede".
Cubra o formulario e lembre que pode gardalo para recuperalo máis adiante desde o apartado "Os meus borradores" de "A miña sede".
Cando o teña cuberto, prema en "Continuar".
Anexe a documentación que queira presentar xunto co formulario. Inclúa os modelos cubertos no paso 1.
Pode consultar como enviar ficheiros que non teñen o tamaño ou o formato aceptados por esta sede.
Asine o formulario e a documentación que quere entregar.
Pode facelo cun certificado electrónico empregando a aplicación Autofirma ou, se emprega Chave365, coa clave de sinatura que recibirá no seu móbil.
Descargue o xustificante da presentación.
Poderá tamén acceder a este documento desde o apartado "Os meus expedientes" de "A miña sede".
Consulte como proceder cos documentos de gran tamaño e en distintos formatos
Revise a documentación obrigatoria para o trámite que vai realizar na ficha do procedemento na Guía de procedementos e servizos.
Lembre que este servizo soamente estará disponible desde o espazo "A miña sede" da sede electrónica e naqueles procedementos que teñan habilitados trámites electrónicos posteriores á solicitude cando así o estableza a súa norma reguladora.
Prepare os arquivos electrónicos necesarios e comprobe que utiliza formatos compatibles coa sede: .bmp, .ce3, .cex, .csv, .cte, .dbf, .doc, .docx, .dwg, .dxfn, .gpx, .hexhash, .inp, .jpg, .kml, .kmz, .ods, .odt, .pd2, .pdf, .pdl, .png, .prj, .shp, .shx, .tgd, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .xml, .xsig, .mp4, .avi, .mov e .wmv
O tamaño máximo do conxunto de documentos achegados a unha presentación en esta sede é de 100 MB, e non se admiten arquivos comprimidos.
Comprobe o tamaño total do conxunto de documentos que precisa achegar:
- Se é inferior a 100 MB pode achegar todos os documentos á solicitude
- Se é superior a 100 MB separe os arquivos de máis de 100 MB, agrupe o resto en subconxuntos de documentos que non superen os 100 MB e proceda segundo os seguintes pasos
- Presente a solicitude achegando un subconxunto de documentos de menos de 100 MB.
- Repita o trámite de achega de documentación separada da solicitude para cada un dos subconxuntos restantes de documentos, seguindo estes pasos:
- Unha vez finalizada a presentación acceda ao apartado "Os meus expedientes" de "A miña sede", seleccione o expediente da solicitude que acaba de realizar, pulse na opción "Accións" e seleccione "Achega de documentación separada da solicitude".
- Cubra o formulario e pulse en "continuar"
- Achegue o seguinte subconxunto de documentos
- Asine e complete a achega de documentación separada
- Repita este proceso para cada subconxunto de documentos de menos de 100 MB
Se algún arquivo supera individualmente os 100 MB:
- Proceda segundo se explica nos pasos anteriores para o resto de arquivos
- Descargue no seu equipo o modelo xenérico para a achega de documentación separada
- Cubra o modelo, indicando o expediente ou número de rexistro de entrada da solicitude electrónica realizada e a unidade responsable do procedemento
- Imprima o modelo e presénteo de forma presencial, xunto coa documentación en formato físico -CD, DVD, USB-, en calquera das oficinas de rexistro
Prazo de resolución: Seis meses
Sentido do silencio: Negativo
- Fase de presentación de documentación en solicitudes preseleccionadas
- Nombramiento de personal técnico con técnico competente en materia forestal (Anexo V)
- Declaración de non vinculación de provedores (Anexo VI)
- Presentación da documentación que se relaciona no Anexo XIII (Anexo XIV)
- Declaración de titularidade (Anexo VII)
- Fase de xustificación e pagamento
- Solicitude de pago (Anexo IX.1)
- Comunicación de cesión de dereitos de cobro (Anexo IX.2)
- Fase de pagamento anticipado
- Solicitude de pago anticipado (Anexo VIII)
Máis información
Consulte como responder a un requirimento de emenda de documentación
Revise a documentación obrigatoria para o trámite que vai realizar na ficha do procedemento na Guía de procedementos e servizos. Na pestana "Presentación", no apartado "Documentación para a presentación" figura o listado de documentos requiridos para a presentación. No apartado "Anexos asociados" ten dispoñibles os modelos en formato .pdf para aqueles documentos para os que se precisan.
Descargue no seu equipo os modelos que deba presentar e cúbraos. Garde ou imprima a un arquivo electrónico cada modelo cuberto para anexalo posteriormente na presentación.
Acceda ao seu espazo persoal "A miña sede". Identifíquese empregando un certificado electrónico ou Chave365. Busque o expediente relacionado co requirimento e seleccione no menú "Acción" da dereita a opción "Emenda ao requirimento".
* No caso de que o expediente non apareza no seu espazo persoal, ou a opción "Emenda ao requirimento" non estivese dispoñible para ese expediente, poderá realizar electronicamente a emenda utilizando a solicitude xenérica.
Cubra o formulario indicando os datos ou documentos achegados para a emenda.
Anexe os documentos que queira presentar. Inclúa os modelos cubertos no paso 1.
Asine o formulario e os documentos que vai entregar para a emenda.
Pode facelo con certificado electrónico utilizando a aplicación Autofirma ou, se emprega Chave365, coa clave de sinatura que recibirá nunha mensaxe no seu móbil.
Descargue o xustificante de presentación da emenda.
Poderá acceder en calquera momento aos seus xustificantes electrónicos desde o seu espazo persoal "A miña sede".
Coñeza como achegar documentación xustificativa a un expediente en curso
Revise a documentación obrigatoria para o trámite que vai realizar na ficha do procedemento na Guía de procedementos e servizos.
Na pestana "Despois da presentación", no apartado "Xustificación" figura o listado de documentos requiridos para a xustificación. No apartado "Anexos asociados" ten dispoñibles os modelos en formato .pdf para aqueles documentos para os que se precisan.
Descargue no seu equipo os modelos que deba presentar e cúbraos.
Garde ou imprima a un arquivo electrónico cada modelo cuberto para anexalo posteriormente na presentación.
Acceda ao seu espazo persoal "A miña sede".
Identifíquese empregando un certificado electrónico ou Chave365.
Busque o expediente para o que precisa achegar documentación xustificativa. No menú "Acción" que aparece á dereita seleccione a opción "Achega de documentación xustificativa".
* No caso de que o expediente non apareza no seu espazo persoal, ou a opción "Achega de documentación xustificativa" non estivese dispoñible para ese expediente, poderá realizar electronicamente a xustificación utilizando a solicitude xenérica.
Cubra o formulario.
Indique os documentos que achega para a xustificación.
Anexe os documentos que queira presentar para a xustificación. Inclúa os modelos cubertos no paso 1.
Asine o formulario e os documentos que vai entregar para a xustificación.
Pode facelo con certificado electrónico utilizando a aplicación Autofirma ou, se emprega Chave365, coa clave de sinatura que recibirá nunha mensaxe no seu móbil.
Descargue o xustificante de presentación da xustificación.
Poderá acceder en calquera momento aos seus xustificantes electrónicos desde o seu espazo persoal "A miña sede".
Todos os seus expedientes, presentacións e borradores en "A miña sede"
Para xestionar os seus expedientes o primeiro que debe facer é acceder o seu espazo persoal premendo en "A miña sede" e, a continuación, identificarse empregando calquera dos certificados admitidos nesta sede ou Chave365.
Poderá ver na súa bandexa de entrada os seus últimos expedientes, presentacións e borradores.
Verá en pantalla información detallada de cada expediente ou presentación (número de expediente/rexistro, código e nome do procedemento etc.).
Se desexa ver todos os seus expedientes e presentacións, prema no botón "Ver todos/Buscar".
Ao acceder á pantalla de busca, pode buscar expedientes ou borradores por distintos criterios ou localizalos directamente se coñece o código de acceso.
Poderá realizar accións concretas sobre un expediente (achegar documentación adicional, mellorar unha solicitude, modificar os seus datos de notificación etc.) desde:
- A bandexa de entrada dos seus últimos expedientes, presentacións e borradores, premendo o botón "Acción" da columna "Que podo facer?"
- O detalle do expediente electrónico, premendo directamente nas accións dispoñibles da columna "Que podo facer?"
Outras convocatorias ou publicacións
Procedementos e servizos relacionados
Autorización para o emprego da identificación de garantía da Comunidade Autónoma de Galicia.
Subvencións destinadas á elaboración de instrumentos de ordenación ou de xestión forestal, cofinanciadas co Fondo Europeo Agrícola de Desenvolvemento Rural de Galicia 2014 - 2020. Liña 4.
Axuda de compensación por destrución de planta afectada por praga de corentena.
Existencias de pataca en almacén.