Guía de procedementos e servizos
Ir á sección pai
Detalle procedemento
DE500B
Remisión da documentación necesaria para o recoñecemento oficial da formación de persoal adestrador en período transitorio (Orde ECD/158/2014)
Procedemento dirixido a: Asociacións e ong
Consellería de Presidencia, Xustiza e Deportes
A presente orde ten por obxecto habilitar os procedementos electrónicos para a remisión, por parte das federacións deportivas, da documentación necesaria para o recoñecemento oficial da formación de persoas adestradoras impartida no período transitorio, de acordo coa Orde ECD/158/2014, do 5 de febreiro, pola que se regulan os aspectos curriculares, os requisitos xerais e os efectos das actividades de formación deportiva, aos que se refire a disposición transitoria primeira do Real decreto 163/2007, do 24 de outubro (código de procedemento DE500B).
As federacións deportivas.
Xunta de Galicia
Consellería de Presidencia, Xustiza e Deportes
Secretaría Xeral para O Deporte
Subdirección Xeral de Plans e Programas
Servizo de Programación Deportiva e de Deporte en Idade Escolar
Rúa de Madrid, nº 2-4, 2º (Fontiñas)
15781 Santiago de Compostela (Coruña, A)
Teléfono: 881996367
Email: escolagalegadodeporte@xunta.gal
Prazo de presentación: Aberto todo o ano
A documentación necesaria para o recoñecemento oficial da formación de persoas adestradoras impartida deberá remitirse no prazo máximo de tres meses, unha vez finalizado o prazo establecido no artigo 22.4 da Orde ECD/158/2014, do 5 de febreiro.
Forma de presentación
A solicitude do recoñecemento, xunto coa documentación que deberán achegar as federacións deportivas, presentaranse obrigatoriamente por medios electrónicos a través dos formularios normalizados dispoñibles na sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal
De conformidade co artigo 68.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas, se algunha das federacións deportivas presenta a súa solicitude presencialmente, requiriráselle para que a emende a través da súa presentación electrónica. Para estes efectos, considerarase como data de presentación da solicitude aquela na que fose realizada a emenda.
Para a presentación electrónica poderá empregarse calquera dos mecanismos de identificación e sinatura admitidos pola sede electrónica da Xunta de Galicia, incluído o sistema de usuario e clave Chave365 (https://sede.xunta.gal/chave365).
Documentación
Para o recoñecemento oficial da formación de persoas adestradoras impartida a federación deportiva achegará, no prazo establecido no artigo 3.2, ao órgano superior da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia con competencias en materia de deporte a seguinte documentación:
a) Anexo II: solicitude para o recoñecemento oficial da formación de persoas adestradoras.
b) Anexo III: actas finais das avaliacións ordinaria e extraordinaria.
c) Anexo IV: expediente do alumnado, ao que se deberá xuntar:
1. Copia do certificado de validacións, cando proceda.
2. Copia do certificado individual de aptitude de probas físicas.
3. Copia do certificado de ter superado o bloque de prácticas.
d) Anexo V: comprobación de datos de terceiras persoas interesadas.
e) Anexo VI: a través do cal se achegarán os diplomas individuais do alumnado.
f) Anexo VII: a través do cal se achegará o documento final cos datos do curso rematado coa seguinte información:
1. Datos do persoal docente.
2. Detalle do plan de formación.
3. Relación das persoas que superaron a formación.
Dilixenciado dos diplomas
Unha vez o órgano superior da administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia con competencias en materia de deporte dite e notifique a resolución do recoñecemento do curso de persoal adestrador deportivo realizado pola federación deportiva, efectuará a correspondente dilixencia dos diplomas e certificados.
Comprobación de datos
1. Para a tramitación deste procedemento consultaranse automaticamente os datos incluídos nos seguintes documentos en poder da Administración actuante ou elaborados polas administracións públicas agás que a persoa interesada se opoña á súa consulta:
a) NIF da entidade solicitante.
b) NIF da entidade representante.
c) DNI ou NIE da persoa representante.
d) DNI ou NIE do alumnado.
e) Certificado/s de estudos do alumnado exixido/s para acceder á formación.
2. No caso de que as persoas interesadas se opoñan á consulta, deberán indicalo no recadro correspondente habilitado no formulario correspondente e achegar os documentos. Cando así o exixa a normativa aplicable solicitarase o consentimento expreso da persoa interesada para realizar a consulta.
3. Excepcionalmente, no caso de que algunha circunstancia imposibilitase a obtención dos citados datos, poderase solicitar ás persoas interesadas a presentación dos documentos correspondentes.
Trámites administrativos posteriores
Todos os trámites administrativos que as persoas interesadas deban realizar tras a presentación da declaración responsable e da solicitude do recoñecemento deberán ser efectuados electronicamente accedendo á Carpeta cidadá da persoa interesada dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia.
- Fase de xustificación
- Documentación final (Anexo VII)
- Diplomas (Anexo VI)
Unha vez presentado este trámite pode consultar o seu expediente en "A miña sede"
-
Ámbito Autonómico
-
Orde do 9 de novembro de 2021 pola que se habilitan os procedementos electrónicos para a remisión da declaración responsable para o inicio das actividades de formación deportivas e para a remisión á Secretaría Xeral para o Deporte da documentación necesaria para o recoñecemento oficial da formación de persoas adestradoras impartida polas federacións deportivas de acordo coa Orde ECD/158/2014, do 5 de febreiro, pola que se regulan os aspectos curriculares, os requisitos xerais e os efectos das actividades de formación deportiva, aos que se refire a disposición transitoria primeira do Real decreto 1363/2007, do 24 de outubro (DOG nº 222 do 18 de novembro de 2021).
-
Corrección de erros. Orde do 9 de novembro de 2021 pola que se habilitan os procedementos electrónicos para a remisión da declaración responsable para o inicio das actividades de formación deportivas e para a remisión á Secretaría Xeral para o Deporte da documentación necesaria para o recoñecemento oficial da formación de persoas adestradoras impartida polas federacións deportivas de acordo coa Orde ECD/158/2014, do 5 de febreiro, pola que se regulan os aspectos curriculares, os requisitos xerais e os efectos das actividades de formación deportiva, aos que se refire a disposición transitoria primeira do Real decreto 1363/2007, do 24 de outubro (DOG nº 223 do 19 de novembro de 2021).
-
Outros procedementos relacionados
Subvencións a federacións deportivas de Galicia para o desenvolvemento do plan corresponsables a través da realización de actividades de animación socio deportiva.
Prazo aberto: 12/06/2025 00:00 - 11/07/2025 23:59
Remisión da declaración responsable para o inicio da formación de persoal adestrador en período transitorio (Orde ECD/158/2014)
Aberto todo o ano
Autorización de ocupación de dominio público portuario competencia da Comunidade Autónoma de Galicia con destino á realización de espectáculos públicos e actividades recreativas.
Aberto todo o ano
Actuacións dos GDR Programa LEADER PEPAC 2023-2027.
Prazo aberto: 31/10/2024 00:00 - 05/11/2027 23:59