Guía de procedementos e servizos

VI500A

Censo de solo empresarial de Galicia alta/modificación da alta.

Procedemento dirixido a: Cidadáns

Aberto todo o ano

Consellería de Vivenda e Planificación de Infraestruturas

Sobre o procedemento

1. O decreto ten por obxecto regular a estrutura e o funcionamento do Censo de Solo Empresarial de Galicia, rexistro público de natureza administrativa dependente da consellería competente en materia de vivenda e solo e xestionado polo IGVS, así como o réxime sancionador.

2. O censo será único para toda a Comunidade Autónoma de Galicia.

Persoas promotoras

Instituto Galego da Vivenda e Solo (IGVS)
Requisitos e documentación

Prazo de presentación: Aberto todo o ano

O presente decreto entrará en vigor ao mes da súa publicación no Diario Oficial de Galicia.

O prazo para solicitar a inscrición das áreas empresariais de inmediato desenvolvemento será de tres meses contados a partir da data da entrada en vigor dos correspondentes plans parciais ou proxectos sectoriais, de acordo coas súas respectivas normativas de aplicación.

De acordo co artigo 12.2 da Lei 5/2017, do 19 de outubro, as persoas promotoras de áreas empresariais deberán inscribir obrigatoriamente no censo todas as áreas empresariais promovidas por elas que teñan parcelas dispoñibles para a súa comercialización, así como as áreas previstas para o seu inmediato desenvolvemento.

Esta obriga legal será de aplicación ás persoas promotoras con independencia de onde teñan o seu domicilio social.

Cando unha área empresarial fose promovida conxuntamente por persoas promotoras públicas e privadas, cualificarase atendendo á participación que teña máis importancia desde o punto de vista económico.

2. A inscrición no Censo de Solo Empresarial de Galicia non eximirá do cumprimento da inscrición das parcelas das áreas empresariais no Rexistro da Propiedade nin noutros rexistros públicos que puidesen existir.

Presentación de solicitudes

1. As persoas promotoras obrigadas a inscribir as áreas empresariais achegarán electronicamente, a través da aplicación informática que para estes efectos figura na páxina web do IGVS, os datos relacionados no artigo 6 para cada área empresarial obxecto de inscrición.

2. Cumpridas as formalidades anteriores, a aplicación informática xerará o formulario normalizado que figura no anexo e dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal, para a súa presentación obrigatoria por medios electrónicos. Se algunha das persoas interesadas presenta a súa solicitude presencialmente, requiriráselle para que a emende a través da súa presentación electrónica. Para estes efectos, considerarase como data de presentación da solicitude aquela en que sexa realizada a emenda.

Para a presentación das solicitudes poderá empregarse calquera dos mecanismos de identificación e sinatura admitidos pola sede electrónica da Xunta de Galicia, incluído o sistema de usuario e clave Chave365 (https://sede.xunta.gal/chave365).

Documentación complementaria necesaria para a tramitación do procedemento

1. As persoas interesadas deberán achegar electronicamente, a través da aplicación informática citada no artigo 7.1, a seguinte documentación:

a) Documentación acreditativa da representación da persoa que actúe en nome da persoa promotora da área empresarial, se é o caso.

b) Documentación relativa a calquera outro dato que a persoa promotora queira facer constar na inscrición por consideralo relevante ou de interese en relación coa área empresarial.

c) De ser o caso, xustificante de ter aboado a taxa correspondente.

Non será necesario achegar os documentos que xa foron presentados anteriormente. Para estes efectos, a persoa interesada deberá indicar en que momento e ante que órgano administrativo presentou os citados documentos. Presumirase que esta consulta é autorizada polas persoas interesadas, salvo que conste no procedemento a súa oposición expresa.

Nos supostos de imposibilidade material de obter o documento e con anterioridade á formulación da proposta de resolución, o órgano competente poderá requirirlle á persoa interesada a súa presentación ou, na súa falta, a acreditación por outros medios dos requisitos a que se refire o documento.

2. A documentación complementaria deberá presentarse electronicamente. As persoas interesadas responsabilizaranse da veracidade dos documentos que presenten.

De acordo co previsto na normativa reguladora do procedemento administrativo común, excepcionalmente, cando a relevancia do documento no procedemento o exixa ou existan dúbidas derivadas da calidade da copia, as administracións poderán solicitar de maneira motivada o cotexo das copias presentadas polo interesado, para o cal poderán requirir a exhibición do documento ou da información orixinal.

Se algunha das persoas interesadas presenta a documentación complementaria presencialmente, requirirase para que a emende a través da súa presentación electrónica. Para estes efectos, considerarase como data de presentación aquela en que fose realizada a emenda.

3. Sempre que se realice a presentación de documentos separadamente da solicitude, a persoa interesada ou representante deberá indicar o código e o órgano responsable do procedemento, o número de rexistro de entrada da solicitude e o número de expediente, se se dispón del.

4. No caso de que algún dos documentos que se presente de forma electrónica supere os tamaños máximos establecidos ou teña un formato non admitido pola sede electrónica da Xunta de Galicia, permitirase a presentación deste de forma presencial dentro dos prazos previstos e na forma indicada. A información actualizada sobre o tamaño máximo e os formatos admitidos pode consultarse na sede electrónica da Xunta de Galicia.

Comprobación de datos

1. Para a tramitación deste procedemento consultaranse automaticamente os datos incluídos nos seguintes documentos elaborados polas administracións públicas:

a) DNI/NIE da persoa física promotora solicitante.

b) NIF da persoa xurídica promotora solicitante.

c) DNI/NIE da persoa física representante, se é o caso.

d) NIF da persoa xurídica representante, se é o caso.

e) Datos catastrais.

2. No caso de que as persoas físicas interesadas se opoñan a esta consulta, deberán indicalo no recadro correspondente habilitado na aplicación informática da páxina web do IGVS citada no artigo 7.1 e achegar os documentos.

3. Excepcionalmente, no caso de que algunha circunstancia imposibilite a obtención dos citados datos poderase solicitar ás persoas interesadas a presentación dos documentos correspondentes.

Trámites administrativos posteriores á presentación de solicitudes

Todos os trámites administrativos que as persoas interesadas deban realizar durante a tramitación deste procedemento deberán ser realizados electronicamente accedendo á Carpeta cidadá da persoa interesada dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia.

Despois de presentar

Unha vez presentado este trámite pode consultar o seu expediente en "A miña sede"

Normativa
  • Ámbito Autonómico
    • Decreto 175/2020, do 15 de outubro, polo que se regula o Censo de Solo Empresarial de Galicia e o seu réxime sancionador (DOG nº 216 do 27 de outubro de 2020).

Descargar o contido desta ficha en formato PDF

Outros procedementos relacionados

AU113A

Autorización de obras ou traballos no dominio público hidráulico ou zona de policía de leitos.

Tramitar en liña

Aberto todo o ano

AU113C

Actuacións menores no dominio público hidráulico e zona de policía

Tramitar en liña

Aberto todo o ano

AU114A

Autorización de verteduras de augas residuais (tramitación ordinaria).

Tramitar en liña

Aberto todo o ano

AU208A

Concesión de augas.

Tramitar en liña

Aberto todo o ano