Orientámolo/a, paso a paso, para presentar unha solicitude no rexistro electrónico
MR701F - Selección de organizacións candidatas a converterse en entidades colaboradas na medida Leader de Galicia para o período 2023-2027, para a concesión de axudas orientadas á adquisición de capacidades e para accións preparatorias en apoio do deseño das futuras estratexias de desenvolvemento local participativo para o período de programación 2023-2027, cofinanciadas polo fondo Feader, e para a aprobación de estratexias de desenvolvemento local.
O obxecto das presentes bases reguladoras é establecer as normas para a selección de organizacións candidatas a converterse en entidades colaboradoras da medida Leader de Galicia para o novo período de programación da política agrícola común (2023-2027), que levará asociada a concesión de axudas para o apoio aos gastos de adquisición de capacidades e accións preparatorias para o deseño das futuras estratexias de desenvolvemento local participativo para o dito período.
A selección e a concesión da axuda ten como obxectivo que a organización desenvolva todas as actuacións preparatorias necesarias que permitan a elaboración dunha proposta de Estratexia de desenvolvemento local para o seu territorio.
Ademais, a indicada selección e desenvolvemento das actuacións obxecto da axuda posibilitarán que a organización poida optar ao seu recoñecemento como entidade colaboradora da Axencia Galega de Desenvolvemento Rural na xestión da medida Leader Galicia 2023-2027, unha vez entre en vigor o Plan estratéxico da PAC 2023-2027, sempre que cumpra as condicións establecidas nestas bases, así como as que se poidan fixar posteriormente e sexan derivadas do dito plan estratéxico.
O código de procedemento deste procedemento é o MR701F.
Gastos subvencionables .
1. Cuestións xerais.
Os gastos subvencionables correspondentes á axuda que se conceda ás entidades seleccionadas incluirán os gastos de desenvolvemento de capacidades e accións preparatorias en apoio do deseño e futura aplicación das estratexias de Desenvolvemento local participativo baixo o novo marco xurídico da política agrícola común, que consistirán principalmente na análise dos resultados dos programas anteriores, a formación e o establecemento de redes con miras á preparación e posta en práctica dunha estratexia de desenvolvemento local participativo. Co fin de optimizar os resultados da medida Leader en Galicia no período 2023-2027, requírese que a preparación das diferentes estratexias de desenvolvemento local estea coordinada a través dunha asociación de GDR de Galicia que agrupe polo menos a dous terzos dos GDR de Galicia.
2. Actuacións que deberán desenvolver as organizacións seleccionadas.
As entidades seleccionadas desenvolverán as seguintes actuacións:
a) Elaboración dunha análise e diagnóstico do contexto territorial, socioeconómico e normativo, para o que se desenvolverán eventos, consultas, reunións, e outros procesos de participación activa tanto cos grupos de interese da entidade ou institucións doutros territorios cuxa utilidade sexa manifesta para a correcta configuración das accións preparatorias.
b) Elaboración dunha análise exhaustiva da evolución dos programas europeos de desenvolvemento rural nos períodos de programación anteriores, para identificar éxitos e propostas de mellora que permita propoñer estratexias e procedementos innovadores, adaptados á nova realidade do territorio e ao marco normativo vixente.
c) Deseño de liñas estratéxicas e propostas de actuación para incluír na futura estratexia, coherentes coas características, necesidades e potencialidades do territorio afectado.
d) Análise do novo marco normativo e institucional, e impacto previsible na futura estratexia, centrado no ámbito territorial correspondente.
e) Análise da situación actual de uso e xestión do territorio correspondente, centrado nas posibilidades de recuperación da terra agraria.
f) Análise das posibilidades de cooperación con outros territorios.
g) Propostas de coordinación coas restantes propostas de estratexias de desenvolvemento local de Galicia.
h) Plans de animación, que incluirá o desenvolvemento de accións para involucrar os actores locais para deseñar as liñas estratéxicas: actividades de formación e de animación; asesoramento; fomento da participación en proxectos piloto e, en xeral, fomento das capacidades dos actores locais de xestión dos proxectos.
i) Análise e proposta de proxectos piloto en prol do desenvolvemento rural, que poidan servir de exemplo replicable dentro do territorio da entidade seleccionada, ou mesmo en toda a Comunidade Autónoma.
j) Obxectivos.
k) Plan de acción.
l) Normas para a xestión da estratexia de desenvolvemento local, Plan de seguimento e Plan financeiro do gasto público previsto.
3. Gastos subvencionables.
Os gastos subvencionables serán da seguinte tipoloxía:
a) Gastos de persoal da organización seleccionada necesarios para realizar as accións necesarias para describir a súa estrutura, o territorio que será obxecto da aplicación da futura estratexia e o proceso participativo. Os gastos de persoal serán as retribucións salariais e as cotizacións da Seguridade Social.
As organizacións seleccionadas que xa teñan á data da publicación destas bases reguladoras a condición de entidades colaboradoras ao abeiro da medida Leader do PDR de Galicia 2014-20 poderán imputar as retribucións salariais e as cotizacións da Seguridade Social de cada unha das persoas do seu equipo xestor ata un máximo do 50 % dos citados custos, de acordo cos requisitos seguintes:
– O importe total das retribucións salariais que se poidan imputar con cargo á medida Leader (a través de calquera das súas submedidas: 19.1 e/ou 19.4) deberá respectar os límites establecidos na cláusula 8ª do Convenio de colaboración entre a Axencia Galega de Desenvolvemento Rural e o GDR.
– A porcentaxe de retribucións salariais que se poida imputar con cargo ao establecido neste artigo deberá estar en relación directa co tempo da xornada laboral que dedique, en cómputo mensual, o persoal dos equipos xestores ás tarefas obxecto destas bases reguladoras, debendo xuntarse, de cara á xustificación destes gastos, unha memoria descritiva completa que indique, polo menos, as tarefas desenvolvidas e o tempo empregado nestas, a cal será asinada polo presidente da entidade.
b) Gastos de desprazamento ou gastos asociados ás reunións dos órganos de decisión necesarios para levar a cabo as funcións por parte das organizacións seleccionadas. Tanto as axudas de custo como os gastos por desprazamentos limitaranse ás contías máximas que se establezan na normativa referida ás indemnizacións por razóns do servizo da Comunidade Autónoma de Galicia para o grupo 2º.
c) Gastos para a elaboración de estudos, informes e asistencias técnicas que sexan necesarias para o coñecemento e descrición do territorio e para o proceso participativo das organizacións seleccionadas.
d) Gastos derivados dos traballos de coordinación da proposta de estratexia de desenvolvemento local a través dunha asociación de GDR de Galicia que agrupe, polo menos, a dous terzos dos GDR de Galicia.
Non terán a consideración de gastos subvencionables o IVE recuperable, nin os demais impostos indirectos que sexan susceptibles de recuperación ou compensación segundo a normativa nacional vixente.
Só serán elixibles os gastos incorridos a partir do día seguinte á publicación no Diario Oficial de Galicia (DOG) destas bases reguladoras.
Organizacións, de natureza asociativa.
Poderán optar á selección como entidade candidata ao recoñecemento como entidade colaboradora na medida Leader e Grupo de Desenvolvemento Rural (GDR), así como ás axudas definidas nestas bases as organizacións, de natureza asociativa, que cumpran as condicións de admisibilidade especificadas nas epígrafes seguintes:
1. Condicións xerais de admisibilidade.
As entidades solicitantes deberán cumprir as seguintes condicións:
a) Ter a forma xurídica de asociación sen ánimo de lucro, con suxeición á Lei orgánica 1/2002, do 22 de marzo, reguladora do dereito de asociación.
As organizacións solicitantes poderán ser organizacións de nova creación ou existentes, incluídas as entidades que xa tivesen a condición de GDR no anterior ou anteriores períodos de programación do Leader en Galicia
As entidades de nova creación ou as que procedan a modificar os seus estatutos con
suxeición aos requirimentos destas bases deberán estar inscritas no rexistro de asociacións correspondente na data da presentación da solicitude.
b) Estar compostas por un conxunto de interlocutores, públicos e privados, con arraigo no territorio, de xeito equilibrado e representativo tanto desde o punto de vista sectorial como territorial. As organizacións solicitantes deberán documentar que seguiron un proceso participativo e aberto a todos os axentes públicos e privados do territorio e ademais os interlocutores participantes deberán garantir unha participación equilibrada dos seus representantes en canto a xénero. Esta metodoloxía participativa debe acreditarse desde o inicio das actuacións postas en marcha para todas as organizacións solicitantes.
Tendo en conta que a selección de organizacións solicitantes se refire ao vindeiro período de programación, 2023-2027, aquelas organizacións solicitantes que xa fosen recoñecidas como entidades colaboradoras conforme o anterior ou anteriores períodos de programación Leader en Galicia tamén deberán acreditar o disposto neste punto.
Poderán ser socias as entidades públicas e administracións públicas, así como as comunidades ou mancomunidades de montes veciñais en man común, sempre que se pronuncie expresamente a favor a súa asemblea xeral, as asociacións e organizacións profesionais, as entidades sen ánimo de lucro e as organizacións profesionais agrarias con presenza no ámbito territorial correspondente
En ningún caso poderán formar parte destas organizacións solicitantes as persoas físicas e as sociedades mercantís, con excepción das seguintes entidades de economía social: cooperativas, sociedades agrarias de transformación e sociedades laborais.
Entre os socios das organizacións solicitantes deberán figurar, polo menos, a maioría dos concellos do territorio que conforme a futura estratexia.
Na composición das organizacións solicitantes rexerá o principio de portas abertas. Para estes efectos, os respectivos estatutos deberán garantir a incorporación, tanto na constitución, se é o caso, como ao longo de todo o período de execución da estratexia, de todas aquelas entidades con implantación local ou provincial, con presenza directa no territorio, que, reunindo os requisitos exixidos para adquirir a condición de asociados, soliciten a súa incorporación. As organizacións solicitantes requirirán ás entidades que soliciten a súa incorporación como asociados que acrediten, como mínimo, un ano de actividade no ámbito territorial correspondente.
c) Non ter na súa composición ningún grupo de interese concreto, nin autoridades públicas, que representen máis do 49 % dos dereitos de voto na toma de decisións.
En todo caso, na xunta directiva ou órgano decisorio similar estarán necesariamente representados, cando menos, os seguintes colectivos, sempre e cando sexan socios
das organizacións solicitantes e desexen formar parte da citada xunta directiva ou órgano decisorio similar:
1º. As asociacións de mulleres.
2º. As asociacións de mozos.
3º. As asociacións de acción social.
4º. As asociacións cuxo obxecto social estea relacionado, de xeito prioritario, coa protección, conservación e/ou mellora do ambiente.
5º. As asociacións do sector agrario, incluíndo as organizacións profesionais agrarias.
6º. As asociacións de empresarios e as asociacións profesionais.
7º. As asociacións do sector cultural, educativo ou etnográfico.
8º. O sector público.
Ademais, nas reunións da xunta directiva ou do órgano decisorio similar poderá participar, con voz, pero sen voto, unha persoa técnica en desenvolvemento rural designada pola Axencia Galega de Desenvolvemento Rural.
d) Contar con estatutos que conteñan as regras necesarias relativas ao cumprimento dos
requisitos xerais previstos nas alíneas b) e c) e, necesariamente, deberán prever as
seguintes regras referidas ao sistema de toma de decisións e elección de cargos:
1º. Todos os asociados son elixibles para calquera dos cargos dos órganos decisorios, cuxa elección terá que facerse a través de canles democráticas.
2º. No proceso de toma de decisións, cada membro dos órganos decisorios ten un voto.
3º. Para os efectos de adopción de acordos, os órganos decisorios só estarán validamente constituídos cando os representantes do sector privado supoñan, como mínimo, o 51 % dos membros presentes ou representados.
4º. Na toma de decisións, os representantes das entidades directamente interesadas no asunto non poderán estar presentes nas deliberacións e votacións. Por outra parte, deberá garantirse que se evite calquera conflito de intereses, de xeito que se arbitrará un mecanismo para que, nas tomas de decisións dos órganos das organizacións solicitantes, as declaracións de intereses queden perfectamente documentadas e formen parte do expediente.
5º. A xunta directiva ou órgano decisorio similar constará dun mínimo de 21 membros e dun máximo de 25, dos que, polo menos, un deberá representar cada un dos colectivos cuxa presenza é obrigatoria na xunta directiva ou órgano decisorio similar, sempre que sexan socios das organizacións solicitantes e desexen formar parte dela, garantindo, en todo momento, a pluralidade e a diversidade na súa composición.
Neste sentido, a asemblea xeral será o órgano decisorio que estableza, dentro dos requisitos e limitacións establecidas nestas bases, a exacta composición da xunta directiva ou órgano decisorio similar, en función do peso de cada un dos colectivos na estratexia do grupo.
e) Axustar a súa actividade aos principios de colaboración, obxectividade, imparcialidade, eficacia, eficiencia, transparencia, publicidade e libre concorrencia.
f) Ter capacidade para definir unha estratexia de desenvolvemento local para o novo período 2023-2027 no territorio e para asumir as tarefas de colaboración na súa xestión, así como a eficacia dos mecanismos de funcionamento, de toma de decisións, e a transparencia na atribución de funcións e responsabilidades.
2. Ámbito territorial.
1. Terá a consideración de territorio elixible o territorio da Comunidade Autónoma de Galicia, agás os seguintes ámbitos:
– As entidades singulares de poboación (unidades de poboación) que superan os 6.000 habitantes nas provincias da Coruña e de Pontevedra.
– Nas provincias de Lugo e de Ourense unicamente se excluirán como territorio elixible as entidades singulares de poboación que superen os 10.000 habitantes.
– Os termos municipais dos concellos de Vigo e da Coruña exclúense na súa totalidade como territorio elixible, tendo en conta que no territorio dos ditos concellos se atopa un alto grao de influencia urbana, derivada da presenza das dúas cidades máis grandes do territorio galego.
– Por outra parte, tamén se exclúen do territorio elixible os parques empresariais situados no territorio dos concellos de Ourense, Santiago de Compostela, Lugo, Ferrol e Pontevedra.
A listaxe de entidades singulares de poboación excluídas reflíctese no anexo B destas bases.
Para o cómputo do número total de habitantes das entidades singulares de poboación do territorio galego, téñense en conta os datos oficiais correspondentes ao ano 2020 do Instituto Nacional de Estatística (INE).
A poboación de cada territorio elixible deberá estar comprendida, polo xeral, entre 15.000 e 160.000 habitantes, salvo que a Axencia Galega de Desenvolvemento Rural autorice, de xeito excepcional e motivadamente, unha alteración dos citados limiares mínimos e/ou máximos.
2. Modificación da proposta inicial de organización territorial.
A distribución territorial que propón inicialmente a Axencia Galega de Desenvolvemento Rural recóllese no anexo A destas bases reguladoras.
En calquera momento da fase previa ao recoñecemento dos GDR como entidades colaboradoras, os axentes públicos e privados das organizacións candidatas poderán propoñer á Axencia Galega de Desenvolvemento Rural unha distribución territorial alternativa á proposta inicialmente no anexo A destas bases reguladoras. Neste caso, deberá achegarse a documentación seguinte:
a) Acordo plenario do concello ou concellos que pretendan a integración nun GDR distinto ao proposto inicialmente pola Axencia Galega de Desenvolvemento Rural. O citado acordo plenario deberá acreditarse mediante a presentación do correspondente certificado.
b) Acordo expreso da maioría das asociacións ou fundacións que teñan sede social no ámbito territorial pertencente aos concellos que pretendan a integración nun GDR distinto ao proposto inicialmente pola Axencia Galega de Desenvolvemento Rural, e que, figurando debidamente inscritas no rexistro correspondente, poidan acreditar por calquera medio admitido en dereito que teñen actividade real no territorio. As asociacións ou fundacións ás que se fai referencia neste punto deben corresponderse coas entidades cuxa representación na xunta directiva da organización é necesaria, nos termos indicados no artigo 5.1 das bases reguladoras: as asociacións de mulleres, as asociacións de mozos, as asociacións de acción social, as asociacións cuxo obxecto social estea relacionado, de xeito prioritario, coa protección, conservación e/ou mellora do ambiente, as asociacións do sector agrario (incluíndo as organizacións profesionais agrarias), as asociacións de empresarios e de profesionais e as asociacións do sector cultural, educativo ou etnográfico. O acordo expreso destas entidades deberá acreditarse mediante a presentación dos correspondentes certificados referidos aos acordos adoptados nas súas respectivas asembleas xerais.
c) Acordo da asemblea xeral da organización que se corresponda co «territorio de destino». Por tanto, a organización aspirante a obter a condición de GDR correspondente ao territorio de destino poderá adoptar o acordo de incorporar ao seu ámbito territorial o territorio do concello ou concellos que pretendan unirse, mediante acordo que se adopte na súa asemblea constituínte ou, se é o caso, mediante acordo asembleario unha vez constituída a organización candidata. O acordo da asemblea xeral deberá acreditarse mediante a presentación do correspondente certificado referido á adopción do citado acordo.
A modificación das áreas de actuación propostas nestas bases será factible cando a dita modificación se refira a unha área que presente contigüidade territorial.
Os territorios correspondentes aos GDR resultantes, tanto o GDR de orixe coma o GDR de destino, deberán situarse dentro dos limiares establecidos en canto a poboación, a cal deberá estar comprendida, polo xeral, entre 15.000 e 160.000 habitantes, salvo que a Axencia Galega de Desenvolvemento Rural autorice, de xeito excepcional e motivadamente, unha alteración dos citados umbrais mínimos e/ou máximos.
Unicamente se admitirán modificacións do ámbito territorial que afecten á totalidade do territorio do concello ou concellos implicados na modificación que se propoña.
En ningún caso, as modificacións respecto do mapa territorial definido no anexo A destas bases poderán supoñer un incremento no número de GDR que poidan ser seleccionados.
Xunta de Galicia
Consellería do Medio Rural
Axencia Galega de Desenvolvemento Rural (AGADER)
Lugar da Barcia, nº 56 - Laraño
15897 Santiago de Compostela (Coruña, A)
Teléfono: 981547362
Email: area.apoio.gal.agader@xunta.gal
Axencia Galega de Desenvolvemento Rural (AGADER)
Resolución do 18 de maio de 2022 pola que se publica o Acordo do Consello de Dirección do 20 de abril de 2022 polo que se aproban as bases reguladoras para a selección de organizacións candidatas a converterse en entidades colaboradoras na medida Leader de Galicia para o período 2023-2027, para a concesión de axudas orientadas á adquisición de capacidades e para accións preparatorias en apoio do deseño das futuras estratexias de desenvolvemento local participativo para o período de programación 2023-2027, cofinanciadas polo fondo Feader, e para a aprobación de estratexias de desenvolvemento local, así como a correspondente convocatoria, para as anualidades 2022 e 2023 (DOG nº 105 do 2 de xuño de 2022).
Extracto da Resolución do 18 de maio de 2022 pola que se publica o Acordo do Consello de Dirección do 20 de abril de 2022 polo que se aproban as bases reguladoras para a selección de organizacións candidatas a converterse en entidades colaboradoras na medida Leader de Galicia para o período 2023-2027, para a concesión de axudas orientadas á adquisición de capacidades e para accións preparatorias en apoio do deseño das futuras estratexias de desenvolvemento local participativo para o período de programación 2023-2027, cofinanciadas polo fondo Feader, e para a aprobación de estratexias de desenvolvemento local, así como a correspondente convocatoria, para as anualidades 2022 e 2023 (DOG nº 105 do 2 de xuño de 2022).
Prazo de presentación: PECHADO
03/06/2022 00:00 - 02/08/2022 23:59
O prazo de presentación de solicitudes será de dous meses contados desde o día seguinte ao da publicación deste acordo no Diario Oficial de Galicia (DOG).
Solicitudes .
As solicitudes presentaranse obrigatoriamente por medios electrónicos a través do formulario normalizado dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia https://sede.xunta.gal
De conformidade co artigo 68.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas, se algunha das persoas interesadas presenta a súa solicitude presencialmente, requiriráselle para que a emende a través da súa presentación electrónica. Para estes efectos, considerarase como data de presentación da solicitude aquela na que fose realizada a emenda.
Para a presentación electrónica das solicitudes poderá empregarse calquera dos mecanismos de identificación e sinatura admitidos pola sede electrónica da Xunta de Galicia, incluído o sistema de usuario e clave Chave365 (https://sede.xunta.gal/chave365).
Documentación complementaria .
1. As organizacións deberán achegar coa solicitude a seguinte documentación:
a) Documentación acreditativa da personalidade da persoa solicitante e, de ser o caso, da representación desta:
Esta acreditación realizarase mediante un certificado expedido polo rexistro público que corresponda, en que se identifique a constitución e a representación correspondente, con indicación do seu alcance e vixencia.
De non achegarse o dito certificado, deberán presentar copia das correspondentes escrituras de constitución e do poder de representación, debidamente inscritas no rexistro público que corresponda. Así mesmo, deberanse presentar as modificacións posteriores dos documentos indicados, así como a copia do NIF, no caso de denegar expresamente a súa consulta.
b) Certificado do órgano competente no cal se especifique o acordo polo que se autorizou o representante para formular a solicitude. Se actuase en virtude de atribucións fixadas nos estatutos, indicarase así na solicitude, citando a disposición que recolle a competencia.
c) Acta de constitución e copia dos estatutos e, se for o caso, normas de funcionamento interno.
d) Certificado de inscrición da asociación no rexistro administrativo correspondente.
e) Documentación relativa á organización solicitante e asociados:
1º. Certificación de socios públicos e privados en activo (indicando denominación, sector de actividade, NIF, domicilio social e ámbito territorial, número de asociados, tipo de
entidade, adhesión de cada socio, nome do representante, data de constitución).
2º. Certificado das persoas que integran os órganos de goberno, entidade á que representan e cargos que exercen.
3º. Proposta das accións para a promoción da participación das mulleres nos órganos de goberno e nas tomas de decisións.
4º. Proposta das accións que se realizarán para garantir a participación activa dos socios, especificando as comisións sectoriais, de ser o caso, así como medidas de responsabilidade social corporativa.
f) Memoria explicativa da delimitación do territorio que inclúa:
1º. Lista de municipios que compoñen a proposta de zona de actuación con información
relativa na poboación que abranguería a futura estratexia de desenvolvemento local participativo (EDLP) (censo 2020). Criterios e xustificación da delimitación da zona realizada polo candidato. Mapa do ámbito xeográfico da zona de actuación.
2º. Xustificación da cohesión funcional, para o cal se caracterizarán e identificarán os
factores xeográficos, económicos, sociais e culturais que contribúen á cohesión e o grao de
homoxeneidade. De ser o caso, xustificación de non cumprir os límites xerais de poboación.
g) Memoria explicativa coa proposta do proceso participativo que se levaría a cabo, en caso de ser seleccionada, para as actuacións preparatorias dunha estratexia de desenvolvemento local.
As organizacións solicitantes deberán propoñer e describir o procedemento que se empregará para o proceso participativo. En concreto, deberán detallarse, como mínimo, os seguintes contidos:
– Definición, identificación e clasificación dos axentes seleccionados para a participación. Deberá describirse o procedemento que se utilizará para garantir que os axentes identificados e contactados aseguren a representatividade de todos os grupos sociais e sectores económicos do ámbito xeográfico.
– Talleres, encontros, xornadas e outras actividades de participación que se levarán a cabo. Descrición das técnicas de investigación social que se aplicarán: enquisas, entrevistas, grupos focais, etc.
– Metodoloxía que se empregará para o tratamento e a análise da información obtida no proceso participativo.
h) Memoria explicativa na que se indique como afrontaría, en caso de ser seleccionada, as actuacións preparatorias dunha estratexia de desenvolvemento local.
A memoria deberá referirse a como se levarían a cabo os traballos necesarios para a elaboración dos contidos da estratexia descritos no anexo C, en caso de resultar seleccionada. A memoria deberá estruturarse nas epígrafes indicados no anexo C e deberá ter un extensión máxima de 5 páxinas, en formato Arial 11 e espaciado 1,5 liñas para cada epígrafe.
2. De conformidade co artigo 28.3 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas, non será necesario achegar os documentos que xa fosen presentados anteriormente pola persoa interesada a calquera Administración. Neste caso, a persoa interesada deberá indicar en que momento e ante que órgano administrativo presentou os ditos documentos, que serán recadados electronicamente a través das redes corporativas ou mediante consulta ás plataformas de intermediación de datos ou outros sistemas electrónicos habilitados para o efecto, agás que conste no procedemento a oposición expresa da persoa interesada.
De forma excepcional, se non se puidesen obter os citados documentos, poderá solicitarse novamente á persoa interesada a súa achega.
3. A documentación complementaria deberá presentarse electronicamente.
Se algunha das persoas interesadas presenta a documentación complementaria presencialmente, requiriráselle para que a emende a través da súa presentación electrónica. Para estes efectos, considerarase como data de presentación aquela na que fose realizada a emenda.
As persoas interesadas responsabilizaranse da veracidade dos documentos que presenten. Excepcionalmente, cando a relevancia do documento no procedemento o exixa ou existan dúbidas derivadas da calidade da copia, a Administración poderá solicitar de maneira motivada o cotexo das copias achegadas pola persoa interesada, para o que poderán requirir a exhibición do documento ou da información orixinal.
4. Sempre que se realice a presentación de documentos separadamente da solicitude deberase indicar o código e o órgano responsable do procedemento, o número de rexistro de entrada da solicitude e o número de expediente, se se dispón del.
5. No caso de que algún dos documentos para presentar de forma electrónica superase os tamaños máximos establecidos ou tivese un formato non admitido pola sede electrónica da Xunta de Galicia, permitirase a presentación deste de forma presencial dentro dos prazos previstos e na forma indicada no número anterior. A información actualizada sobre o tamaño máximo dos documentos e os formatos admitidos pode consultarse na sede electrónica da Xunta de Galicia.
Comprobación de datos .
1. Para a tramitación deste procedemento consultaranse automaticamente os datos incluídos nos seguintes documentos en poder da Administración actuante ou elaborados polas administracións públicas agás que a persoa interesada se opoña á súa consulta:
a) DNI/NIE da persoa representante.
b) Certificado de estar ao día no pagamento coa Seguridade Social.
c) Certificado de estar ao día no pagamento de débedas coa Administración pública da Comunidade Autónoma.
2. No caso de que as persoas interesadas se opoñan á consulta, deberán indicalo no recadro correspondente habilitado no formulario correspondente e achegar os documentos.
Solicitarase consentimento expreso para realizar a consulta do NIF da entidade solicitante e para a consulta do certificado de estar ao corrente de pagamento de débedas tributarias coa AEAT.
3. Excepcionalmente, no caso de que algunha circunstancia imposibilite a obtención dos citados datos, poderase solicitar ás persoas interesadas a presentación dos documentos correspondentes.
Trámites administrativos posteriores á presentación da solicitude .
Todos os trámites administrativos que as persoas interesadas deban realizar tras a presentación da solicitude deberán ser efectuados electronicamente accedendo á Carpeta cidadá da persoa interesada dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia.
Máis información
Localice o procedemento ou servizo na guía de procedementos e servizos, consulte a información do trámite e revise a documentación obrigatoria para presentar a solicitude que figura na pestana "Presentación" no apartado "Documentación para a presentación".
No apartado "Anexos asociados" ten dispoñibles modelos en formato PDF para aqueles documentos para os que se precisan. Se os necesita:
- Primeiro descargue no seu equipo os modelos PDF (asegúrese de que están descargados, non abertos no navegador).
- A continuación cubra os modelos. Se algunha táboa ten filas e non son suficientes pode engadilas nese documento descargado.
- Por último garde ou imprima en versión PDF un arquivo electrónico de cada modelo cuberto.
- Asine o documento, se así se require.
- Para finalizar anexe o modelo ou modelos en PDF na súa presentación.
No caso de que o procedemento non figure na guía, poderá empregar a solicitude xenérica.
Prema en "Tramitar en liña" para iniciar o trámite electrónico.
Identifíquese empregando un certificado electrónico ou Chave365.
Agora xa está dentro do seu espazo persoal "A miña sede".
Cubra o formulario e lembre que pode gardalo para recuperalo máis adiante desde o apartado "Os meus borradores" de "A miña sede".
Cando o teña cuberto, prema en "Continuar".
Anexe a documentación que queira presentar xunto co formulario. Inclúa os modelos cubertos no paso 1.
Pode consultar como enviar ficheiros que non teñen o tamaño ou o formato aceptados por esta sede.
Asine o formulario e a documentación que quere entregar.
Pode facelo cun certificado electrónico empregando a aplicación Autofirma ou, se emprega Chave365, coa clave de sinatura que recibirá no seu móbil.
Descargue o xustificante da presentación.
Poderá tamén acceder a este documento desde o apartado "Os meus expedientes" de "A miña sede".
Consulte como proceder cos documentos de gran tamaño e en distintos formatos
Revise a documentación obrigatoria para o trámite que vai realizar na ficha do procedemento na Guía de procedementos e servizos.
Lembre que este servizo soamente estará disponible desde o espazo "A miña sede" da sede electrónica e naqueles procedementos que teñan habilitados trámites electrónicos posteriores á solicitude cando así o estableza a súa norma reguladora.
Prepare os arquivos electrónicos necesarios e comprobe que utiliza formatos compatibles coa sede: .bmp, .ce3, .cex, .csv, .cte, .dbf, .doc, .docx, .dwg, .dxfn, .gpx, .hexhash, .inp, .jpg, .kml, .kmz, .ods, .odt, .pd2, .pdf, .pdl, .png, .prj, .shp, .shx, .tgd, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .xml, .xsig, .mp4, .avi, .mov e .wmv
O tamaño máximo do conxunto de documentos achegados a unha presentación en esta sede é de 100 MB, e non se admiten arquivos comprimidos.
Comprobe o tamaño total do conxunto de documentos que precisa achegar:
- Se é inferior a 100 MB pode achegar todos os documentos á solicitude
- Se é superior a 100 MB separe os arquivos de máis de 100 MB, agrupe o resto en subconxuntos de documentos que non superen os 100 MB e proceda segundo os seguintes pasos
- Presente a solicitude achegando un subconxunto de documentos de menos de 100 MB.
- Repita o trámite de achega de documentación separada da solicitude para cada un dos subconxuntos restantes de documentos, seguindo estes pasos:
- Unha vez finalizada a presentación acceda ao apartado "Os meus expedientes" de "A miña sede", seleccione o expediente da solicitude que acaba de realizar, pulse na opción "Accións" e seleccione "Achega de documentación separada da solicitude".
- Cubra o formulario e pulse en "continuar"
- Achegue o seguinte subconxunto de documentos
- Asine e complete a achega de documentación separada
- Repita este proceso para cada subconxunto de documentos de menos de 100 MB
Se algún arquivo supera individualmente os 100 MB:
- Proceda segundo se explica nos pasos anteriores para o resto de arquivos
- Descargue no seu equipo o modelo xenérico para a achega de documentación separada
- Cubra o modelo, indicando o expediente ou número de rexistro de entrada da solicitude electrónica realizada e a unidade responsable do procedemento
- Imprima o modelo e presénteo de forma presencial, xunto coa documentación en formato físico -CD, DVD, USB-, en calquera das oficinas de rexistro
Prazo de resolución:
Tres meses
Sentido do silencio:
Negativo
Máis información
Consulte como responder a un requirimento de emenda de documentación
Revise a documentación obrigatoria para o trámite que vai realizar na ficha do procedemento na Guía de procedementos e servizos. Na pestana "Presentación", no apartado "Documentación para a presentación" figura o listado de documentos requiridos para a presentación. No apartado "Anexos asociados" ten dispoñibles os modelos en formato .pdf para aqueles documentos para os que se precisan.
Descargue no seu equipo os modelos que deba presentar e cúbraos. Garde ou imprima a un arquivo electrónico cada modelo cuberto para anexalo posteriormente na presentación.
Acceda ao seu espazo persoal "A miña sede". Identifíquese empregando un certificado electrónico ou Chave365. Busque o expediente relacionado co requirimento e seleccione no menú "Acción" da dereita a opción "Emenda ao requirimento".
* No caso de que o expediente non apareza no seu espazo persoal, ou a opción "Emenda ao requirimento" non estivese dispoñible para ese expediente, poderá realizar electronicamente a emenda utilizando a solicitude xenérica.
Cubra o formulario indicando os datos ou documentos achegados para a emenda.
Anexe os documentos que queira presentar. Inclúa os modelos cubertos no paso 1.
Asine o formulario e os documentos que vai entregar para a emenda.
Pode facelo con certificado electrónico utilizando a aplicación Autofirma ou, se emprega Chave365, coa clave de sinatura que recibirá nunha mensaxe no seu móbil.
Descargue o xustificante de presentación da emenda.
Poderá acceder en calquera momento aos seus xustificantes electrónicos desde o seu espazo persoal "A miña sede".
Coñeza como achegar documentación xustificativa a un expediente en curso
Revise a documentación obrigatoria para o trámite que vai realizar na ficha do procedemento na Guía de procedementos e servizos.
Na pestana "Despois da presentación", no apartado "Xustificación" figura o listado de documentos requiridos para a xustificación. No apartado "Anexos asociados" ten dispoñibles os modelos en formato .pdf para aqueles documentos para os que se precisan.
Descargue no seu equipo os modelos que deba presentar e cúbraos.
Garde ou imprima a un arquivo electrónico cada modelo cuberto para anexalo posteriormente na presentación.
Acceda ao seu espazo persoal "A miña sede".
Identifíquese empregando un certificado electrónico ou Chave365.
Busque o expediente para o que precisa achegar documentación xustificativa. No menú "Acción" que aparece á dereita seleccione a opción "Achega de documentación xustificativa".
* No caso de que o expediente non apareza no seu espazo persoal, ou a opción "Achega de documentación xustificativa" non estivese dispoñible para ese expediente, poderá realizar electronicamente a xustificación utilizando a solicitude xenérica.
Cubra o formulario.
Indique os documentos que achega para a xustificación.
Anexe os documentos que queira presentar para a xustificación. Inclúa os modelos cubertos no paso 1.
Asine o formulario e os documentos que vai entregar para a xustificación.
Pode facelo con certificado electrónico utilizando a aplicación Autofirma ou, se emprega Chave365, coa clave de sinatura que recibirá nunha mensaxe no seu móbil.
Descargue o xustificante de presentación da xustificación.
Poderá acceder en calquera momento aos seus xustificantes electrónicos desde o seu espazo persoal "A miña sede".
Todos os seus expedientes, presentacións e borradores en "A miña sede"
Para xestionar os seus expedientes o primeiro que debe facer é acceder o seu espazo persoal premendo en "A miña sede" e, a continuación, identificarse empregando calquera dos certificados admitidos nesta sede ou Chave365.
Poderá ver na súa bandexa de entrada os seus últimos expedientes, presentacións e borradores.
Verá en pantalla información detallada de cada expediente ou presentación (número de expediente/rexistro, código e nome do procedemento etc.).
Se desexa ver todos os seus expedientes e presentacións, prema no botón "Ver todos/Buscar".
Ao acceder á pantalla de busca, pode buscar expedientes ou borradores por distintos criterios ou localizalos directamente se coñece o código de acceso.
Poderá realizar accións concretas sobre un expediente (achegar documentación adicional, mellorar unha solicitude, modificar os seus datos de notificación etc.) desde:
- A bandexa de entrada dos seus últimos expedientes, presentacións e borradores, premendo o botón "Acción" da columna "Que podo facer?"
- O detalle do expediente electrónico, premendo directamente nas accións dispoñibles da columna "Que podo facer?"
Procedementos e servizos relacionados
Selección de Grupos de Desenvolvemento Rural e das estratexias de desenvolvemento local para a medida Leader de Galicia 2014-2020
Axudas LEADER. PDR de Galicia 2014-2020.